Dit vraag je aan mij?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Garrie, zit hier een babywinkel ergens?
quote:
Ja weenie, jij bent toch al 79, je hebt vast wel mensen in je omgeving die al baby's 'n shit hebben.quote:
tuurlijk wel #yoloquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar ik weet niet of t werkt in n taartje.
Beetje aparte manier om subtiel te laten weten dat ik je heb bevrucht alleen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weenie, jij bent toch al 79, je hebt vast wel mensen in je omgeving die al baby's 'n shit hebben.
Dan had ik wel naar een abortuskliniek gevraagd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje aparte manier om subtiel te laten weten dat ik je heb bevrucht alleen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan had ik wel naar een abortuskliniek gevraagd.
Love you.quote:
Oh wowquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oeh, wat voor taartje precies dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind het ook best lekker. Maar ik weet niet of t werkt in n taartje.
Die weet ik dan weer wel te zittenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt door eigen ervaring ook?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die weet ik dan weer wel te zitten
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die weet ik dan weer wel te zitten
alsjeblieftquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weenie, jij bent toch al 79, je hebt vast wel mensen in je omgeving die al baby's 'n shit hebben.
Nee. En ik weet er niet echt één te zitten.quote:
Die shit klopt sowieso niet want Prenatal is ook al een hele tijd weg.quote:
een bastogne-witte chocoladetaartje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wow
[..]
Oeh, wat voor taartje precies dan?
Dat klinkt serieus super lekkerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een bastogne-witte chocoladetaartje.
Kinderen zijn bijna jarig en moet eerst kijken of het uberhaupt wat wordt voor ik t voor hun verjaardag probeer en het jammerlijk mislukt...
https://maps.google.nl/ma(...)-8&hl=nl&sa=N&tab=wlquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die shit klopt sowieso niet want Prenatal is ook al een hele tijd weg.
Je kunt de witte chocolade ook eerst smelten en dan zeven zodat je de crisps eruit hebt en gewoon witte chocola overhoudt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een bastogne-witte chocoladetaartje.
Kinderen zijn bijna jarig en moet eerst kijken of het uberhaupt wat wordt voor ik t voor hun verjaardag probeer en het jammerlijk mislukt...
dan nogquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat ze niet genoeg omzet draaiden.quote:
Bijdehand kutkind, hoezo zoek je babyzooi?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat ze niet genoeg omzet draaiden.
ja, zou ook kunnen, maar dat is lastig lijkt me omdat die chocolade dan hard wordt in de zeef?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kunt de witte chocolade ook eerst smelten en dan zeven zodat je de crisps eruit hebt en gewoon witte chocola overhoudt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |