Dankjewelquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:23 schreef Sinosappel het volgende:
2Nutz lijkt mij de beste papa material van de SC
Hmm.. Chaiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
En wie de beste mama? Op de bestaande mama's (al dan niet in wording) na
Dit was zo'n beetje mijn reactiequote:
Lijkt me sowieso beter voor de wereld als jij je niet voortplant.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nee man, hij is juist de enige. We zijn #yolo'ers, voor kinderen nog lang geen plek
.
Ik zeg toch sorry.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit was zo'n beetje mijn reactie
[ afbeelding ]
L0t ook wel. Ik zou m'n kind veel te veel verwennen denk ik.quote:
Nee joh, dat kind word een stal slaafje als hij een beetje kan lopen.quote:
Nee neequote:
Sorry is niet genoeg.quote:
Nee.quote:
Mogelijk, mogelijk.. Uhhuh.. Jaaaaaaaaaa ik zie het voor mequote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
What's better than throwing a baby off a cliff?HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die foute baby grapjes
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:
De slechtste ouders hier zijn ook bekendquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou m'n kind veel te veel verwennen denk ik.
Ten eerste, zolang je jouw kat niet hebt gezien bij andere katten, weet je niets over zijn sloom- en liefheid.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ah nee man, die van mij is zo sloom en lief als het maar zijn kan.Maar ik wil het eerst ''uittesten'' voor ik er een aanschaf. Want dan kan ik hem dadelijk weer verkopen als het niet klikt.
En aangezien ik er waarschijnlijk 1 in Belgie ga halen breng je die ook niet zomaar even terug.
Oke!quote:
Hoe kom je daarbij? Mozy heeft ook nog nooit een drol uit de stal geschept.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee joh, dat kind word een stal slaafje als hij een beetje kan lopen.
Jij zou de baby in de tuin muizen laten vangen.quote:
Maar l0t mocht ik niet meetellen omdat die mama in wording is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
L0t ook wel. Ik zou m'n kind veel te veel verwennen denk ik.
Ik meende het ook niet serieusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ten eerste, zolang je jouw kat niet hebt gezien bij andere katten, weet je niets over zijn sloom- en liefheid.
Ten tweede, het kan misschien klikken met mijn kat (misschien met één, zeker niet met de andere) maar dat zegt nog niets over de kat die jij er dan weer bij zal kopen, denk ik.
Maar goed, we kunnen het best een keer proberen als je wil hoor.
Ik zou die baby in de tuin gevangen laten worden door een tijger.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij zou de baby in de tuin muizen laten vangen.
zou je best gelijk in kunnen hebbenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:27 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
De slechtste ouders hier zijn ook bekend.
Want ik heb er al zoveel gehad dat ik hem er zo uit druk?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef Sinosappel het volgende:
Tliciouz is denk ik wel goed in baren
Wowquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Want ik heb er al zoveel gehad dat ik hem er zo uit druk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |