Zitten jullie nu live dan ?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:13 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En mijn stream wordt niet over gepraat
Oooh muziek heb ik genoegquote:Op zondag 10 februari 2013 01:14 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
mijn stream 24 uur per dag met muziek, verder is er niet veel te zien lol
Welke wanhopige SC, kijk even naar het volgnummer en wat maakt jou dat nou uit, je mag hier posten, maar je hoeft niks, lekker toch?!quote:Op zondag 10 februari 2013 00:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Even resumerend, wat zit hier nog aan rls/stream dan?
Poesjes
Koningsplein
De Mol
Wiem
en een wanhopige rls-SC
SC's die ook in zowat elke ander hoofdstuk van Fok te vinden zijn...
Die mummie voelt zich vast verplichtquote:Op zondag 10 februari 2013 01:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Welke wanhopige SC, kijk even naar het volgnummer en wat maakt jou dat nou uit, je mag hier posten, maar je hoeft niks, lekker toch?!
Het Nut Meneer Sonneberg... Het Nut...quote:Op zondag 10 februari 2013 01:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Welke wanhopige SC, kijk even naar het volgnummer en wat maakt jou dat nou uit, je mag hier posten, maar je hoeft niks, lekker toch?!
Niets heeft nutquote:Op zondag 10 februari 2013 01:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Nut Meneer Sonneberg... Het Nut...
Ach, jongen toch, wat is het nut van die hoorspelen die je net hebt gedwonload, wat het het nut van die domme BB's, wat is het nut van het leven, waarom zijn wij hier? Moet ik nog even doorgaan? Who cares!quote:Op zondag 10 februari 2013 01:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het Nut Meneer Sonneberg... Het Nut...
Jeetje, alles heeft zijn plaats, en deze hier heeft zijn bestaansrecht allang verspeeld...quote:Op zondag 10 februari 2013 01:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, jongen toch, wat is het nut van die hoorspelen die je net hebt gedwonload, wat het het nut van die domme BB's, wat is het nut van het leven, waarom zijn wij hier? Moet ik nog even doorgaan? Who cares!
Hoezo, het aantal topics glijdt hier gestaag voorbij, mensen vermaken zich, dat kun je van dat forum waar je zo graag komt niet zeggen en toch openen ze weer een ander forum, voor god knows why?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jeetje, alles heeft zijn plaats, en deze hier heeft zijn bestaansrecht allang verspeeld...
Helemaal mee eens, maar het is hier een rls-SC dus geen Voetbal-SC of gitaarsnaren-SC of Vacantielanden-SC of Uilen-SC... overal over lullen kan in héél Fok op alle bijbehorende topicsquote:Op zondag 10 februari 2013 01:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Hoezo, het aantal topics glijdt hier gestaag voorbij, mensen vermaken zich, dat kun je van dat forum waar je zo graag komt niet zeggen en toch openen ze weer een ander forum, voor god knows why?
... en hier blijkbaar ookquote:Op zondag 10 februari 2013 01:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar het is hier een rls-SC dus geen Voetbal-SC of gitaarsnaren-SC of Vacantielanden-SC of Uilen-SC... overal over lullen kan in héél Fok op alle bijbehorende topics
Zoek dan een huilie huilie topic op, daar ben jij op z.n plaats... godjezus wat een janker ben jijquote:Op zondag 10 februari 2013 01:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, maar het is hier een rls-SC dus geen Voetbal-SC of gitaarsnaren-SC of Vacantielanden-SC of Uilen-SC... overal over lullen kan in héél Fok op alle bijbehorende topics
Dat zal ze worst wezen.quote:Op zondag 10 februari 2013 01:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verdraaid, dan hebben die bestaansrecht hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |