quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:09 schreef IrCute het volgende:
Die eerste vind ik niet lelijk, die tweede wel inderdaad.
Ja joh, laten we gewoon met z'n allen crocs gaan dragen. Boeie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:11 schreef wise het volgende:
sowieso letten op wat andere dragen.
Boeie
indeed, boeiequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja joh, laten we gewoon met z'n allen crocs gaan dragen. Boeie.
Sowieso lekker belangrijk wat een lesbo er van denkt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:11 schreef wise het volgende:
sowieso letten op wat andere dragen.
Boeie
helemaal niets mis mee, gewoon zo'n klein blond ding op gympjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
Om nog maar te zwijgen over vrouwen op sneakers
Ik mag het toch lelijk vinden? Of mag ik daar nooit iets over zeggen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik kan me daar totaal niet druk om maken. Iedereen moet dragen wat hij/zij zelf prettig vindt. Wie ben jij om daar iemand op af te kraken?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:09 schreef IrCute het volgende:
Die eerste vind ik niet lelijk, die tweede wel inderdaad.
We hebben er één.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Vaak zijn degenen die in de OP geillustreerde sneakers dragen dezelfde mensen die nette schoenen met rubberen zolen (of erger) dragen.
Onterechte klacht: paupers will be paupers.
Vrouwen met sneakers.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
Om nog maar te zwijgen over vrouwen op sneakers
Niet als je daarmee 90% van mannelijk KLB lelijke horken noemt, nee, dan mag dat niet nee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik mag het toch lelijk vinden? Of mag ik daar nooit iets over zeggen?
sneakerfetish hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
helemaal niets mis mee, gewoon zo'n klein blond ding op gympjes..
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:16 schreef Nobu het volgende:
[..]
Sowieso lekker belangrijk wat een lesbo er van denkt.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef NotYou het volgende:
TS is een mannenhatende lesbienne en mogelijk ongesteld.
Oh ja, omdat ik het lelijk vind als een man altijd sneakers draagt, ben ik natuurlijk een mannenhater.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef NotYou het volgende:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef NotYou het volgende:
Misschien heeft ts meer op met mannen die op Grèves of Van Lier lopen of Van Bommels van die broguesstappers.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef NightH4wk het volgende:
Welke modellen zijn minder lomp? Zelf draag ik amper sneakers.
Hoe weet jij nou of een man altijd sneakers draagt? Tenzij je hiermee bekent bepaalde mannen ook nog eens te stalken is dit een knap staaltje projectie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, omdat ik het lelijk vind als een man altijd sneakers draagt, ben ik natuurlijk een mannenhater.
Overtrokken conclusies trekkenquote:
Dat mocht je willen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:25 schreef Fascination het volgende:
Gaan ze allemaal op de man spelen. Schattig.
Doe 'ns een pic van je sneakers.quote:
Ruzie maken op een forum.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Overtrokken conclusies trekken.
Terecht ik draag soms ook een sneaker achtige schoen, niets mis mee toch? De strakke veterschoenen met punt lopen ook niet altijd even fijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:29 schreef -supergirl- het volgende:
Niks mis met mannen op sneakers hoor. Moeilijk teefje.
Enige wat overblijft als inhoudelijk reageren te moeilijk wordt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:25 schreef Fascination het volgende:
Gaan ze allemaal op de man spelen. Schattig.
Niks mis met mannen met een witte iphone. Moeilijk teefje.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:29 schreef -supergirl- het volgende:
Niks mis met mannen op sneakers hoor. Moeilijk teefje.
Het is een verschil van smaak, vroeger liepen mannen gewoon op Romeinse sandalen. Maar ik draag gewoon degelijke sneaker achtige schoenen, waarom? Omdat de veterschoenen zorgen voor blaren aann mijn hak.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:31 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Enige wat overblijft als inhoudelijk reageren te moeilijk wordt.
Een man met een iphone is altijd een klacht ongeacht de kleur.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niks mis met mannen met een witte iphone. Moeilijk teefje.
Nou ja, er wordt hier zoveel geklaagd over vrouwen, waar ik het overigens niet altijd mee oneens ben, dat ik probeer een beetje overwicht te brengen. En oké, ik vind het ook leuk om mannen hier op de kast te jagen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:31 schreef Piye het volgende:
TS ik heb een vraagje. Waarom gaan zoveel van jouw klachten over het uiterlijk van mannen? Je bent toch lesbisch? Heb je daar bewust voor gekozen, omdat mannen zich niet kunnen kleden? Geen persoonlijke aanval trouwens, het viel me gewoon op.
Je bent best wel een baas behalve dat je rookt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
Mannen met van die 13 in een dozijn 'leren' schoenen
Mannen die geen sneaks dragen alleday
Vrouwen die dat niet vinden kunnen
Tokkie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik zit hier volledig in pak op mijn werk voor een gala later op de dag, laat mij maar lekker in spijkerbroek met sneakers lopen, stuk comfortabeler.
Aha, dat vind ik een nobel streven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, er wordt hier zoveel geklaagd over vrouwen, waar ik het overigens niet altijd mee oneens ben, dat ik probeer een beetje overwicht te brengen. En oké, ik vind het ook leuk om mannen hier op de kast te jagen.
Snap niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Het is een verschil van smaak, vroeger liepen mannen gewoon op Romeinse sandalen. Maar ik draag gewoon degelijke sneaker achtige schoenen, waarom? Omdat de veterschoenen zorgen voor blaren aann mijn hak.
[..]
Een man met een iphone is altijd een klacht ongeacht de kleur.
Een pantalon kan lekker zitten overigens, maar het liefst draag ik toch wel mijn flanellen pyjama.quote:
Dat mannen vaak al dragen wat praktisch is. Omdat we nu eenmaal zijn gemaakt om in de natuur te jagen. Dat gaat niet in elke schoen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Snap niet wat je bedoelt.
Gewoon sneakers onder je pak, kan best.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik zit hier volledig in pak op mijn werk voor een gala later op de dag, laat mij maar lekker in spijkerbroek met sneakers lopen, stuk comfortabeler.
Ik vind een pantalon ook lekkerder zitten dan de meeste spijkerbroeken eigenlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Een pantalon kan lekker zitten overigens, maar het liefst draag ik toch wel mijn flanellen pyjama.
Soms best ok iddquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon sneakers onder je pak, kan best.
Wel niet van die lelijke sneakers.... Van die veel te brede of zo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef Piye het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, er wordt hier zoveel geklaagd over vrouwen, waar ik het overigens niet altijd mee oneens ben, dat ik probeer een beetje overwicht te brengen. En oké, ik vind het ook leuk om mannen hier op de kast te jagen.
En dan met een 'hip' t-shirt onder je colbertquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Pantalon zit altijd wel nice.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Ik vind een pantalon ook lekkerder zitten dan de meeste spijkerbroeken eigenlijk.
Hehe dan zou ik het ook niet doen nee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms best ok idd.
Maar dit is nogal officieel allemaal.
Zo eentje waar een plaatje van een stropdas op staat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:36 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
En dan met een 'hip' t-shirt onder je colbert
Zo foutquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Hehe dan zou ik het ook niet doen nee.
[..]
Zo eentje waar een plaatje van een stropdas op staat.
Skateschoenen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Wel niet van die lelijke sneakers.... Van die veel te brede of zo.
Dat is ook wel baas, een badjas. Dan lijk je net een karate-meester.quote:
Ja, ik draag nu wat dunnere sneakers van dat merk met een rare naam met z'n haan erop.quote:
quote:
Allstars, over overhypte kutschoenen gesprokenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:39 schreef Fascination het volgende:
Ben wel blij dat die all stars-hype is overgewaaid.
Ik draag ze eigenlijk ook al jaren meer maar ik vind het neutrale schoenen mits gewoon grijs of zoquote:
DC's, Vans of Nikes. Misschien Globe of Es maar niets andersquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is ook wel baas, een badjas. Dan lijk je net een karate-meester.
[..]
Ja, ik draag nu wat dunnere sneakers van dat merk met een rare naam met z'n haan erop.
Wat zijn dat allemaal?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
DC's, Vans of Nikes. Misschien Globe of Es maar niets anders
Ja.quote:
In pak naar een gala, ga je met een dienblad rondlopen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Je wordt kaal?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:44 schreef arjan1212 het volgende:
ik ben er zo een.. ik ben 35 en loop altijd op nike's en draag ook vaak een basebalcap.... erg he
Want? Als je ouder dan 30 bent mag je ineens geen smaak meer hebben?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:43 schreef rosalinde93 het volgende:
Het kan leuk staan bij de juiste kleding, maar mannen die altijd en alleen maar met sneakers rondlopen vind ik best wel sneu. Vooral als ze al tegen de 30 aanlopen.
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:44 schreef Nobu het volgende:
[..]
In pak naar een gala, ga je met een dienblad rondlopen?
Die eerste zijn best vet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:41 schreef ECM het volgende:
Pantofola's zijn inderdaad lelijk. Niks mis met fatsoenlijke sneakers verder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pantofola's getuigen niet echt van smaak.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want? Als je ouder dan 30 bent mag je ineens geen smaak meer hebben?
Eigenlijk wel veel, ik ging altijd naar gala's zonder pak. Gewoon polo en spijkerbroek, ook al is iedereen in pak, zo voel je je toch beter.quote:
Het zijn Marokkanenschoenenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:46 schreef ECM het volgende:
[..]
Pantofola's getuigen niet echt van smaak.
Daar heb ik het ook niet over, die dingen zijn oerlelijk. Ik heb het over sneaks. Andere schoenen vind ik allemaal spuuglelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:46 schreef ECM het volgende:
[..]
Pantofola's getuigen niet echt van smaak.
Ja, dan kom je er dus gewoon niet in, ik zei al dat ik het ook niet voor mijn lol aan hebquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel veel, ik ging altijd naar gala's zonder pak. Gewoon polo en spijkerbroek, ook al is iedereen in pak, zo voel je je toch beter.
Vrouwen en hun eisen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:48 schreef trovey het volgende:
Maakt me eigenlijk niet uit, zolang mannen maar niet op pumps lopen.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:48 schreef trovey het volgende:
Hmm wel gay, je zou gewoon in shirt erin moeten kunnen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan kom je er dus gewoon niet in, ik zei al dat ik het ook niet voor mijn lol aan heb.
Clinton komt spreken.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:50 schreef Argo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit draag ik..
[..]
Hmm wel gay, je zou gewoon in shirt erin moeten kunnen.
Dat was laatst op een modeshow; mannelijke modellen op pumps, het zag er niet uit!quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:48 schreef trovey het volgende:
Wat vind je dan mooi ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:08 schreef Fascination het volgende:
De tt says it all. Mannen die altijd op sneakers rondlopen, want dat is zo lekker makkelijk. Vaak zijn het van die lompe modellen als deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg oncharmant.
Die Pantoffola's?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:50 schreef ECM het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Marokkaan daarmee zien lopen. Eerder op dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet het alleen niet elke dag dragen. Volgens mij bedoelt fascination ook dat je ze op een bepaalde leeftijd ontgroeid? En de modellen in de OP zijn ook lelijk. Moet dan een beetje denken aan een huisvader op vakantie in zuid frankrijk die ze als vrijetijdsschoenen draagt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja.
Maar sneakers op zich vind ik niet fout. Als je het een beetje leuk matcht kan het er wel leuk uitzien. Alleen bij officiele zaken zou ik het niet doen.
Hmm ik zie ze juist vaker met Pantoffola, Botticelli en verscheidene andere merken met Italiaanse vlaggetjes erop.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:50 schreef ECM het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Marokkaan daarmee zien lopen. Eerder op dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van die Italiaanse vlaggen en zo jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Hmm ik zie ze juist vaker met Pantoffola, Botticelli en verscheidene andere merken met Italiaanse vlaggetjes erop.
Dat meen je niet? Dat vind ik de nr 1 marok-gymp.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:51 schreef sinepedraap het volgende:
Alleen deze zijn wel stijlvol:
[ afbeelding ]
Ja gewoon hetzelfde als die Pantoffola's dusquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Dat vind ik de nr 1 marok-gymp.
Er zit misschien wel wat in, als je ouder bent. Maar aan de andere kant vind ik sneakers veel lekkerder zitten dan nette schoenen. En een beetje comfort is ook wel fijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:51 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Je moet het alleen niet elke dag dragen. Volgens mij bedoelt fascination ook dat je ze op een bepaalde leeftijd ontgroeid? En de modellen in de OP zijn ook lelijk. Moet dan een beetje denken aan een huisvader op vakantie in zuid frankrijk die ze als vrijetijdsschoenen draagt.
Ik had ooit een Italiaans voetbalshirt gekocht voor die hype, die heb ik dus ook mooi kunnen verbranden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Van die Italiaanse vlaggen en zo ja
Of die blauwe shirts met Italia eropOok zo schandalig zielig
TS heeft ook wat tegen paars.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
Niks mis meeals je het zelf maar mooi vind.
Verder zijn jouw paarse wollen vesten ook niet je van heten snap niet wat je je druk maakt om het geslacht die je haat?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:36 schreef arjan1212 het volgende:
Als een man niet op nike's mag lopen, dan mag een vrouw ook geen broek dragen. Klaar.
Als je goede leren schoenen fatsoenlijk hebt ingelopen zitten ze ook prima. Kan in het begin wat vervelend zijn, maar als je er een paar jaar mee doet kan het geen kwaad.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Er zit misschien wel wat in, als je ouder bent. Maar aan de andere kant vind ik sneakers veel lekkerder zitten dan nette schoenen. En een beetje comfort is ook wel fijn.
"als je het zelf maar mooi vind"quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:56 schreef 2NutZ het volgende:
Niks mis meeals je het zelf maar mooi vind.
Verder zijn jouw paarse wollen vesten ook niet je van heten snap niet wat je je druk maakt om het geslacht die je haat?
Ja daarom benoem ik hetquote:
Ik bedoel, als anderen het maar waarderenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:57 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
"als je het zelf maar mooi vind"
Bruine schoenen vind ik per definitie niet mooi. Zelfde geldt voor dat merk eigenlijk. Maar dat is mijn mening.quote:
Aah ja, mijn zus heeft ze met me uitgezocht, je zou denken dat hij dan wel goed ligt bij de chickies.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bruine schoenen vind ik per definitie niet mooi. Zelfde geldt voor dat merk eigenlijk. Maar dat is mijn mening.
Wie koopt die dingen, jij of iemand anders?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:57 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
"als je het zelf maar mooi vind"
Daarom 10 paar gympen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:57 schreef kipknots het volgende:
[..]
Als je goede leren schoenen fatsoenlijk hebt ingelopen zitten ze ook prima. Kan in het begin wat vervelend zijn, maar als je er een paar jaar mee doet kan het geen kwaad.
Plus een beetje kunnen afwisselen is natuurlijk ok!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik bedoel, als anderen het maar waarderenhet boeit niet wat jij zelf er van vind jij betaald het zelf niet dus
Ben je twaalf?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:59 schreef MolFan het volgende:
Vrouwen op dit soort schoenen (kleur is niet zo denderend maar gaat ff om het idee)
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Zo is het wel hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik bedoel, als anderen het maar waarderenhet boeit niet wat jij zelf er van vind jij betaald het zelf niet dus
Jij draagt het zeker alleen voor jezelf en interessert het niet als anderen het maar niks vinden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:58 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wie koopt die dingen, jij of iemand anders?
Niks zinnigs te melden?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wat? Vind je vrouwen op naaldhakken niet sexy? Wat is deze
Precies.quote:
Jazeker, kan mij dat nou verrekken wat een willekeurige vreemdeling van mijn schoenen vindt? Ik moet er op lopen, ik moet er naar kijken en ik moet ze betalen. Moet niet veel gekker wordenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:01 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Zo is het wel hoor.
[..]
Jij draagt het zeker alleen voor jezelf en interessert het niet als anderen het maar niks vinden.
Ja maar jij bent een vrouw en tegelijkertijd ook zwak blijkbaar... combinatie die funest is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:01 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Zo is het wel hoor.
[..]
Jij draagt het zeker alleen voor jezelf en interessert het niet als anderen het maar niks vinden.
Dat heb je mooi verwoord Majoor Boszhardquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jazeker, kan mij dat nou verrekken wat een willekeurige vreemdeling van mijn schoenen vindt? Ik moet er op lopen, ik moet er naar kijken en ik moet ze betalen. Moet niet veel gekker worden
Zelfde mensen die zeggen dat je niet om 11 uur 's ochtends bier mag zitten drinken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies.
Mensen die leeftijd koppelen aan wat wel of niet meer ''kan''.
Ja of om 5 uur 's nachts op je vriendin ejaculerenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:03 schreef Piye het volgende:
[..]
Zelfde mensen die zeggen dat je niet om 11 uur 's ochtends bier mag zitten drinken.
Zelfde mensen als die niet tegen peerpressure kunnen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies.
Mensen die leeftijd koppelen aan wat wel of niet meer ''kan''.
Nou ik vind het zelf wel leuk als anderen m'n kleding waarderen. Alleen smaken verschillen, dus nooit iedereen gaat je kleding waarderen. Waarom je bezig houden met de groep die het maar niks vindt wat je draagt?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:01 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Tuig is het.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:03 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ja of om 5 uur 's nachts op je vriendin ejaculeren
Ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ook tegen een paarse, kloppende genotsknots?
Jij bent de aangewezen persoon om haar anders te doen laten denkenquote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jazeker, kan mij dat nou verrekken wat een willekeurige vreemdeling van mijn schoenen vindt? Ik moet er op lopen, ik moet er naar kijken en ik moet ze betalen. Moet niet veel gekker worden
Daar moest ik meteen aan denken. Kon zijn naam alleen niet herinneren en hij heeft weer een nieuw account nu. Maar wat jullie zeggen is wel een beetje fusionfreak stijl. En jij helemaal twee nootjes met je oorbellen en witte iphone. Dat is zeker ook alleen voor 'jezelf'.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar jij bent een vrouw en tegelijkertijd ook zwak blijkbaar... combinatie die funest is.
Koop altijd spulletjes die ik mooi vinden nee ik loop er niet zo bij als fusionfreak
Hoezo zou de kleur van je iPhone voor iemand anders zijn?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:08 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
[..]
Daar moest ik meteen aan denken. Kon zijn naam alleen niet herinneren en hij heeft weer een nieuw account nu. Maar wat jullie zeggen is wel een beetje fusionfreak stijl. En jij helemaal twee nootjes met je oorbellen en witte iphone. Dat is zeker ook alleen voor 'jezelf'.
Bepaalde groepen interesseert mij ook niks, net als ik hun niet interesseer. Maar je loopt er niet goed/leuk bij alleen voor jezelf.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou ik vind het zelf wel leuk als anderen m'n kleding waarderen. Alleen smaken verschillen, dus nooit iedereen gaat je kleding waarderen. Waarom je bezig houden met de groep die het maar niks vindt wat je draagt?
Omg dat gezeik over witte iPhone's om te jankenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:08 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
[..]
Daar moest ik meteen aan denken. Kon zijn naam alleen niet herinneren en hij heeft weer een nieuw account nu. Maar wat jullie zeggen is wel een beetje fusionfreak stijl. En jij helemaal twee nootjes met je oorbellen en witte iphone. Dat is zeker ook alleen voor 'jezelf'.
Daarin geef ik je helemaal gelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:10 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Bepaalde groepen interesseert mij ook niks, net als ik hun niet interesseer. Maar je loopt er niet goed/leuk bij alleen voor jezelf.
Is het idd nu ook al klachtenswaardig wat voor een kleur telefoon iemand heeft. Het moet niet gekker wordenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:10 schreef Piye het volgende:
Hoezo zou de kleur van je iPhone voor iemand anders zijn?
Ja idd en dan ook nog zo'n zware afgezakte muts op die kop. Hlilarious! Bovendien die grote brillen gaan er weer langzaamaan uit.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:08 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Wat te denken van vrouwen die menen allure te hebben terwijl ze er bij lopen als een mislukte moviestar, ik lach me altijd helemaal krom, net als met die te grote brillen.
Maargoed ieder zijn ding.
Je moet ook niet dragen wat een ander wil. Maar als je niet opvallend had willen zijn, had je bijvoorbeeld die oorbellen wel uitgedaan. En met die iphone kleur is ook niks mis hoor. Je geeft alleen zelf al aan dat die ook nogal opvallend is. Dat was mijn punt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omg dat gezeik over witte iPhone's om te janken
Mijn oorbellen heb ik al sinds mijn 12e samen met mijn broer laten zetten en die houden wij allebei in omdat we dit hebben afgesproken.
Daarbij krijg ik alleen hier negatieve reacties, waar ik idd ook skit aan heb.
Jij hebt echt aparte denkbeelden. Succes met je makeover, meid
Oh en ik droeg ook heel wat jaren een ketting, maar alleen onder mijn kleding.. ook voor mijzelf ja.
Echter die is kapot dus nu niet meer.
Oppervlakkige figuren
Lees mijn persoonlijke reden nou maar waarom ik die in heb.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:23 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Je moet ook niet dragen wat een ander wil. Maar als je niet opvallend had willen zijn, had je bijvoorbeeld die oorbellen wel uitgedaan. En met die iphone kleur is ook niks mis hoor. Je geeft alleen zelf al aan dat die ook nogal opvallend is. Dat was mijn punt.
Wat loop je nou dom te zwammen, dame?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:23 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Je moet ook niet dragen wat een ander wil. Maar als je niet opvallend had willen zijn, had je bijvoorbeeld die oorbellen wel uitgedaan. En met die iphone kleur is ook niks mis hoor. Je geeft alleen zelf al aan dat die ook nogal opvallend is. Dat was mijn punt.
Haten op fragmentquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:08 schreef Fascination het volgende:
De tt says it all. Mannen die altijd op sneakers rondlopen, want dat is zo lekker makkelijk. Vaak zijn het van die lompe modellen als deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg oncharmant.
Vind die 1e en 3e best leuk (die 3e alleen bij bepaalde meiden dan)quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:22 schreef Nezhi het volgende:
Maar TS, waarom is die schoen lomp? Dit is pas lomp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze lompe schoenen maar Jordans zijn wel chill. Timberlands zien er op de een of andere manier altijd strontlelijk uit in de winkel, maar staan wel goed als iemand ze daadwerkelijk draagt.. haha.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind die 1e en 3e best leuk (die 3e alleen bij bepaalde meiden dan)
Beste post in heel dit topic. Hoe onzeker moet je wel niet zijn als je als lesbo gaat lopen bitchen over schoenen die sommige mannen aan hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Haten op timberlands.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:22 schreef Nezhi het volgende:
Maar TS, waarom is die schoen lomp? Dit is pas lomp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke dan is het goed.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:10 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Dat ze lomp zijn betekent niet dat ik ze lelijk vind
Haten op boots voor mannenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:19 schreef VeerEli het volgende:
Vind manboots lelijkerSneakers (mits mooie sneakers) zijn leuk!
Je daar na de pubertijd nog druk om maken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:01 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Zo is het wel hoor.
[..]
Hoe heeft onzekerheid iets te maken met het lelijk vinden van de schoenen van een ander? En het lesbogedeelte heeft er al helemaal geen verband mee. Maar wel stoere post verder.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Beste post in heel dit topic. Hoe onzeker moet je wel niet zijn als je als lesbo gaat lopen bitchen over schoenen die sommige mannen aan hebben
Mevrouw vind het belangrijk wat andere mensen van haar schoenen vinden. Daarom noemt hij het onzekerheid. Snapt u?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoe heeft onzekerheid iets te maken met het lelijk vinden van de schoenen van een ander? En het lesbogedeelte heeft er al helemaal geen verband mee. Maar wel stoere post verder.
Dat staat er niet. Er staat "Hoe onzeker moet je wel niet zijn als je als lesbo gaat lopen bitchen over schoenen die sommige mannen aan hebben". Niets over haar eigen schoenen, alleen dat ze sneakers bij mannen lelijk vindt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mevrouw vind het belangrijk wat andere mensen van haar schoenen vinden. Daarom noemt hij het onzekerheid. Snapt u?
Kan wel zo zijn. (Ik kan namelijk ook gewoon lezen). Maar dat bedoelt hij denk ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Er staat "Hoe onzeker moet je wel niet zijn als je als lesbo gaat lopen bitchen over schoenen die sommige mannen aan hebben". Niets over haar eigen schoenen, alleen dat ze sneakers bij mannen lelijk vindt.
Dat zal hij vast bedoelen ja, het slaat alleen nergens op. Alleen weer zo'n trieste poging om bij de andere FOK!-mannetjes in de smaak te vallen. Hihaho.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn. (Ik kan namelijk ook gewoon lezen). Maar dat bedoelt hij denk ik.
Aangezien hij mijn post aanhaald als beste van het topic kan ik je hier natuurlijk geen gelijk in geven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat zal hij vast bedoelen ja, het slaat alleen nergens op. Alleen weer zo'n trieste poging om bij de andere FOK!-mannetjes in de smaak te vallen. Hihaho.
Gadverdamme 13 in een dozijn meukquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:53 schreef wenfer2 het volgende:
Als man door het leven gaan op onfatsoenlijk schoeisel.![]()
Patta's voor eckte bazen:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Elke man moet sowieso een paar schoenen hebben ongeveer als hier afgebeeld, ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:53 schreef wenfer2 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
die middelste onder passen hier mooi bij:quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:53 schreef wenfer2 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
op een of andere manier moet ik altijd lachen om puntschoenenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:53 schreef wenfer2 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Niemand moet iets, zeker niet als het over mode gaat, als er iets debiel is het aantrekken wat een zooi doorgenoven trollende nichten in Parijs bedacht hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Elke man moet sowieso een paar schoenen hebben ongeveer als hier afgebeeld, ja.
Zonder gespen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
meloewa moet om alles lachen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
op een of andere manier moet ik altijd lachen om puntschoenen
wijo wat fel gelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niemand moet iets, zeker niet als het over mode gaat, als er iets debiel is het aantrekken wat een zooi doorgenoven trollende nichten in Parijs bedacht hebben.
Gespenquote:
Rechtsonder, maar die draag ik echt nooit. Moet eens een nieuw pak hebben swsquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bi-polair is hipquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
soms om alles lachen en soms alles huilen... Zoals het hoort !
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:53 schreef wenfer2 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
en hebben vlechtjes in?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:58 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echte kerels lopen op blote voeten zoals die baas hierboven.
Nog nooit om alles moeten huilen, arm meisje toch.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
soms om alles lachen en soms om alles huilen... Zoals het hoort !
Codyquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:58 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echte kerels lopen op blote voeten zoals die baas hierboven.
Gaat ook nergens over want die post was op mijn post gericht. Beetje raar om fascination dan direct een lesbo te noemen. Dus ze heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aangezien hij mijn post aanhaald als beste van het topic kan ik je hier natuurlijk geen gelijk in geven.
Pak aan met zulke schoenen voelt wel lekkerquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:58 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Rechtsonder, maar die draag ik echt nooit. Moet eens een nieuw pak hebben sws![]()
Ik wil een zwarte met een rood open overhemd danScarface style
Ja.quote:
Ja I know maar ik heb nu eentje die donkerblauw is en die vind ik echt lelijk en draag ik ook nooit is echt oud alquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pak aan met zulke schoenen voelt wel lekker
scarface is beetje kinderachtig man :s
Lekker etaleren met het zijn van bal.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:53 schreef wenfer2 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
nee dat is niet sneu want mannen trekken zich ook minder aan van andermans mening.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het trouwens wel sneu voor mannen datzeveel minder keus hebben in schoenen dan wij vrouwen.
Oh ja beetje ouderwets klinkt dat. Heb net vorig jaar een nieuw maatpak gekochtquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja I know maar ik heb nu eentje die donkerblauw is en die vind ik echt lelijk en draag ik ook nooit is echt oud alEn zwart met wit vind ik weer zo saai. Dus daarom dacht ik zwart met rood of zo
Wat een onzin, maat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wijo wat fel gelijk
Gaat meer om dat elke man wel een paar 'nette' schoenen moet hebben.
Althans mannen van enig niveau.
Als je klaploper bent is het niet nodig idd.
Pakken dragen associeer ik ook met niet leuk. Begrafenissen en zoquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja beetje ouderwets klinkt dat. Heb net vorig jaar een nieuw maatpak gekochtmaar nog maar 3x aangehad.
echt he... En als je als man al beetje een vaag/raar figuur hebt dan past geen ene schoen bij je.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het trouwens wel sneu voor mannen dat ze veel minder keus hebben in schoenen dan wij vrouwen.
haha, juist ja.... waarom betalen mensen wel 60 euro voor een paar stoffen vans en 120 voor een paar nike's maar geen 100-250 voor een paar fatsoenlijke schoenen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:01 schreef JetLife het volgende:
[..]
Lekker etaleren met het zijn van bal.
Baas man.
Dat is niet waar, de meeste mannen zijn gewoon te lui om een paar fatsoenlijke schoenen te halen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het trouwens wel sneu voor mannen dat ze veel minder keus hebben in schoenen dan wij vrouwen.
Keuze genoeg hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
het gaat dan ook om hun eigen mening.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:02 schreef Toolshed het volgende:
[..]
nee dat is niet sneu want mannen trekken zich ook minder aan van andermans mening.
wat snappen mensen toch precies niet aan: 'minder keus dan vrouwen'?quote:
De meeste Nederlandse mannen zijn al blij met een paar schoenen in hun eigen maat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het gaat dan ook om hun eigen mening.
Kloptquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat snappen mensen toch precies niet aan: 'minder keus dan vrouwen'?
Ik begrijp dat nooit zo goed
Dat je het niet sneu moet vinden, dushi, omdat er keuze genoeg is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat snappen mensen toch precies niet aan: 'minder keus dan vrouwen'?
Ik begrijp dat nooit zo goed
Dat soort schoenen draag ik alleen op een trouwerij/begrafenis.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:53 schreef wenfer2 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Jullie beoordelen ons teveel op ons uiterlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
echt he... En als je als man al beetje een vaag/raar figuur hebt dan past geen ene schoen bij je.en ziet alles er "grappig" uit.
'Eckte bazen' noemen zichzelf geen baas, zij laten het doen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:04 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
haha, juist ja.... waarom betalen mensen wel 60 euro voor een paar stoffen vans en 120 voor een paar nike's maar geen 100-250 voor een paar fatsoenlijke schoenen.![]()
[ afbeelding ]
alleen eckte bazen weten
Omdat dat een speciale dag is?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat soort schoenen draag ik alleen op een trouwerij/begrafenis.
ik kijk weleens rond, bij de herenschoenen en word er dan verdrietig van dat er zo weinig zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:07 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Dat je het niet sneu moet vinden, dushi, omdat er keuze genoeg is.
mijn oma zegt dat meer keuze altíjd alleen maar erger isquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt
Maar bij mannen is vaak meer keuze alleen maar erger
Ik wil ook wel 80 paar schoenen bezitten.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kijk weleens rond, bij de herenschoenen en word er dan verdrietig van dat er zo weinig zijn![]()
Maar goed, ik ben dan ook zo'n vrouw die best 80 paar schoenen zou willen hebben![]()
Dt is wel offtopic btw.
Mannen met sneakers: geen problemen mee als het bij de man past
Precies, als je jezelf baas noemt ben je het niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:09 schreef JetLife het volgende:
[..]
'Eckte bazen' noemen zichzelf geen baas, zij laten het doen.
Op de vrouwenafdeling is een groot gedeelte gewoon lelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kijk weleens rond, bij de herenschoenen en word er dan verdrietig van dat er zo weinig zijn![]()
Maar goed, ik ben dan ook zo'n vrouw die best 80 paar schoenen zou willen hebben![]()
Dt is wel offtopic btw.
juist, het zou pas sneu zijn als elke man 80 paar schoenen zou willen hebben...quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dt is wel offtopic btw.
Ik bedoel mijzelf ook niet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:09 schreef JetLife het volgende:
[..]
'Eckte bazen' noemen zichzelf geen baas, zij laten het doen.
Dan moet je ook niet naar de Scapino gaan mop.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op de vrouwenafdeling is een groot gedeelte gewoon lelijk.
Uit de OP:quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Er staat "Hoe onzeker moet je wel niet zijn als je als lesbo gaat lopen bitchen over schoenen die sommige mannen aan hebben". Niets over haar eigen schoenen, alleen dat ze sneakers bij mannen lelijk vindt.
Dat arrogante toontje ookquote:Mannen die altijd op sneakers rondlopen, want dat is zo lekker makkelijk.
maat 39 heeft meeste keusquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
waarom?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:11 schreef Toolshed het volgende:
[..]
juist, het zou pas sneu zijn als elke man 80 paar schoenen zou willen hebben...
Ja maar bij mannen dus nog factor 18 :squote:Op woensdag 13 februari 2013 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn oma zegt dat meer keuze altíjd alleen maar erger is
ja dat jij schoenen koopt als een wijf weten we nou wel.. ik bedoel sneu als de vraag er is maar het aanbod nietquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:12 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
waarom?
beter overdressed dan underdressed zeg ik altijd maar.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:12 schreef Toolshed het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet naar de Scapino gaan mop.
Vrij normaal hoor dat het je wel interesseert.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:25 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Je daar na de pubertijd nog druk om maken.
Serieus, wat kan mij het neuken als anderen mijn kleding niet mooi vinden. Ik vind andermans kleding ook niet altijd mooi.
Nou bij heren komt 42/43 het meeste voor, en dat is ook niet alles. Altijd in de sale is mijn maat al weg.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
maat 39 heeft meeste keuslaat ik net 37 hebben.
Als je 15 bent jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:13 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Vrij normaal hoor dat het je wel interesseert.
Hoe onzekerder, hoe meer het je interesseert.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:13 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
maar het ís er tenminste.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Why? Gewoon de kleren aan die je lekker vindt zitten en die er ook nog een beetje fatsoenlijk uitzien. Waarom zou je jezelf onderwerpen aan de grillen van een stel mongolen die bepalen hoe je er uit MOET zien?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:12 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
waarom?
beter overdressed dan underdressed zeg ik altijd maar.
De vraag is er, maar beperkt, Het aanbod is er, maar beperkt. Gelukkig maar anders loopt het plebs straks ook op Santoni.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:13 schreef Toolshed het volgende:
[..]
ja dat jij schoenen koopt als een wijf weten we nou wel.. ik bedoel sneu als de vraag er is maar het aanbod niet
Als je een onzeker typje bent wel ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:13 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Dat was al overduidelijk... mi gadoquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe onzekerder, hoe meer het je interesseert.
Jij onzekere!
Mannen in pumps of op hakjes zie ik dan ook niet gauw gebeurenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dt is wel offtopic btw.
quote:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Hoe onzekerder, hoe meer het je interesseert.
Jij onzekere!
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als je een onzeker typje bent wel ja.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:10 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Bepaalde groepen interesseert mij ook niks, net als ik hun niet interesseer. Maar je loopt er niet goed/leuk bij alleen voor jezelf.
Je topic heeft bijna 300 reacties, WAT EEN PRESTATIE!!quote:
Terechte klacht.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Why? Gewoon de kleren aan die je lekker vindt zitten en die er ook nog een beetje fatsoenlijk uitzien. Waarom zou je jezelf onderwerpen aan de grillen van een stel mongolen die bepalen hoe je er uit MOET zien?
het zal eens nietquote:
Dus je draagt liever schoenen die andere mensen niet dragen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
De vraag is er, maar beperkt, Het aanbod is er, maar beperkt. Gelukkig maar anders loopt het plebs straks ook op Santoni.
Meloewa waarom ga je de schoenenmakers branche niet in?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
het zal eens niet. Maar soms denk ik echt is het nu zo moeilijk om géén debiele schoen te ontwerpen...
ik heb wel leuke ideeen! Maar dat was het ook, Net zoals de rest van de modebuste vrouwenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Meloewa waarom ga je de schoenenmakers branche niet in?
Omdat niet iedereen het wat kan boeien wat iemand anders er van vindt. Iets wat jij (als ik het goed begrijp) wel vindt.quote:
Ik heb 39/40 en ik draag liever mannensneakers.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
maat 39 heeft meeste keuslaat ik net 37 hebben.
Klopt, eigenlijk beoordeel je iedereen. En dan vergelijk je je eigen kledingstijl met die van een ander. Dus uiteindelijk maakt het wel uit.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen het wat kan boeien wat iemand anders er van vindt. Iets wat jij (als ik het goed begrijp) wel vindt.
Nee, hoor... heel makkelijk.. gewoon poep neergooien en wegrennen en kijken hoe anderen er naar wijzen in afgunst.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Altijd wel knap hoe topics van deze TS de 13 pagina's weten te bereiken
Hmm, goed punt. Ze komt nogal verzuurd overquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, hoor... heel makkelijk.. gewoon poep neergooien en wegrennen en kijken hoe anderen er naar wijzen in afgunst.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Altijd wel knap hoe topics van deze TS de 13 pagina's weten te bereiken
Is ze ook wel een beetje hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hmm, goed punt. Ze komt nogal verzuurd over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |