quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:09 schreef IrCute het volgende:
Die eerste vind ik niet lelijk, die tweede wel inderdaad.
Ja joh, laten we gewoon met z'n allen crocs gaan dragen. Boeie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:11 schreef wise het volgende:
sowieso letten op wat andere dragen.
Boeie
indeed, boeiequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja joh, laten we gewoon met z'n allen crocs gaan dragen. Boeie.
Sowieso lekker belangrijk wat een lesbo er van denkt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:11 schreef wise het volgende:
sowieso letten op wat andere dragen.
Boeie
helemaal niets mis mee, gewoon zo'n klein blond ding op gympjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
Om nog maar te zwijgen over vrouwen op sneakers
Ik mag het toch lelijk vinden? Of mag ik daar nooit iets over zeggen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik kan me daar totaal niet druk om maken. Iedereen moet dragen wat hij/zij zelf prettig vindt. Wie ben jij om daar iemand op af te kraken?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:09 schreef IrCute het volgende:
Die eerste vind ik niet lelijk, die tweede wel inderdaad.
We hebben er één.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Vaak zijn degenen die in de OP geillustreerde sneakers dragen dezelfde mensen die nette schoenen met rubberen zolen (of erger) dragen.
Onterechte klacht: paupers will be paupers.
Vrouwen met sneakers.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
Om nog maar te zwijgen over vrouwen op sneakers
Niet als je daarmee 90% van mannelijk KLB lelijke horken noemt, nee, dan mag dat niet nee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik mag het toch lelijk vinden? Of mag ik daar nooit iets over zeggen?
sneakerfetish hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
helemaal niets mis mee, gewoon zo'n klein blond ding op gympjes..
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:16 schreef Nobu het volgende:
[..]
Sowieso lekker belangrijk wat een lesbo er van denkt.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef NotYou het volgende:
TS is een mannenhatende lesbienne en mogelijk ongesteld.
Oh ja, omdat ik het lelijk vind als een man altijd sneakers draagt, ben ik natuurlijk een mannenhater.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef NotYou het volgende:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef NotYou het volgende:
Misschien heeft ts meer op met mannen die op Grèves of Van Lier lopen of Van Bommels van die broguesstappers.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef NightH4wk het volgende:
Welke modellen zijn minder lomp? Zelf draag ik amper sneakers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |