Klopt, en als die rare Molshit afgelopen is, gaat het hele rls-hoofdstuk dicht ga ik aannemen...quote:Op zondag 10 februari 2013 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar kijkt toch niemand naar, mag ik aannemen?
Hoezo?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, en als die rare Molshit afgelopen is, gaat het hele rls-hoofdstuk dicht ga ik aannemen...
Nee, Net5 komt daarna met een rip-off van Wie is de Mol.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, en als die rare Molshit afgelopen is, gaat het hele rls-hoofdstuk dicht ga ik aannemen...
En anders zijn daar nog altijd Harry en Loesquote:Op zondag 10 februari 2013 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Net5 komt daarna met een rip-off van Wie is de Mol.
Harry en Loes?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:45 schreef tonja het volgende:
[..]
En anders zijn daar nog altijd Harry en Loes
Wat moet jij hier dan nog als je het gesloten wilt zien?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oohhja, jij trekt de kar hier nog voort met de de moed der wanhoop... hulde..
Welke kar? Dit is een SC die toch al nooit over RLS gaat/ging dus wat?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oohhja, jij trekt de kar hier nog voort met de de moed der wanhoop... hulde..
Ja joh! mijn katten, voordat opa het streamgebeuren helemaal overnam waren zij dè nederlandse ustream hit!quote:
Dus dat..quote:Op zondag 10 februari 2013 00:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Welke kar? Dit is een SC die toch al nooit over RLS gaat/ging dus wat?
Ah oké. Ik dacht even aan Harry Loco, terwijl ik alle gedachten aan hem toch redelijk succesvol verdrongen had.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja joh! mijn katten, voordat opa het streamgebeuren helemaal overnam waren zij dè nederlandse ustream hit!
Je kan ze vinden in mijn onderschrift, die ustream link
alleen hebben ze de cam een zwieper gegeven
Even resumerend, wat zit hier nog aan rls/stream dan?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Mmm vind ik niet erg hoor, dat is al jaren zo ...
Word je nu even keihard met je neus op de feiten gedrukt.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah oké. Ik dacht even aan Harry Loco, terwijl ik alle gedachten aan hem toch redelijk succesvol verdrongen had.
Plaats ff leuk foto`tje van Harry en Loesquote:Op zondag 10 februari 2013 00:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja joh! mijn katten, voordat opa het streamgebeuren helemaal overnam waren zij dè nederlandse ustream hit!
Je kan ze vinden in mijn onderschrift, die ustream link
alleen hebben ze de cam een zwieper gegeven
Ze liggen nu haske leuk te zijn on stream, klik die link in mijn onderschrift ff aanquote:Op zondag 10 februari 2013 01:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Plaats ff leuk foto`tje van Harry en Loes
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Welterusten FOK!kers. Ik ga maar eens pitten
Het is toch een SCquote:Op zondag 10 februari 2013 00:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Even resumerend, wat zit hier nog aan rls/stream dan?
Poesjes
Koningsplein
De Mol
Wiem
en een wanhopige rls-SC
SC's die ook in zowat elke ander hoofdstuk van Fok te vinden zijn...
Trustuh Scutinizer!quote:Op zondag 10 februari 2013 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Welterusten FOK!kers. Ik ga maar eens pitten
En mijn stream wordt niet over gepraatquote:Op zondag 10 februari 2013 01:12 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Het is toch een SCLaat de mensen kletsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |