Hehe dan zou ik het ook niet doen nee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms best ok idd.
Maar dit is nogal officieel allemaal.
Zo eentje waar een plaatje van een stropdas op staat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:36 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
En dan met een 'hip' t-shirt onder je colbert
Zo foutquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Hehe dan zou ik het ook niet doen nee.
[..]
Zo eentje waar een plaatje van een stropdas op staat.
Skateschoenen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Wel niet van die lelijke sneakers.... Van die veel te brede of zo.
Dat is ook wel baas, een badjas. Dan lijk je net een karate-meester.quote:
Ja, ik draag nu wat dunnere sneakers van dat merk met een rare naam met z'n haan erop.quote:
quote:
Allstars, over overhypte kutschoenen gesprokenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:39 schreef Fascination het volgende:
Ben wel blij dat die all stars-hype is overgewaaid.
Ik draag ze eigenlijk ook al jaren meer maar ik vind het neutrale schoenen mits gewoon grijs of zoquote:
DC's, Vans of Nikes. Misschien Globe of Es maar niets andersquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is ook wel baas, een badjas. Dan lijk je net een karate-meester.
[..]
Ja, ik draag nu wat dunnere sneakers van dat merk met een rare naam met z'n haan erop.
Wat zijn dat allemaal?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
DC's, Vans of Nikes. Misschien Globe of Es maar niets anders
Ja.quote:
In pak naar een gala, ga je met een dienblad rondlopen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik zit hier volledig in pak op mijn werk voor een gala later op de dag, laat mij maar lekker in spijkerbroek met sneakers lopen, stuk comfortabeler.
Je wordt kaal?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:44 schreef arjan1212 het volgende:
ik ben er zo een.. ik ben 35 en loop altijd op nike's en draag ook vaak een basebalcap.... erg he
Want? Als je ouder dan 30 bent mag je ineens geen smaak meer hebben?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:43 schreef rosalinde93 het volgende:
Het kan leuk staan bij de juiste kleding, maar mannen die altijd en alleen maar met sneakers rondlopen vind ik best wel sneu. Vooral als ze al tegen de 30 aanlopen.
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:44 schreef Nobu het volgende:
[..]
In pak naar een gala, ga je met een dienblad rondlopen?
Die eerste zijn best vet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:41 schreef ECM het volgende:
Pantofola's zijn inderdaad lelijk. Niks mis met fatsoenlijke sneakers verder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pantofola's getuigen niet echt van smaak.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want? Als je ouder dan 30 bent mag je ineens geen smaak meer hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |