Mijn broer en zus zijn al midden 30. Ik begin 20 alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dan mag jij ook wel eens beginnen, denk?
Dat zijn achterneven en nichtjes dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kunnen toch ook neven of nichten zijn van d'r? Ja, nu blijkbaar niet, maar had toch gekund?
Hoe staat het met jullie huisje?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn broer en zus zijn al midden 30. Ik begin 20 alsjeblieft zeg
Tli pls, heb zelf nieteens gouden tanden en tattoo's enzquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:00 schreef tliciouz het volgende:
Echt ik zie het kind van dwc er al precies zo bij lopen als in de OP. Mist alleen nog een tasje en goude tand.
Is toch een grapje schatje. Maar die pet en het bontje kloppen wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tli pls, heb zelf nieteens gouden tanden en tattoo's enz.
Dat is nog lang niet af, als het aan mij ligt verander ik elke maand van inrichtingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe staat het met jullie huisje?
Gouden tand.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:00 schreef tliciouz het volgende:
Echt ik zie het kind van dwc er al precies zo bij lopen als in de OP. Mist alleen nog een tasje en goude tand.
BOOOOORINGquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh nice. Misschien even naar Presikhaaf dan. Anders kijk ik donderdag wel in Nijmegen ofzo, fucking hell, de moeite om nu ook nog naar Rijkerswoerd te gaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:01 schreef tliciouz het volgende:
Maar Chloro, ik kan alleen deze vinden op google http://www.babyspeciaalzaakarnhem.nl/
En de prenatal in rijkerswoerd zit er nog wel, die op de woonboulevard.
Haha, hoe vet.quote:
quote:
Ah joh met lijn 7 ben je er zoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh nice. Misschien even naar Presikhaaf dan. Anders kijk ik donderdag wel in Nijmegen ofzo, fucking hell, de moeite om nu ook nog naar Rijkerswoerd te gaan.
Dat heb ik ook, baby's vind ik nog wel leuk maar kinderen onder de 5 kan ik dan weer totaal niet mee overwegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind alleen mijn eigen kinderen leuk
En verder alleen die vanaf 6 jaar
Bedankt voor de inputquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef Sinosappel het volgende:
Kan me de tijden herinneren dat jij nooit kinderen wou.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef Sinosappel het volgende:
dat weet je pas als je eigen kinderen hebtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef Sinosappel het volgende:
Moet het vrijdag hebben. Morgen zit ik in Den Bosch en donderdag in Nijmegen, dus is nu beetje te laat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah joh met lijn 7 ben je er zoEn waarom bestel je niet op internet? Hebben wij ook gedaan en gratis verzendkosten. Site van zara home heeft ook leuke baby dingen.
Ja misschien vind ik ze dan wel allemaal kutquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat weet je pas als je eigen kinderen hebt
Nog steeds niet weten dat jij de blankste neger van Nederland bent, deze mensenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
voor de zekerheid dus maar geen kinderenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja misschien vind ik ze dan wel allemaal kut
Luv happenedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Kan me de tijden herinneren dat jij nooit kinderen wou.
Den Bosch heeft leuke babywinkeltjes in al die steegjes zitten, weet niet of je tijd hebt om te winkelen dan? En he waarom kijk je niet bij de h&m slome, die hebben hartstikke leuke en goedkope baby kleertjes!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet het vrijdag hebben. Morgen zit ik in Den Bosch en donderdag in Nijmegen, dus is nu beetje te laat.Is ook allemaal heel onverwachts enzo hoor. We kwamen erachter dat ze helemaal geen babyshower ofzo had gekregen, dus we hebben halsoverkop een verrassingsfeestje gepland.
Tja als iedereen zo denkt dan gaat de bevolkingskrimp veel te hard en worden wij supernaar bejaardquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
voor de zekerheid dus maar geen kinderen
Meen je dit?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik bedenk me ineens het volgende scenario, stel je krijgt een relatie met een chick die 2 kinderen heeft uit een vorige relatie. Jullie gaan samenwonen enzo, en op gegeven moment ben jij als man dan aan het werk elke dag om je huis- houden draaiende te houden, dus dat betekent dat je ook zorgt voor 2 kinderen waarvan jij nieteens de vader bent.
NO WAI JOSÉ.
Niet gaan samenwonen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik bedenk me ineens het volgende scenario, stel je krijgt een relatie met een chick die 2 kinderen heeft uit een vorige relatie. Jullie gaan samenwonen enzo, en op gegeven moment ben jij als man dan aan het werk elke dag om je huis- houden draaiende te houden, dus dat betekent dat je ook zorgt voor 2 kinderen waarvan jij nieteens de vader bent.
NO WAI JOSÉ.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:09 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nog steeds niet weten dat jij de blankste neger van Nederland bent, deze mensen.
Goed moment voor Ado om even binnen te wandelen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
NO WAI JOSÉ.
Gewoon die toets met het pijltje toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:11 schreef tliciouz het volgende:
Zit er een enter toets ofzo op een ipad?Als ik een post wil typen op fok heb je wel spatie maar geen enter dus krijg je extreem lange zinnen.
Tweedehandsjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
NO WAI JOSÉ.
Oh, hij heet returnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:11 schreef tliciouz het volgende:
Zit er een enter toets ofzo op een ipad?Als ik een post wil typen op fok heb je wel spatie maar geen enter dus krijg je extreem lange zinnen.
Nauwelijks, misschien dat ik naderhand nog wel even snel de stad in kan wippen. En H&M ja?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Den Bosch heeft leuke babywinkeltjes in al die steegjes zitten, weet niet of je tijd hebt om te winkelen dan? En he waarom kijk je niet bij de h&m slome, die hebben hartstikke leuke en goedkope baby kleertjes!
Vriend van me (24) zit nu in dit schuitje, en zijn eigen kind is nu wel op komst. Maar dan heb je dus voor 2 kinderen lopen zorgen en dan komt later pas je bloedeigen kind ter wereldquote:
Ik zie alleen een toets met een pijl omhoog. En dat is voor hoofdletters.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon die toets met het pijltje toch?
Ja het wordt altijd zo awkward als je iets met dat kind moet dan en de rest van de familie zit je aan te kijken en je weet niet wat je moet doen terwijl je weet dat je leuk moet doen met dat kindquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, baby's vind ik nog wel leuk maar kinderen onder de 5 kan ik dan weer totaal niet mee overweg
Ja de h&m bij de v&d daar, die heeft op de bovenste verdieping een hele kinder afdeling en aan de rechter kant zitten de baby kleertjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nauwelijks, misschien dat ik naderhand nog wel even snel de stad in kan wippen. En H&M ja?Ja, weet ik veel, ik ben echt übernoob op dit gebied man.
_!
Jij bent echt zo'n grote no goquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
NO WAI JOSÉ.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zie alleen een toets met een pijl omhoog. En dat is voor hoofdletters.
klopt, maar op zich mogen best wel wat meer mensen zo denkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja als iedereen zo denkt dan gaat de bevolkingskrimp veel te hard en worden wij supernaar bejaard
Ik snap je wel, maar als je zoveel van je meid houd en die kinderen zie je misschien dan al wel helemaal als je eigen...wat boeit het dan dat het niet jouw bloed is?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vriend van me (24) zit nu in dit schuitje, en zijn eigen kind is nu wel op komst. Maar dan heb je dus voor 2 kinderen lopen zorgen en dan komt later pas je bloedeigen kind ter wereld. Ik weet niet, man
.
Je bent zeker ook de enige kleurling in je vriendengroep zonder kind?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:13 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vriend van me (24) zit nu in dit schuitje, en zijn eigen kind is nu wel op komst. Maar dan heb je dus voor 2 kinderen lopen zorgen en dan komt later pas je bloedeigen kind ter wereld. Ik weet niet, man
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |