Had vandaag ook tijd, maar vrijdag is prima. Kan ik ten minste 1 dag carnaval skippen met een goed excuus.quote:
Wacht wat. Waarom wil je dat?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Kan ik ten minste 1 dag carnaval skippen met een goed excuus.
defiets die ik had vond ik erg fijn, maar dezelfde wordt niet meer gemaakt, ik zit dus te denken om bij mn oude werk te vragen naar iets wat erop lijkt. Alleen voelt dat wat raarquote:
De muziek en het verkleden zijn verschrikkelijk, en daar komt nog eens bij dat dan iedereen zich voordoet als je beste vriend(in)quote:
krijg je korting van hun?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
defiets die ik had vond ik erg fijn, maar dezelfde wordt niet meer gemaakt, ik zit dus te denken om bij mn oude werk te vragen naar iets wat erop lijkt. Alleen voelt dat wat raar
Dochter moet ook nog een nieuwe, die wil een omafiets
Genoteerd.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:11 schreef Chai het volgende:
Chris vanaf de 56e minuut nog een naakte negerin.
Beste filmpje van Negativquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:14 schreef Gorzalka het volgende:
Dat gedeelte met Negativ is wel goed, omdat Negativ!
[..]
Genoteerd.
Jammer dat hij weer de grootste lelijkste negerin nam met dat uitgaan, maar zo is die gast.
Ja, even wat klapjes uitdelen, mooie vent.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Beste filmpje van Negativ
Ook de enige btw
Chris? Godver ik dacht Laki. Shit man.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:14 schreef Gorzalka het volgende:
Dat gedeelte met Negativ is wel goed, omdat Negativ!
[..]
Genoteerd.
Jammer dat hij weer de grootste lelijkste negerin nam met dat uitgaan, maar zo is die gast.
Tot wat?quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Chris? Godver ik dacht Laki. Shit man.
Mij niet herkennenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb nu een nat kutje schatje, komen jij en je harde lul even langs?
Die is echt kklekker inderdaad. Oeeeeeeeee weeeeeeeeeeeeeequote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
Lil Vasjesdie met die pet zou ik kkhard
Barbra Streisand > meisje met pet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
Lil Vasjesdie met die pet zou ik kkhard
Hahahahaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Barbra Streisand > meisje met pet.
quote:
Weet ik veel, ik zit amper nog op fok.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Mij niet herkennen.
[..]
Die is echt kklekker inderdaad. Oeeeeeeeee weeeeeeeeeeeeee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |