pics pics snel snelquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:49 schreef Gridlok het volgende:
ik krijg altijd nat kutje als ik n8n zie posten in us :$:$:$:$:$
Mensen die `stoer´ te koop lopen met hun `natte kutje´quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:49 schreef Gridlok het volgende:
ik krijg altijd nat kutje als ik n8n zie posten in us :$:$:$:$:$
Ik heb nu een nat kutje schatje, komen jij en je harde lul even langs?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:53 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mensen die `stoer´ te koop lopen met hun `natte kutje´.
whatsapp ligt eruitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nu een nat kutje schatje, komen jij en je harde lul even langs?
Ik neem mijn woorden terug, deze post doet me wel iets.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nu een nat kutje schatje, komen jij en je harde lul even langs?
Ja, ik gebruik het ook veel, maar het is continu down of half-down of je moet het weer opnieuw installeren na een mislukte update.quote:
Nooit last van.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik het ook veel, maar het is continu down of half-down of je moet het weer opnieuw installeren na een mislukte update.
Speel jij nog wel eens black ops?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:04 schreef wolvendagen het volgende:
kk lame het wachtwoord van de livebox doet het nie
Mijn oom zeurt ook al dat ik dat moet gaan spelen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:11 schreef fyah het volgende:
BattlefieldIk snap niet hoe je dat niet kan spelen tietliciouz
Het is serieus een stuk leuker dan CODquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn oom zeurt ook al dat ik dat moet gaan spelen.
Owja, mijn enige probleem daarmee is dat ik maar een handvol personen ken die het hebbenquote:
Maar voor de rest vind je het wel fijner dan Whatsapp?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:15 schreef n8n het volgende:
[..]
Owja, mijn enige probleem daarmee is dat ik maar een handvol personen ken die het hebben
Black Bitches Messengerquote:
Geen idee kan niet overweg met een BB, mensen die ik ken met een BB gebruiken ook allemaal WhatsApp omdat niemand verder een BB heeftquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar voor de rest vind je het wel fijner dan Whatsapp?
neinnnnquote:
Wie kneusteun?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef fyah het volgende:
[..]
Het is serieus een stuk leuker dan CODAL is COD ook al vet op zich. Vraag je boy Kneus maar, hij zit ook vaak op BF
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:22 schreef MouzurX het volgende:
Van die bitches die ook zo zeggen "hey maak foto" en dan een blackberry aan me geven.
Heb ik echt zo'ngezicht.
Maar zij wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Haha, ik begrijp het.
Helaas hebben bitches niets te zeggen, dus ik negeer het volledig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |