Mag ik eens een week een van jouw katten lenen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
balletje door de kamer gooien, vinden ze prachtig. O wacht, dat zou bij een baby misschien nog werken ook trouwens.
Walgelijk.. Tr gedaanquote:
lolquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Natuurlijk instinct omdat je het zelf geil vindt om op die manier door mannen te worden geroepen.
Zo ga ik niet met katten om. Maar met een baby zou het prima kunnen ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of beter, baby door de kamer gooien.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Natuurlijk instinct omdat je het zelf geil vindt om op die manier door mannen te worden geroepen.
quote:
Ik ook niet met katten nee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo ga ik niet met katten om. Maar met een baby zou het prima kunnen ja.
Afgericht ja? Noem jij dat zo bij kinderen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, dan zijn die van mn zus beter afgericht
quote:
quote:
ik wel, maar ik sta dan ook bekend als grote kindervriendquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Afgericht ja? Noem jij dat zo bij kinderen?
ermagerd, dat wordt een bloedbad. Ik zie gehavende oortjes en een dood oog in de toekomst.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:22 schreef tliciouz het volgende:
Gari, laat mijn kat een keer jou katten ontmoeten. Ik wil een 2e aanschaffen maar weet niet of dat wel samen gaat.
Nee man, hij is juist de enigequote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Je bent zeker ook de enige kleurling in je vriendengroep zonder kind?
En wie de beste mama? Op de bestaande mama's (al dan niet in wording) naquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:23 schreef Sinosappel het volgende:
2Nutz lijkt mij de beste papa material van de SC
quote:
En Bobby dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:23 schreef Sinosappel het volgende:
2Nutz lijkt mij de beste papa material van de SC
Ah nee man, die van mij is zo sloom en lief als het maar zijn kan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ermagerd, dat wordt een bloedbad. Ik zie gehavende oortjes en een dood oog in de toekomst.
What's better than throwing a baby off a cliff?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of beter, baby door de kamer gooien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 12 juni 2013 15:49 schreef Zosk het volgende:
Iemand op internet bedreigen, kankernerds. :')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |