Wat loop je nou dom te zwammen, dame?quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:23 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Je moet ook niet dragen wat een ander wil. Maar als je niet opvallend had willen zijn, had je bijvoorbeeld die oorbellen wel uitgedaan. En met die iphone kleur is ook niks mis hoor. Je geeft alleen zelf al aan dat die ook nogal opvallend is. Dat was mijn punt.
Haten op fragmentquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:08 schreef Fascination het volgende:
De tt says it all. Mannen die altijd op sneakers rondlopen, want dat is zo lekker makkelijk. Vaak zijn het van die lompe modellen als deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg oncharmant.
Vind die 1e en 3e best leuk (die 3e alleen bij bepaalde meiden dan)quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:22 schreef Nezhi het volgende:
Maar TS, waarom is die schoen lomp? Dit is pas lomp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze lompe schoenen maar Jordans zijn wel chill. Timberlands zien er op de een of andere manier altijd strontlelijk uit in de winkel, maar staan wel goed als iemand ze daadwerkelijk draagt.. haha.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind die 1e en 3e best leuk (die 3e alleen bij bepaalde meiden dan)
Beste post in heel dit topic. Hoe onzeker moet je wel niet zijn als je als lesbo gaat lopen bitchen over schoenen die sommige mannen aan hebbenquote:Op woensdag 13 februari 2013 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jazeker, kan mij dat nou verrekken wat een willekeurige vreemdeling van mijn schoenen vindt? Ik moet er op lopen, ik moet er naar kijken en ik moet ze betalen. Moet niet veel gekker worden
Haten op timberlands.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:22 schreef Nezhi het volgende:
Maar TS, waarom is die schoen lomp? Dit is pas lomp
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke dan is het goed.quote:Op woensdag 13 februari 2013 15:10 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Dat ze lomp zijn betekent niet dat ik ze lelijk vind
Haten op boots voor mannenquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:19 schreef VeerEli het volgende:
Vind manboots lelijkerSneakers (mits mooie sneakers) zijn leuk!
Je daar na de pubertijd nog druk om maken.quote:Op woensdag 13 februari 2013 13:01 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Zo is het wel hoor.
[..]
Jij draagt het zeker alleen voor jezelf en interessert het niet als anderen het maar niks vinden.
Hoe heeft onzekerheid iets te maken met het lelijk vinden van de schoenen van een ander? En het lesbogedeelte heeft er al helemaal geen verband mee. Maar wel stoere post verder.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Beste post in heel dit topic. Hoe onzeker moet je wel niet zijn als je als lesbo gaat lopen bitchen over schoenen die sommige mannen aan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |