Wat raarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:46 schreef BobbyB het volgende: [..] Weet ik, maar ik kreeg zaterdag weer een pakketje.
en dat wat ik eigenlijk had gekocht kwam maar niet.
Winkelen heb ik er nog nooit gedaan. Er zit wel een goede sushi tent daar.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ken er ook wel een stel.
Ik zou er niet willen wonen, maar winkelen vanuit hier is best wel leuk
Oh lol hier komt om 08:07 de zon al op.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:43 schreef gianni61 het volgende:
hier komt langzaam de zon te voorschijn
Wie is S?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Winkelen heb ik er nog nooit gedaan. Er zit wel een goede sushi tent daar.Of ik het lang zou volhouden, het wonen dan, weet ik ook niet. Waar S woont is opzich wel een leuke wijk al schijnt het daar een beetje crimi te zijn.
Hier om 8.11quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh lol hier komt om 08:07 de zon al op.
Shaniqua.quote:
Zij is wel leuk idd.quote:
hier ook, maar toen verstopte die zich nog achter de regenwolkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh lol hier komt om 08:07 de zon al op.
het verschilt wel veel ja, Almere heeft ook wel wijken die ok zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Winkelen heb ik er nog nooit gedaan. Er zit wel een goede sushi tent daar.Of ik het lang zou volhouden, het wonen dan, weet ik ook niet. Waar S woont is opzich wel een leuke wijk al schijnt het daar een beetje crimi te zijn.
Oh, volgens AccuWeather wel.quote:
ja die nieuwe wijk die nog niet af is en nog niemand woontquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Almere heeft ook wel wijken die ok zijn.
Nee, schuld van Bol.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat raarook freebees schuld?
Katquote:
Eenschquote:
Ja, ik vind haar op een of andere manier niet echt mooi ofso maar wel gruwelijk sexyquote:
Jijquote:
Charmeurquote:
Oh ik vind haar wel mooi hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar op een of andere manier niet echt mooi ofso maar wel gruwelijk sexy
Die blondehelemaal met haar zeikstemmetje soms
lekka lekka
Ja, dat leidde ik al af aan je eerdere postsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik vind haar wel mooi hoorDie blonde vind ik minder
Gewoon niet zo'n grote mond jijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat leidde ik al af aan je eerdere postsen toch heeft die blonde meer een muizefacepostuur.
Je moet hem gewoon hard slaan. Nog harder dan dat je mij slaatquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon niet zo'n grote mond jij
Kat > Beth
We hebben nog een spank-afspraak staan, komt goedquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon hard slaan. Nog harder dan dat je mij slaat
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gewoon niet zo'n grote mond jij
Kat > Beth
Wejow. Pik je dit, Dqod?quote:
Net wel hagel gehad hier. Niet normaal meer.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:16 schreef Salatrel het volgende:
hihihi sneeuw. zou 4ebe al buiten rondlopen
jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:16 schreef Salatrel het volgende:
2 broke girlsquote:
Raar weer is normaal in NL, dus het is wel normaalquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Net wel hagel gehad hier. Niet normaal meer.
Jij maakt helemaal niets uitquote:
Die ligt nog in bed :$quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:16 schreef Salatrel het volgende:
NEE!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Net wel hagel gehad hier. Niet normaal meer.
quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij maakt helemaal niets uit
[ afbeelding ]
[..]
Die ligt nog in bed :$
[..]
NEE!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
ze moest extra werken vandaagquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij maakt helemaal niets uit
[ afbeelding ]
[..]
Die ligt nog in bed :$
Oud, wisequote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dan heeft ze wieltjes onder haar bed gezet :$
voortgetrokken door caviasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
ze beweerde net dat ze al aan het werk wasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat zeg ik tochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ze beweerde net dat ze al aan het werk was
Zou door d'r haartjes kroelenquote:
ik toch ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch
Tjongejongejongejongejonge
Die bovenste iddquote:
Ohquote:
Zie je wel? K had gewoon weer eens gelijk nootmans :$quote:
Zal eens door jouw haren kroelenquote:
Welke? :$quote:
Lekker samen lachgas doenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:23 schreef Salatrel het volgende:
nu ff aankleden want ik moet over een halfuurtje bij de tandartsassistente zijn
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:23 schreef Salatrel het volgende:
nu ff aankleden want ik moet over een halfuurtje bij de tandartsassistente zijn
Kat Denningsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:24 schreef Chai het volgende:
Wie is dat in dat roodgele pakje met die tieten :$
katquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:24 schreef Chai het volgende:
Wie is dat in dat roodgele pakje met die tieten :$
Stiflers Momquote:
Sowieso.. Altijdquote:
quote:
quote:
Zou m'n vinger er tussen wurmenquote:
Ja dat vind ik wel jammer bij haar, dat ze haar tieten vaak zo mishandelt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:26 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
'Ik heb mooi gevormde borsten, laat ik er een lelijke bilspleet mee nabootsen.'
zou motorboatenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:26 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
'Ik heb mooi gevormde borsten, laat ik er een lelijke bilspleet mee nabootsen.'
In sommige situaties, wel.. ja..quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zie je wel? K had gewoon weer eens gelijk nootmans :$
Me dolloquote:
ik las dildoquote:
Ja, die heb ik niet :$quote:
Nick & Norah's Infinite Playlistquote:
Leen die van mij, gebruik die.quote:
Vind ik niet kunnenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik niet. En waar het hart vol van is..
[..]
[ afbeelding ]
Jij weet ook alles ehquote:
Issie detachable ja?quote:
Ik heb die film 80 keer gezien ofzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Vind ik niet kunnen
[..]
Jij weet ook alles eh![]()
Nee daarom juist hehehequote:
Ik heb jou wel 80 keer gezien ofzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb die film 80 keer gezien ofzo
[ afbeelding ]
Doe maar.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik heb jou wel 80 keer gezien ofzo
Zal m eens kijken
quote:
Wat :$quote:
quote:
Verander mij in een lesbiequote:
Kom, gaan we winkelenquote:
We kunnen ook daar heen gaan en dan elders komenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, ik wil nooit meer in Almere komen. fucking litra kwam mn neus uit
Literatuurwijk, daar woont m'n exquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
We kunnen ook daar heen gaan en dan elders komen?
Litra?
Welke ex?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Literatuurwijk, daar woont m'n ex
quote:
Hahahahaquote:
Wat niet?quote:
Je bent zelf een nakkertje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:45 schreef 2NutZ het volgende:
Oh wacht, nee die anderen waren gewoon allemaal nakkertjes geen vriendjes.. my bad.
Skaterpipo?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Literatuurwijk, daar woont m'n ex
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ik had dus wel gelijk, want ze heeft er maar 1
Ja nou en?quote:
Oh.quote:
Dat is wel vaag, want in de algemene wereld van schoonheid staat zij niet zo hoog denk ik... no offensequote:
Wat ben je weer aardigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel vaag, want in de algemene wereld van schoonheid staat zij niet zo hoog denk ik... no offense
Jawel hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat is wel vaag, want in de algemene wereld van schoonheid staat zij niet zo hoog denk ik... no offense
picsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:48 schreef Fascination het volgende:
Ik was laatst bij een superknap meisje aan de kassa bij de bijenkorf. Had iets van Chai weg.
Tja, eerlijk en aardig stroken niet altijd.quote:
Maar jij hebt mij irl gezien, jij weet nu hoe groot het verschil is met de foto's en hoe antifotogeniek ik ben!quote:
Nope.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel hoor
En sws heeft Fas een heel eigen smaak.
Hihihi.quote:
Kan best verschil in zitten, ja. Maar ik bedoel gewoon gezien symmetrie, stand van de jukbeenderen, huidcomplex etc. etc.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jij hebt mij irl gezien, jij weet nu hoe groot het verschil is met de foto's en hoe antifotogeniek ik ben!
Valt wel mee, je hebt best leuke foto's alleen je lacht nooitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jij hebt mij irl gezien, jij weet nu hoe groot het verschil is met de foto's en hoe antifotogeniek ik ben!
En bedanktquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt wel mee, je hebt best leuke foto's alleen je lacht nooit
Recht voor z'n raap, ik ben lekker direct, ik wind er geen doekjes om!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, eerlijk en aardig stroken niet altijd.
Is ook mijn mening..
Oftewel, ben een mongool die geen nuance kan aanbrengen en iedereen mijn mening opdring.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Recht voor z'n raap, ik ben lekker direct, ik wind er geen doekjes om!
Ik vind die ene pf van je wel leuk, met dat bloemengevalletje wat je aanhebt, maar niet waar je zo psycho kijkt maar die met die glimlach.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
En bedankt
en op mijn pf lukte het me om iets te lachen
Eerlijkheidquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Recht voor z'n raap, ik ben lekker direct, ik wind er geen doekjes om!
m.a.w. jij vind chai lelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan best verschil in zitten, ja. Maar ik bedoel gewoon gezien symmetrie, stand van de jukbeenderen, huidcomplex etc. etc.
Huh wat? wat ik zei over Fas dr uitspraak was meer vanwege het type mens wat dat altijd zegt en waar dat dan in de praktijk op neer komt.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar heb je het over?![]()
Niemand is boos.
kquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh wat? wat ik zei over Fas dr uitspraak was meer vanwege het type mens wat dat altijd zegt en waar dat dan in de praktijk op neer komt.
Nee? nooit gezegd. Maar superknap niet. Ik zou mijn hoofd niet omdraaien bij het passeren.quote:
Want? als jij mij op straat herkent ben je inmiddels toch wel een keer nieuwsgierig geworden naar de achterkant :S ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
k
[..]
Nee? nooit gezegd. Maar superknap niet. Ik zou mijnhoofd niet omdraaien bij het passeren.
ik wel (als ze met de trekker langs kwam)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
k
[..]
Nee? nooit gezegd. Maar superknap niet. Ik zou mijn hoofd niet omdraaien bij het passeren.
LAAT ME OK?!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg dan meteen wat er is schimmelkut
Nee hoor, al gezien. Of is je bips ook niet fotogeniek?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? als jij mij op straat herkent ben je inmiddels toch wel een keer nieuwsgierig geworden naar de achterkant :S ?
Ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel (als ze met de trekker langs kwam)
Om te kijken of ik het echt ben.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hoor, al gezien. Of is je bips ook niet fotogeniek?
Juist wel dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hoor, al gezien. Of is je bips ook niet fotogeniek?
Waarschijnlijk niet, sorryquote:
Je bent recht door zee of je bent het niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:02 schreef Fascination het volgende:
Ik snap nooit dat je dit soort dingen zegt over mensen waar ze bij zijn.Beetje lomp.
nee, idd.. je kan beter alleen maar zeggen dat ze mooi en knap en leuk zijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:02 schreef Fascination het volgende:
Ik snap nooit dat je dit soort dingen zegt over mensen waar ze bij zijn.Beetje lomp.
Hoezo? Als iemand een ontzettend fout jurkje aanheeft ofzo of als iemand zijn mening vraagt over hoe ie eruit ziet dan zal ik het ook gewoon zeggenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:02 schreef Fascination het volgende:
Godver.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
nee, idd.. je kan beter alleen maar zeggen dat ze mooi en knap en leuk zijnook als je dat niet vind... en er leven ook eenhoorns en teddyberen... en overal zijn regenbogen
Jeetje, wat ben jij aangebrand de laatste tijd, zeg.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
nee, idd.. je kan beter alleen maar zeggen dat ze mooi en knap en leuk zijnook als je dat niet vind... en er leven ook eenhoorns en teddyberen... en overal zijn regenbogen
Natuurlijk, is er dan ook iets als nuance.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoezo? Als iemand een ontzettend fout jurkje aanheeft ofzo of als iemand zijn mening vraagt over hoe ie eruit ziet dan zal ik het ook gewoon zeggen.
Dat zei je vorige week ook al.. elke puntje van kritiek op een reactie is aangebrandquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben jij aangebrand de laatste tijd, zeg.
[..]
Natuurlijk, is er dan ook iets als nuance.
Dit doe ik ook bij mijn beste vrienden altijd... en zij bij mij... gewoon compleet eerlijk. Er is niks ergelijkers dan van die lui die alles geweldig vinden maar wel achter je rug om praten. Want dat gebeurd dan toch.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoezo? Als iemand een ontzettend fout jurkje aanheeft ofzo of als iemand zijn mening vraagt over hoe ie eruit ziet dan zal ik het ook gewoon zeggen.
Had jou toch echt wel wat hoger ingeschatquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
U madquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Had jou toch echt wel wat hoger ingeschatdat vind ik echt van die tokkiebullshit.
En je begrijpt Fas volgens mij gewoon niet. Als je iemands hoofd lelijk vindt en elke keer dat je die persoon tegenkomt en elke keer denk je 'God wat ben je toch lelijk' dan zeg je dat elke keer opnieuw? want je zegt wat je denkt?
Ja prima toch, jammergenoeg kunnen sommige mensen dat echt niet handelen, heb daar wel vaak ruzie om gehadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
Dit doe ik ook bij mijn beste vrienden altijd... en zij bij mij... gewoon compleet eerlijk. Er is niks ergelijkers dan van die lui die alles geweldig vinden maar wel achter je rug om praten. Want dat gebeurd dan toch.
Wat nuance toepassen bij mensen die je minder kent of kennissen is prima verder.
Wat zei je dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja prima toch, jammergenoeg kunnen sommige mensen dat echt niet handelen, heb daar wel vaak ruzie om gehad.
Nee. En nee, wat je bij mij deed vind ik geen probleem of niet genoeg in watten verpakt hoor, dat kan gewoon prima.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
U mad![]()
Dan maar tokkie..
En dat laatste gaat echt nergens over. Of vind jij dat ik je te vaak negatief benader ofso? wil je er over praten?
Gelukkig kan je het wel hebben... had ik je toch goed ingeschat. Viel me al tegen dat gejammer. Van Fas had ik niets anders verwacht.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee. En nee, wat je bij mij deed vind ik geen probleem of niet genoeg in watten verpakt hoor, dat kan gewoon prima.
Alleen over wat je lult over recht door zee en zo.
Dan ben je niet emotioneel stabiel volgens mijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja prima toch, jammergenoeg kunnen sommige mensen dat echt niet handelen, heb daar wel vaak ruzie om gehad.
Tuurlijk doet dat er wel toe.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doet er niet toe, ik zei gewoon de waarheid.
Ja sjonge, ik zat ergens gewoon tussenin, 3 mensen vertelden dingen tegen mij over anderen en zaten elkaar af te kraken, dus ik zei tegen hun alle 3 de waarheid dat ze hartstikke hypocriet waren en dat ze niet zo kinderachtig moesten doen, vervolgens deden ze alsof alles koek en ei was maar de schijnheiligheid droop ervanafquote:
Hihi ja klopt, maar heb dat iets te vaak gelezen van van die domme wijven op andere fora die dat zeggen en dat ze n open- en eerlijkheid houdenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig kan je het wel hebben... had ik je toch goed ingeschat. Viel me al tegen dat gejammer. Van Fas had ik niets anders verwacht.
En de enige die die woorden bezigt ben jij in dit topic btwik heb alleen gezegd dat ik van open- en eerlijkheid houd.
En anders negeer je mij ook maar of deal with it
Oh, ik dacht dat het over uiterlijk ging.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja sjonge, ik zat ergens gewoon tussenin, 3 mensen vertelden dingen tegen mij over anderen en zaten elkaar af te kraken, dus ik zei tegen hun alle 3 de waarheid dat ze hartstikke hypocriet waren en dat ze niet zo kinderachtig moesten doen, vervolgens deden ze alsof alles koek en ei was maar de schijnheiligheid droop ervanaf
Waarom tegen je zin?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Moet 2NutZ (tegen m'n zin in) wel gelijk geven, zulks een waarheden.
Ok, nou sorry dat jij dat elders ook leest en ik dat hier toevallig ook zeg :Squote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Hihi ja klopt, maar heb dat iets te vaak gelezen van van die domme wijven op andere fora die dat zeggen en dat ze n open- en eerlijkheid houden
Ja klopt, hierbij mijn excuses.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom tegen je zin?
[..]
Ok, nou sorry dat jij dat elders ook leest en ik dat hier toevallig ook zeg :S
Excuses aanvaardquote:
Waar?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh wow Pete Philly & Perquisite, die was ik ook alweer vergeten zeg
Hij is eigenlijk jouw e-enemy.quote:
Oh? vraag me af waarom dan... ik wil helemaal geen e-enemies.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk jouw e-enemy.
Je lult belachelijk veel uit je nek normaal gesproken, maar nu leg je wel even goed de vinger op de zere plek.quote:
Dat nummer die ze gebruikten bij die Karwei(?) reclame is zo mooiquote:
hij wilde je toch opzoeken?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh? vraag me af waarom dan... ik wil helemaal geen e-enemies.
Ohzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je lult belachelijk veel uit je nek normaal gesproken, maar nu leg je wel even goed de vinger op de zere plek.
Hij meende dat ik een chihuahua was die blaft en niet bijt, vroeg als gevolg daarvan om zijn adres, niet gekregen.quote:
Geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat nummer die ze gebruikten bij die Karwei(?) reclame is zo mooiff naam kwijt. En die herinneringen daaraan
Nee jij spit waarhedenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je lult belachelijk veel uit je nek normaal gesproken
chihuahuas zijn ook maar kutkeffersquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij meende dat ik een chihuahua was die blaft en niet bijt, ik als gevolg daarvan om zijn adres, niet gekregen, that's all.
Damnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
[..]
Nee jij spit waarheden.
Zelfkennis.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo![]()
ja fok is mijn uitlaatklep,maar ik ben geen complete mongool als zou je denken van wel
ik ook niet! Tenminste, niet in mijn tanden. Wel in mijn tandvlees, nadat die assistente klaar was met krabben aan mijn tandsteen.quote:
U know itquote:
Vind ik ook, behoud die vergelijking met DwC ook nog steeds tho. En nee hij krijgt mijn adres niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chihuahuas zijn ook maar kutkeffers
Dat doet pijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik ook niet! Tenminste, niet in mijn tanden. Wel in mijn tandvlees, nadat die assistente klaar was met krabben aan mijn tandsteen.
Met zo'n haak? :Squote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik ook niet! Tenminste, niet in mijn tanden. Wel in mijn tandvlees, nadat die assistente klaar was met krabben aan mijn tandsteen.
Hoezo? heb jij zo vaak gaatjes dan? En net alsof dat gepoer van 30 seconden van de tandarts helpt tegen gaatjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:23 schreef Salatrel het volgende:
niet slecht aangezien het alweer 1,5 a 2 jaar geleden was dat ik voor het laatst bij de tandarts was
Ja nicequote:
ik heb wel eens een gaatje ja. maar vorig jaar heb ik bewust de tandarts overgeslagen vanwege de vrijgegeven tarievenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? heb jij zo vaak gaatjes dan? En net alsof dat gepoer van 30 seconden van de tandarts helpt tegen gaatjes.
Oh die zat ik net nog te luisteren, maar ik weet niks van een karwei reclame ofzoquote:
Die hook gebruiken ze daarvoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh die zat ik net nog te luisteren, maar ik weet niks van een karwei reclame ofzo
mijn laatste gaatje was toen ik 12 wasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb wel eens een gaatje ja. maar vorig jaar heb ik bewust de tandarts overgeslagen vanwege de vrijgegeven tarievengewoon wat extra aandacht besteed aan gebit en niks aan de hand
Wees dan wel zo mans en sportief om te zeggen dat jij dan juist de chihuauha in deze bentquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
Vind ik ook, behoud die vergelijking met DwC ook nog steeds tho. En nee hij krijgt mijn adres niet.
quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, echt een heel eigen smaak... een beetje van zelfgewoven kledij en tuinkruiden.
Kloptquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb wel eens een gaatje ja. maar vorig jaar heb ik bewust de tandarts overgeslagen vanwege de vrijgegeven tarievengewoon wat extra aandacht besteed aan gebit en niks aan de hand
Nope. Ik sta daar boven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wees dan wel zo mans en sportief om te zeggen dat jij dan juist de chihuauha in deze bent.
Maar deze post van je vond ik serieus té grappig.
[..]
[..]
Duugquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah oke, zal straks wel ff kijke moet nu werkuh
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope. Ik sta daar boven.
En zoveel patspraat heb ik niet volgens mij?
Deze keer kon ik zelf ook in mijn mond kijken via die spiegel boven me (kan niet altijd, weet niet waarom nu wel) dus kon zien wat ze voor massacre aanrichttequote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat doet pijnStelletje mongolen die lijken te schuren als een idioot
Ja, gemene haak. Die butcher kon er niks van.quote:
Hahaha madquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Te pussy om daadwerkelijk..
Man, laat maar. Het is al duidelijk, chihuahua
.
Ik haat die instrumenten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Deze keer kon ik zelf ook in mijn mond kijken via die spiegel boven me (kan niet altijd, weet niet waarom nu wel) dus kon zien wat ze voor massacre aanrichtte![]()
Vuile hoer dat ze d'r zit
[..]
Ja, gemene haak. Die butcher kon er niks van.
JB in de verdediging!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope. Ik sta daar boven.
En zoveel patspraat heb ik niet volgens mij?
Oh dat DwC een chihauhau is die veel blaft maar verder geen bedreiging vormtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JB in de verdediging!
Geen idee waarhet over gaat verder, maar dat vind ik ook nogal meevallen.
Dusss, waar ging het verder over?
2NutZ schijnt een hond te zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JB in de verdediging!
Het ging over of Chai al dan niet knap was vergeleken met het hedendaagse ideaalbeeld van de jonge vrouw.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JB in de verdediging!
hontquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
2NutZ schijnt een hond te zijn.
Ik raakte iemands goeie plekjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
2NutZ schijnt een hond te zijn.
Waan je maar veilig, meneer "ik durf mijn adres niet via DM te sturen"quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat DwC een chihauhau is die veel blaft maar verder geen bedreiging vormt
Durven =/= Willenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waan je maar veilig, meneer "ik durf mijn adres niet via DM te sturen"!
waarom zou je n hemelsnaam je adres naar iemand sturen die je niet in je bed wil?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waan je maar veilig, meneer "ik durf mijn adres niet via DM te sturen"!
Waarom mij niet de gelegenheid geven om te bewijzen dat ik geen chihuahua ben nadat je me zo hebt genoemd?quote:
dat ideaalbeeld is ook volgens iedereen ndersquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het ging over of Chai al dan niet knap was vergeleken met het hedendaagse ideaalbeeld van de jonge vrouw.
Omdat je ons allen in de waan laat dat je nooit cared. En dit bewijst anders.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waarom mij niet de gelegenheid geven om te bewijzen dat ik geen chihuahua ben nadat je me zo hebt genoemd?
Da's nog het meest sociale deelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:34 schreef 2NutZ het volgende:
Zie het al voor mein mijn doodlopende hofje in ene een zwarte 300c met van die wakkaflokka niggas erin die roepen VAN DWC FOK JOU BITCH
Moest hardop lachen.quote:
Shiver me timbersquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's nog het meest sociale deel.
Mag je weer terugquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Heb ik ook nog t verkeerde gekocht btw
Hahaha idd trouwensquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest hardop lachen.Je bent op dreef vandaag.
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moest hardop lachen.Je bent op dreef vandaag.
![]()
Meeten is iets anders dan iemand een rolstoel inwerken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik dacht datjij geen mensen wilde meeten dwc?
Jij wilt Nootjes in zijn poeperdje pakken?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meeten is iets anders dan iemand een rolstoel inwerken.
bastognekoeken, slagroom en witte chocolade, maar heb per ongeluk van die witte crisp gekocht ipvgewone, denk dat ik toch maar probeer hiermee n taartje te makenquote:
Als je iemand een rolstoel in wil werken zijn er dus wel enige emoties aangetikt toch?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
witte crispy chocolade btwquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bastognekoeken, slagroom en witte chocolade, maar heb per ongeluk van die witte crisp gekocht ipvgewone, denk dat ik toch maar probeer hiermee n taartje te maken
mwa, ligt eraan hoe je het bekijkt,je zult hemtoch wel degelijk moeten zien dan en dat is wel n soort van meeten, of wilde je iemand anders langs sturen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Garrie, zit hier een babywinkel ergens?quote:
Dit vraag je aan mij?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Garrie, zit hier een babywinkel ergens?
quote:
Ja weenie, jij bent toch al 79, je hebt vast wel mensen in je omgeving die al baby's 'n shit hebben.quote:
tuurlijk wel #yoloquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar ik weet niet of t werkt in n taartje.
Beetje aparte manier om subtiel te laten weten dat ik je heb bevrucht alleen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weenie, jij bent toch al 79, je hebt vast wel mensen in je omgeving die al baby's 'n shit hebben.
Dan had ik wel naar een abortuskliniek gevraagd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beetje aparte manier om subtiel te laten weten dat ik je heb bevrucht alleen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan had ik wel naar een abortuskliniek gevraagd.
Love you.quote:
Oh wowquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oeh, wat voor taartje precies dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind het ook best lekker. Maar ik weet niet of t werkt in n taartje.
Die weet ik dan weer wel te zittenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt door eigen ervaring ook?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die weet ik dan weer wel te zitten
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die weet ik dan weer wel te zitten
alsjeblieftquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weenie, jij bent toch al 79, je hebt vast wel mensen in je omgeving die al baby's 'n shit hebben.
Nee. En ik weet er niet echt één te zitten.quote:
Die shit klopt sowieso niet want Prenatal is ook al een hele tijd weg.quote:
een bastogne-witte chocoladetaartje.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wow
[..]
Oeh, wat voor taartje precies dan?
Dat klinkt serieus super lekkerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een bastogne-witte chocoladetaartje.
Kinderen zijn bijna jarig en moet eerst kijken of het uberhaupt wat wordt voor ik t voor hun verjaardag probeer en het jammerlijk mislukt...
https://maps.google.nl/ma(...)-8&hl=nl&sa=N&tab=wlquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die shit klopt sowieso niet want Prenatal is ook al een hele tijd weg.
Je kunt de witte chocolade ook eerst smelten en dan zeven zodat je de crisps eruit hebt en gewoon witte chocola overhoudt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een bastogne-witte chocoladetaartje.
Kinderen zijn bijna jarig en moet eerst kijken of het uberhaupt wat wordt voor ik t voor hun verjaardag probeer en het jammerlijk mislukt...
dan nogquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat ze niet genoeg omzet draaiden.quote:
Bijdehand kutkind, hoezo zoek je babyzooi?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk dat ze niet genoeg omzet draaiden.
ja, zou ook kunnen, maar dat is lastig lijkt me omdat die chocolade dan hard wordt in de zeef?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je kunt de witte chocolade ook eerst smelten en dan zeven zodat je de crisps eruit hebt en gewoon witte chocola overhoudt.
Vriendin van me is zwanger as fuck dus moet cadeautjes hebben.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bijdehand kutkind, hoezo zoek je babyzooi?
Gewoon bij zeeman rompertjes kopen ofsoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vriendin van me is zwanger as fuck dus moet cadeautjes hebben.
Dat gaat niet zo snel hoor.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, zou ook kunnen, maar dat is lastig lijkt me omdat die chocolade dan hard wordt in de zeef?
Ik probeer het gewoon eerst met en als dat niets is, probeer ik t morgen ofzo nog wel een. Keer met nieuwe chocolade
"Zwanger as fuck"quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij Zeeman ja? Hmm.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gewoon bij zeeman rompertjes kopen ofso
Ik ben dit weekend voor de 7e keer tante geworden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
nee, ik bedoel meer dat t dik is en in de gaatjes blijft plakken en dan hardwordt en ik dan niet meer weet hoe ik het eruit moet krijgenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo snel hoor.Maar succes, klinkt lekker wel.
Heeft ze toevallig 'lot' in haar naam?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope.
Ja, echt een heel eigen smaak... een beetje van zelfgewoven kledij en tuinkruiden.
ja bijvoorbeeld. Prima spul en lekker goedkoop. Bij Prenatal e.d. betaal je het dubbele.quote:
van hoeveel broers/zussen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben dit weekend voor de 7e keer tante geworden.
Maar Prenatal zit toch achter de kijkshop in Arnhem?
Heb jij zoveel broers en zussen dan? of zijn er gewoon 2 die zich fanatiek voortplanten?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heh? Echt niet? Want de site zelf geeft aan dat er 2 winkels zitten en een stukje in de v&d?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Nee, die zit er niet meer.
Een beetje zoals jij dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Swagtechnisch gezien een no-go.
Kunnen toch ook neven of nichten zijn van d'r? Ja, nu blijkbaar niet, maar had toch gekund?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:55 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb jij zoveel broers en zussen dan? of zijn er gewoon 2 die zich fanatiek voortplanten?
Gefeliciteerd iig!
Dan mag jij ook wel eens beginnen, denk?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
4 van broer, 2 van zus en nu 1 van schoonfam.
Treffend toch?quote:
Komop, het is voor een baby die binnen een maand er weer uitgroeid bijnaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Swagtechnisch gezien een no-go.
Ja, in de V&D wel. Maar dan ben ik voorgelogen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Heh? Echt niet? Want de site zelf geeft aan dat er 2 winkels zitten en een stukje in de v&d?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |