Hehe, dit ja. Kind word in je handen gedrukt en de hele familie staart je aan. Ik klap dan echt dichtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja het wordt altijd zo awkward als je iets met dat kind moet dan en de rest van de familie zit je aan te kijken en je weet niet wat je moet doen terwijl je weet dat je leuk moet doen met dat kind
Het verschil tussen 'committed' en 'involved'.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind mannen raar die dan met een vrouw gaan samenwonen die al een kind heeft en dat kind gewoon behandeld als of het een vreemd kind is ofso.
Ik denk niet dat het in zo'n situatie nou echt uitmaakt of het je eigen kinderen zijn of niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vriend van me (24) zit nu in dit schuitje, en zijn eigen kind is nu wel op komst. Maar dan heb je dus voor 2 kinderen lopen zorgen en dan komt later pas je bloedeigen kind ter wereld. Ik weet niet, man
.
alstuquote:
Ah, thanks!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja de h&m bij de v&d daar, die heeft op de bovenste verdieping een hele kinder afdeling en aan de rechter kant zitten de baby kleertjes.
Ik zou het juist moeilijk vinden met de opvoeding er van. Vooral met straffen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het in zo'n situatie nou echt uitmaakt of het je eigen kinderen zijn of niet.
erin knijpen --> gaatie huilen --> moeder wil hem weer terug hebben --> opgelost --> slotje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe, dit ja. Kind word in je handen gedrukt en de hele familie staart je aan. Ik klap dan echt dicht
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:16 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
erin knijpen --> gaatie huilen --> moeder wil hem weer terug hebben --> opgelost --> slotje.
En echte man, neppe loser.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:15 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het verschil tussen 'committed' en 'involved'.
Gewoon doen wat je met je kat ook doet?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hehe, dit ja. Kind word in je handen gedrukt en de hele familie staart je aan. Ik klap dan echt dicht
[..]
erin knijpen --> gaatie huilen --> moeder wil hem weer terug hebben --> opgelost --> slotje.
Bij de staart aaien?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon doen wat je met je kat ook doet?
Controleren op wormen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is anders, dat is mijn eigen kind.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
[..]
Haha ik ging dus een keer (onder toeziend oog van de entire familie) een kind roepen zoals je een hond roept. Zo van: "psst, kom dan kom dan" inclusief bijbehorende hand-op-grond-slaan bewegingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Gvd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ik ging dus een keer (onder toeziend oog van de entire familie) een kind roepen zoals je een hond roept. Zo van: "psst, kom dan kom dan" inclusief bijbehorende hand-op-grond-slaan beweging
Pas toen ik het deed dacht ik: O fuck dit is volgens mij niet helemaal de bedoeling
Natuurlijk instinct omdat je het zelf geil vindt om op die manier door mannen te worden geroepen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha ik ging dus een keer (onder toeziend oog van de entire familie) een kind roepen zoals je een hond roept. Zo van: "psst, kom dan kom dan" inclusief bijbehorende hand-op-grond-slaan beweging
Pas toen ik het deed dacht ik: O fuck dit is volgens mij niet helemaal de bedoeling
balletje door de kamer gooien, vinden ze prachtig. O wacht, dat zou bij een baby misschien nog werken ook trouwens.quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Natuurlijk instinct omdat je het zelf geil vindt om op die manier door mannen te worden geroepen.
Of beter, baby door de kamer gooien.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
balletje door de kamer gooien, vinden ze prachtig. O wacht, dat zou bij een baby misschien nog werken ook trouwens.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:19 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mag ik eens een week een van jouw katten lenen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
balletje door de kamer gooien, vinden ze prachtig. O wacht, dat zou bij een baby misschien nog werken ook trouwens.
Walgelijk.. Tr gedaanquote:
lolquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Natuurlijk instinct omdat je het zelf geil vindt om op die manier door mannen te worden geroepen.
Zo ga ik niet met katten om. Maar met een baby zou het prima kunnen ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of beter, baby door de kamer gooien.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
quote:
Ik ook niet met katten nee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo ga ik niet met katten om. Maar met een baby zou het prima kunnen ja.
Afgericht ja? Noem jij dat zo bij kinderen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dan zijn die van mn zus beter afgericht
quote:
quote:
ik wel, maar ik sta dan ook bekend als grote kindervriendquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Afgericht ja? Noem jij dat zo bij kinderen?
ermagerd, dat wordt een bloedbad. Ik zie gehavende oortjes en een dood oog in de toekomst.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:22 schreef tliciouz het volgende:
Gari, laat mijn kat een keer jou katten ontmoeten. Ik wil een 2e aanschaffen maar weet niet of dat wel samen gaat.
Nee man, hij is juist de enigequote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je bent zeker ook de enige kleurling in je vriendengroep zonder kind?
En wie de beste mama? Op de bestaande mama's (al dan niet in wording) naquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:23 schreef Sinosappel het volgende:
2Nutz lijkt mij de beste papa material van de SC
quote:
En Bobby dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:23 schreef Sinosappel het volgende:
2Nutz lijkt mij de beste papa material van de SC
Ah nee man, die van mij is zo sloom en lief als het maar zijn kan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ermagerd, dat wordt een bloedbad. Ik zie gehavende oortjes en een dood oog in de toekomst.
What's better than throwing a baby off a cliff?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of beter, baby door de kamer gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |