Ik heb nog een paar identieke sloffen liggen a 1¤ per pakjequote:
lekker slikken likken.........voor de inslikkers en likkers en en enquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Nog even een ontopic tjoepje om het af te leren...
Geweldigquote:
Ja, héél gezondquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik rookte gezond, ik rookte Barclay
Er zat toevallig wel een stuk minder teer en nicotine in dan in andere sigarettenquote:
En daarom schijn je veel dieper te inhaleren.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er zat toevallig wel een stuk minder teer en nicotine in dan in andere sigaretten
Mijn tijd als actief rookster is gelukkig al een tijdje voorbij. Bij een avondje doorzakken kan ik nog wel eens een pakje wegpaffen, maar da's maar incidenteel. En na een goeie maaltijd een lekkere Cohiba.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik rookte gezond, ik rookte Barclay
Casu marzu?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:42 schreef tonja het volgende:
Ik heb BendeBielzen net op pad gestuurd om een paar grammetjes 'kaas' te halen. Een lekker stoned wietje
is de osdorper kaasboer dan nog openquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:42 schreef tonja het volgende:
Ik heb BendeBielzen net op pad gestuurd om een paar grammetjes 'kaas' te halen. Een lekker stoned wietje
Maar dat was bij Barclay minder erg omdat er gaatjes in het filter zaten, waardoor je ook veel lucht binnen kreeg, dus eigenlijk rookte ik niet echtquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En daarom schijn je veel dieper te inhaleren.
We zitten in Alkmaar nu hè... kaasstadquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is de osdorper kaasboer dan nog open
Incidenteel roken zit er voor mij niet in, ik ben nu al bijna 5 jaar rookvrij en weet uit ervaring dat het mijn valkuil is als ik mezelf toe sta een gelegenheidssigaretje te roken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn tijd als actief rookster is gelukkig al een tijdje voorbij. Bij een avondje doorzakken kan ik nog wel eens een pakje wegpaffen, maar da's maar incidenteel. En na een goeie maaltijd een lekkere Cohiba.
Gek eigenlijk.. In heel Nederland kun je aan homemade wiet komen, maar zelfgemaakte casu marzu kan je nergens krijgen..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is wel een heel eind op de scootmobiel
Wij hadden er een in Hoofddorp. Helaas geslotenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
is de osdorper kaasboer dan nog open
Ik heb zondag voor het eerst sinds het stoppen één trekje van een sigaret van een vriend in de kroeg genomen. Deed me niks en had ook geen zin in een hele sigaret.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Incidenteel roken zit er voor mij niet in, ik ben nu al bijna 5 jaar rookvrij en weet uit ervaring dat het mijn valkuil is als ik mezelf toe sta een gelegenheidssigaretje te roken.
O nee, ik kan in de kroeg achterelkaar een pakje Marlboro leegroken en de dag daarna heb ik geen enkele behoefte..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Incidenteel roken zit er voor mij niet in, ik ben nu al bijna 5 jaar rookvrij en weet uit ervaring dat het mijn valkuil is als ik mezelf toe sta een gelegenheidssigaretje te roken.
Ja dat kan ik ook, een sigaret voor iemand aan steken doet me niets en dat vind ik alleen maar smerig, maar zou ik bij een drankje een sigaret helemaal oproken, dan zou ik er nog 1 willen en daarna een heel pakje.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb zondag voor het eerst sinds het stoppen één trekje van een sigaret van een vriend in de kroeg genomen. Deed me niks en had ook geen zin in een hele sigaret.
Google ff op Abraham Kef Amsterdam... Beste kaaswinkel van Amsterdam, kan geen Osdorper tegenop.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wij hadden er een in Hoofddorp. Helaas gesloten. Wat had die een lekkere spulletjes.
Moet ik nog steeds een keer heen!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Google ff op Abraham Kef Amsterdam... Beste kaaswinkel van Amsterdam, kan geen Osdorper tegenop.
Zal ik eens doen. Thanks for the tip.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:51 schreef tonja het volgende:
[..]
Google ff op Abraham Kef Amsterdam... Beste kaaswinkel van Amsterdam, kan geen Osdorper tegenop.
Ik waag het er ook niet op.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook, een sigaret voor iemand aan steken doet me niets en dat vind ik alleen maar smerig, maar zou ik bij een drankje een sigaret helemaal oproken, dan zou ik er nog 1 willen en daarna een heel pakje.
14 maanden ongeveer.quote:Hoe lang ben jij gestopt?
Dan ervaar je inmiddels hoe fijn het is om bevrijd te zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik waag het er ook niet op.
[..]
14 maanden ongeveer.
Ja echt! Ik merk het aan het hardlopen. doe ik al jaren iedere morgen een uur. Sinds ik niet meer rook gaat me dat ook veel makkelijker af.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ervaar je inmiddels hoe fijn het is om bevrijd te zijn
Ja, lekker is dat. Het eerste half jaar ben je eigenlijk continu bezig met het niet-roken. Dat is nu over. Heb er ook geen probleem mee dat andere mensen roken in mijn buurt. Had vorig weekend een roker op bezoek en dat rook ik twee dagen later nog, dat is minder prettig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ervaar je inmiddels hoe fijn het is om bevrijd te zijn
Ik woon 64 traptreden hoog, zelfs dat gaat me een stuk makkelijker af.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja echt! Ik merk het aan het hardlopen. doe ik al jaren iedere morgen een uur. Sinds ik niet meer rook gaat me dat ook veel makkelijker af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |