Wat raarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:46 schreef BobbyB het volgende: [..] Weet ik, maar ik kreeg zaterdag weer een pakketje.
en dat wat ik eigenlijk had gekocht kwam maar niet.
Winkelen heb ik er nog nooit gedaan. Er zit wel een goede sushi tent daar.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ken er ook wel een stel.
Ik zou er niet willen wonen, maar winkelen vanuit hier is best wel leuk
Oh lol hier komt om 08:07 de zon al op.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:43 schreef gianni61 het volgende:
hier komt langzaam de zon te voorschijn
Wie is S?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Winkelen heb ik er nog nooit gedaan. Er zit wel een goede sushi tent daar.Of ik het lang zou volhouden, het wonen dan, weet ik ook niet. Waar S woont is opzich wel een leuke wijk al schijnt het daar een beetje crimi te zijn.
Hier om 8.11quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh lol hier komt om 08:07 de zon al op.
Shaniqua.quote:
Zij is wel leuk idd.quote:
hier ook, maar toen verstopte die zich nog achter de regenwolkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh lol hier komt om 08:07 de zon al op.
het verschilt wel veel ja, Almere heeft ook wel wijken die ok zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Winkelen heb ik er nog nooit gedaan. Er zit wel een goede sushi tent daar.Of ik het lang zou volhouden, het wonen dan, weet ik ook niet. Waar S woont is opzich wel een leuke wijk al schijnt het daar een beetje crimi te zijn.
Oh, volgens AccuWeather wel.quote:
ja die nieuwe wijk die nog niet af is en nog niemand woontquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Almere heeft ook wel wijken die ok zijn.
Nee, schuld van Bol.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat raarook freebees schuld?
Katquote:
Eenschquote:
Ja, ik vind haar op een of andere manier niet echt mooi ofso maar wel gruwelijk sexyquote:
Jijquote:
Charmeurquote:
Oh ik vind haar wel mooi hoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, ik vind haar op een of andere manier niet echt mooi ofso maar wel gruwelijk sexy
Die blondehelemaal met haar zeikstemmetje soms
lekka lekka
Ja, dat leidde ik al af aan je eerdere postsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik vind haar wel mooi hoorDie blonde vind ik minder
Gewoon niet zo'n grote mond jijquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat leidde ik al af aan je eerdere postsen toch heeft die blonde meer een muizefacepostuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |