quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:09 schreef IrCute het volgende:
Die eerste vind ik niet lelijk, die tweede wel inderdaad.
Ja joh, laten we gewoon met z'n allen crocs gaan dragen. Boeie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:11 schreef wise het volgende:
sowieso letten op wat andere dragen.
Boeie
indeed, boeiequote:Op woensdag 13 februari 2013 12:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja joh, laten we gewoon met z'n allen crocs gaan dragen. Boeie.
Sowieso lekker belangrijk wat een lesbo er van denkt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:11 schreef wise het volgende:
sowieso letten op wat andere dragen.
Boeie
helemaal niets mis mee, gewoon zo'n klein blond ding op gympjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
Om nog maar te zwijgen over vrouwen op sneakers
Ik mag het toch lelijk vinden? Of mag ik daar nooit iets over zeggen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik kan me daar totaal niet druk om maken. Iedereen moet dragen wat hij/zij zelf prettig vindt. Wie ben jij om daar iemand op af te kraken?
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:09 schreef IrCute het volgende:
Die eerste vind ik niet lelijk, die tweede wel inderdaad.
We hebben er één.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:17 schreef Cracka-ass het volgende:
Vaak zijn degenen die in de OP geillustreerde sneakers dragen dezelfde mensen die nette schoenen met rubberen zolen (of erger) dragen.
Onterechte klacht: paupers will be paupers.
Vrouwen met sneakers.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:14 schreef Mortaxx het volgende:
Om nog maar te zwijgen over vrouwen op sneakers
Niet als je daarmee 90% van mannelijk KLB lelijke horken noemt, nee, dan mag dat niet nee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik mag het toch lelijk vinden? Of mag ik daar nooit iets over zeggen?
sneakerfetish hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
helemaal niets mis mee, gewoon zo'n klein blond ding op gympjes..
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:16 schreef Nobu het volgende:
[..]
Sowieso lekker belangrijk wat een lesbo er van denkt.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef NotYou het volgende:
TS is een mannenhatende lesbienne en mogelijk ongesteld.
Oh ja, omdat ik het lelijk vind als een man altijd sneakers draagt, ben ik natuurlijk een mannenhater.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef NotYou het volgende:
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef NotYou het volgende:
Misschien heeft ts meer op met mannen die op Grèves of Van Lier lopen of Van Bommels van die broguesstappers.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:19 schreef NightH4wk het volgende:
Welke modellen zijn minder lomp? Zelf draag ik amper sneakers.
Hoe weet jij nou of een man altijd sneakers draagt? Tenzij je hiermee bekent bepaalde mannen ook nog eens te stalken is dit een knap staaltje projectie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, omdat ik het lelijk vind als een man altijd sneakers draagt, ben ik natuurlijk een mannenhater.
Overtrokken conclusies trekkenquote:
Dat mocht je willen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:25 schreef Fascination het volgende:
Gaan ze allemaal op de man spelen. Schattig.
Doe 'ns een pic van je sneakers.quote:
Ruzie maken op een forum.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Overtrokken conclusies trekken.
Terecht ik draag soms ook een sneaker achtige schoen, niets mis mee toch? De strakke veterschoenen met punt lopen ook niet altijd even fijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:29 schreef -supergirl- het volgende:
Niks mis met mannen op sneakers hoor. Moeilijk teefje.
Enige wat overblijft als inhoudelijk reageren te moeilijk wordt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:25 schreef Fascination het volgende:
Gaan ze allemaal op de man spelen. Schattig.
Niks mis met mannen met een witte iphone. Moeilijk teefje.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:29 schreef -supergirl- het volgende:
Niks mis met mannen op sneakers hoor. Moeilijk teefje.
Het is een verschil van smaak, vroeger liepen mannen gewoon op Romeinse sandalen. Maar ik draag gewoon degelijke sneaker achtige schoenen, waarom? Omdat de veterschoenen zorgen voor blaren aann mijn hak.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:31 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Enige wat overblijft als inhoudelijk reageren te moeilijk wordt.
Een man met een iphone is altijd een klacht ongeacht de kleur.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niks mis met mannen met een witte iphone. Moeilijk teefje.
Nou ja, er wordt hier zoveel geklaagd over vrouwen, waar ik het overigens niet altijd mee oneens ben, dat ik probeer een beetje overwicht te brengen. En oké, ik vind het ook leuk om mannen hier op de kast te jagen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:31 schreef Piye het volgende:
TS ik heb een vraagje. Waarom gaan zoveel van jouw klachten over het uiterlijk van mannen? Je bent toch lesbisch? Heb je daar bewust voor gekozen, omdat mannen zich niet kunnen kleden? Geen persoonlijke aanval trouwens, het viel me gewoon op.
Je bent best wel een baas behalve dat je rookt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:33 schreef HostiMeister het volgende:
Mannen met van die 13 in een dozijn 'leren' schoenen
Mannen die geen sneaks dragen alleday
Vrouwen die dat niet vinden kunnen
Tokkie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik zit hier volledig in pak op mijn werk voor een gala later op de dag, laat mij maar lekker in spijkerbroek met sneakers lopen, stuk comfortabeler.
Aha, dat vind ik een nobel streven.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, er wordt hier zoveel geklaagd over vrouwen, waar ik het overigens niet altijd mee oneens ben, dat ik probeer een beetje overwicht te brengen. En oké, ik vind het ook leuk om mannen hier op de kast te jagen.
Snap niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Het is een verschil van smaak, vroeger liepen mannen gewoon op Romeinse sandalen. Maar ik draag gewoon degelijke sneaker achtige schoenen, waarom? Omdat de veterschoenen zorgen voor blaren aann mijn hak.
[..]
Een man met een iphone is altijd een klacht ongeacht de kleur.
Een pantalon kan lekker zitten overigens, maar het liefst draag ik toch wel mijn flanellen pyjama.quote:
Dat mannen vaak al dragen wat praktisch is. Omdat we nu eenmaal zijn gemaakt om in de natuur te jagen. Dat gaat niet in elke schoen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Snap niet wat je bedoelt.
Gewoon sneakers onder je pak, kan best.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ik zit hier volledig in pak op mijn werk voor een gala later op de dag, laat mij maar lekker in spijkerbroek met sneakers lopen, stuk comfortabeler.
Ik vind een pantalon ook lekkerder zitten dan de meeste spijkerbroeken eigenlijk.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Een pantalon kan lekker zitten overigens, maar het liefst draag ik toch wel mijn flanellen pyjama.
Soms best ok iddquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon sneakers onder je pak, kan best.
Wel niet van die lelijke sneakers.... Van die veel te brede of zo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef Piye het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, er wordt hier zoveel geklaagd over vrouwen, waar ik het overigens niet altijd mee oneens ben, dat ik probeer een beetje overwicht te brengen. En oké, ik vind het ook leuk om mannen hier op de kast te jagen.
En dan met een 'hip' t-shirt onder je colbertquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Pantalon zit altijd wel nice.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:35 schreef Piye het volgende:
[..]
[..]
Ik vind een pantalon ook lekkerder zitten dan de meeste spijkerbroeken eigenlijk.
Hehe dan zou ik het ook niet doen nee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms best ok idd.
Maar dit is nogal officieel allemaal.
Zo eentje waar een plaatje van een stropdas op staat.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:36 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
En dan met een 'hip' t-shirt onder je colbert
Zo foutquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Hehe dan zou ik het ook niet doen nee.
[..]
Zo eentje waar een plaatje van een stropdas op staat.
Skateschoenen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:36 schreef Argo het volgende:
[..]
Wel niet van die lelijke sneakers.... Van die veel te brede of zo.
Dat is ook wel baas, een badjas. Dan lijk je net een karate-meester.quote:
Ja, ik draag nu wat dunnere sneakers van dat merk met een rare naam met z'n haan erop.quote:
quote:
Allstars, over overhypte kutschoenen gesprokenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:39 schreef Fascination het volgende:
Ben wel blij dat die all stars-hype is overgewaaid.
Ik draag ze eigenlijk ook al jaren meer maar ik vind het neutrale schoenen mits gewoon grijs of zoquote:
DC's, Vans of Nikes. Misschien Globe of Es maar niets andersquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat is ook wel baas, een badjas. Dan lijk je net een karate-meester.
[..]
Ja, ik draag nu wat dunnere sneakers van dat merk met een rare naam met z'n haan erop.
Wat zijn dat allemaal?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
DC's, Vans of Nikes. Misschien Globe of Es maar niets anders
Ja.quote:
In pak naar een gala, ga je met een dienblad rondlopen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:33 schreef HeatWave het volgende:
Je wordt kaal?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:44 schreef arjan1212 het volgende:
ik ben er zo een.. ik ben 35 en loop altijd op nike's en draag ook vaak een basebalcap.... erg he
Want? Als je ouder dan 30 bent mag je ineens geen smaak meer hebben?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:43 schreef rosalinde93 het volgende:
Het kan leuk staan bij de juiste kleding, maar mannen die altijd en alleen maar met sneakers rondlopen vind ik best wel sneu. Vooral als ze al tegen de 30 aanlopen.
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:44 schreef Nobu het volgende:
[..]
In pak naar een gala, ga je met een dienblad rondlopen?
Die eerste zijn best vet.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:41 schreef ECM het volgende:
Pantofola's zijn inderdaad lelijk. Niks mis met fatsoenlijke sneakers verder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pantofola's getuigen niet echt van smaak.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Want? Als je ouder dan 30 bent mag je ineens geen smaak meer hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |