Dat ookquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:03 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
de film doet het em meer om de auto's & het gebied
check die bentley jonguhhhh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door BendeBielzen op 09-02-2013 22:05:28 (op verzoek in spoiler) ]
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
en dan wat er bij staat bendeB. op verzoek in spoiler
Kilootje er af gesport Scrutzquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:04 schreef BendeBielzen het volgende:
Zo danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik ben nu 700 gram lichter dan gister. Dat betekent dat ik morgenochtend 78,1 kg ben. 5 januari woog ik nog 86,1 kg.quote:
O das netjes, en in een korte tijd, heb je dat alleen met sporten gedaan?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben nu 700 gram lichter dan gister. Dat betekent dat ik morgenochtend 78,1 kg ben. 5 januari woog ik nog 86,1 kg.
Sporten, minder suiker, vet en koolhydraten. Toen ik nog rookte kon ik alles eten en drinken en kwam ik geen gram aan, dat is nu wel anders.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das netjes, en in een korte tijd, heb je dat alleen met sporten gedaan?
Knap, en toch in korte tijdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sporten, minder suiker, vet en koolhydraten. Toen ik nog rookte kon ik alles eten en drinken en kwam ik geen gram aan, dat is nu wel anders.
quote:
Yep, Camel was mijn merk.quote:
Als ik sigaretten rookte was het ook Camel, maar rookte meer shag Samsonquote:
Ik heb nog een paar identieke sloffen liggen a 1¤ per pakjequote:
lekker slikken likken.........voor de inslikkers en likkers en en enquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Nog even een ontopic tjoepje om het af te leren...
Geweldigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |