In pak naar een gala, ga je met een dienblad rondlopen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik zit hier volledig in pak op mijn werk voor een gala later op de dag, laat mij maar lekker in spijkerbroek met sneakers lopen, stuk comfortabeler.
Je wordt kaal?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:44 schreef arjan1212 het volgende:
ik ben er zo een.. ik ben 35 en loop altijd op nike's en draag ook vaak een basebalcap.... erg he
Want? Als je ouder dan 30 bent mag je ineens geen smaak meer hebben?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:43 schreef rosalinde93 het volgende:
Het kan leuk staan bij de juiste kleding, maar mannen die altijd en alleen maar met sneakers rondlopen vind ik best wel sneu. Vooral als ze al tegen de 30 aanlopen.
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:44 schreef Nobu het volgende:
[..]
In pak naar een gala, ga je met een dienblad rondlopen?
Die eerste zijn best vet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:41 schreef ECM het volgende:
Pantofola's zijn inderdaad lelijk. Niks mis met fatsoenlijke sneakers verder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pantofola's getuigen niet echt van smaak.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want? Als je ouder dan 30 bent mag je ineens geen smaak meer hebben?
Eigenlijk wel veel, ik ging altijd naar gala's zonder pak. Gewoon polo en spijkerbroek, ook al is iedereen in pak, zo voel je je toch beter.quote:
Het zijn Marokkanenschoenenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:46 schreef ECM het volgende:
[..]
Pantofola's getuigen niet echt van smaak.
Daar heb ik het ook niet over, die dingen zijn oerlelijk. Ik heb het over sneaks. Andere schoenen vind ik allemaal spuuglelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:46 schreef ECM het volgende:
[..]
Pantofola's getuigen niet echt van smaak.
Ja, dan kom je er dus gewoon niet in, ik zei al dat ik het ook niet voor mijn lol aan hebquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel veel, ik ging altijd naar gala's zonder pak. Gewoon polo en spijkerbroek, ook al is iedereen in pak, zo voel je je toch beter.
Vrouwen en hun eisen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:48 schreef trovey het volgende:
Maakt me eigenlijk niet uit, zolang mannen maar niet op pumps lopen.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:48 schreef trovey het volgende:
Hmm wel gay, je zou gewoon in shirt erin moeten kunnen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan kom je er dus gewoon niet in, ik zei al dat ik het ook niet voor mijn lol aan heb.
Clinton komt spreken.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:50 schreef Argo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit draag ik..
[..]
Hmm wel gay, je zou gewoon in shirt erin moeten kunnen.
Dat was laatst op een modeshow; mannelijke modellen op pumps, het zag er niet uit!quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:48 schreef trovey het volgende:
Wat vind je dan mooi ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:08 schreef Fascination het volgende:
De tt says it all. Mannen die altijd op sneakers rondlopen, want dat is zo lekker makkelijk. Vaak zijn het van die lompe modellen als deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg oncharmant.
Die Pantoffola's?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:50 schreef ECM het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Marokkaan daarmee zien lopen. Eerder op dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet het alleen niet elke dag dragen. Volgens mij bedoelt fascination ook dat je ze op een bepaalde leeftijd ontgroeid? En de modellen in de OP zijn ook lelijk. Moet dan een beetje denken aan een huisvader op vakantie in zuid frankrijk die ze als vrijetijdsschoenen draagt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja.
Maar sneakers op zich vind ik niet fout. Als je het een beetje leuk matcht kan het er wel leuk uitzien. Alleen bij officiele zaken zou ik het niet doen.
Hmm ik zie ze juist vaker met Pantoffola, Botticelli en verscheidene andere merken met Italiaanse vlaggetjes erop.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:50 schreef ECM het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Marokkaan daarmee zien lopen. Eerder op dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |