Mevrouw vind het belangrijk wat andere mensen van haar schoenen vinden. Daarom noemt hij het onzekerheid. Snapt u?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:36 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hoe heeft onzekerheid iets te maken met het lelijk vinden van de schoenen van een ander? En het lesbogedeelte heeft er al helemaal geen verband mee. Maar wel stoere post verder.
Dat staat er niet. Er staat "Hoe onzeker moet je wel niet zijn als je als lesbo gaat lopen bitchen over schoenen die sommige mannen aan hebben". Niets over haar eigen schoenen, alleen dat ze sneakers bij mannen lelijk vindt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mevrouw vind het belangrijk wat andere mensen van haar schoenen vinden. Daarom noemt hij het onzekerheid. Snapt u?
Kan wel zo zijn. (Ik kan namelijk ook gewoon lezen). Maar dat bedoelt hij denk ik.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:44 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Er staat "Hoe onzeker moet je wel niet zijn als je als lesbo gaat lopen bitchen over schoenen die sommige mannen aan hebben". Niets over haar eigen schoenen, alleen dat ze sneakers bij mannen lelijk vindt.
Dat zal hij vast bedoelen ja, het slaat alleen nergens op. Alleen weer zo'n trieste poging om bij de andere FOK!-mannetjes in de smaak te vallen. Hihaho.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn. (Ik kan namelijk ook gewoon lezen). Maar dat bedoelt hij denk ik.
Aangezien hij mijn post aanhaald als beste van het topic kan ik je hier natuurlijk geen gelijk in geven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:50 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Dat zal hij vast bedoelen ja, het slaat alleen nergens op. Alleen weer zo'n trieste poging om bij de andere FOK!-mannetjes in de smaak te vallen. Hihaho.
Gadverdamme 13 in een dozijn meukquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:53 schreef wenfer2 het volgende:
Als man door het leven gaan op onfatsoenlijk schoeisel.![]()
Patta's voor eckte bazen:![]()
![]()
[ afbeelding ]
Elke man moet sowieso een paar schoenen hebben ongeveer als hier afgebeeld, ja.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:53 schreef wenfer2 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
die middelste onder passen hier mooi bij:quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:53 schreef wenfer2 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
op een of andere manier moet ik altijd lachen om puntschoenenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:53 schreef wenfer2 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Niemand moet iets, zeker niet als het over mode gaat, als er iets debiel is het aantrekken wat een zooi doorgenoven trollende nichten in Parijs bedacht hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Elke man moet sowieso een paar schoenen hebben ongeveer als hier afgebeeld, ja.
Zonder gespen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
meloewa moet om alles lachen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
op een of andere manier moet ik altijd lachen om puntschoenen
wijo wat fel gelijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niemand moet iets, zeker niet als het over mode gaat, als er iets debiel is het aantrekken wat een zooi doorgenoven trollende nichten in Parijs bedacht hebben.
Gespenquote:
Rechtsonder, maar die draag ik echt nooit. Moet eens een nieuw pak hebben swsquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bi-polair is hipquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
soms om alles lachen en soms alles huilen... Zoals het hoort !
quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:53 schreef wenfer2 het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
en hebben vlechtjes in?quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:58 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echte kerels lopen op blote voeten zoals die baas hierboven.
Nog nooit om alles moeten huilen, arm meisje toch.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:58 schreef Meloewa het volgende:
[..]
soms om alles lachen en soms om alles huilen... Zoals het hoort !
Codyquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:58 schreef fathank het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echte kerels lopen op blote voeten zoals die baas hierboven.
Gaat ook nergens over want die post was op mijn post gericht. Beetje raar om fascination dan direct een lesbo te noemen. Dus ze heeft wel gelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Aangezien hij mijn post aanhaald als beste van het topic kan ik je hier natuurlijk geen gelijk in geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |