Hij is eigenlijk jouw e-enemy.quote:
Oh? vraag me af waarom dan... ik wil helemaal geen e-enemies.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij is eigenlijk jouw e-enemy.
Je lult belachelijk veel uit je nek normaal gesproken, maar nu leg je wel even goed de vinger op de zere plek.quote:
Dat nummer die ze gebruikten bij die Karwei(?) reclame is zo mooiquote:
hij wilde je toch opzoeken?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh? vraag me af waarom dan... ik wil helemaal geen e-enemies.
Ohzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je lult belachelijk veel uit je nek normaal gesproken, maar nu leg je wel even goed de vinger op de zere plek.
Hij meende dat ik een chihuahua was die blaft en niet bijt, vroeg als gevolg daarvan om zijn adres, niet gekregen.quote:
Geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat nummer die ze gebruikten bij die Karwei(?) reclame is zo mooiff naam kwijt. En die herinneringen daaraan
Nee jij spit waarhedenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Je lult belachelijk veel uit je nek normaal gesproken
chihuahuas zijn ook maar kutkeffersquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hij meende dat ik een chihuahua was die blaft en niet bijt, ik als gevolg daarvan om zijn adres, niet gekregen, that's all.
Damnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt
[..]
Nee jij spit waarheden.
Zelfkennis.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ohzo![]()
ja fok is mijn uitlaatklep,maar ik ben geen complete mongool als zou je denken van wel
ik ook niet! Tenminste, niet in mijn tanden. Wel in mijn tandvlees, nadat die assistente klaar was met krabben aan mijn tandsteen.quote:
U know itquote:
Vind ik ook, behoud die vergelijking met DwC ook nog steeds tho. En nee hij krijgt mijn adres niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chihuahuas zijn ook maar kutkeffers
Dat doet pijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik ook niet! Tenminste, niet in mijn tanden. Wel in mijn tandvlees, nadat die assistente klaar was met krabben aan mijn tandsteen.
Met zo'n haak? :Squote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ik ook niet! Tenminste, niet in mijn tanden. Wel in mijn tandvlees, nadat die assistente klaar was met krabben aan mijn tandsteen.
Hoezo? heb jij zo vaak gaatjes dan? En net alsof dat gepoer van 30 seconden van de tandarts helpt tegen gaatjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:23 schreef Salatrel het volgende:
niet slecht aangezien het alweer 1,5 a 2 jaar geleden was dat ik voor het laatst bij de tandarts was
Ja nicequote:
ik heb wel eens een gaatje ja. maar vorig jaar heb ik bewust de tandarts overgeslagen vanwege de vrijgegeven tarievenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? heb jij zo vaak gaatjes dan? En net alsof dat gepoer van 30 seconden van de tandarts helpt tegen gaatjes.
Oh die zat ik net nog te luisteren, maar ik weet niks van een karwei reclame ofzoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |