Superquote:Op zaterdag 9 februari 2013 19:42 schreef Jian het volgende:
En wat mij betreft is ie terug, helemaal, His Royal Badness![]()
goddamn , he's good
HD, fullscreen, geluid open, enjoy!
quote:
Hey Kerelquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hee Sjek... da's lang geledenKom je het zieltogende topic wat opleuken ook? Dapper!
Oehh.. jij durft zeg...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:55 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Hey Kerel![]()
Hoe is het?
Ben net zo dapper als jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HIer maar een ietsje pietsie!!!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:59 schreef jacqhassel het volgende:
Zo ligt hier al weer enorm veel sneeuw
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:59 schreef BendeBielzen het volgende:
HDNGMW heeft ergens zin inTóch doen hé? Gluiperd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:59 schreef BendeBielzen het volgende:
HDNGMW heeft ergens zin inDacht die heeft weer iets gedaan met een banaan ppppfffffff zet er volgende keer waarschuwing bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
hahahaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht die heeft weer iets gedaan met een banaan ppppfffffff zet er volgende keer waarschuwing bij
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |