lulquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw die staat hier op![]()
![]()
![]()
![]()
Ook toevallig...
ik ooit wel vond de muziek goed vd jaren 80quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat nou? Ik heb nix met dat arrogant stuk vreten... sorry lieverd!
Mooie docu hoorquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:15 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ik ooit wel vond de muziek goed vd jaren 80
ik vond hem in de jaren 80 wel mooi ik was nog een puberquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, mooi vind ik hem niet, hij is tamelijk klein. Maar wel een vriendelijk mens.
quote:
Stinkend rijk istie geworden met zijn liefdadigheids imperium, álle grote namen heeft 'ie ingepalmt voor zijn doel, nl méér geld maken via zijn liefdadigheids scam.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:20 schreef jacqhassel het volgende:
U2 was goed tot ze besloten andere muziekstijl aan te nemen vond ze meteen minder goed
Veel kijk plezierquote:
Googlen op afbeeldingen lolquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]ha ha waar tover je die toch allemaal vandaan
Echt ha ha ha!!!quote:
Had ook op bananen gegoogled maar kreeg echt saaie plaatjes, zag alleen die van Jian staan.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Als je op afbeeldingen 'echt hahaha' googled krijg je dit
[ afbeelding ]
probeer eens : weird banana of crazy banana, je kunt ook nog specifiek zoeken door .gif erachter te zettenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ook op bananen gegoogled maar kreeg echt saaie plaatjes, zag alleen die van Jian staan.
Probeer eens wat bijvoegelijke naamwoorden toe te voegen in je searchquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ook op bananen gegoogled maar kreeg echt saaie plaatjes, zag alleen die van Jian staan.
Ben nooit zo zoekheld, heb er het geduld niet voor!!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:55 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
probeer eens : weird banana of crazy banana, je kunt ook nog specifiek zoeken door .gif erachter te zetten
[ afbeelding ]
hehehe ja dan houdt t op hequote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben nooit zo zoekheld, heb er het geduld niet voor!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |