Mijn broer en zus zijn al midden 30. Ik begin 20 alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:57 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dan mag jij ook wel eens beginnen, denk?
Dat zijn achterneven en nichtjes dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kunnen toch ook neven of nichten zijn van d'r? Ja, nu blijkbaar niet, maar had toch gekund?
Hoe staat het met jullie huisje?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Mijn broer en zus zijn al midden 30. Ik begin 20 alsjeblieft zeg
Tli pls, heb zelf nieteens gouden tanden en tattoo's enzquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:00 schreef tliciouz het volgende:
Echt ik zie het kind van dwc er al precies zo bij lopen als in de OP. Mist alleen nog een tasje en goude tand.
Is toch een grapje schatje. Maar die pet en het bontje kloppen wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tli pls, heb zelf nieteens gouden tanden en tattoo's enz.
Dat is nog lang niet af, als het aan mij ligt verander ik elke maand van inrichtingquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe staat het met jullie huisje?
Gouden tand.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:00 schreef tliciouz het volgende:
Echt ik zie het kind van dwc er al precies zo bij lopen als in de OP. Mist alleen nog een tasje en goude tand.
BOOOOORINGquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tli pls, heb zelf nieteens gouden tanden en tattoo's enz.
Oh nice. Misschien even naar Presikhaaf dan. Anders kijk ik donderdag wel in Nijmegen ofzo, fucking hell, de moeite om nu ook nog naar Rijkerswoerd te gaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:01 schreef tliciouz het volgende:
Maar Chloro, ik kan alleen deze vinden op google http://www.babyspeciaalzaakarnhem.nl/
En de prenatal in rijkerswoerd zit er nog wel, die op de woonboulevard.
Haha, hoe vet.quote:
quote:
Ah joh met lijn 7 ben je er zoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh nice. Misschien even naar Presikhaaf dan. Anders kijk ik donderdag wel in Nijmegen ofzo, fucking hell, de moeite om nu ook nog naar Rijkerswoerd te gaan.
Dat heb ik ook, baby's vind ik nog wel leuk maar kinderen onder de 5 kan ik dan weer totaal niet mee overwegquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vind alleen mijn eigen kinderen leuk
En verder alleen die vanaf 6 jaar
Bedankt voor de inputquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef Sinosappel het volgende:
Kan me de tijden herinneren dat jij nooit kinderen wou.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef Sinosappel het volgende:
dat weet je pas als je eigen kinderen hebtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:07 schreef Sinosappel het volgende:
Moet het vrijdag hebben. Morgen zit ik in Den Bosch en donderdag in Nijmegen, dus is nu beetje te laat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah joh met lijn 7 ben je er zoEn waarom bestel je niet op internet? Hebben wij ook gedaan en gratis verzendkosten. Site van zara home heeft ook leuke baby dingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |