Eigenlijk wel veel, ik ging altijd naar gala's zonder pak. Gewoon polo en spijkerbroek, ook al is iedereen in pak, zo voel je je toch beter.quote:
Het zijn Marokkanenschoenenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:46 schreef ECM het volgende:
[..]
Pantofola's getuigen niet echt van smaak.
Daar heb ik het ook niet over, die dingen zijn oerlelijk. Ik heb het over sneaks. Andere schoenen vind ik allemaal spuuglelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:46 schreef ECM het volgende:
[..]
Pantofola's getuigen niet echt van smaak.
Ja, dan kom je er dus gewoon niet in, ik zei al dat ik het ook niet voor mijn lol aan hebquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel veel, ik ging altijd naar gala's zonder pak. Gewoon polo en spijkerbroek, ook al is iedereen in pak, zo voel je je toch beter.
Vrouwen en hun eisen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:48 schreef trovey het volgende:
Maakt me eigenlijk niet uit, zolang mannen maar niet op pumps lopen.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:48 schreef trovey het volgende:
Hmm wel gay, je zou gewoon in shirt erin moeten kunnen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dan kom je er dus gewoon niet in, ik zei al dat ik het ook niet voor mijn lol aan heb.
Clinton komt spreken.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:50 schreef Argo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit draag ik..
[..]
Hmm wel gay, je zou gewoon in shirt erin moeten kunnen.
Dat was laatst op een modeshow; mannelijke modellen op pumps, het zag er niet uit!quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:48 schreef trovey het volgende:
Wat vind je dan mooi ?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:08 schreef Fascination het volgende:
De tt says it all. Mannen die altijd op sneakers rondlopen, want dat is zo lekker makkelijk. Vaak zijn het van die lompe modellen als deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg oncharmant.
Die Pantoffola's?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:50 schreef ECM het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Marokkaan daarmee zien lopen. Eerder op dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet het alleen niet elke dag dragen. Volgens mij bedoelt fascination ook dat je ze op een bepaalde leeftijd ontgroeid? En de modellen in de OP zijn ook lelijk. Moet dan een beetje denken aan een huisvader op vakantie in zuid frankrijk die ze als vrijetijdsschoenen draagt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:41 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja.
Maar sneakers op zich vind ik niet fout. Als je het een beetje leuk matcht kan het er wel leuk uitzien. Alleen bij officiele zaken zou ik het niet doen.
Hmm ik zie ze juist vaker met Pantoffola, Botticelli en verscheidene andere merken met Italiaanse vlaggetjes erop.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:50 schreef ECM het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Marokkaan daarmee zien lopen. Eerder op dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van die Italiaanse vlaggen en zo jaquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:51 schreef Piye het volgende:
[..]
Hmm ik zie ze juist vaker met Pantoffola, Botticelli en verscheidene andere merken met Italiaanse vlaggetjes erop.
Dat meen je niet? Dat vind ik de nr 1 marok-gymp.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:51 schreef sinepedraap het volgende:
Alleen deze zijn wel stijlvol:
[ afbeelding ]
Ja gewoon hetzelfde als die Pantoffola's dusquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:52 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Dat vind ik de nr 1 marok-gymp.
Er zit misschien wel wat in, als je ouder bent. Maar aan de andere kant vind ik sneakers veel lekkerder zitten dan nette schoenen. En een beetje comfort is ook wel fijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:51 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Je moet het alleen niet elke dag dragen. Volgens mij bedoelt fascination ook dat je ze op een bepaalde leeftijd ontgroeid? En de modellen in de OP zijn ook lelijk. Moet dan een beetje denken aan een huisvader op vakantie in zuid frankrijk die ze als vrijetijdsschoenen draagt.
Ik had ooit een Italiaans voetbalshirt gekocht voor die hype, die heb ik dus ook mooi kunnen verbranden.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:52 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Van die Italiaanse vlaggen en zo ja
Of die blauwe shirts met Italia eropOok zo schandalig zielig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |