Pak aan met zulke schoenen voelt wel lekkerquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:58 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Rechtsonder, maar die draag ik echt nooit. Moet eens een nieuw pak hebben sws![]()
Ik wil een zwarte met een rood open overhemd danScarface style
Ja.quote:
Ja I know maar ik heb nu eentje die donkerblauw is en die vind ik echt lelijk en draag ik ook nooit is echt oud alquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pak aan met zulke schoenen voelt wel lekker
scarface is beetje kinderachtig man :s
Lekker etaleren met het zijn van bal.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:53 schreef wenfer2 het volgende:
Als man door het leven gaan op onfatsoenlijk schoeisel.![]()
Patta's voor eckte bazen:![]()
![]()
[ afbeelding ]
nee dat is niet sneu want mannen trekken zich ook minder aan van andermans mening.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het trouwens wel sneu voor mannen datzeveel minder keus hebben in schoenen dan wij vrouwen.
Oh ja beetje ouderwets klinkt dat. Heb net vorig jaar een nieuw maatpak gekochtquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja I know maar ik heb nu eentje die donkerblauw is en die vind ik echt lelijk en draag ik ook nooit is echt oud alEn zwart met wit vind ik weer zo saai. Dus daarom dacht ik zwart met rood of zo
Wat een onzin, maat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
wijo wat fel gelijk
Gaat meer om dat elke man wel een paar 'nette' schoenen moet hebben.
Althans mannen van enig niveau.
Als je klaploper bent is het niet nodig idd.
Pakken dragen associeer ik ook met niet leuk. Begrafenissen en zoquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja beetje ouderwets klinkt dat. Heb net vorig jaar een nieuw maatpak gekochtmaar nog maar 3x aangehad.
echt he... En als je als man al beetje een vaag/raar figuur hebt dan past geen ene schoen bij je.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het trouwens wel sneu voor mannen dat ze veel minder keus hebben in schoenen dan wij vrouwen.
haha, juist ja.... waarom betalen mensen wel 60 euro voor een paar stoffen vans en 120 voor een paar nike's maar geen 100-250 voor een paar fatsoenlijke schoenen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:01 schreef JetLife het volgende:
[..]
Lekker etaleren met het zijn van bal.
Baas man.
Dat is niet waar, de meeste mannen zijn gewoon te lui om een paar fatsoenlijke schoenen te halen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het trouwens wel sneu voor mannen dat ze veel minder keus hebben in schoenen dan wij vrouwen.
Keuze genoeg hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
het gaat dan ook om hun eigen mening.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:02 schreef Toolshed het volgende:
[..]
nee dat is niet sneu want mannen trekken zich ook minder aan van andermans mening.
wat snappen mensen toch precies niet aan: 'minder keus dan vrouwen'?quote:
De meeste Nederlandse mannen zijn al blij met een paar schoenen in hun eigen maat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
het gaat dan ook om hun eigen mening.
Kloptquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat snappen mensen toch precies niet aan: 'minder keus dan vrouwen'?
Ik begrijp dat nooit zo goed
Dat je het niet sneu moet vinden, dushi, omdat er keuze genoeg is.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat snappen mensen toch precies niet aan: 'minder keus dan vrouwen'?
Ik begrijp dat nooit zo goed
Dat soort schoenen draag ik alleen op een trouwerij/begrafenis.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:53 schreef wenfer2 het volgende:
Als man door het leven gaan op onfatsoenlijk schoeisel.![]()
Patta's voor eckte bazen:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jullie beoordelen ons teveel op ons uiterlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:04 schreef Meloewa het volgende:
[..]
echt he... En als je als man al beetje een vaag/raar figuur hebt dan past geen ene schoen bij je.en ziet alles er "grappig" uit.
'Eckte bazen' noemen zichzelf geen baas, zij laten het doen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:04 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
haha, juist ja.... waarom betalen mensen wel 60 euro voor een paar stoffen vans en 120 voor een paar nike's maar geen 100-250 voor een paar fatsoenlijke schoenen.![]()
[ afbeelding ]
alleen eckte bazen weten
Omdat dat een speciale dag is?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat soort schoenen draag ik alleen op een trouwerij/begrafenis.
ik kijk weleens rond, bij de herenschoenen en word er dan verdrietig van dat er zo weinig zijnquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:07 schreef Rawberry het volgende:
[..]
Dat je het niet sneu moet vinden, dushi, omdat er keuze genoeg is.
mijn oma zegt dat meer keuze altíjd alleen maar erger isquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Klopt
Maar bij mannen is vaak meer keuze alleen maar erger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |