Dankjewelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:23 schreef Sinosappel het volgende:
2Nutz lijkt mij de beste papa material van de SC
Hmm.. Chaiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
En wie de beste mama? Op de bestaande mama's (al dan niet in wording) na
Dit was zo'n beetje mijn reactiequote:
Lijkt me sowieso beter voor de wereld als jij je niet voortplant.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee man, hij is juist de enige. We zijn #yolo'ers, voor kinderen nog lang geen plek
.
Ik zeg toch sorry.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit was zo'n beetje mijn reactie
[ afbeelding ]
L0t ook wel. Ik zou m'n kind veel te veel verwennen denk ik.quote:
Nee joh, dat kind word een stal slaafje als hij een beetje kan lopen.quote:
Nee neequote:
Sorry is niet genoeg.quote:
Nee.quote:
Mogelijk, mogelijk.. Uhhuh.. Jaaaaaaaaaa ik zie het voor mequote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
What's better than throwing a baby off a cliff?HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die foute baby grapjes
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:
De slechtste ouders hier zijn ook bekendquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou m'n kind veel te veel verwennen denk ik.
Ten eerste, zolang je jouw kat niet hebt gezien bij andere katten, weet je niets over zijn sloom- en liefheid.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah nee man, die van mij is zo sloom en lief als het maar zijn kan.Maar ik wil het eerst ''uittesten'' voor ik er een aanschaf. Want dan kan ik hem dadelijk weer verkopen als het niet klikt.
En aangezien ik er waarschijnlijk 1 in Belgie ga halen breng je die ook niet zomaar even terug.
Oke!quote:
Hoe kom je daarbij? Mozy heeft ook nog nooit een drol uit de stal geschept.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee joh, dat kind word een stal slaafje als hij een beetje kan lopen.
Jij zou de baby in de tuin muizen laten vangen.quote:
Maar l0t mocht ik niet meetellen omdat die mama in wording is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
L0t ook wel. Ik zou m'n kind veel te veel verwennen denk ik.
Ik meende het ook niet serieusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ten eerste, zolang je jouw kat niet hebt gezien bij andere katten, weet je niets over zijn sloom- en liefheid.
Ten tweede, het kan misschien klikken met mijn kat (misschien met één, zeker niet met de andere) maar dat zegt nog niets over de kat die jij er dan weer bij zal kopen, denk ik.
Maar goed, we kunnen het best een keer proberen als je wil hoor.
Ik zou die baby in de tuin gevangen laten worden door een tijger.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij zou de baby in de tuin muizen laten vangen.
zou je best gelijk in kunnen hebbenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
De slechtste ouders hier zijn ook bekend.
Want ik heb er al zoveel gehad dat ik hem er zo uit druk?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef Sinosappel het volgende:
Tliciouz is denk ik wel goed in baren
Wowquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Want ik heb er al zoveel gehad dat ik hem er zo uit druk?
Denk dat de beste moeder op FOK! Jaleesa isquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
De slechtste ouders hier zijn ook bekend.
Nee child bearing hips tochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zij beter is dan Lot?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk dat de beste moeder op FOK! Jaleesa is
Nog nooit? Lui varken is het ook.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Mozy heeft ook nog nooit een drol uit de stal geschept.
Man van een stalgenootje moet wel 2x per week de stal van haar paard doen hier.
baby's hebben nog niet echt gezichtsuitdrukkingen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef BobbyB het volgende:
Why do you put a baby in a blender feet first?
- To see the expression on its face.
Je hebt baarheupen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
meer ervarenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zij beter is dan Lot?
Wat ga je er voor één bij halen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik meende het ook niet serieusIk weet dat als ik er een koop het anders loopt als met een andere kat.
Maar stiekem ben ik er gewoon benieuwd naar, puur naar zijn reactie.
What's the difference between a pile of dead babies and a pile of bowling balls?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
baby's hebben nog niet echt gezichtsuitdrukkingen.
Omdat ze jonger is, kunnen ze als het kind 16 is stappen en opzoek naar nieuw Turken vriendje voor haar dochter.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom denk je dat zij beter is dan Lot?
Wat.quote:
Zou jij papa willen worden?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat ga je er voor één bij halen?
Grootste slagingskans als je er een kitten bij zet trouwens, denk ik.
Nee gaan je kleren facking erg van stinken en hij heeft niet elke keer een hele berg kleding mee en is nogal zonde om voor 10 minuutjes werk extra kleding mee te gaan nemen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nog nooit? Lui varken is het ook.
Mag ik nou een keer een kat van je lenen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee 2Nutz komt nooit in OUDquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat.Weet je hoeveel moeders op FOK! zitten.
Nee, heb jij een Excel lijstje voor me?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat.Weet je hoeveel moeders op FOK! zitten.
Ziekquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
What's the difference between a pile of dead babies and a pile of bowling balls?
- You can't pick up the bowling balls with a pitchfork.
Mwehehehe.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, heb jij een Excel lijstje voor me?
Sowieso een Britje, een kitten ja? Ik neem eigenlijk liever een herplaatser er bij zoals die van mij.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eens, behalve Lot.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:31 schreef Gorzalka het volgende:
Net alsof er goede moeders op FOK! zitten.
Allemaal borderliners die hun kinderen emotioneel misbruiken.
Onder de juiste omstandigheden, maybe. Ik was eerst fel anti, maar tegenwoordig milder; misschien door leeftijd, misschien omdat ik nu nichtjes heb. Dat maakte het toch anders.quote:
Hij kan toch een overal aan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee gaan je kleren facking erg van stinken en hij heeft niet elke keer een hele berg kleding mee en is nogal zonde om voor 10 minuutjes werk extra kleding mee te gaan nemen.
Sowiesoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:31 schreef Gorzalka het volgende:
Net alsof er goede moeders op FOK! zitten.
Allemaal borderliners die hun kinderen emotioneel misbruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |