Sportsequote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even een paar uurtjes sporten en zo
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Een paar uurtjes zelfsquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Als test-case vind ik 'm wel kunnen.. zijn we daar ook weer van af...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:10 schreef Jian het volgende:
Ik weet 't mag eigenlijk niet, maar vinden jullie dan dat ik deze moet laten lopen?![]()
[ afbeelding ]
M'n schema kost me ruim anderhalf uur, daarna douchen. Ben bijna 78 kilo nu, dat is aan de bovenkant van m'n streefgewicht. Ik wil ergens tussen de 75 en 78 wegen.quote:
A, je bent aan het afvallen ?? Dan zit je bijna op je streefgewicht, succes met de laatste kilootjes ( pondjes)quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
M'n schema kost me ruim anderhalf uur, daarna douchen. Ben bijna 78 kilo nu, dat is aan de bovenkant van m'n streefgewicht. Ik wil ergens tussen de 75 en 78 wegen.
quote:
Getsie gij vieze manquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:28 schreef Coos het volgende:
Ik zie in de OP dat `iemand´ zijn gedachten afdwalen naar Hop.
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:28 schreef Coos het volgende:
Ik zie in de OP dat `iemand´ zijn gedachten afdwalen naar Hop.
Superquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:42 schreef Jian het volgende:
En wat mij betreft is ie terug, helemaal, His Royal Badness![]()
goddamn , he's good
HD, fullscreen, geluid open, enjoy!
quote:
Hey Kerelquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hee Sjek... da's lang geledenKom je het zieltogende topic wat opleuken ook? Dapper!
Oehh.. jij durft zeg...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:55 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Hey Kerel![]()
Hoe is het?
Ben net zo dapper als jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HIer maar een ietsje pietsie!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:59 schreef jacqhassel het volgende:
Zo ligt hier al weer enorm veel sneeuw
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:59 schreef BendeBielzen het volgende:
HDNGMW heeft ergens zin inTóch doen hé? Gluiperd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:59 schreef BendeBielzen het volgende:
HDNGMW heeft ergens zin inDacht die heeft weer iets gedaan met een banaan ppppfffffff zet er volgende keer waarschuwing bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
hahahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht die heeft weer iets gedaan met een banaan ppppfffffff zet er volgende keer waarschuwing bij
quote:
lulquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw die staat hier op![]()
![]()
![]()
![]()
Ook toevallig...
ik ooit wel vond de muziek goed vd jaren 80quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat nou? Ik heb nix met dat arrogant stuk vreten... sorry lieverd!
Mooie docu hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:15 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ik ooit wel vond de muziek goed vd jaren 80
ik vond hem in de jaren 80 wel mooi ik was nog een puberquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, mooi vind ik hem niet, hij is tamelijk klein. Maar wel een vriendelijk mens.
quote:
Stinkend rijk istie geworden met zijn liefdadigheids imperium, álle grote namen heeft 'ie ingepalmt voor zijn doel, nl méér geld maken via zijn liefdadigheids scam.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:20 schreef jacqhassel het volgende:
U2 was goed tot ze besloten andere muziekstijl aan te nemen vond ze meteen minder goed
Veel kijk plezierquote:
Googlen op afbeeldingen lolquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]ha ha waar tover je die toch allemaal vandaan
Echt ha ha ha!!!quote:
Had ook op bananen gegoogled maar kreeg echt saaie plaatjes, zag alleen die van Jian staan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je op afbeeldingen 'echt hahaha' googled krijg je dit
[ afbeelding ]
probeer eens : weird banana of crazy banana, je kunt ook nog specifiek zoeken door .gif erachter te zettenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ook op bananen gegoogled maar kreeg echt saaie plaatjes, zag alleen die van Jian staan.
Probeer eens wat bijvoegelijke naamwoorden toe te voegen in je searchquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ook op bananen gegoogled maar kreeg echt saaie plaatjes, zag alleen die van Jian staan.
Ben nooit zo zoekheld, heb er het geduld niet voor!!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:55 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
probeer eens : weird banana of crazy banana, je kunt ook nog specifiek zoeken door .gif erachter te zetten
[ afbeelding ]
hehehe ja dan houdt t op hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben nooit zo zoekheld, heb er het geduld niet voor!!!!
beter in je oor dan in je oogquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:58 schreef fonkeymonkey het volgende:
D'r zit een banaan in je oor !
[ afbeelding ]
gne gne ha ha ha haquote:
nee, doe maar nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:01 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Ik ga hier maar niet op reageren
de film doet het em meer om de auto's & het gebiedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:02 schreef MichieldeR het volgende:
Ik zit lekker Parker te kijken met Jason Statham en J.Lopez
Dat ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:03 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
de film doet het em meer om de auto's & het gebied
check die bentley jonguhhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door BendeBielzen op 09-02-2013 22:05:28 (op verzoek in spoiler) ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
en dan wat er bij staat bendeB. op verzoek in spoiler
Kilootje er af gesport Scrutzquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:04 schreef BendeBielzen het volgende:
Zo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik ben nu 700 gram lichter dan gister. Dat betekent dat ik morgenochtend 78,1 kg ben. 5 januari woog ik nog 86,1 kg.quote:
O das netjes, en in een korte tijd, heb je dat alleen met sporten gedaan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben nu 700 gram lichter dan gister. Dat betekent dat ik morgenochtend 78,1 kg ben. 5 januari woog ik nog 86,1 kg.
Sporten, minder suiker, vet en koolhydraten. Toen ik nog rookte kon ik alles eten en drinken en kwam ik geen gram aan, dat is nu wel anders.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das netjes, en in een korte tijd, heb je dat alleen met sporten gedaan?
Knap, en toch in korte tijdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sporten, minder suiker, vet en koolhydraten. Toen ik nog rookte kon ik alles eten en drinken en kwam ik geen gram aan, dat is nu wel anders.
quote:
Yep, Camel was mijn merk.quote:
Als ik sigaretten rookte was het ook Camel, maar rookte meer shag Samsonquote:
Ik heb nog een paar identieke sloffen liggen a 1¤ per pakjequote:
lekker slikken likken.........voor de inslikkers en likkers en en enquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Nog even een ontopic tjoepje om het af te leren...
Geweldigquote:
Ja, héél gezondquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik rookte gezond, ik rookte Barclay
Er zat toevallig wel een stuk minder teer en nicotine in dan in andere sigarettenquote:
En daarom schijn je veel dieper te inhaleren.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zat toevallig wel een stuk minder teer en nicotine in dan in andere sigaretten
Mijn tijd als actief rookster is gelukkig al een tijdje voorbij. Bij een avondje doorzakken kan ik nog wel eens een pakje wegpaffen, maar da's maar incidenteel. En na een goeie maaltijd een lekkere Cohiba.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik rookte gezond, ik rookte Barclay
Casu marzu?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:42 schreef tonja het volgende:
Ik heb BendeBielzen net op pad gestuurd om een paar grammetjes 'kaas' te halen. Een lekker stoned wietje
is de osdorper kaasboer dan nog openquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:42 schreef tonja het volgende:
Ik heb BendeBielzen net op pad gestuurd om een paar grammetjes 'kaas' te halen. Een lekker stoned wietje
Maar dat was bij Barclay minder erg omdat er gaatjes in het filter zaten, waardoor je ook veel lucht binnen kreeg, dus eigenlijk rookte ik niet echtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En daarom schijn je veel dieper te inhaleren.
We zitten in Alkmaar nu hè... kaasstadquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is de osdorper kaasboer dan nog open
Incidenteel roken zit er voor mij niet in, ik ben nu al bijna 5 jaar rookvrij en weet uit ervaring dat het mijn valkuil is als ik mezelf toe sta een gelegenheidssigaretje te roken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn tijd als actief rookster is gelukkig al een tijdje voorbij. Bij een avondje doorzakken kan ik nog wel eens een pakje wegpaffen, maar da's maar incidenteel. En na een goeie maaltijd een lekkere Cohiba.
Gek eigenlijk.. In heel Nederland kun je aan homemade wiet komen, maar zelfgemaakte casu marzu kan je nergens krijgen..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is wel een heel eind op de scootmobiel
Wij hadden er een in Hoofddorp. Helaas geslotenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is de osdorper kaasboer dan nog open
Ik heb zondag voor het eerst sinds het stoppen één trekje van een sigaret van een vriend in de kroeg genomen. Deed me niks en had ook geen zin in een hele sigaret.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Incidenteel roken zit er voor mij niet in, ik ben nu al bijna 5 jaar rookvrij en weet uit ervaring dat het mijn valkuil is als ik mezelf toe sta een gelegenheidssigaretje te roken.
O nee, ik kan in de kroeg achterelkaar een pakje Marlboro leegroken en de dag daarna heb ik geen enkele behoefte..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Incidenteel roken zit er voor mij niet in, ik ben nu al bijna 5 jaar rookvrij en weet uit ervaring dat het mijn valkuil is als ik mezelf toe sta een gelegenheidssigaretje te roken.
Ja dat kan ik ook, een sigaret voor iemand aan steken doet me niets en dat vind ik alleen maar smerig, maar zou ik bij een drankje een sigaret helemaal oproken, dan zou ik er nog 1 willen en daarna een heel pakje.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb zondag voor het eerst sinds het stoppen één trekje van een sigaret van een vriend in de kroeg genomen. Deed me niks en had ook geen zin in een hele sigaret.
Google ff op Abraham Kef Amsterdam... Beste kaaswinkel van Amsterdam, kan geen Osdorper tegenop.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wij hadden er een in Hoofddorp. Helaas gesloten. Wat had die een lekkere spulletjes.
Moet ik nog steeds een keer heen!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Google ff op Abraham Kef Amsterdam... Beste kaaswinkel van Amsterdam, kan geen Osdorper tegenop.
Zal ik eens doen. Thanks for the tip.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Google ff op Abraham Kef Amsterdam... Beste kaaswinkel van Amsterdam, kan geen Osdorper tegenop.
Ik waag het er ook niet op.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook, een sigaret voor iemand aan steken doet me niets en dat vind ik alleen maar smerig, maar zou ik bij een drankje een sigaret helemaal oproken, dan zou ik er nog 1 willen en daarna een heel pakje.
14 maanden ongeveer.quote:Hoe lang ben jij gestopt?
Dan ervaar je inmiddels hoe fijn het is om bevrijd te zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik waag het er ook niet op.
[..]
14 maanden ongeveer.
Ja echt! Ik merk het aan het hardlopen. doe ik al jaren iedere morgen een uur. Sinds ik niet meer rook gaat me dat ook veel makkelijker af.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ervaar je inmiddels hoe fijn het is om bevrijd te zijn
Ja, lekker is dat. Het eerste half jaar ben je eigenlijk continu bezig met het niet-roken. Dat is nu over. Heb er ook geen probleem mee dat andere mensen roken in mijn buurt. Had vorig weekend een roker op bezoek en dat rook ik twee dagen later nog, dat is minder prettig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ervaar je inmiddels hoe fijn het is om bevrijd te zijn
Ik woon 64 traptreden hoog, zelfs dat gaat me een stuk makkelijker af.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja echt! Ik merk het aan het hardlopen. doe ik al jaren iedere morgen een uur. Sinds ik niet meer rook gaat me dat ook veel makkelijker af.
Ik rook nog steeds vooral na de seks.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik van het kettingroken af ben..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:03 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik rook nog steeds vooral na de seks.
Deed je zoveel aan seksquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik van het kettingroken af ben..
gesjelligquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:45 schreef tonja het volgende:
[..]
We zitten in Alkmaar nu hè... kaasstad
Bij mij wordt er niet meer binnen gerookt sinds ik gestopt ben, mijn man rookt zijn sigaretje fijn buitenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, lekker is dat. Het eerste half jaar ben je eigenlijk continu bezig met het niet-roken. Dat is nu over. Heb er ook geen probleem mee dat andere mensen roken in mijn buurt. Had vorig weekend een roker op bezoek en dat rook ik twee dagen later nog, dat is minder prettig.
Wrijving he...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:03 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik rook nog steeds vooral na de seks.
Een enkele keer vind ik niet erg, dagelijks zou ik ook niet willen. Nu ik niet meer rook lach ik overigens in mijn vuistje om die sukkels die in de stervenskou hun sigaretje staan te roken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij wordt er niet meer binnen gerookt sinds ik gestopt ben, mijn man rookt zijn sigaretje fijn buiten
Ik ook, maar ik laat hem lekker buiten staanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een enkele keer vind ik niet erg, dagelijks zou ik ook niet willen. Nu ik niet meer rook lach ik overigens in mijn vuistje om die sukkels die in de stervenskou hun sigaretje staan te roken.
Dat is inderdaad een treurig gezicht. Ik heb er ook altijd voor gezorgd dat ik makkelijk een uur of 4 zonder sigaret kon. Dan hoefde ik in principe geen extra pauzes te nemen om te roken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Winkelpersoneel dat voor de winkel staat te roken, dat vind ik nog sneuer.
78kg is een keurig gewicht. Petje af !quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een treurig gezicht. Ik heb er ook altijd voor gezorgd dat ik makkelijk een uur of 4 zonder sigaret kon. Dan hoefde ik in principe geen extra pauzes te nemen om te roken.
Liefst nog twee eraf, dan zijn de zwembandjes helemaal leeg gelopen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:20 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
78kg is een keurig gewicht. Petje af !
Het wordt hem ingefluisterdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij is Pullup niet zo van de cannabis.
De roeiwereld in Amsterdam heeft een enorme afkeer van cannabis na een zelfmoord van een jonge roeier na o.a. cannabisgebruik.quote:
Ai... dat wist ik niet....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De roeiwereld in Amsterdam heeft een enorme afkeer van cannabis na een zelfmoord van een jonge roeier na o.a. cannabisgebruik.
Is in 2010 gebeurd, die jongen stak zichzelf met een mes in z'n hart. Achteraf bleek er wel wat meer mee te spelen (niet kunnen omgaan met teleurstelling na een fout in een race, 36 uur wakker, andere stimulerende middelen) maar het werd in eerste instantie volledig aan de wiet toegeschreven. Treurige zaak, 19 jaar was-ie pas.quote:
Damn pijnlijke dood heeft ie gekozen... En ja... drugs kunnen je paranoia maken, geen last van gelukkigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is in 2010 gebeurd, die jongen stak zichzelf met een mes in z'n hart. Achteraf bleek er wel wat meer mee te spelen (niet kunnen omgaan met teleurstelling na een fout in een race, 36 uur wakker, andere stimulerende middelen) maar het werd in eerste instantie volledig aan de wiet toegeschreven. Treurige zaak, 19 jaar was-ie pas.
Daarom, geniet van het leven, soms duurt het maar even.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is in 2010 gebeurd, die jongen stak zichzelf met een mes in z'n hart. Achteraf bleek er wel wat meer mee te spelen (niet kunnen omgaan met teleurstelling na een fout in een race, 36 uur wakker, andere stimulerende middelen) maar het werd in eerste instantie volledig aan de wiet toegeschreven. Treurige zaak, 19 jaar was-ie pas.
Cannabis is natuurlijk een emotieversterker, ik bedoel als je, je kut voelt moet je het in mijn optiek niet gebruiken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Damn pijnlijke dood heeft ie gekozen... En ja... drugs kunnen je paranoia maken, geen last van gelukkig
Daar was ik ook al achter gekomen, maar elke tip is welkomquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Cannabis is natuurlijk een emotieversterker, ik bedoel als je, je kut voelt moet je het in mijn optiek niet gebruiken.
had jij een goeie versie van Parker, ik zie alleen nog cam's (telesync)quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:54 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Daarom, geniet van het leven, soms duurt het maar even.
En zeker niet een gram wiet oproken na een periode van maanden van topsport.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Cannabis is natuurlijk een emotieversterker, ik bedoel als je, je kut voelt moet je het in mijn optiek niet gebruiken.
Nee, ook alleen een cam, maar wel een goede, zonder subs. Was tof!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
had jij een goeie versie van Parker, ik zie alleen nog cam's (telesync)
laat de tips maar zitten geef mij de wiet maarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:56 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Daar was ik ook al achter gekomen, maar elke tip is welkom
Geen joint zonder tipquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:58 schreef ZOA het volgende:
[..]
laat de tips maar zitten geef mij de wiet maar
Die van Kaj7quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
had jij een goeie versie van Parker, ik zie alleen nog cam's (telesync)
Vind ik ook!quote:Op zondag 10 februari 2013 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, in een joint hoort een tippie.
quote:
ik vouw dus helemaal niks , mja ik rook ook geen lampenwietquote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:11 schreef ZOA het volgende:
[..]
ik vouw dus helemaal niks , mja ik rook ook geen lampenwiet
Quequote:
Ik kan niks zienquote:
Alleen als het bij mij crisis is zodat ik moet kopenquote:
Je ziet het plaatje niet?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan niks zienmaar die roeier kende ik wel.
Nopequote:
Zo lust ik er nog wel een paar...quote:Op zondag 10 februari 2013 00:17 schreef ZOA het volgende:
[..]
Alleen als het bij mij crisis is zodat ik moet kopen
hmz weer wat verkeerd gedaan denk...quote:Op zondag 10 februari 2013 00:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik moest 'm ook openen in een ander venster om 'm te zien.
Sommige sites staan hotlinken op fora niet toe.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:19 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
hmz weer wat verkeerd gedaan denk...
Ok.., weer wat geleerdquote:Op zondag 10 februari 2013 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sommige sites staan hotlinken op fora niet toe.
Ik wat minderquote:Op zondag 10 februari 2013 00:18 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zo lust ik er nog wel een paar...
Trey Parker en Matt Stone zijn trots op je.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:24 schreef tonja het volgende:
Gewoon om te kijken of ik ermee wegkom
[ afbeelding ]
Easy, geen hond interesseert zich meer...quote:Op zondag 10 februari 2013 00:24 schreef tonja het volgende:
Gewoon om te kijken of ik ermee wegkom
[ afbeelding ]
Daar kijkt toch niemand naar, mag ik aannemen?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:32 schreef Jian het volgende:
Die Wiem is niks an, surrogaat oop dat het is
Ik heb me laten vertellen dat ie alleen in het weekend on stream isquote:Op zondag 10 februari 2013 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar kijkt toch niemand naar, mag ik aannemen?
Klopt, en als die rare Molshit afgelopen is, gaat het hele rls-hoofdstuk dicht ga ik aannemen...quote:Op zondag 10 februari 2013 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar kijkt toch niemand naar, mag ik aannemen?
Hoezo?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, en als die rare Molshit afgelopen is, gaat het hele rls-hoofdstuk dicht ga ik aannemen...
Nee, Net5 komt daarna met een rip-off van Wie is de Mol.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, en als die rare Molshit afgelopen is, gaat het hele rls-hoofdstuk dicht ga ik aannemen...
En anders zijn daar nog altijd Harry en Loesquote:Op zondag 10 februari 2013 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Net5 komt daarna met een rip-off van Wie is de Mol.
Harry en Loes?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:45 schreef tonja het volgende:
[..]
En anders zijn daar nog altijd Harry en Loes
Wat moet jij hier dan nog als je het gesloten wilt zien?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oohhja, jij trekt de kar hier nog voort met de de moed der wanhoop... hulde..
Welke kar? Dit is een SC die toch al nooit over RLS gaat/ging dus wat?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oohhja, jij trekt de kar hier nog voort met de de moed der wanhoop... hulde..
Ja joh! mijn katten, voordat opa het streamgebeuren helemaal overnam waren zij dè nederlandse ustream hit!quote:
Dus dat..quote:Op zondag 10 februari 2013 00:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Welke kar? Dit is een SC die toch al nooit over RLS gaat/ging dus wat?
Ah oké. Ik dacht even aan Harry Loco, terwijl ik alle gedachten aan hem toch redelijk succesvol verdrongen had.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja joh! mijn katten, voordat opa het streamgebeuren helemaal overnam waren zij dè nederlandse ustream hit!
Je kan ze vinden in mijn onderschrift, die ustream link
alleen hebben ze de cam een zwieper gegeven
Even resumerend, wat zit hier nog aan rls/stream dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmm vind ik niet erg hoor, dat is al jaren zo ...
Word je nu even keihard met je neus op de feiten gedrukt.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah oké. Ik dacht even aan Harry Loco, terwijl ik alle gedachten aan hem toch redelijk succesvol verdrongen had.
Plaats ff leuk foto`tje van Harry en Loesquote:Op zondag 10 februari 2013 00:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja joh! mijn katten, voordat opa het streamgebeuren helemaal overnam waren zij dè nederlandse ustream hit!
Je kan ze vinden in mijn onderschrift, die ustream link
alleen hebben ze de cam een zwieper gegeven
Ze liggen nu haske leuk te zijn on stream, klik die link in mijn onderschrift ff aanquote:Op zondag 10 februari 2013 01:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Plaats ff leuk foto`tje van Harry en Loes
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Welterusten FOK!kers. Ik ga maar eens pitten
Het is toch een SCquote:Op zondag 10 februari 2013 00:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Even resumerend, wat zit hier nog aan rls/stream dan?
Poesjes
Koningsplein
De Mol
Wiem
en een wanhopige rls-SC
SC's die ook in zowat elke ander hoofdstuk van Fok te vinden zijn...
Trustuh Scutinizer!quote:Op zondag 10 februari 2013 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Welterusten FOK!kers. Ik ga maar eens pitten
En mijn stream wordt niet over gepraatquote:Op zondag 10 februari 2013 01:12 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Het is toch een SCLaat de mensen kletsen
Zitten jullie nu live dan ?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:13 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En mijn stream wordt niet over gepraat
Oooh muziek heb ik genoegquote:Op zondag 10 februari 2013 01:14 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
mijn stream 24 uur per dag met muziek, verder is er niet veel te zien lol
Welke wanhopige SC, kijk even naar het volgnummer en wat maakt jou dat nou uit, je mag hier posten, maar je hoeft niks, lekker toch?!quote:Op zondag 10 februari 2013 00:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Even resumerend, wat zit hier nog aan rls/stream dan?
Poesjes
Koningsplein
De Mol
Wiem
en een wanhopige rls-SC
SC's die ook in zowat elke ander hoofdstuk van Fok te vinden zijn...
Die mummie voelt zich vast verplichtquote:Op zondag 10 februari 2013 01:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Welke wanhopige SC, kijk even naar het volgnummer en wat maakt jou dat nou uit, je mag hier posten, maar je hoeft niks, lekker toch?!
Het Nut Meneer Sonneberg... Het Nut...quote:Op zondag 10 februari 2013 01:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Welke wanhopige SC, kijk even naar het volgnummer en wat maakt jou dat nou uit, je mag hier posten, maar je hoeft niks, lekker toch?!
Niets heeft nutquote:Op zondag 10 februari 2013 01:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Nut Meneer Sonneberg... Het Nut...
Ach, jongen toch, wat is het nut van die hoorspelen die je net hebt gedwonload, wat het het nut van die domme BB's, wat is het nut van het leven, waarom zijn wij hier? Moet ik nog even doorgaan? Who cares!quote:Op zondag 10 februari 2013 01:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Nut Meneer Sonneberg... Het Nut...
Jeetje, alles heeft zijn plaats, en deze hier heeft zijn bestaansrecht allang verspeeld...quote:Op zondag 10 februari 2013 01:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, jongen toch, wat is het nut van die hoorspelen die je net hebt gedwonload, wat het het nut van die domme BB's, wat is het nut van het leven, waarom zijn wij hier? Moet ik nog even doorgaan? Who cares!
Hoezo, het aantal topics glijdt hier gestaag voorbij, mensen vermaken zich, dat kun je van dat forum waar je zo graag komt niet zeggen en toch openen ze weer een ander forum, voor god knows why?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jeetje, alles heeft zijn plaats, en deze hier heeft zijn bestaansrecht allang verspeeld...
Helemaal mee eens, maar het is hier een rls-SC dus geen Voetbal-SC of gitaarsnaren-SC of Vacantielanden-SC of Uilen-SC... overal over lullen kan in héél Fok op alle bijbehorende topicsquote:Op zondag 10 februari 2013 01:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo, het aantal topics glijdt hier gestaag voorbij, mensen vermaken zich, dat kun je van dat forum waar je zo graag komt niet zeggen en toch openen ze weer een ander forum, voor god knows why?
... en hier blijkbaar ookquote:Op zondag 10 februari 2013 01:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar het is hier een rls-SC dus geen Voetbal-SC of gitaarsnaren-SC of Vacantielanden-SC of Uilen-SC... overal over lullen kan in héél Fok op alle bijbehorende topics
Zoek dan een huilie huilie topic op, daar ben jij op z.n plaats... godjezus wat een janker ben jijquote:Op zondag 10 februari 2013 01:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar het is hier een rls-SC dus geen Voetbal-SC of gitaarsnaren-SC of Vacantielanden-SC of Uilen-SC... overal over lullen kan in héél Fok op alle bijbehorende topics
Dat zal ze worst wezen.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verdraaid, dan hebben die bestaansrecht hier...
zoveel als jij wil, je kan op elk moment vertrekken en besluiten om nooit mee hier terug te komen, mag allemaal hierquote:
Ha, je snapt natuurlijk dat deze belachelijke reactie volledig retorisch opgenomen kan worden hé? Alles mag hier tenslotte heb ik geleerd...quote:Op zondag 10 februari 2013 01:40 schreef Jian het volgende:
[..]
zoveel als jij wil, je kan op elk moment vertrekken en besluiten om nooit mee hier terug te komen, mag allemaal hier
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ha, je snapt natuurlijk dat deze belachelijke reactie volledig retorisch opgenomen kan worden hé? Alles mag hier tenslotte heb ik geleerd...
Die reactie valt me tegen zeg..quote:
ja team is voortgekomen uit een Disney film ofzoquote:
Nahh je meent het, laat je me dit zoeken?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja team is voortgekomen uit een Disney film ofzo
[ afbeelding ]
nah ja het is Film hé? we willen tenslotte de rauwe emotie zien...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:05 schreef sp3c het volgende:
troost je, ik heb het ook maar gekeken
bad goal trouwens, kereltje moet gewoon zijn helm op zetten
Daantje...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:09 schreef DaniqueV het volgende:
Tsss, wat een gezoek in meerdere opzichten, WW die niet pakte , eindelijk weer gelukt via WW via mail...waar moet ik kijken...zucht! haha
Jôh, ergens onderin geloof ik..quote:Op zondag 10 februari 2013 02:11 schreef DaniqueV het volgende:
Gher , shit waar zijn mijn smileys hahaha
Nee hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 01:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jeetje, alles heeft zijn plaats, en deze hier heeft zijn bestaansrecht allang verspeeld...
Phoeheej.. wéér die FB in moeten.. ik zou niet durven,,,quote:Op zondag 10 februari 2013 02:15 schreef DaniqueV het volgende:
sp3C jaaaaaaaa gelukt, hehe ik zonder smileys hahahapjuhh hele opluchting
![]()
Hoef dus niet te gaan klagen gher
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |