Terechte klacht.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Why? Gewoon de kleren aan die je lekker vindt zitten en die er ook nog een beetje fatsoenlijk uitzien. Waarom zou je jezelf onderwerpen aan de grillen van een stel mongolen die bepalen hoe je er uit MOET zien?
het zal eens nietquote:
Dus je draagt liever schoenen die andere mensen niet dragen?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:15 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
De vraag is er, maar beperkt, Het aanbod is er, maar beperkt. Gelukkig maar anders loopt het plebs straks ook op Santoni.
Meloewa waarom ga je de schoenenmakers branche niet in?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
het zal eens niet. Maar soms denk ik echt is het nu zo moeilijk om géén debiele schoen te ontwerpen...
ik heb wel leuke ideeen! Maar dat was het ook, Net zoals de rest van de modebuste vrouwenquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Meloewa waarom ga je de schoenenmakers branche niet in?
Omdat niet iedereen het wat kan boeien wat iemand anders er van vindt. Iets wat jij (als ik het goed begrijp) wel vindt.quote:
Ik heb 39/40 en ik draag liever mannensneakers.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:12 schreef Meloewa het volgende:
[..]
maat 39 heeft meeste keuslaat ik net 37 hebben.
Klopt, eigenlijk beoordeel je iedereen. En dan vergelijk je je eigen kledingstijl met die van een ander. Dus uiteindelijk maakt het wel uit.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen het wat kan boeien wat iemand anders er van vindt. Iets wat jij (als ik het goed begrijp) wel vindt.
Nee, hoor... heel makkelijk.. gewoon poep neergooien en wegrennen en kijken hoe anderen er naar wijzen in afgunst.quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Altijd wel knap hoe topics van deze TS de 13 pagina's weten te bereiken
Hmm, goed punt. Ze komt nogal verzuurd overquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, hoor... heel makkelijk.. gewoon poep neergooien en wegrennen en kijken hoe anderen er naar wijzen in afgunst.
quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Altijd wel knap hoe topics van deze TS de 13 pagina's weten te bereiken
Is ze ook wel een beetje hoorquote:Op woensdag 13 februari 2013 16:29 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hmm, goed punt. Ze komt nogal verzuurd over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |