Die hoesjes die je in de foto ziet zijn best geinig. Werkt met magneetjes.quote:
Ik zal jou eens gebruikenquote:
39 voor die links en 69 voor rechts want die zijn leer. maar die beschermen alleen het scherm. niet de hele ipad.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die hoesjes die je in de foto ziet zijn best geinig. Werkt met magneetjes.
Maar ja, is van Apple dus zal wel 100 euro kosten
Nee dat is waar. Nja er zijn genoeg hoesjes voor.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
39 voor die links en 69 voor rechts want die zijn leer. maar die beschermen alleen het scherm. niet de hele ipad.
Waarom altijd Dqod erbij betrekken?quote:
tijd voor een hummer dus.quote:
Je moet net als die gast van Eurotrip doen, je zadel meenemenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
lol ook zielig. kwam ik de metro uit naar mn fiets toe. heeft een van die skere kanker negers die daar altijd staan (neem ik aan want blanke mensen gaan naar halfords en marokkanen steken je banden lek) mijn zadel gestolen.hoe achterwijk zag ik er uit zonder fietszadel.
ik heb daar wel eens een filmpje van gezien......quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:21 schreef wolvendagen het volgende:
mijn zadel gestolen.hoe achterwijk zag ik er uit zonder fietszadel.
Ze vindt het niet prettig. Je legt een grote druk op haar neer en daar kan ze niet zo goed mee overweg ook al bedoel je het goed.quote:
Haha, ik begrijp het.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze vindt het niet prettig. Je legt een grote druk op haar neer en daar kan ze niet zo goed mee overweg ook al bedoel je het goed.
Gewoon doorslikken, meid.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:25 schreef wolvendagen het volgende:
ik ben nog niet rustig
terwijl ik macaroni naar binnen werk. ik kauw niet eens. maar dat doe ik nooit
je moet vader wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze vindt het niet prettig. Je legt een grote druk op haar neer en daar kan ze niet zo goed mee overweg ook al bedoel je het goed.
Hij ziet er wel jong uit voor iemand van 47.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:28 schreef wolvendagen het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-weer-op-Aarde.dhtml
deze mensen, opsluiten in een isoleercel en er nooit meer vrijlaten
ja dacht ik ook maar niet nodigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:31 schreef fyah het volgende:
Je kan misschien je phone nog 3G laten tetheren met je ipad wanneer nodig.
alle camerahoeken aan het opnemen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:37 schreef wolvendagen het volgende:
nou
ik ga hem openmaken
denk ik
GAWD SO EXCITED
ik heb al een account douchebagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:40 schreef fyah het volgende:
creditcardgegevens bij de hand voor je apple account aan te maken in itunes?
hihi XDquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
aan je postgedrag te zien niet, hahaha lol
:p
50% van deze post got my signature all over itquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:48 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
aan je postgedrag te zien niet, hahaha lol
:p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |