Mijn broer en zus zijn al midden 30. Ik begin 20 alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dan mag jij ook wel eens beginnen, denk?
Dat zijn achterneven en nichtjes dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kunnen toch ook neven of nichten zijn van d'r? Ja, nu blijkbaar niet, maar had toch gekund?
Hoe staat het met jullie huisje?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn broer en zus zijn al midden 30. Ik begin 20 alsjeblieft zeg
Tli pls, heb zelf nieteens gouden tanden en tattoo's enzquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:00 schreef tliciouz het volgende:
Echt ik zie het kind van dwc er al precies zo bij lopen als in de OP. Mist alleen nog een tasje en goude tand.
Is toch een grapje schatje. Maar die pet en het bontje kloppen wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tli pls, heb zelf nieteens gouden tanden en tattoo's enz.
Dat is nog lang niet af, als het aan mij ligt verander ik elke maand van inrichtingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe staat het met jullie huisje?
Gouden tand.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:00 schreef tliciouz het volgende:
Echt ik zie het kind van dwc er al precies zo bij lopen als in de OP. Mist alleen nog een tasje en goude tand.
BOOOOORINGquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh nice. Misschien even naar Presikhaaf dan. Anders kijk ik donderdag wel in Nijmegen ofzo, fucking hell, de moeite om nu ook nog naar Rijkerswoerd te gaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:01 schreef tliciouz het volgende:
Maar Chloro, ik kan alleen deze vinden op google http://www.babyspeciaalzaakarnhem.nl/
En de prenatal in rijkerswoerd zit er nog wel, die op de woonboulevard.
Haha, hoe vet.quote:
quote:
Ah joh met lijn 7 ben je er zoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh nice. Misschien even naar Presikhaaf dan. Anders kijk ik donderdag wel in Nijmegen ofzo, fucking hell, de moeite om nu ook nog naar Rijkerswoerd te gaan.
Dat heb ik ook, baby's vind ik nog wel leuk maar kinderen onder de 5 kan ik dan weer totaal niet mee overwegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind alleen mijn eigen kinderen leuk
En verder alleen die vanaf 6 jaar
Bedankt voor de inputquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef Sinosappel het volgende:
Kan me de tijden herinneren dat jij nooit kinderen wou.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef Sinosappel het volgende:
dat weet je pas als je eigen kinderen hebtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef Sinosappel het volgende:
Moet het vrijdag hebben. Morgen zit ik in Den Bosch en donderdag in Nijmegen, dus is nu beetje te laat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah joh met lijn 7 ben je er zoEn waarom bestel je niet op internet? Hebben wij ook gedaan en gratis verzendkosten. Site van zara home heeft ook leuke baby dingen.
Ja misschien vind ik ze dan wel allemaal kutquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat weet je pas als je eigen kinderen hebt
Nog steeds niet weten dat jij de blankste neger van Nederland bent, deze mensenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
voor de zekerheid dus maar geen kinderenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja misschien vind ik ze dan wel allemaal kut
Luv happenedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kan me de tijden herinneren dat jij nooit kinderen wou.
Den Bosch heeft leuke babywinkeltjes in al die steegjes zitten, weet niet of je tijd hebt om te winkelen dan? En he waarom kijk je niet bij de h&m slome, die hebben hartstikke leuke en goedkope baby kleertjes!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet het vrijdag hebben. Morgen zit ik in Den Bosch en donderdag in Nijmegen, dus is nu beetje te laat.Is ook allemaal heel onverwachts enzo hoor. We kwamen erachter dat ze helemaal geen babyshower ofzo had gekregen, dus we hebben halsoverkop een verrassingsfeestje gepland.
Tja als iedereen zo denkt dan gaat de bevolkingskrimp veel te hard en worden wij supernaar bejaardquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de zekerheid dus maar geen kinderen
Meen je dit?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik bedenk me ineens het volgende scenario, stel je krijgt een relatie met een chick die 2 kinderen heeft uit een vorige relatie. Jullie gaan samenwonen enzo, en op gegeven moment ben jij als man dan aan het werk elke dag om je huis- houden draaiende te houden, dus dat betekent dat je ook zorgt voor 2 kinderen waarvan jij nieteens de vader bent.
NO WAI JOSÉ.
Niet gaan samenwonen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik bedenk me ineens het volgende scenario, stel je krijgt een relatie met een chick die 2 kinderen heeft uit een vorige relatie. Jullie gaan samenwonen enzo, en op gegeven moment ben jij als man dan aan het werk elke dag om je huis- houden draaiende te houden, dus dat betekent dat je ook zorgt voor 2 kinderen waarvan jij nieteens de vader bent.
NO WAI JOSÉ.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nog steeds niet weten dat jij de blankste neger van Nederland bent, deze mensen.
Goed moment voor Ado om even binnen te wandelen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
NO WAI JOSÉ.
Gewoon die toets met het pijltje toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:11 schreef tliciouz het volgende:
Zit er een enter toets ofzo op een ipad?Als ik een post wil typen op fok heb je wel spatie maar geen enter dus krijg je extreem lange zinnen.
Tweedehandsjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
NO WAI JOSÉ.
Oh, hij heet returnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:11 schreef tliciouz het volgende:
Zit er een enter toets ofzo op een ipad?Als ik een post wil typen op fok heb je wel spatie maar geen enter dus krijg je extreem lange zinnen.
Nauwelijks, misschien dat ik naderhand nog wel even snel de stad in kan wippen. En H&M ja?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Den Bosch heeft leuke babywinkeltjes in al die steegjes zitten, weet niet of je tijd hebt om te winkelen dan? En he waarom kijk je niet bij de h&m slome, die hebben hartstikke leuke en goedkope baby kleertjes!
Vriend van me (24) zit nu in dit schuitje, en zijn eigen kind is nu wel op komst. Maar dan heb je dus voor 2 kinderen lopen zorgen en dan komt later pas je bloedeigen kind ter wereldquote:
Ik zie alleen een toets met een pijl omhoog. En dat is voor hoofdletters.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon die toets met het pijltje toch?
Ja het wordt altijd zo awkward als je iets met dat kind moet dan en de rest van de familie zit je aan te kijken en je weet niet wat je moet doen terwijl je weet dat je leuk moet doen met dat kindquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, baby's vind ik nog wel leuk maar kinderen onder de 5 kan ik dan weer totaal niet mee overweg
Ja de h&m bij de v&d daar, die heeft op de bovenste verdieping een hele kinder afdeling en aan de rechter kant zitten de baby kleertjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nauwelijks, misschien dat ik naderhand nog wel even snel de stad in kan wippen. En H&M ja?Ja, weet ik veel, ik ben echt übernoob op dit gebied man.
_!
Jij bent echt zo'n grote no goquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
NO WAI JOSÉ.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zie alleen een toets met een pijl omhoog. En dat is voor hoofdletters.
klopt, maar op zich mogen best wel wat meer mensen zo denkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja als iedereen zo denkt dan gaat de bevolkingskrimp veel te hard en worden wij supernaar bejaard
Ik snap je wel, maar als je zoveel van je meid houd en die kinderen zie je misschien dan al wel helemaal als je eigen...wat boeit het dan dat het niet jouw bloed is?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vriend van me (24) zit nu in dit schuitje, en zijn eigen kind is nu wel op komst. Maar dan heb je dus voor 2 kinderen lopen zorgen en dan komt later pas je bloedeigen kind ter wereld. Ik weet niet, man
.
Je bent zeker ook de enige kleurling in je vriendengroep zonder kind?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vriend van me (24) zit nu in dit schuitje, en zijn eigen kind is nu wel op komst. Maar dan heb je dus voor 2 kinderen lopen zorgen en dan komt later pas je bloedeigen kind ter wereld. Ik weet niet, man
.
Hehe, dit ja. Kind word in je handen gedrukt en de hele familie staart je aan. Ik klap dan echt dichtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja het wordt altijd zo awkward als je iets met dat kind moet dan en de rest van de familie zit je aan te kijken en je weet niet wat je moet doen terwijl je weet dat je leuk moet doen met dat kind
Het verschil tussen 'committed' en 'involved'.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind mannen raar die dan met een vrouw gaan samenwonen die al een kind heeft en dat kind gewoon behandeld als of het een vreemd kind is ofso.
Ik denk niet dat het in zo'n situatie nou echt uitmaakt of het je eigen kinderen zijn of niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
.
alstuquote:
Ah, thanks!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja de h&m bij de v&d daar, die heeft op de bovenste verdieping een hele kinder afdeling en aan de rechter kant zitten de baby kleertjes.
Ik zou het juist moeilijk vinden met de opvoeding er van. Vooral met straffen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het in zo'n situatie nou echt uitmaakt of het je eigen kinderen zijn of niet.
erin knijpen --> gaatie huilen --> moeder wil hem weer terug hebben --> opgelost --> slotje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe, dit ja. Kind word in je handen gedrukt en de hele familie staart je aan. Ik klap dan echt dicht
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
erin knijpen --> gaatie huilen --> moeder wil hem weer terug hebben --> opgelost --> slotje.
En echte man, neppe loser.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het verschil tussen 'committed' en 'involved'.
Gewoon doen wat je met je kat ook doet?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe, dit ja. Kind word in je handen gedrukt en de hele familie staart je aan. Ik klap dan echt dicht
[..]
erin knijpen --> gaatie huilen --> moeder wil hem weer terug hebben --> opgelost --> slotje.
Bij de staart aaien?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je met je kat ook doet?
Controleren op wormen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is anders, dat is mijn eigen kind.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Haha ik ging dus een keer (onder toeziend oog van de entire familie) een kind roepen zoals je een hond roept. Zo van: "psst, kom dan kom dan" inclusief bijbehorende hand-op-grond-slaan bewegingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Gvd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ik ging dus een keer (onder toeziend oog van de entire familie) een kind roepen zoals je een hond roept. Zo van: "psst, kom dan kom dan" inclusief bijbehorende hand-op-grond-slaan beweging
Pas toen ik het deed dacht ik: O fuck dit is volgens mij niet helemaal de bedoeling
Natuurlijk instinct omdat je het zelf geil vindt om op die manier door mannen te worden geroepen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ik ging dus een keer (onder toeziend oog van de entire familie) een kind roepen zoals je een hond roept. Zo van: "psst, kom dan kom dan" inclusief bijbehorende hand-op-grond-slaan beweging
Pas toen ik het deed dacht ik: O fuck dit is volgens mij niet helemaal de bedoeling
balletje door de kamer gooien, vinden ze prachtig. O wacht, dat zou bij een baby misschien nog werken ook trouwens.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Natuurlijk instinct omdat je het zelf geil vindt om op die manier door mannen te worden geroepen.
Of beter, baby door de kamer gooien.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
balletje door de kamer gooien, vinden ze prachtig. O wacht, dat zou bij een baby misschien nog werken ook trouwens.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mag ik eens een week een van jouw katten lenen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
balletje door de kamer gooien, vinden ze prachtig. O wacht, dat zou bij een baby misschien nog werken ook trouwens.
Walgelijk.. Tr gedaanquote:
lolquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Natuurlijk instinct omdat je het zelf geil vindt om op die manier door mannen te worden geroepen.
Zo ga ik niet met katten om. Maar met een baby zou het prima kunnen ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of beter, baby door de kamer gooien.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
quote:
Ik ook niet met katten nee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo ga ik niet met katten om. Maar met een baby zou het prima kunnen ja.
Afgericht ja? Noem jij dat zo bij kinderen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dan zijn die van mn zus beter afgericht
quote:
quote:
ik wel, maar ik sta dan ook bekend als grote kindervriendquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Afgericht ja? Noem jij dat zo bij kinderen?
ermagerd, dat wordt een bloedbad. Ik zie gehavende oortjes en een dood oog in de toekomst.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:22 schreef tliciouz het volgende:
Gari, laat mijn kat een keer jou katten ontmoeten. Ik wil een 2e aanschaffen maar weet niet of dat wel samen gaat.
Nee man, hij is juist de enigequote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je bent zeker ook de enige kleurling in je vriendengroep zonder kind?
En wie de beste mama? Op de bestaande mama's (al dan niet in wording) naquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:23 schreef Sinosappel het volgende:
2Nutz lijkt mij de beste papa material van de SC
quote:
En Bobby dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:23 schreef Sinosappel het volgende:
Ah nee man, die van mij is zo sloom en lief als het maar zijn kan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ermagerd, dat wordt een bloedbad. Ik zie gehavende oortjes en een dood oog in de toekomst.
What's better than throwing a baby off a cliff?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of beter, baby door de kamer gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
Dankjewelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:23 schreef Sinosappel het volgende:
Hmm.. Chaiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
En wie de beste mama? Op de bestaande mama's (al dan niet in wording) na
Dit was zo'n beetje mijn reactiequote:
Lijkt me sowieso beter voor de wereld als jij je niet voortplant.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee man, hij is juist de enige. We zijn #yolo'ers, voor kinderen nog lang geen plek
.
Ik zeg toch sorry.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit was zo'n beetje mijn reactie
[ afbeelding ]
L0t ook wel. Ik zou m'n kind veel te veel verwennen denk ik.quote:
Nee joh, dat kind word een stal slaafje als hij een beetje kan lopen.quote:
Nee neequote:
Sorry is niet genoeg.quote:
Nee.quote:
Mogelijk, mogelijk.. Uhhuh.. Jaaaaaaaaaa ik zie het voor mequote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
What's better than throwing a baby off a cliff?HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die foute baby grapjes
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:
De slechtste ouders hier zijn ook bekendquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou m'n kind veel te veel verwennen denk ik.
Ten eerste, zolang je jouw kat niet hebt gezien bij andere katten, weet je niets over zijn sloom- en liefheid.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah nee man, die van mij is zo sloom en lief als het maar zijn kan.Maar ik wil het eerst ''uittesten'' voor ik er een aanschaf. Want dan kan ik hem dadelijk weer verkopen als het niet klikt.
En aangezien ik er waarschijnlijk 1 in Belgie ga halen breng je die ook niet zomaar even terug.
Oke!quote:
Hoe kom je daarbij? Mozy heeft ook nog nooit een drol uit de stal geschept.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee joh, dat kind word een stal slaafje als hij een beetje kan lopen.
Jij zou de baby in de tuin muizen laten vangen.quote:
Maar l0t mocht ik niet meetellen omdat die mama in wording is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
L0t ook wel. Ik zou m'n kind veel te veel verwennen denk ik.
Ik meende het ook niet serieusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ten eerste, zolang je jouw kat niet hebt gezien bij andere katten, weet je niets over zijn sloom- en liefheid.
Ten tweede, het kan misschien klikken met mijn kat (misschien met één, zeker niet met de andere) maar dat zegt nog niets over de kat die jij er dan weer bij zal kopen, denk ik.
Maar goed, we kunnen het best een keer proberen als je wil hoor.
Ik zou die baby in de tuin gevangen laten worden door een tijger.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij zou de baby in de tuin muizen laten vangen.
zou je best gelijk in kunnen hebbenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
De slechtste ouders hier zijn ook bekend.
Want ik heb er al zoveel gehad dat ik hem er zo uit druk?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef Sinosappel het volgende:
Tliciouz is denk ik wel goed in baren
Wowquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Want ik heb er al zoveel gehad dat ik hem er zo uit druk?
Denk dat de beste moeder op FOK! Jaleesa isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
De slechtste ouders hier zijn ook bekend.
Nee child bearing hips tochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zij beter is dan Lot?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat de beste moeder op FOK! Jaleesa is
Nog nooit? Lui varken is het ook.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Mozy heeft ook nog nooit een drol uit de stal geschept.
Man van een stalgenootje moet wel 2x per week de stal van haar paard doen hier.
baby's hebben nog niet echt gezichtsuitdrukkingen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef BobbyB het volgende:
Why do you put a baby in a blender feet first?
- To see the expression on its face.
Je hebt baarheupen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
meer ervarenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zij beter is dan Lot?
Wat ga je er voor één bij halen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik meende het ook niet serieusIk weet dat als ik er een koop het anders loopt als met een andere kat.
Maar stiekem ben ik er gewoon benieuwd naar, puur naar zijn reactie.
What's the difference between a pile of dead babies and a pile of bowling balls?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
baby's hebben nog niet echt gezichtsuitdrukkingen.
Omdat ze jonger is, kunnen ze als het kind 16 is stappen en opzoek naar nieuw Turken vriendje voor haar dochter.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zij beter is dan Lot?
Wat.quote:
Zou jij papa willen worden?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat ga je er voor één bij halen?
Grootste slagingskans als je er een kitten bij zet trouwens, denk ik.
Nee gaan je kleren facking erg van stinken en hij heeft niet elke keer een hele berg kleding mee en is nogal zonde om voor 10 minuutjes werk extra kleding mee te gaan nemen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nog nooit? Lui varken is het ook.
Mag ik nou een keer een kat van je lenen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee 2Nutz komt nooit in OUDquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat.Weet je hoeveel moeders op FOK! zitten.
Nee, heb jij een Excel lijstje voor me?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat.Weet je hoeveel moeders op FOK! zitten.
Ziekquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
What's the difference between a pile of dead babies and a pile of bowling balls?
- You can't pick up the bowling balls with a pitchfork.
Mwehehehe.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, heb jij een Excel lijstje voor me?
Sowieso een Britje, een kitten ja? Ik neem eigenlijk liever een herplaatser er bij zoals die van mij.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eens, behalve Lot.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:31 schreef Gorzalka het volgende:
Net alsof er goede moeders op FOK! zitten.
Allemaal borderliners die hun kinderen emotioneel misbruiken.
Onder de juiste omstandigheden, maybe. Ik was eerst fel anti, maar tegenwoordig milder; misschien door leeftijd, misschien omdat ik nu nichtjes heb. Dat maakte het toch anders.quote:
Hij kan toch een overal aan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gaan je kleren facking erg van stinken en hij heeft niet elke keer een hele berg kleding mee en is nogal zonde om voor 10 minuutjes werk extra kleding mee te gaan nemen.
Sowiesoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:31 schreef Gorzalka het volgende:
Om wat ermee te doen, ook weer?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mag ik nou een keer een kat van je lenen?
Ik ruik rammelende teelballenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Onder de juiste omstandigheden, maybe. Ik was eerst fel anti, maar tegenwoordig milder; misschien door leeftijd, misschien omdat ik nu nichtjes heb. Dat maakte het toch anders.
Ik ga een account aan maken op fok voor mijn kind zodra ik weet dat ik zwanger benquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:31 schreef Gorzalka het volgende:
Lot komt zo onschuldig over dat zij wel héél erg moet zijn.quote:
What's the difference between a dead baby and a trampoline?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, heb jij een Excel lijstje voor me?
[..]
Ziek
Wijoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Lot komt zo onschuldig over dat zij wel héél erg moet zijn.
Waarschijnlijk is ze een pedofiele holocaustontkennende kannibaal.
ja jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
What's the difference between a dead baby and a trampoline?
- When you jump on a trampoline, you take your boots off.
Nou ja, een kitten staat er meer blanco in en is minder territorium-bedreiging voor Reiko, denk ik. Die kan hij nog wat leren, of het idee hebben dat hij hem sowieso de baas is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:31 schreef tliciouz het volgende:
Sowieso een Britje, een kitten ja? Ik neem eigenlijk liever een herplaatser er bij zoals die van mij.
Dat is zo, maar heb niet zo'n zin om 500 euro uit te geven voor een kitten plus dan nog castratie kosten. En dan zit je er weer mee dat je hem zindelijk moet maken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou ja, een kitten staat er meer blanco in en is minder territorium-bedreiging voor Reiko, denk ik. Die kan hij nog wat leren, of het idee hebben dat hij hem sowieso de baas is.
Ja best weird welquote:
Geen idee, ik heb ze van www.dead-baby-jokes.comquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja jawie zijn fobo staat/stond er ook alweer vol mee?
Ik verveel me toch, en wou hem stiekem wel zien.quote:
Maar hopen dat Reiko er ook zo over denkt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is zo, maar heb niet zo'n zin om 500 euro uit te geven voor een kitten plus dan nog castratie kosten. En dan zit je er weer mee dat je hem zindelijk moet maken.
En kittens worden toch wel verkocht herplaatsers blijven een stuk langer te koop en geef ik gewoon graag een 2e huisje
Ook nog een hele site eroverquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ze van www.dead-baby-jokes.com
Ik ken ze ook niet zoals jouw bf. Maar het komt dus wel voor, ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja best weird wel
Ik dacht dat mannen juist altijd panisch waren wat betreft de pil etc
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar hopen dat Reiko er ook zo over denkt.
Is hij er echt serieus over of is het meer van 'lijkt me wel lache' ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef Sinosappel het volgende:
Ja best weird wel
Ik dacht dat mannen juist altijd panisch waren wat betreft de pil etc
Ik ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar hopen dat Reiko er ook zo over denkt.
Hij is nog dommer dan ik dacht, maar dan kan ik wel lekker ondertussen FOK!ken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik verveel me toch, en wou hem stiekem wel zien.
Met katten weet je het maar nooitquote:
De eerste 5 minuten al, heerlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is nog dommer dan ik dacht, maar dan kan ik wel lekker ondertussen FOK!ken.
Beetje spelen. Kijken of ik van m'n kattenhaat afkom.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wat wil je nou met mijn kat doen dan!
En wat als dat niet t geval is? Wat gaat er dan gebeuren?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje spelen. Kijken of ik van m'n kattenhaat afkom.
En als dat niet gebeurt krijg ik hem omwikkeld met prikkeldraad terug zeker. Nee dank je.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje spelen. Kijken of ik van m'n kattenhaat afkom.
Humberto Tan zei dat hij kut is, dus ik kijk hem niet.quote:
Ja hij is zo kut dat het weer vermakelijk is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Humberto Tan zei dat hij kut is, dus ik kijk hem niet.
Voor de onwetenden, Humberto > God
Nou, niet echt serieus als in: laten we een baby machen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is hij er echt serieus over of is het meer van 'lijkt me wel lache' ?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En als dat niet gebeurt krijg ik hem omwikkeld met prikkeldraad terug zeker. Nee dank je.
Nee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:43 schreef Sinosappel het volgende:
Hebben jullie dat boek nog gelezen? Ik wel lol
Ah zo, kan goed zijn dat hij de komende 10 jaar nog 'maar eerst nog reizen, maar eerst nog feesten, maar eerst carriere op de rit' blijft aanvoeren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou, niet echt serieus als in: laten we een baby machen.
Meer zo van: Kinderen zijn zoooo leuk, ik wil ze. Maar eerst afstuderen.
Wel enigszins herkenbaar natuurlijk, met mijn negerinnenfetisj.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hij is zo kut dat het weer vermakelijk is.
Kijk anders even vanaf de 27e minuut even.
Not very likely. Tis niet zo'n reiziger.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah zo, kan goed zijn dat hij de komende 10 jaar nog 'maar eerst nog reizen, maar eerst nog feesten, maar eerst carriere op de rit' blijft aanvoeren.
Het was maar een voorbeeld. Je kunt vanalles aanvoeren wat eerst nog moet, voordat je mentaal zo ver bent om de stap echt te maken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:44 schreef Sinosappel het volgende:
Not very likely. Tis niet zo'n reiziger.
Wat waren jouw excusen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld. Je kunt vanalles aanvoeren wat eerst nog moet, voordat je mentaal zo ver bent om de stap echt te maken.
Mijn leven nam nooit die afslagen die op kinderen uit zouden kunnen komen.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:51 schreef ThaTim het volgende:
Is een klotefilm Chai, dat weet ik zonder 'm gezien te hebben.
Jij ook paranormale gaven? Cool.quote:
Nee, daar word ik agressief van.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zuur, zie er de humor van in. Wat de makers wel niet gedacht moeten hebben.
wie?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:53 schreef Sinosappel het volgende:
Ik zou als ik een man was denk ik ook eerder op zo'n donkere tijgerin vallen dan op zo'n wijfje als Naomi
Ja en als je kijkt naar hoe ze seksen al helemaal.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:53 schreef Sinosappel het volgende:
Ik zou als ik een man was denk ik ook eerder op zo'n donkere tijgerin vallen dan op zo'n wijfje als Naomi die bang is dat ze een dikke kont heeft
Krijg je dat nog te zien?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en als je kijkt naar hoe ze seksen al helemaal.
Zo is dat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:53 schreef Sinosappel het volgende:
Ik zou als ik een man was denk ik ook eerder op zo'n donkere tijgerin vallen dan op zo'n wijfje als Naomi die bang is dat ze een dikke kont heeft
Ja rond de 8e minuut en rond de 27e.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Krijg je dat nog te zien?
Ik denk dat ik meer seks a la Naomi
Lief he van mij, dat ik ff de tijd gafquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zo is dat.
Lekker trouwens, die seksscene!
Die met die blanke heb ik niet gezien, dat weet ik welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Lief he van mij, dat ik ff de tijd gaf
je kan veel over me zeggen, maar ik ben een goede moederquote:
Oké, ik ga ook maar even kijken dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zo is dat.
Lekker trouwens, die seksscene!
Heb je Steen nog gezien?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:57 schreef Germano het volgende:
Zo, terug van een dagje Utrecht zetten.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, ik ga ook maar even kijken dan.
Ze hebben heleboel stenen in Utrecht.quote:
quote:
Nee, dacht wel even Chai te spotten in de trein, maar deze versie had meer oneffenheden in haar gezicht.quote:
Behoorlijk ja, gefrustreerd alles... helemaal door al die babytalk.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze hebben heleboel stenen in Utrecht.
Ja, die heeft hij gezet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:57 schreef Germano het volgende:
Zo, terug van een dagje Utrecht zetten.
en katten!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, gefrustreerd alles... helemaal door al die babytalk.
quote:
Nee, neequote:
Ja nee, ben maar 30 minuten bij de Bouwbeurs binnen geweest.quote:
kan ik me voorstellen, zeker als je nog geen zicht heb op een babymaak-vrouw en je balzak rammeltquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, gefrustreerd alles... helemaal door al die babytalk.
Totaal niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]ondertitel. Kun jij je daarin vinden?
Dit, bedankt je hebt mij nog ietsepietsje meer gefrustreerd gemaakt nuquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kan ik me voorstellen, zeker als je nog geen zicht heb op een babymaak-vrouw en je balzak rammelt
Wat is de aanleiding geweest om deze quote te vereeuwigen voor zolang het duurt in je sig?quote:
graag gedaanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit, bedankt je hebt mij nog ietsepietsje meer gefrustreerd gemaakt nu
Omdat ik het een grappige gedachte vindquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is de aanleiding geweest om deze quote te vereeuwigen voor zolang het duurt in je sig?
Ik help je nu in elk geval niet meerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
graag gedaan![]()
Ik heb een nieuwe fiets nodig, maar ik weet niet welke en die krengen zijn best duur nog.
Heeft niks met vervelende dag te maken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Omdat ik het een grappige gedachte vind.
Dat jij een vervelende dag hebt gehad en vervolgens stoom gaat afblazen op de FOK!s.
Vervelend leven?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heeft niks met vervelende dag te maken.
ik doe altijd aardig tegen je! Ik verdedig je zelfs tegen die chihuahua en nu dit!?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik help je nu in elk geval niet meer
Valt best mee...quote:
Ja nou heyquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik doe altijd aardig tegen je! Ik verdedig je zelfs tegen die chihuahua en nu dit!?
Oh omdat je dat zei, maar gelukkig maar.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Krijg je dat nog te zien?
Ik denk dat ik meer seks a la Naomi
welke wil je zelf?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
graag gedaan![]()
Ik heb een nieuwe fiets nodig, maar ik weet niet welke en die krengen zijn best duur nog.
Had vandaag ook tijd, maar vrijdag is prima. Kan ik ten minste 1 dag carnaval skippen met een goed excuus.quote:
Wacht wat. Waarom wil je dat?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan ik ten minste 1 dag carnaval skippen met een goed excuus.
defiets die ik had vond ik erg fijn, maar dezelfde wordt niet meer gemaakt, ik zit dus te denken om bij mn oude werk te vragen naar iets wat erop lijkt. Alleen voelt dat wat raarquote:
De muziek en het verkleden zijn verschrikkelijk, en daar komt nog eens bij dat dan iedereen zich voordoet als je beste vriend(in)quote:
krijg je korting van hun?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
defiets die ik had vond ik erg fijn, maar dezelfde wordt niet meer gemaakt, ik zit dus te denken om bij mn oude werk te vragen naar iets wat erop lijkt. Alleen voelt dat wat raar
Dochter moet ook nog een nieuwe, die wil een omafiets
Genoteerd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:11 schreef Chai het volgende:
Chris vanaf de 56e minuut nog een naakte negerin.
Beste filmpje van Negativquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:14 schreef Gorzalka het volgende:
Dat gedeelte met Negativ is wel goed, omdat Negativ!
[..]
Genoteerd.
Jammer dat hij weer de grootste lelijkste negerin nam met dat uitgaan, maar zo is die gast.
Ja, even wat klapjes uitdelen, mooie vent.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beste filmpje van Negativ
Ook de enige btw
Chris? Godver ik dacht Laki. Shit man.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:14 schreef Gorzalka het volgende:
Dat gedeelte met Negativ is wel goed, omdat Negativ!
[..]
Genoteerd.
Jammer dat hij weer de grootste lelijkste negerin nam met dat uitgaan, maar zo is die gast.
Tot wat?quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Chris? Godver ik dacht Laki. Shit man.
Mij niet herkennenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nu een nat kutje schatje, komen jij en je harde lul even langs?
Die is echt kklekker inderdaad. Oeeeeeeeee weeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
Lil Vasjesdie met die pet zou ik kkhard
Barbra Streisand > meisje met pet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
Lil Vasjesdie met die pet zou ik kkhard
Hahahahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Barbra Streisand > meisje met pet.
quote:
Weet ik veel, ik zit amper nog op fok.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Mij niet herkennen.
[..]
Die is echt kklekker inderdaad. Oeeeeeeeee weeeeeeeeeeeeee.
Mijn moeder heeft me er weleens voor uitgescholden toen ik nog puber was en ze me te egoïstisch vond.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:27 schreef Gorzalka het volgende:
Rond 58:00 wordt autist als scheldwoord gebruikt, sinds wanneer is dat mainstream geworden?
Ben beetje boleurgesteld in je nu.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Chris? Godver ik dacht Laki. Shit man.
Vanaf dat moment.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:27 schreef Gorzalka het volgende:
Rond 58:00 wordt autist als scheldwoord gebruikt, wanneer is dat mainstream geworden?
Maar wij zijn ook daadwerkelijk licht tot zwaar autistisch, aangezien we op de FOK!s zitten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me er weleens voor uitgescholden toen ik nog puber was en ze me te egoïstisch vond.
Denk niet dat een zware autist van zo'n SC zou kunnen genieten hoor. Lichte autist zou best kunnen ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar wij zijn ook daadwerkelijk licht tot zwaar autistisch, aangezien we op de FOK!s zitten.
Ik niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:29 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Maar wij zijn ook daadwerkelijk licht tot zwaar autistisch, aangezien we op de FOK!s zitten.
Mij iets te groot.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:29 schreef Sinosappel het volgende:
Die Rowanda heeft wel nice titties vind ik, ze hangen maar dat maakt eigenlijk niet uit
Nou ja, je moeder zit ook op een forum, he.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me er weleens voor uitgescholden toen ik nog puber was en ze me te egoïstisch vond.
Het viel me ook al op dat ze nog best stevig zijn voor zulke grote tieten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:29 schreef Sinosappel het volgende:
Die Rowanda heeft wel nice titties vind ik, ze hangen maar dat maakt eigenlijk niet uit
Nee niet meer.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, je moeder zit ook op een forum, he.
Ligt er maar net aan hoe groot ze zijn, hoe stevig, of je sport of niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:32 schreef Sinosappel het volgende:
Vanaf wanneer gaan tieten beginnen te hangen eigenlijk? Ongeveer
Kan bijna gelijk al wel hoor, als ze slechte vorm hebben.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:32 schreef Sinosappel het volgende:
Vanaf wanneer gaan tieten beginnen te hangen eigenlijk? Ongeveer
Hoezo of je sport of niet eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoe groot ze zijn, hoe stevig, of je sport of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |