quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:09 schreef IrCute het volgende:
Die eerste vind ik niet lelijk, die tweede wel inderdaad.
We hebben er één.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Vaak zijn degenen die in de OP geillustreerde sneakers dragen dezelfde mensen die nette schoenen met rubberen zolen (of erger) dragen.
Onterechte klacht: paupers will be paupers.
Vrouwen met sneakers.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
Om nog maar te zwijgen over vrouwen op sneakers
Niet als je daarmee 90% van mannelijk KLB lelijke horken noemt, nee, dan mag dat niet nee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik mag het toch lelijk vinden? Of mag ik daar nooit iets over zeggen?
sneakerfetish hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
helemaal niets mis mee, gewoon zo'n klein blond ding op gympjes..
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:16 schreef Nobu het volgende:
[..]
Sowieso lekker belangrijk wat een lesbo er van denkt.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef NotYou het volgende:
TS is een mannenhatende lesbienne en mogelijk ongesteld.
Oh ja, omdat ik het lelijk vind als een man altijd sneakers draagt, ben ik natuurlijk een mannenhater.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef NotYou het volgende:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef NotYou het volgende:
Misschien heeft ts meer op met mannen die op Grèves of Van Lier lopen of Van Bommels van die broguesstappers.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef NightH4wk het volgende:
Welke modellen zijn minder lomp? Zelf draag ik amper sneakers.
Hoe weet jij nou of een man altijd sneakers draagt? Tenzij je hiermee bekent bepaalde mannen ook nog eens te stalken is dit een knap staaltje projectie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, omdat ik het lelijk vind als een man altijd sneakers draagt, ben ik natuurlijk een mannenhater.
Overtrokken conclusies trekkenquote:
Dat mocht je willen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:25 schreef Fascination het volgende:
Gaan ze allemaal op de man spelen. Schattig.
Doe 'ns een pic van je sneakers.quote:
Ruzie maken op een forum.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Overtrokken conclusies trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |