SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HIer maar een ietsje pietsie!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:59 schreef jacqhassel het volgende:
Zo ligt hier al weer enorm veel sneeuw
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:59 schreef BendeBielzen het volgende:
HDNGMW heeft ergens zin inTóch doen hé? Gluiperd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:59 schreef BendeBielzen het volgende:
HDNGMW heeft ergens zin inDacht die heeft weer iets gedaan met een banaan ppppfffffff zet er volgende keer waarschuwing bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
hahahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht die heeft weer iets gedaan met een banaan ppppfffffff zet er volgende keer waarschuwing bij
quote:
lulquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw die staat hier op![]()
![]()
![]()
![]()
Ook toevallig...
ik ooit wel vond de muziek goed vd jaren 80quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat nou? Ik heb nix met dat arrogant stuk vreten... sorry lieverd!
Mooie docu hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:15 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ik ooit wel vond de muziek goed vd jaren 80
ik vond hem in de jaren 80 wel mooi ik was nog een puberquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, mooi vind ik hem niet, hij is tamelijk klein. Maar wel een vriendelijk mens.
quote:
Stinkend rijk istie geworden met zijn liefdadigheids imperium, álle grote namen heeft 'ie ingepalmt voor zijn doel, nl méér geld maken via zijn liefdadigheids scam.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:20 schreef jacqhassel het volgende:
U2 was goed tot ze besloten andere muziekstijl aan te nemen vond ze meteen minder goed
Veel kijk plezierquote:
Googlen op afbeeldingen lolquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]ha ha waar tover je die toch allemaal vandaan
Echt ha ha ha!!!quote:
Had ook op bananen gegoogled maar kreeg echt saaie plaatjes, zag alleen die van Jian staan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je op afbeeldingen 'echt hahaha' googled krijg je dit
[ afbeelding ]
probeer eens : weird banana of crazy banana, je kunt ook nog specifiek zoeken door .gif erachter te zettenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ook op bananen gegoogled maar kreeg echt saaie plaatjes, zag alleen die van Jian staan.
Probeer eens wat bijvoegelijke naamwoorden toe te voegen in je searchquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ook op bananen gegoogled maar kreeg echt saaie plaatjes, zag alleen die van Jian staan.
Ben nooit zo zoekheld, heb er het geduld niet voor!!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:55 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
probeer eens : weird banana of crazy banana, je kunt ook nog specifiek zoeken door .gif erachter te zetten
[ afbeelding ]
hehehe ja dan houdt t op hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben nooit zo zoekheld, heb er het geduld niet voor!!!!
beter in je oor dan in je oogquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:58 schreef fonkeymonkey het volgende:
D'r zit een banaan in je oor !
[ afbeelding ]
gne gne ha ha ha haquote:
nee, doe maar nietquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:01 schreef fonkeymonkey het volgende:
[..]
Ik ga hier maar niet op reageren
de film doet het em meer om de auto's & het gebiedquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:02 schreef MichieldeR het volgende:
Ik zit lekker Parker te kijken met Jason Statham en J.Lopez
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |