Ik rook nog steeds vooral na de seks.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Incidenteel roken zit er voor mij niet in, ik ben nu al bijna 5 jaar rookvrij en weet uit ervaring dat het mijn valkuil is als ik mezelf toe sta een gelegenheidssigaretje te roken.
Ik ben blij dat ik van het kettingroken af ben..quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:03 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik rook nog steeds vooral na de seks.
Deed je zoveel aan seksquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik van het kettingroken af ben..
gesjelligquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:45 schreef tonja het volgende:
[..]
We zitten in Alkmaar nu hè... kaasstad
Bij mij wordt er niet meer binnen gerookt sinds ik gestopt ben, mijn man rookt zijn sigaretje fijn buitenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, lekker is dat. Het eerste half jaar ben je eigenlijk continu bezig met het niet-roken. Dat is nu over. Heb er ook geen probleem mee dat andere mensen roken in mijn buurt. Had vorig weekend een roker op bezoek en dat rook ik twee dagen later nog, dat is minder prettig.
Wrijving he...quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:03 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik rook nog steeds vooral na de seks.
Een enkele keer vind ik niet erg, dagelijks zou ik ook niet willen. Nu ik niet meer rook lach ik overigens in mijn vuistje om die sukkels die in de stervenskou hun sigaretje staan te roken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij wordt er niet meer binnen gerookt sinds ik gestopt ben, mijn man rookt zijn sigaretje fijn buiten
Ik ook, maar ik laat hem lekker buiten staanquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een enkele keer vind ik niet erg, dagelijks zou ik ook niet willen. Nu ik niet meer rook lach ik overigens in mijn vuistje om die sukkels die in de stervenskou hun sigaretje staan te roken.
Dat is inderdaad een treurig gezicht. Ik heb er ook altijd voor gezorgd dat ik makkelijk een uur of 4 zonder sigaret kon. Dan hoefde ik in principe geen extra pauzes te nemen om te roken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Winkelpersoneel dat voor de winkel staat te roken, dat vind ik nog sneuer.
78kg is een keurig gewicht. Petje af !quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een treurig gezicht. Ik heb er ook altijd voor gezorgd dat ik makkelijk een uur of 4 zonder sigaret kon. Dan hoefde ik in principe geen extra pauzes te nemen om te roken.
Liefst nog twee eraf, dan zijn de zwembandjes helemaal leeg gelopen.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:20 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
78kg is een keurig gewicht. Petje af !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt hem ingefluisterdquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij is Pullup niet zo van de cannabis.
De roeiwereld in Amsterdam heeft een enorme afkeer van cannabis na een zelfmoord van een jonge roeier na o.a. cannabisgebruik.quote:
Ai... dat wist ik niet....quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De roeiwereld in Amsterdam heeft een enorme afkeer van cannabis na een zelfmoord van een jonge roeier na o.a. cannabisgebruik.
Is in 2010 gebeurd, die jongen stak zichzelf met een mes in z'n hart. Achteraf bleek er wel wat meer mee te spelen (niet kunnen omgaan met teleurstelling na een fout in een race, 36 uur wakker, andere stimulerende middelen) maar het werd in eerste instantie volledig aan de wiet toegeschreven. Treurige zaak, 19 jaar was-ie pas.quote:
Damn pijnlijke dood heeft ie gekozen... En ja... drugs kunnen je paranoia maken, geen last van gelukkigquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is in 2010 gebeurd, die jongen stak zichzelf met een mes in z'n hart. Achteraf bleek er wel wat meer mee te spelen (niet kunnen omgaan met teleurstelling na een fout in een race, 36 uur wakker, andere stimulerende middelen) maar het werd in eerste instantie volledig aan de wiet toegeschreven. Treurige zaak, 19 jaar was-ie pas.
Daarom, geniet van het leven, soms duurt het maar even.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is in 2010 gebeurd, die jongen stak zichzelf met een mes in z'n hart. Achteraf bleek er wel wat meer mee te spelen (niet kunnen omgaan met teleurstelling na een fout in een race, 36 uur wakker, andere stimulerende middelen) maar het werd in eerste instantie volledig aan de wiet toegeschreven. Treurige zaak, 19 jaar was-ie pas.
Cannabis is natuurlijk een emotieversterker, ik bedoel als je, je kut voelt moet je het in mijn optiek niet gebruiken.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Damn pijnlijke dood heeft ie gekozen... En ja... drugs kunnen je paranoia maken, geen last van gelukkig
Daar was ik ook al achter gekomen, maar elke tip is welkomquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Cannabis is natuurlijk een emotieversterker, ik bedoel als je, je kut voelt moet je het in mijn optiek niet gebruiken.
had jij een goeie versie van Parker, ik zie alleen nog cam's (telesync)quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:54 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Daarom, geniet van het leven, soms duurt het maar even.
En zeker niet een gram wiet oproken na een periode van maanden van topsport.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Cannabis is natuurlijk een emotieversterker, ik bedoel als je, je kut voelt moet je het in mijn optiek niet gebruiken.
Nee, ook alleen een cam, maar wel een goede, zonder subs. Was tof!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
had jij een goeie versie van Parker, ik zie alleen nog cam's (telesync)
laat de tips maar zitten geef mij de wiet maarquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:56 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Daar was ik ook al achter gekomen, maar elke tip is welkom
Geen joint zonder tipquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:58 schreef ZOA het volgende:
[..]
laat de tips maar zitten geef mij de wiet maar
Die van Kaj7quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:56 schreef Jian het volgende:
[..]
had jij een goeie versie van Parker, ik zie alleen nog cam's (telesync)
Vind ik ook!quote:Op zondag 10 februari 2013 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, in een joint hoort een tippie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |