zoveel als jij wil, je kan op elk moment vertrekken en besluiten om nooit mee hier terug te komen, mag allemaal hierquote:
Ha, je snapt natuurlijk dat deze belachelijke reactie volledig retorisch opgenomen kan worden hé? Alles mag hier tenslotte heb ik geleerd...quote:Op zondag 10 februari 2013 01:40 schreef Jian het volgende:
[..]
zoveel als jij wil, je kan op elk moment vertrekken en besluiten om nooit mee hier terug te komen, mag allemaal hier
quote:Op zondag 10 februari 2013 01:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ha, je snapt natuurlijk dat deze belachelijke reactie volledig retorisch opgenomen kan worden hé? Alles mag hier tenslotte heb ik geleerd...
Die reactie valt me tegen zeg..quote:
ja team is voortgekomen uit een Disney film ofzoquote:
Nahh je meent het, laat je me dit zoeken?quote:Op zondag 10 februari 2013 01:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja team is voortgekomen uit een Disney film ofzo
[ afbeelding ]
nah ja het is Film hé? we willen tenslotte de rauwe emotie zien...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:05 schreef sp3c het volgende:
troost je, ik heb het ook maar gekeken
bad goal trouwens, kereltje moet gewoon zijn helm op zetten
Daantje...quote:Op zondag 10 februari 2013 02:09 schreef DaniqueV het volgende:
Tsss, wat een gezoek in meerdere opzichten, WW die niet pakte , eindelijk weer gelukt via WW via mail...waar moet ik kijken...zucht! haha
Jôh, ergens onderin geloof ik..quote:Op zondag 10 februari 2013 02:11 schreef DaniqueV het volgende:
Gher , shit waar zijn mijn smileys hahaha
Nee hoorquote:Op zondag 10 februari 2013 01:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jeetje, alles heeft zijn plaats, en deze hier heeft zijn bestaansrecht allang verspeeld...
Phoeheej.. wéér die FB in moeten.. ik zou niet durven,,,quote:Op zondag 10 februari 2013 02:15 schreef DaniqueV het volgende:
sp3C jaaaaaaaa gelukt, hehe ik zonder smileys hahahapjuhh hele opluchting
![]()
Hoef dus niet te gaan klagen gher
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |