Dit vraag je aan mij?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Garrie, zit hier een babywinkel ergens?
quote:
Ja weenie, jij bent toch al 79, je hebt vast wel mensen in je omgeving die al baby's 'n shit hebben.quote:
tuurlijk wel #yoloquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar ik weet niet of t werkt in n taartje.
Beetje aparte manier om subtiel te laten weten dat ik je heb bevrucht alleen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weenie, jij bent toch al 79, je hebt vast wel mensen in je omgeving die al baby's 'n shit hebben.
Dan had ik wel naar een abortuskliniek gevraagd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje aparte manier om subtiel te laten weten dat ik je heb bevrucht alleen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan had ik wel naar een abortuskliniek gevraagd.
Love you.quote:
Oh wowquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oeh, wat voor taartje precies dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind het ook best lekker. Maar ik weet niet of t werkt in n taartje.
Die weet ik dan weer wel te zittenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt door eigen ervaring ook?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die weet ik dan weer wel te zitten
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die weet ik dan weer wel te zitten
alsjeblieftquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weenie, jij bent toch al 79, je hebt vast wel mensen in je omgeving die al baby's 'n shit hebben.
Nee. En ik weet er niet echt één te zitten.quote:
Die shit klopt sowieso niet want Prenatal is ook al een hele tijd weg.quote:
een bastogne-witte chocoladetaartje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wow
[..]
Oeh, wat voor taartje precies dan?
Dat klinkt serieus super lekkerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een bastogne-witte chocoladetaartje.
Kinderen zijn bijna jarig en moet eerst kijken of het uberhaupt wat wordt voor ik t voor hun verjaardag probeer en het jammerlijk mislukt...
https://maps.google.nl/ma(...)-8&hl=nl&sa=N&tab=wlquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die shit klopt sowieso niet want Prenatal is ook al een hele tijd weg.
Je kunt de witte chocolade ook eerst smelten en dan zeven zodat je de crisps eruit hebt en gewoon witte chocola overhoudt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een bastogne-witte chocoladetaartje.
Kinderen zijn bijna jarig en moet eerst kijken of het uberhaupt wat wordt voor ik t voor hun verjaardag probeer en het jammerlijk mislukt...
dan nogquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat ze niet genoeg omzet draaiden.quote:
Bijdehand kutkind, hoezo zoek je babyzooi?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat ze niet genoeg omzet draaiden.
ja, zou ook kunnen, maar dat is lastig lijkt me omdat die chocolade dan hard wordt in de zeef?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kunt de witte chocolade ook eerst smelten en dan zeven zodat je de crisps eruit hebt en gewoon witte chocola overhoudt.
Vriendin van me is zwanger as fuck dus moet cadeautjes hebben.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bijdehand kutkind, hoezo zoek je babyzooi?
Gewoon bij zeeman rompertjes kopen ofsoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vriendin van me is zwanger as fuck dus moet cadeautjes hebben.
Dat gaat niet zo snel hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, zou ook kunnen, maar dat is lastig lijkt me omdat die chocolade dan hard wordt in de zeef?
Ik probeer het gewoon eerst met en als dat niets is, probeer ik t morgen ofzo nog wel een. Keer met nieuwe chocolade
"Zwanger as fuck"quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij Zeeman ja? Hmm.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon bij zeeman rompertjes kopen ofso
Ik ben dit weekend voor de 7e keer tante geworden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
nee, ik bedoel meer dat t dik is en in de gaatjes blijft plakken en dan hardwordt en ik dan niet meer weet hoe ik het eruit moet krijgenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo snel hoor.Maar succes, klinkt lekker wel.
Heeft ze toevallig 'lot' in haar naam?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope.
Ja, echt een heel eigen smaak... een beetje van zelfgewoven kledij en tuinkruiden.
ja bijvoorbeeld. Prima spul en lekker goedkoop. Bij Prenatal e.d. betaal je het dubbele.quote:
van hoeveel broers/zussen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend voor de 7e keer tante geworden.
Maar Prenatal zit toch achter de kijkshop in Arnhem?
Heb jij zoveel broers en zussen dan? of zijn er gewoon 2 die zich fanatiek voortplanten?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heh? Echt niet? Want de site zelf geeft aan dat er 2 winkels zitten en een stukje in de v&d?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Nee, die zit er niet meer.
Een beetje zoals jij dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Swagtechnisch gezien een no-go.
Kunnen toch ook neven of nichten zijn van d'r? Ja, nu blijkbaar niet, maar had toch gekund?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij zoveel broers en zussen dan? of zijn er gewoon 2 die zich fanatiek voortplanten?
Gefeliciteerd iig!
Dan mag jij ook wel eens beginnen, denk?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
4 van broer, 2 van zus en nu 1 van schoonfam.
Treffend toch?quote:
Komop, het is voor een baby die binnen een maand er weer uitgroeid bijnaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Swagtechnisch gezien een no-go.
Ja, in de V&D wel. Maar dan ben ik voorgelogen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heh? Echt niet? Want de site zelf geeft aan dat er 2 winkels zitten en een stukje in de v&d?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |