En wat als dat niet t geval is? Wat gaat er dan gebeuren?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje spelen. Kijken of ik van m'n kattenhaat afkom.
En als dat niet gebeurt krijg ik hem omwikkeld met prikkeldraad terug zeker. Nee dank je.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje spelen. Kijken of ik van m'n kattenhaat afkom.
Humberto Tan zei dat hij kut is, dus ik kijk hem niet.quote:
Ja hij is zo kut dat het weer vermakelijk is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:42 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Humberto Tan zei dat hij kut is, dus ik kijk hem niet.
Voor de onwetenden, Humberto > God
Nou, niet echt serieus als in: laten we een baby machen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Is hij er echt serieus over of is het meer van 'lijkt me wel lache' ?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En als dat niet gebeurt krijg ik hem omwikkeld met prikkeldraad terug zeker. Nee dank je.
Nee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:43 schreef Sinosappel het volgende:
Hebben jullie dat boek nog gelezen? Ik wel lol
Ah zo, kan goed zijn dat hij de komende 10 jaar nog 'maar eerst nog reizen, maar eerst nog feesten, maar eerst carriere op de rit' blijft aanvoeren.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:42 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nou, niet echt serieus als in: laten we een baby machen.
Meer zo van: Kinderen zijn zoooo leuk, ik wil ze. Maar eerst afstuderen.
Wel enigszins herkenbaar natuurlijk, met mijn negerinnenfetisj.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hij is zo kut dat het weer vermakelijk is.
Kijk anders even vanaf de 27e minuut even.
Not very likely. Tis niet zo'n reiziger.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ah zo, kan goed zijn dat hij de komende 10 jaar nog 'maar eerst nog reizen, maar eerst nog feesten, maar eerst carriere op de rit' blijft aanvoeren.
Het was maar een voorbeeld. Je kunt vanalles aanvoeren wat eerst nog moet, voordat je mentaal zo ver bent om de stap echt te maken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:44 schreef Sinosappel het volgende:
Not very likely. Tis niet zo'n reiziger.
Wat waren jouw excusen?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:46 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld. Je kunt vanalles aanvoeren wat eerst nog moet, voordat je mentaal zo ver bent om de stap echt te maken.
Mijn leven nam nooit die afslagen die op kinderen uit zouden kunnen komen.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:51 schreef ThaTim het volgende:
Is een klotefilm Chai, dat weet ik zonder 'm gezien te hebben.
Jij ook paranormale gaven? Cool.quote:
Nee, daar word ik agressief van.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zuur, zie er de humor van in. Wat de makers wel niet gedacht moeten hebben.
wie?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:53 schreef Sinosappel het volgende:
Ik zou als ik een man was denk ik ook eerder op zo'n donkere tijgerin vallen dan op zo'n wijfje als Naomi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |