Die hook gebruiken ze daarvoorquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh die zat ik net nog te luisteren, maar ik weet niks van een karwei reclame ofzo
mijn laatste gaatje was toen ik 12 wasquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb wel eens een gaatje ja. maar vorig jaar heb ik bewust de tandarts overgeslagen vanwege de vrijgegeven tarievengewoon wat extra aandacht besteed aan gebit en niks aan de hand
Wees dan wel zo mans en sportief om te zeggen dat jij dan juist de chihuauha in deze bentquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
Vind ik ook, behoud die vergelijking met DwC ook nog steeds tho. En nee hij krijgt mijn adres niet.
quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
Ja, echt een heel eigen smaak... een beetje van zelfgewoven kledij en tuinkruiden.
Kloptquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb wel eens een gaatje ja. maar vorig jaar heb ik bewust de tandarts overgeslagen vanwege de vrijgegeven tarievengewoon wat extra aandacht besteed aan gebit en niks aan de hand
Nope. Ik sta daar boven.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wees dan wel zo mans en sportief om te zeggen dat jij dan juist de chihuauha in deze bent.
Maar deze post van je vond ik serieus té grappig.
[..]
[..]
Duugquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ah oke, zal straks wel ff kijke moet nu werkuh
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope. Ik sta daar boven.
En zoveel patspraat heb ik niet volgens mij?
Deze keer kon ik zelf ook in mijn mond kijken via die spiegel boven me (kan niet altijd, weet niet waarom nu wel) dus kon zien wat ze voor massacre aanrichttequote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat doet pijnStelletje mongolen die lijken te schuren als een idioot
Ja, gemene haak. Die butcher kon er niks van.quote:
Hahaha madquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
Te pussy om daadwerkelijk..
Man, laat maar. Het is al duidelijk, chihuahua
.
Ik haat die instrumenten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Deze keer kon ik zelf ook in mijn mond kijken via die spiegel boven me (kan niet altijd, weet niet waarom nu wel) dus kon zien wat ze voor massacre aanrichtte![]()
Vuile hoer dat ze d'r zit
[..]
Ja, gemene haak. Die butcher kon er niks van.
JB in de verdediging!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nope. Ik sta daar boven.
En zoveel patspraat heb ik niet volgens mij?
Oh dat DwC een chihauhau is die veel blaft maar verder geen bedreiging vormtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JB in de verdediging!
Geen idee waarhet over gaat verder, maar dat vind ik ook nogal meevallen.
Dusss, waar ging het verder over?
2NutZ schijnt een hond te zijn.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JB in de verdediging!
Het ging over of Chai al dan niet knap was vergeleken met het hedendaagse ideaalbeeld van de jonge vrouw.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JB in de verdediging!
hontquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
2NutZ schijnt een hond te zijn.
Ik raakte iemands goeie plekjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
2NutZ schijnt een hond te zijn.
Waan je maar veilig, meneer "ik durf mijn adres niet via DM te sturen"quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh dat DwC een chihauhau is die veel blaft maar verder geen bedreiging vormt
Durven =/= Willenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waan je maar veilig, meneer "ik durf mijn adres niet via DM te sturen"!
waarom zou je n hemelsnaam je adres naar iemand sturen die je niet in je bed wil?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waan je maar veilig, meneer "ik durf mijn adres niet via DM te sturen"!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |