Om wat ermee te doen, ook weer?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mag ik nou een keer een kat van je lenen?
Ik ruik rammelende teelballenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Onder de juiste omstandigheden, maybe. Ik was eerst fel anti, maar tegenwoordig milder; misschien door leeftijd, misschien omdat ik nu nichtjes heb. Dat maakte het toch anders.
Ik ga een account aan maken op fok voor mijn kind zodra ik weet dat ik zwanger benquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:31 schreef Gorzalka het volgende:
Net alsof er goede moeders op FOK! zitten.
Allemaal borderliners die hun kinderen emotioneel misbruiken.
Lot komt zo onschuldig over dat zij wel héél erg moet zijn.quote:
What's the difference between a dead baby and a trampoline?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, heb jij een Excel lijstje voor me?
[..]
Ziek
Wijoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Lot komt zo onschuldig over dat zij wel héél erg moet zijn.
Waarschijnlijk is ze een pedofiele holocaustontkennende kannibaal.
ja jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
What's the difference between a dead baby and a trampoline?
- When you jump on a trampoline, you take your boots off.
Nou ja, een kitten staat er meer blanco in en is minder territorium-bedreiging voor Reiko, denk ik. Die kan hij nog wat leren, of het idee hebben dat hij hem sowieso de baas is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:31 schreef tliciouz het volgende:
Sowieso een Britje, een kitten ja? Ik neem eigenlijk liever een herplaatser er bij zoals die van mij.
Dat is zo, maar heb niet zo'n zin om 500 euro uit te geven voor een kitten plus dan nog castratie kosten. En dan zit je er weer mee dat je hem zindelijk moet maken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou ja, een kitten staat er meer blanco in en is minder territorium-bedreiging voor Reiko, denk ik. Die kan hij nog wat leren, of het idee hebben dat hij hem sowieso de baas is.
Ja best weird welquote:
Geen idee, ik heb ze van www.dead-baby-jokes.comquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja jawie zijn fobo staat/stond er ook alweer vol mee?
Ik verveel me toch, en wou hem stiekem wel zien.quote:
Maar hopen dat Reiko er ook zo over denkt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is zo, maar heb niet zo'n zin om 500 euro uit te geven voor een kitten plus dan nog castratie kosten. En dan zit je er weer mee dat je hem zindelijk moet maken.
En kittens worden toch wel verkocht herplaatsers blijven een stuk langer te koop en geef ik gewoon graag een 2e huisje
Ook nog een hele site eroverquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb ze van www.dead-baby-jokes.com
Ik ken ze ook niet zoals jouw bf. Maar het komt dus wel voor, ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja best weird wel
Ik dacht dat mannen juist altijd panisch waren wat betreft de pil etc
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar hopen dat Reiko er ook zo over denkt.
Is hij er echt serieus over of is het meer van 'lijkt me wel lache' ?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef Sinosappel het volgende:
Ja best weird wel
Ik dacht dat mannen juist altijd panisch waren wat betreft de pil etc
Ik ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:38 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar hopen dat Reiko er ook zo over denkt.
Hij is nog dommer dan ik dacht, maar dan kan ik wel lekker ondertussen FOK!ken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik verveel me toch, en wou hem stiekem wel zien.
Met katten weet je het maar nooitquote:
De eerste 5 minuten al, heerlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij is nog dommer dan ik dacht, maar dan kan ik wel lekker ondertussen FOK!ken.
Beetje spelen. Kijken of ik van m'n kattenhaat afkom.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
wat wil je nou met mijn kat doen dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |