Maar jij hebt mij irl gezien, jij weet nu hoe groot het verschil is met de foto's en hoe antifotogeniek ik ben!quote:
Nope.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Jawel hoor
En sws heeft Fas een heel eigen smaak.
Hihihi.quote:
Kan best verschil in zitten, ja. Maar ik bedoel gewoon gezien symmetrie, stand van de jukbeenderen, huidcomplex etc. etc.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jij hebt mij irl gezien, jij weet nu hoe groot het verschil is met de foto's en hoe antifotogeniek ik ben!
Valt wel mee, je hebt best leuke foto's alleen je lacht nooitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar jij hebt mij irl gezien, jij weet nu hoe groot het verschil is met de foto's en hoe antifotogeniek ik ben!
En bedanktquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Valt wel mee, je hebt best leuke foto's alleen je lacht nooit
Recht voor z'n raap, ik ben lekker direct, ik wind er geen doekjes om!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Tja, eerlijk en aardig stroken niet altijd.
Is ook mijn mening..
Oftewel, ben een mongool die geen nuance kan aanbrengen en iedereen mijn mening opdring.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Recht voor z'n raap, ik ben lekker direct, ik wind er geen doekjes om!
Ik vind die ene pf van je wel leuk, met dat bloemengevalletje wat je aanhebt, maar niet waar je zo psycho kijkt maar die met die glimlach.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:54 schreef Chai het volgende:
[..]
En bedankt
en op mijn pf lukte het me om iets te lachen
Eerlijkheidquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Recht voor z'n raap, ik ben lekker direct, ik wind er geen doekjes om!
m.a.w. jij vind chai lelijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan best verschil in zitten, ja. Maar ik bedoel gewoon gezien symmetrie, stand van de jukbeenderen, huidcomplex etc. etc.
Huh wat? wat ik zei over Fas dr uitspraak was meer vanwege het type mens wat dat altijd zegt en waar dat dan in de praktijk op neer komt.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar heb je het over?![]()
Niemand is boos.
kquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh wat? wat ik zei over Fas dr uitspraak was meer vanwege het type mens wat dat altijd zegt en waar dat dan in de praktijk op neer komt.
Nee? nooit gezegd. Maar superknap niet. Ik zou mijn hoofd niet omdraaien bij het passeren.quote:
Want? als jij mij op straat herkent ben je inmiddels toch wel een keer nieuwsgierig geworden naar de achterkant :S ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
k
[..]
Nee? nooit gezegd. Maar superknap niet. Ik zou mijnhoofd niet omdraaien bij het passeren.
ik wel (als ze met de trekker langs kwam)quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
k
[..]
Nee? nooit gezegd. Maar superknap niet. Ik zou mijn hoofd niet omdraaien bij het passeren.
LAAT ME OK?!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zeg dan meteen wat er is schimmelkut
Nee hoor, al gezien. Of is je bips ook niet fotogeniek?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Want? als jij mij op straat herkent ben je inmiddels toch wel een keer nieuwsgierig geworden naar de achterkant :S ?
Ieder zijn ding.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wel (als ze met de trekker langs kwam)
Om te kijken of ik het echt ben.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hoor, al gezien. Of is je bips ook niet fotogeniek?
Juist wel dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee hoor, al gezien. Of is je bips ook niet fotogeniek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |