abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122459175

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
pi_122459198
Waar we het hebben over mannen die meer willen verdienen dan de vrouw!
pi_122459253
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:05 schreef Pvoesss het volgende:
Waar we het hebben over mannen die meer willen verdienen dan de vrouw!
Nou eigenlijk ging het over vrouwen die geen man willen die minder hoog opgeleid zijn / minder verdienen / minder etc.

quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:04 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Op hoe de man in elkaar zit. :) Die paar die er wel mee om kunnen gaan, zijn sporadisch te vinden.
Ik vind het irrationeel negatief emotioneel gebral.
:*
Rustig aan.
pi_122459288
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:04 schreef opreis het volgende:

[..]

Spiegel?
Nee, ervaring. Ik hoef geen man, dat mij vraagt, waarom ik een boek lees en waarom ik naar programma's als Zembla kijk. Ik spreek puur vanuit mijn eigen referentiekader.
pi_122459297
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:08 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nee, ervaring. Ik hoef geen man, dat mij vraagt, waarom ik een boek lees en waarom ik naar programma's als Zembla kijk. Ik spreek puur vanuit mijn eigen referentiekader.
Dat is heel iets anders.
Rustig aan.
pi_122459355
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat is heel iets anders.
Hoezo? Zo bedoelde ik het?
pi_122459401
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:08 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik had het meer over het punt dat je jezelf lief en bescheiden noemt, maar wel een punt maakt van iemand die significant minder verdient.
  maandag 4 februari 2013 @ 12:11:18 #8
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122459405
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:10 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Zo bedoelde kingtoppie het niet. Dus zitten jullie langs elkaar te praten. Niet echt handig met dicussies.
pi_122459406
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:10 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Als je dat aangrijpt als argument om te zeggen dat het mannelijk ego geen hoger opgeleide vrouw / meer verdienende vrouw aankan vind ik dat een erg slap argument.
Rustig aan.
pi_122459426
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zo bedoelde kingtoppie het niet. Dus zitten jullie langs elkaar te praten. Niet echt handig met dicussies.
Nee schiet niet op nie.

''HET IS A''
''NEE HET IS NIET B''

Ok :@
Rustig aan.
pi_122459457
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:11 schreef opreis het volgende:

[..]

Ik had het meer over het punt dat je jezelf lief en bescheiden noemt, maar wel een punt maakt van iemand die significant minder verdient.
Ja.. Zulke mannen gaan vrouwen dan vaak proberen te overheersen. Daarom.
pi_122459486
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:13 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Dit alles klinkt als een hoop negatieve ervaringen die je dan als ''feitelijk'' aanneemt.
Rustig aan.
pi_122459496
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:13 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dit alles klinkt als een hoop negatieve ervaringen die je dan als ''feitelijk'' aanneemt.
Zie mijn eerdere bericht met referentiekader :P
pi_122459574
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:14 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Zie mijn eerdere bericht met referentiekader :P
Referentiekader...
Die moet je niet altijd als feitelijk aannemen, dat lijk je wel te doen.
Zonde als je straks iemand geen kans geeft vanwege verkeerde vooroordelen.
Rustig aan.
pi_122459622
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:13 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Je generaliseerd mannen uit 'jou ervaring', bovendien lijk jij er een punt van te maken dat jij je blijkbaar beter voelt dan een man uit je verleden, je voelt je dus te goed voor een domme/minder verdienende man. En dan durf je te stellen dat het MANNELIIJK ego het niet aan kan? Het punt dat ik wil maken (mocht dat langs je heen gaan) is dat je behoorlijk hypocriet overkomt en bovendien nogal arrogant en bot, dit terwijl jij jezelf juist lief en bescheiden noemt. Daarom vroeg ik mij dus af of je ook wel eens in de spiegel kijkt (dus ben je echt wel zo lief en bescheiden?)
pi_122459672
EDIT:oops
  maandag 4 februari 2013 @ 12:27:00 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122459891
Of ze weet heel goed wat ze wel en niet wilt en bestempelen jullie het als arrogant en bot?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_122460411
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:17 schreef opreis het volgende:

[..]

Je generaliseerd mannen uit 'jou ervaring', bovendien lijk jij er een punt van te maken dat jij je blijkbaar beter voelt dan een man uit je verleden, je voelt je dus te goed voor een domme/minder verdienende man. En dan durf je te stellen dat het MANNELIIJK ego het niet aan kan? Het punt dat ik wil maken (mocht dat langs je heen gaan) is dat je behoorlijk hypocriet overkomt en bovendien nogal arrogant en bot, dit terwijl jij jezelf juist lief en bescheiden noemt. Daarom vroeg ik mij dus af of je ook wel eens in de spiegel kijkt (dus ben je echt wel zo lief en bescheiden?)
Zoveel aannames in zo weinig tekst.. Als je wil dat ik serieus reageer op jouw tekst, verkondig dan ook geen dingen die ik niet heb gezegd.
pi_122460529
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:48 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Zoveel aannames in zo weinig tekst.. Als je wil dat ik serieus reageer op jouw tekst, verkondig dan ook geen dingen die ik niet heb gezegd.
Sorry als je het niet aan kan. Je hoeft niet serieus te reageren, ik vroeg me alleen af of je wel eens in de spiegel keek. Geen idee wat je bedoelt met 'verkondig geen dingen die ik niet heb gezegd'.
  maandag 4 februari 2013 @ 12:54:51 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122460592
Wat is er mis met iemand die duidelijk weet wat ze wel en niet wilt in een partner / relatie?

Waarom moet zo iemand dan afgeschilderd worden als bot en arrogant?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 4 februari 2013 @ 12:55:43 #21
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_122460623
Ach je kan wel bescheiden zijn en lief en soms een keer wel een minder bescheiden en minder lieve opmerking plaatsen toch. Zegt niet direct alles. Ook al zegt het ook niks als iemand zegt dat die bescheiden is en lief. Beetje lastig om te achterhalen of iemand zo is of niet op basis van een post.

Maar ja wat ik begrijp gaat het er wat om dat mannen die meer verdienen vrouwen overheersen vaak en als ze minder verdienen dan de vrouw er niet mee om kunnen gaan? Is dat een beetje de strekking? Want daar kan ik me niet in vinden. Mannen zullen misschien in het algemeen er wel wat feller op reageren e.d. aangezien het van oudsher meer hun taak is om het gezin te onderhouden.. maar ja net als de vrouw in de keuken nu niet meer standaard is gaan zulke zaken ook gewoon met de tijd mee.. zullen vast wel meer mannen zo denken dan vrouwen maar niet in de mate als in 'de meeste'.
we dan
pi_122460638
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:52 schreef opreis het volgende:

[..]

Sorry als je het niet aan kan. Je hoeft niet serieus te reageren, ik vroeg me alleen af of je wel eens in de spiegel keek. Geen idee wat je bedoelt met 'verkondig geen dingen die ik niet heb gezegd'.
Je verkondigt dingen als waarheden.. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat ikzelf niemand wil die zo'n 800-900 euro minder dan ik verdient en VMBO niveau heeft.. That's all. Ik ben niet bot/arrogant. Ik weet gewoon, dat ik daar niet gelukkig mee zal worden. I did it. I failed. Ik voel mij idd beter dan die man uit het verleden, maar dat komt niet door zijn opleidingsniveau, hoor :)

Waarom doe ik arrogant en bot?
pi_122461078
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:56 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Je verkondigt dingen als waarheden.en dat doe jij niet? "het mannelijk ego kan dat niet aan". Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat ikzelf niemand wil die zo'n 800-900 euro minder dan ik verdient en VMBO niveau heeftInkomen staat niet altijd gelijk aan intelligentie, jij maakt hier wel de nuance dat het ook VMBO niveau betreft, maar de stelling van kingtoppie ging als ik het me goed herinner voornamelijk over meer of minder verdienen.. That's all. Ik ben niet bot/arrogant subjectief, ik kan jou nog steeds bot/arrogant over kunnen komen. Ik weet gewoon, dat ik daar niet gelukkig mee zal worden. I did it. I failed. Ik voel mij idd beter dan die man uit het verleden, maar dat komt niet door zijn opleidingsniveau, hoor :)

Waarom doe ik arrogant en bot?je voelt je beter/doet neerbuigend naar iemand die het raar vind dat jij een boek leest/naar zembla kijkt
Je generaliseert mannen, je bekritiseert mij op 'het verkondigen van als waarheden' maar doet dat zelf ook ->hypocriet
pi_122461145
Anyways, heb niet z'n goede week en ben geprikkeld, dit was dan ook mijn laatste off-topic post in dit topic, geen zin in discussies. Doei
pi_122461249
Damn.. Chill, dude..
pi_122461935
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:14 schreef Ambipur het volgende:
Damn.. Chill, dude..
Versieren gaat niet makkelijk he, veel gefrustreerde mannen hier :P
Rustig aan.
pi_122462179
Ik werd er stil van.. Zo gefrustreerd ben ik niet eens.
  maandag 4 februari 2013 @ 13:55:38 #28
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122462581
Volgens mij verdiend hier iemand heel weinig en heeft VMBO opleiding gedaan :D
pi_122462715
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:55 schreef ook_gek het volgende:
Volgens mij verdiend hier iemand heel weinig en heeft VMBO opleiding gedaan :D
Niet netjes wat jij nu doet.
  maandag 4 februari 2013 @ 14:04:32 #30
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122462865
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:59 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Niet netjes wat jij nu doet.
Want? Kom op zeg, zit er hier 1 te trippen omdat iemand van mening is dat zij geen lager opgeleiden wilt date.

Nou dat is je goed recht, je weet duidelijk wat je wel en niet wilt.

Maar kennelijk voelt hij zich zwaaaaaaaaar aangevallen en gaat als een drama queen reageren.

Houd toch op zeg.
pi_122462974
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Want? Kom op zeg, zit er hier 1 te trippen omdat iemand van mening is dat zij geen lager opgeleiden wilt date.

Nou dat is je goed recht, je weet duidelijk wat je wel en niet wilt.

Maar kennelijk voelt hij zich zwaaaaaaaaar aangevallen en gaat als een drama queen reageren.

Houd toch op zeg.
:')
Hij heeft best een punt.

In Ambi's eerdere berichten leek het erg alsof ze neerkeek op mensen die minder verdienen, die een lager niveau hebben gedaan. En dan stellen dat mannen die dat doen proberen te overheersen? En jezelf dan lief noemen? :')

Maar goed, natuurlijk kan ze die ervaring wel gehad hebben. En daaruit conclusies getrokken hebben. Maar de beste kerel zegt zelf ook al dat hij een slechte week heeft en daarom wat hard reageerde.
pi_122463013
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hij heeft best een punt.

In Ambi's eerdere berichten leek het erg alsof ze neerkeek op mensen die minder verdienen, die een lager niveau hebben gedaan.
Welke berichten? :)
pi_122463054
Ik vind het gewoon een hoop gezeik om niks.
Rustig aan.
  maandag 4 februari 2013 @ 14:10:38 #34
262 Re
Kiss & Swallow
pi_122463076
laten we er weer een versieren-topic van maken...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_122463082
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:10 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het gewoon een hoop gezeik om niks.
Ik denk dat ik mijzelf duidelijker moet verwoorden :P Mensen vinden me arrogant.
pi_122463086
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:08 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Welke berichten? :)
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:47 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Werkt niet..... De mannelijke ego kan dat op den duur niet aan... :)
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:51 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nee. Ik heb nml geen super ego. Ik ben lief en bescheiden. Het werkt gewoon niet.. :) Ik zal ook nooit meer een relatie aangaan met iemand die significant minder dan ik verdient en ronduit dom is.
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:04 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Op hoe de man in elkaar zit. :) Die paar die er wel mee om kunnen gaan, zijn sporadisch te vinden.
:)
pi_122463134
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef Murdera het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

:)
Hmm. Ik kijk nergens neer op anderen. Maar als jij dat zo opvat, dan is het zo.
  maandag 4 februari 2013 @ 14:14:07 #38
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122463169
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:07 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hij heeft best een punt.

In Ambi's eerdere berichten leek het erg alsof ze neerkeek op mensen die minder verdienen, die een lager niveau hebben gedaan.
Die mensen zijn ook minder :{w

Ze moeten hun plek weten, dat is onder aan de ladder van de maatschappij. Zij zullen en kunnen nooit een top functie bekleden.

Dus mensen met een hogere opleiding mogen daar gerust op neer kijken!

oke miss drop ik nu expres wat olie op het vuur :@

quote:
En dan stellen dat mannen die dat doen proberen te overheersen? En jezelf dan lief noemen? :')

Maar goed, natuurlijk kan ze die ervaring wel gehad hebben. En daaruit conclusies getrokken hebben. Maar de beste kerel zegt zelf ook al dat hij een slechte week heeft en daarom wat hard reageerde.
Ja laat hem dan lekker in zijn dagboek afreageren ipv hier :{w
pi_122463192
Hoeveel geld iemand verdiend zegt eigenlijk maar weinig. Maar ik vind stellen dat je geen relatie zou willen met iemand met een lagere opleiding toch niet zo raar.
  maandag 4 februari 2013 @ 14:16:24 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122463236
Lijkt mij trouwens heerlijk, een vrouw die veel beter verdiend!

Ik ga wel huisman worden, lekker klagen dat je het zooo druk hebt. Met vrienden gezellig afspreken samen boodschappen doen, lekker lunchen, de was en schoonmaken laat je doen door een ingehuurde poolse schone en de rest van het huishoudgeld zuip je met vrienden op
pi_122463339
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:14 schreef Myraela het volgende:
Hoeveel geld iemand verdiend zegt eigenlijk maar weinig. Maar ik vind stellen dat je geen relatie zou willen met iemand met een lagere opleiding toch niet zo raar.
Ik zou andersom logischer vinden. Dat je meer hecht aan wat iemand verdient dan aan wat voor opleiding hij heeft gedaan.
pi_122463358
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:16 schreef ook_gek het volgende:
Lijkt mij trouwens heerlijk, een vrouw die veel beter verdiend!

Ik ga wel huisman worden, lekker klagen dat je het zooo druk hebt. Met vrienden gezellig afspreken samen boodschappen doen, lekker lunchen, de was en schoonmaken laat je doen door een ingehuurde poolse schone en de rest van het huishoudgeld zuip je met vrienden op
Ik zou gelijkwaardig verdienen het fijnste vinden denk ik.
pi_122463393
quote:
17s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:20 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik zou andersom logischer vinden. Dat je meer hecht aan wat iemand verdient dan aan wat voor opleiding hij heeft gedaan.
Beiden zijn belangrijk.. De horror toen ik eens een boek las en mij gevraagd werd waarom ik in hemelsnaam een boek aan het lezen was op het strand. :')
  maandag 4 februari 2013 @ 14:22:31 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122463410
Je zoekt over het algemeen iemand die bij je past. En dit zal voor de meeste een gelijkverdiener zijn of zelfde opleidingsniveau (of in de buurt van)

Soms werken grote afwijken.. en soms niet.

Zo.. onderwerp klaar :)
quote:
3s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:10 schreef Re het volgende:
laten we er weer een versieren-topic van maken...
  maandag 4 februari 2013 @ 14:23:48 #45
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122463448
quote:
17s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:20 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik zou gelijkwaardig verdienen het fijnste vinden denk ik.
Meer of minder verdienen, opleiding of niet, het boeit mij allemaal niet.

Als ik het maar naar m'n zin met haar heb, leuke en goede gesprekken mee kan hebben vind ik het prima.
pi_122463489
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:21 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Beiden zijn belangrijk.. De horror toen ik eens een boek las en mij gevraagd werd waarom ik in hemelsnaam een boek aan het lezen was op het strand. :')
Dat soort dingen heeft iedereen, lijkt me. Heeft niet al te veel met opleiding of inkomen te maken. Ken ook genoeg wo'ers die haat hebben aan lezen en helemaal geen idee hebben wat er op het journaal is.
pi_122463509
Geld of opleiding maakt me weinig uit.
Maar dat iemand op hetzelfde denkniveau zit vind ik wel belangrijk. :)
pi_122463573
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:26 schreef Murdera het volgende:
Geld of opleiding maakt me weinig uit.
Maar dat iemand op hetzelfde denkniveau zit vind ik wel belangrijk. :)
Precies. Anders voel je je zo onbegrepen. En je ergert je aan iemands domheid :P
pi_122463650
Oh en volgens mij heeft Ambipur wat slechte ervaringen die ze nu helemaal extrapoleert :')
  maandag 4 februari 2013 @ 14:34:53 #50
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_122463759
Golddiggers gonna digg.
Haters gonna hate.

Eindeofmooieverhaaltjeovereenmooiprincessjeokedagdoei.
pi_122463794
quote:
17s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:31 schreef debeterebob het volgende:
Oh en volgens mij heeft Ambipur wat slechte ervaringen die ze nu helemaal extrapoleert :')
Goh. Wat is iedereen hier snel met oordelen. Dat mijn mening je niet aanstaat kan ik niet helpen. Waarom moet ik mij op Fok continu verantwoorden, zwaar hinderlijk.
pi_122463811
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:34 schreef wickedmen het volgende:
Golddiggers gonna digg.
Haters gonna hate.

Eindeofmooieverhaaltjeovereenmooiprincessjeokedagdoei.
Einde idd.
pi_122463882
Goed, verder ontopic? :P

Ik heb het idee dat mijn doelgroep een beetje gaar is. :')
Laatste keer dat ik uit ging in de tent waar "mijn doelgroep" zat ben ik 3 keer aangesproken door vrouwen die wel heel erg hun best deden om het gesprek gaande te houden, maar ze vielen allemaal wel erg tegen. :')
pi_122463907
Weet dat ik gezegd had dat ik het niet zou doen maar ik wordt gewoon geschoveerd hier. Bedankt Murdera dat je voor me op komt. Even voor de duidelijkheid. Ik heb een universitair diploma, dus voel me niet aangevallen omdat ik vmbo doe of iets in die trand. Ik zag iets staan waarvan ik vond dat het die persoon enigzins hypocriet overkwam dus maakte daar een opmerking over dat zelfreflectie misschien wel op z'n plaats was. Bij lange na niet ben ik gefrusteerd als het gaat om daten (iets waar kingtoppie mij op betichte, ook mijnsziens nogal hypocriet als je de gemiddelde reactie van kingtoppie weet :"ik kom nooit vrouwen tegen die initiatief nemen oid" en daar constant zijn beklaag over doet).
Het gene waardoor ik geprikkeld ben heeft te maken met het verliezen van een familielid, dus ik excuseer me daarvoor dat ik daarom misschien niet helemaal reeel ben. Bij lange na niet heb ik de dramaqueen uitgehangen. Gaan jullie maar lekker door met je beter voelen dan andere mensen.
Kanonne, in mijn waan van de week was ik even vergeten dat normaal gedrag op internet niet mogelijk is
pi_122464023
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:39 schreef opreis het volgende:
(iets waar kingtoppie mij op betichte, ook mijnsziens nogal hypocriet als je de gemiddelde reactie van kingtoppie weet
_O_ :D

En rustig kerel. Je hebt wel belangrijker zaken aan je hoofd dan je druk maken om random onbekende mensen en hun meningen/interpretaties van bepaalde posts. :)

Gecondoleerd!
pi_122464066
Einde discussie, goed? :)
pi_122464565
Opreis jonge, rustig aan, ik maakte een grapje _O-
Rustig aan.
  maandag 4 februari 2013 @ 15:02:33 #58
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122464696
Je zwaar overtrokken reacties, en het door draven staat volledig los van het overlijden van iemand. Zwaar kut excuus naar mijn mening.

Maar wel gecondoleerd.
pi_122464765
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:02 schreef ook_gek het volgende:
Je zwaar overtrokken reacties, en het door draven staat volledig los van het overlijden van iemand. Zwaar kut excuus naar mijn mening.

Maar wel gecondoleerd.
Houd jij je mond eens, wat ben jij soms enorm achterlijk bezig.
pi_122464790
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:04 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Houd jij je mond eens, wat ben jij soms enorm achterlijk bezig.
  maandag 4 februari 2013 @ 15:07:28 #61
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122464882
Oh god moeten we opeens kusje kroel gaan doen ja?

Maar prima, mijn"achterlijke" gedrag mag je weg schuiven op mijn veel te jonge overleden moeder 2 jaar geleden.
pi_122464959
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:07 schreef ook_gek het volgende:
Oh god moeten we opeens kusje kroel gaan doen ja?

Maar prima, mijn"achterlijke" gedrag mag je weg schuiven op mijn veel te jonge overleden moeder 2 jaar geleden.
Laat die gozer even chagerijnig wezen. Je weet zelf hoe het voelt.
  maandag 4 februari 2013 @ 15:17:57 #63
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122465289
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:09 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Laat die gozer even chagerijnig wezen. Je weet zelf hoe het voelt.
Daarom weet ik ook dat het los staat van volledig door slaan in reacties ;)

Maar prima ieder z'n ding :W
  maandag 4 februari 2013 @ 15:18:51 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122465323
Ook hierin verschilt iedereen weer. Dus ook hoe men erop reageert of ermee omgaat.
  maandag 4 februari 2013 @ 15:20:00 #65
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_122465370
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
Goed, verder ontopic? :P

Ik heb het idee dat mijn doelgroep een beetje gaar is. :')
Laatste keer dat ik uit ging in de tent waar "mijn doelgroep" zat ben ik 3 keer aangesproken door vrouwen die wel heel erg hun best deden om het gesprek gaande te houden, maar ze vielen allemaal wel erg tegen. :')
Ik had je dat ook van te voren wel kunnen vertellen, lieverd.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_122465575
quote:
14s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:14 schreef Myraela het volgende:
eens.

opleiding zegt niks en daarbij is het niveau daarvan drastisch gedaald de laatste 15-20 jaar.
pi_122466557
quote:
19s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:25 schreef dawg het volgende:

[..]

eens.

opleiding zegt niks en daarbij is het niveau daarvan drastisch gedaald de laatste 15-20 jaar.
Maar 15 / 20 jaar geleden leerde men ook 2-3 vakken minder op de middelbare school.
Naar mijn mening een stuk constructiever om je ergens in te verdiepen dan overal op de oppervlakte te blijven zweven waar je uiteindelijk niks mee kan.

O wacht versieren topic.. excuses.
Rustig aan.
pi_122466731
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar 15 / 20 jaar geleden leerde men ook 2-3 vakken minder op de middelbare school.
Naar mijn mening een stuk constructiever om je ergens in te verdiepen dan overal op de oppervlakte te blijven zweven waar je uiteindelijk niks mee kan.

O wacht versieren topic.. excuses.
dat niet alleen. vrijwel alle opleidingen zijn tegenwoordig veel meer gericht op het bedrijfsleven, en minder op (niet rendabele) inhoud.
pi_122466797
quote:
19s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:54 schreef dawg het volgende:

[..]

dat niet alleen. vrijwel alle opleidingen zijn tegenwoordig veel meer gericht op het bedrijfsleven, en minder op (niet rendabele) inhoud.
Ik ben al 20 jaar scholier.. Ik voel nou echt totaal geen verbintenis met het bedrijfsleven... Helemaal niet met havo dan wel vwo, en ook niet met bedrijfseconomie op het HBO dan wel een universitaire studie die ik kort gedaan heb.
Rustig aan.
pi_122466803
quote:
19s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:54 schreef dawg het volgende:

[..]

Bron?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 4 februari 2013 @ 16:00:54 #71
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_122466965
Gezien de intensiteit van de discussie hieromtrent denk ik dat het voor mij beter is om dit keer geen mening te hebben :7

Ontopic: versieren gaat er toch om dat de ander een positief beeld bij je krijgt. Dus praten over positieve dingen en ook zorgen dat je positieve dingen hebt om over te praten. Heb je geen vrienden dan zorgen dat je in ieder geval met wat mensen omgaat zodat als ze/hij ernaar vraagt je niet hoeft te zeggen 'ben een einzelganger'. En zo gaat met alles toch.

Met studie, sociale contacten, hobbies, geld/werk.. zorgen dat je dat allemaal wat voor elkaar krijgt en dat melden op een niet geforceerde manier. En dan heb je denk ik al een veel grotere kans. En dus ook zorgen dat je dat voor elkaar krijgt, niet alleen richten op het krijgen van een vriendin maar ook het op orde krijgen/houden van je leven. Dan ben je interessant en dat vinden mensen fijn.
we dan
pi_122466977
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:56 schreef Fascination het volgende:

[..]

Bron?
om je heen kijken om te zien dat alles door geldelijke motieven gedreven wordt.

en de cijfers even zoeken van het aantal 'hoger' opgeleiden in nederland terwijl het gemiddelde iq van de nederlanders niet gestegen is.

zomaar een gok dus eigenlijk. maar ik vermoed dat ik er niet naast zit.
pi_122467061
quote:
19s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:01 schreef dawg het volgende:

[..]

en de cijfers even zoeken van het aantal 'hoger' opgeleiden in nederland terwijl het gemiddelde iq van de nederlanders niet gestegen is.

Maar dat heeft natuurlijk gewoon andere oorzaken.
Rustig aan.
pi_122467101
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maar dat heeft natuurlijk gewoon andere oorzaken.
ja, een verandering in het niveau en de inhoud van opleidingen. denk ik dus.
pi_122467183
quote:
19s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:04 schreef dawg het volgende:

[..]

ja, een verandering in het niveau en de inhoud van opleidingen. denk ik dus.
Ook dat vrouwen tegenwoordig zelfstandig willen zijn etc en dat ze tegenwoordig actief deelnemen aan het bedrijfsleven lijkt me van invloed op dit soort cijfers.
En dat het tegenwoordig een must is om een papiertje te hebben wat vroeger dan weer niet zo was.
Rustig aan.
pi_122467275
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:06 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ook dat vrouwen tegenwoordig zelfstandig willen zijn etc en dat ze tegenwoordig actief deelnemen aan het bedrijfsleven lijkt me van invloed op dit soort cijfers.
En dat het tegenwoordig een must is om een papiertje te hebben wat vroeger dan weer niet zo was.
om de economie 'oneindig' te laten groeien moet er meer geld verdiend worden. daarvoor moet je meer mensen hebben die werken.
pi_122467317
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 15:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben al 20 jaar scholier.. Ik voel nou echt totaal geen verbintenis met het bedrijfsleven... Helemaal niet met havo dan wel vwo, en ook niet met bedrijfseconomie op het HBO dan wel een universitaire studie die ik kort gedaan heb.
Geen zorgen. Ik werk al 8 jaar in het bedrijfsleven en nog steeds denk ik elke ochtend, wat is dit voor een vaag wereldje, waar ik maar geen verbintenis kan/mee wil hebben.
pi_122467367
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:08 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Geen zorgen. Ik werk al 8 jaar in het bedrijfsleven en nog steeds denk ik elke ochtend, wat is dit voor een vaag wereldje, waar ik maar geen verbintenis kan/mee wil hebben.
Hmm :'(
Geen fijne gedachte.
Rustig aan.
pi_122467402
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hmm :'(
Geen fijne gedachte.
Nee, is het ook niet :')
pi_122467579
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:10 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nee, is het ook niet :')
tenminste eerlijk.

als mensen claimen dat ze hun werk met 'passie' doen kan ik ze niet meer serieus nemen. een suffe kantoorbaan als passie zien. en zelfontplooiing op zo'n zelfde baan, ook zoiets. :')

zelfontplooiing in microsoft word, als je de zoveelste memo op aan het stellen bent. onbegrijpelijk, dat soort figuren. :')
pi_122467625
quote:
19s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:14 schreef dawg het volgende:

[..]

tenminste eerlijk.

als mensen claimen dat ze hun werk met 'passie' doen kan ik ze niet meer serieus nemen. een suffe kantoorbaan als passie zien. en zelfontplooiing op zo'n zelfde baan, ook zoiets. :')

zelfontplooiing in microsoft word, als je de zoveelste memo op aan het stellen bent. onbegrijpelijk, dat soort figuren. :')
Nee. Kantoorwerk is niet mijn passie. Degene die zegt van wel, heeft geen leven.
  maandag 4 februari 2013 @ 16:16:54 #82
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_122467686
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:15 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nee. Kantoorwerk is niet mijn passie. Degene die zegt van wel, heeft geen leven.
quote:
19s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:14 schreef dawg het volgende:

[..]

tenminste eerlijk.

Sommige mensen zijn blij met wat ze hebben, een baan, geld en zijn blij daarmee, misschien ook omdat ze beseffen hoe het in de rest van de wereld gaat. Ik vind het niet onbegrijpelijk.

Misschien, om het in een ander perspectief te plaatsen, begrijpen hen wel beter hoe het ook (in negatieve zin) had kunnen zijn en zijn ze daarom extra blij ermee.

Wel deels mooi dat jullie het niet begrijpen en vinden dat hen geen leven hebben. Geeft aan dat jullie het beter hebben of denken te hebben. Maar ja als je nadenkt kan je ook wel begrijpen dat je daarom niet zo raar tegen hen aan hoeft te kijken toch?
we dan
pi_122467760
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

[..]

Sommige mensen zijn blij met wat ze hebben, een baan, geld en zijn blij daarmee, misschien ook omdat ze beseffen hoe het in de rest van de wereld gaat. Ik vind het niet onbegrijpelijk.

Misschien, om het in een ander perspectief te plaatsen, begrijpen hen wel beter hoe het ook (in negatieve zin) had kunnen zijn en zijn ze daarom extra blij ermee.
dat begrijp ik ook heel goed hoor, vanuit persoonlijk perspectief. maar dan nog, je kunt ook schromelijk overdrijven natuurlijk. passie en zelfontplooiing in een kantoorbaan als loonslaaf vind ik gewoon onzin en niet serieus te nemen.
pi_122467766
quote:

[..]

[..]

Lul niet. Ik ben blij met wat ik heb, maar dit is niet mijn passie. Mijn passie is zielige kinderen beter maken, maar dat heb ik maar laten zitten, omdat mensen te lang leven, wat dan weer slecht voor de aarde is.

Bedrijfsleven is achterbaks, hypocriet, schijnheilig en het betaalt mijn lasten. Klaar.
pi_122467860
quote:

[..]

[..]

Wel deels mooi dat jullie het niet begrijpen en vinden dat hen geen leven hebben. Geeft aan dat jullie het beter hebben of denken te hebben. Maar ja als je nadenkt kan je ook wel begrijpen dat je daarom niet zo raar tegen hen aan hoeft te kijken toch?
Je slaat de plank weer eens mis. :')
  maandag 4 februari 2013 @ 16:21:35 #86
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_122467870
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:18 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Lul niet. Ik ben blij met wat ik heb, maar dit is niet mijn passie. Mijn passie is zielige kinderen beter maken, maar dat heb ik maar laten zitten, omdat mensen te lang leven, wat dan weer slecht voor de aarde is.

Bedrijfsleven is achterbaks, hypocriet, schijnheilig en het betaalt mijn lasten. Klaar.
quote:
19s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:18 schreef dawg het volgende:

[..]

dat begrijp ik ook heel goed hoor, vanuit persoonlijk perspectief. maar dan nog, je kunt ook schromelijk overdrijven natuurlijk. passie en zelfontplooiing in een kantoorbaan als loonslaaf vind ik gewoon onzin en niet serieus te nemen.
Nou ja passie is iets subjectiefs toch. Dat je niet kan begrijpen dat iemand ergens meer voldoening uit kan halen dan jullie dat zouden doen (ongeacht de redenen) maakt nog niet dat het niet zo is. Zal vaak genoeg zo zijn dat ze geen passie erin hebben nee. Maar het kan best dat sommige mensen wel zoiets als passie hebben. En ja ze denken dan misschien niet standaard/normaal maar ja. Dan kan het in sommige gevallen best hun passie zijn.
we dan
  maandag 4 februari 2013 @ 16:22:12 #87
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_122467895
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:21 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je slaat de plank weer eens mis. :')
Ow oke.
we dan
pi_122467907
quote:
19s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:18 schreef dawg het volgende:

[..]

Niet alle kantoorbanen zijn suf he. ;)
pi_122467961
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

[..]

Nou ja passie is iets subjectiefs toch. Dat je niet kan begrijpen dat iemand ergens meer voldoening uit kan halen dan jullie dat zouden doen (ongeacht de redenen) maakt nog niet dat het niet zo is. Zal vaak genoeg zo zijn dat ze geen passie erin hebben nee. Maar het kan best dat sommige mensen wel zoiets als passie hebben. En ja ze denken dan misschien niet standaard/normaal maar ja. Dan kan het in sommige gevallen best hun passie zijn.
je had net zo goed niks kunnen posten.
pi_122467991
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

Niet alle kantoorbanen zijn suf he. ;)
niet alle bananen zijn krom. ~:)
  maandag 4 februari 2013 @ 16:24:42 #91
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_122468001
quote:
19s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:23 schreef dawg het volgende:

[..]

je had net zo goed niks kunnen posten.
Ja je hebt gelijk. Is toch aan dovemansoren besteed soms ja.

Ondertussen gaan jullie ook maar door en door offtopic terwijl ik de enige op de vorige pagina nog probeerde ontopic te gaan. Maar ieder zo zijn pleziertje
we dan
pi_122468058
Weirdo's.

Niemand kan een passie vinden in kantoorbanen.
pi_122468073
quote:

[..]

Maar hoe vaak wordt de IQ test aangepast? Het gemiddelde zal altijd kunstmatig rond de 100 worden gehouden.
pi_122468076
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:26 schreef Ambipur het volgende:
Weirdo's.

behalve de secretaresse misschien.
  maandag 4 februari 2013 @ 16:27:30 #95
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_122468102
quote:
Weirdo's.

Er zijn er wel die dat kunnen hoor.
Het zijn er alleen niet zoveel.
pi_122468106
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Maar hoe vaak wordt de IQ test aangepast? Het gemiddelde zal altijd kunstmatig rond de 100 worden gehouden.
dan nog gaat technisch gezien het niveau van opleidingen omlaag.
  maandag 4 februari 2013 @ 16:30:33 #97
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_122468256
Kan ook zo zijn dat gewoon mensen nu meer kans hebben/krijgen om opleidingen te volgen door betere economie, middelen e.d. Hoeft niks te zeggen over het niveau van de opleidingen, ook al kan dat wel een bijdragende factor zijn. Maar de aanname dat het niveau van opleidingen omlaag is gegaan is ongegrond als je het zo stellig als feit wil presenteren
we dan
pi_122468327
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Kan ook zo zijn dat gewoon mensen nu meer kans hebben/krijgen om opleidingen te volgen door betere economie, middelen e.d. Hoeft niks te zeggen over het niveau van de opleidingen, ook al kan dat wel een bijdragende factor zijn. Maar de aanname dat het niveau van opleidingen omlaag is gegaan is ongegrond als je het zo stellig als feit wil presenteren
ik heb ook al gezegd dat dat een gok van me is.
pi_122468353
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:27 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Er zijn er wel die dat kunnen hoor.
Het zijn er alleen niet zoveel.
Wauw. Ik ken ze niet.
  maandag 4 februari 2013 @ 16:33:47 #100
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_122468391
quote:
19s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:32 schreef dawg het volgende:

[..]

ik heb ook al gezegd dat dat een gok van me is.
quote:
19s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:27 schreef dawg het volgende:

[..]

dan nog gaat technisch gezien het niveau van opleidingen omlaag.
Ziet er niet uit alsof je het presenteert als een gok nu maar oke. Genoeg offtopic ook door mij.
we dan
pi_122468468
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

[..]

Ziet er niet uit alsof je het presenteert als een gok nu maar oke. Genoeg offtopic ook door mij.

quote:

[..]

klaar nu.
pi_122468506
quote:
Weirdo's.

Ligt aan je definitie van kantoorbaan.
Is dat iedereen die op een kantoor zit, of als je takenpakket zich beperkt tot MS word, Excel enzo?
  maandag 4 februari 2013 @ 16:36:33 #103
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_122468514
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:32 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wauw. Ik ken ze niet.
Dat jij ze niet kent wil niet zeggen dat ze niet bestaan he.
  maandag 4 februari 2013 @ 16:36:41 #104
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_122468526
Zomaar een gok doen en dan het maar al te stellig presenteren als een feit telkens ongeacht wat men zegt :') Om daarna terug te vallen op je eerste post als je tegengeluid hoort
we dan
pi_122468567
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zomaar een gok doen en dan het maar al te stellig presenteren als een feit telkens ongeacht wat men zegt :') Om daarna terug te vallen op je eerste post als je tegengeluid hoort
echt, fuck eens op, je kunt duidelijk niet goed lezen. heb het meerdere keren gezegd, dat ik dat denk.

ga zeiken in fb of zo.
pi_122468645
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:18 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Mijn passie is zielige kinderen beter maken, maar dat heb ik maar laten zitten, omdat mensen te lang leven, wat dan weer slecht voor de aarde is.

:D
pi_122468735
quote:
17s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:39 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ouder worden sucks.. Mijn naiviteit verdwijnt ;(
pi_122468794
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:42 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ouder worden sucks.. Mijn naiviteit verdwijnt ;(
Je kan je nu aansluiten bij robijn48. en haar immense wijsheid. _O-
pi_122468854
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wie is Robijn48 en is ze lekker?
  maandag 4 februari 2013 @ 16:45:11 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122468878
Mensen komop.. even van die SC af!

R&P / [SC Relaties] #448 Waar een topic gered wordt :7
pi_122468881
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

wat een irritant figuur is dat zeg. :')
al was ambi ook lekker aan het rellen in dat topic over die gastjes in eindhoven. :7
pi_122468912
quote:
19s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:45 schreef dawg het volgende:

[..]

wat een irritant figuur is dat zeg. :')
al was ambi ook lekker aan het rellen in dat topic over die gastjes in eindhoven. :7
Ik rel niet. Ik ben echt zo debiel. Ik denk echt zo :')

Goed. SC af nu dan.
  maandag 4 februari 2013 @ 21:22:20 #113
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122483790
Misschien al gepost, maar check het kanaal van
deze gasten :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_122623742
Het is zo stil; ik moet er misschien maar een vraag ingooien ter discussie.

Hoe maak je een goede eerste indruk op meisjes die je ontmoet? Hoe wek je vanaf het begin de indruk dat je leuk bent om gesprekken mee te voeren, lol mee te hebben enzovoorts?
  vrijdag 8 februari 2013 @ 00:50:45 #115
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_122624817
door :überhaupt geen indruk te willen wekken, van die drang word je juist eng
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_122624912
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 00:10 schreef benzin het volgende:
Het is zo stil; ik moet er misschien maar een vraag ingooien ter discussie.

Hoe maak je een goede eerste indruk op meisjes die je ontmoet? Hoe wek je vanaf het begin de indruk dat je leuk bent om gesprekken mee te voeren, lol mee te hebben enzovoorts?
Instelling veranderen? En hou je vooral niet bezig met de kwestie of je d'r versiert of niet, het is een kwestie van zo natuurlijk mogelijk overkomen. Gewoon een leuk praatje maken, meer niet.

Denk ik dan.

En het helpt als je zelf iets hebt om te vertellen :P
Children of the night. What music they make.
pi_122646165
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 00:54 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Instelling veranderen? En hou je vooral niet bezig met de kwestie of je d'r versiert of niet, het is een kwestie van zo natuurlijk mogelijk overkomen. Gewoon een leuk praatje maken, meer niet.

Denk ik dan.

En het helpt als je zelf iets hebt om te vertellen :P
Als natuurlijk overkomen goed genoeg was was het makkelijk, maar schijnbaar is het toch niet zo makkelijk. Hoe kom je natuurlijk over?

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 00:50 schreef Andromache het volgende:
door :überhaupt geen indruk te willen wekken, van die drang word je juist eng
Maar wat moet je dan doen? Stil in een hoekje gaan zitten? Ik wil leuk overkomen.
pi_122646173
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Als natuurlijk overkomen goed genoeg was was het makkelijk, maar schijnbaar is het toch niet zo makkelijk. Hoe kom je natuurlijk over?

[..]

Maar wat moet je dan doen? Stil in een hoekje gaan zitten? Ik wil leuk overkomen.
Psycholoog al opgezocht?
Rustig aan.
pi_122646222
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:55 schreef benzin het volgende:
Kennis willen maken en leuk zijn.

Of zij jou leuk vindt ligt niet in jouw macht. Dus of je leuk overkomt ligt in wezen ook aan de tegenpartij.
Rustig aan.
pi_122646339
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Psycholoog al opgezocht?
Ik ga niet meer echt over mezelf praten. Ik probeer een algemene discussie te voeren waar meer jongens iets aan hebben en waar ik misschien ook tips uit kan halen om om te gaan met een nieuwe situatie.

Ik zit nu in de situatie waarin ik een aantal dames hebt ontmoet en daar wil ik graag een goede indruk op maken.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 18:09:09 #121
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_122646509
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:22 schreef SilentChaos het volgende:
Misschien al gepost, maar check het kanaal van
deze gasten :D
Bwhahahahah _O-
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_122646773
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kennis willen maken en leuk zijn.

Of zij jou leuk vindt ligt niet in jouw macht. Dus of je leuk overkomt ligt in wezen ook aan de tegenpartij.
Nee slim, hem de indruk geven dat hij er weinig invloed op heeft.

Benzin oogcontact maken is in ieder geval een ding wat je kunt oefenen. Wel een vereiste.
pi_122646923
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Benzin oogcontact maken is in ieder geval een ding wat je kunt oefenen. Wel een vereiste.
In wezen stelt hij zich afhankelijk van het oordeel van een willekeurig meisje op de manier dat hij ''leuk gevonden wilt worden''

Gewoon leuk zijn... De meisjes die je niet leuk vinden hebben pech.
Rustig aan.
pi_122646946
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

In wezen stelt hij zich afhankelijk van het oordeel van een willekeurig meisje op de manier dat hij ''leuk gevonden wilt worden''

Gewoon leuk zijn... De meisjes die je niet leuk vinden hebben pech.
True, maar hij weet dus niet hoe hij leuk moet zijn noch wat leuk is.
pi_122647005
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

True, maar hij weet dus niet hoe hij leuk moet zijn noch wat leuk is.
Dat lijkt me sterk, dan moet je wel een vorm van autisme hebben volgens mij.
/ kleine nuancering, zoiets zou betekenen dat je jezelf nog nooit hebt vermaakt in sociaal contact.

[ Bericht 7% gewijzigd door kingtoppie op 08-02-2013 18:44:19 ]
Rustig aan.
pi_122648130
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat moet ik dan precies doen? Gewoon af en toe proberen een blik te werpen en te kijken of ze terug kijken? Moet ik vluchtig kijken of wat langer?
pi_122648282
je bent nog steeds de passiviteit zelve dus, benzin?
pi_122648443
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk, dan moet je wel een vorm van autisme hebben volgens mij.
/ kleine nuancering, zoiets zou betekenen dat je jezelf nog nooit hebt vermaakt in sociaal contact.
Ik weet toch echt niet hoe ik leuk moet zijn.

Ik moet zeggen dat ik me inderdaad maar heel weinig vermaak in sociaal contact, zeker als het om vrouwen gaat.

Ik ben super jaloers als ik zie hoe jongens en meisjes plezier met elkaar hebben, elkaar plagen etc. Meisjes reageren nooit zo op mij en dat breekt mijn hartje.
pi_122648504
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:02 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik me inderdaad maar heel weinig vermaak in sociaal contact, zeker als het om vrouwen gaat.

Ik ben super jaloers als ik zie hoe jongens en meisjes plezier met elkaar hebben, elkaar plagen etc. Meisjes reageren nooit zo op mij en dat breekt mijn hartje.
Maarja als jij zo sociaal onvaardig bent als de pest dat je niet eens samen kunt lachen met vrienden oid.. Dan lijkt me dat je daar gewoon aan mag gaan werken. Je wilt het dan in hapklare brokjes... Ga jezelf vermaken met sociaal contact, dat is de sleutel.
Rustig aan.
pi_122649695
door bijvoorbeeld gewoon vriendelijk te glimlachen en hoi te zeggen. Zo moeilijk is dat niet
pi_122649709
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maarja als jij zo sociaal onvaardig bent als de pest dat je niet eens samen kunt lachen met vrienden oid.. Dan lijkt me dat je daar gewoon aan mag gaan werken. Je wilt het dan in hapklare brokjes... Ga jezelf vermaken met sociaal contact, dat is de sleutel.
Ik heb geen vrienden, maar ik kan met mannen soms wel lachen. Vrouwen zijn wat dat betreft een groter probleem.

Schijnbaar vinden meisjes mij niet iemand om leuk tegen te doen, dus ik moet een betere indruk maken. Dat brengt me terug bij de originele vraag; hoe maak ik een goede indruk?
pi_122649737
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:30 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb geen vrienden, maar ik kan met mannen soms wel lachen. Vrouwen zijn wat dat betreft een groter probleem.

Schijnbaar vinden meisjes mij niet iemand om leuk tegen te doen, dus ik moet een betere indruk maken. Dat brengt me terug bij de originele vraag; hoe maak ik een goede indruk?
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:29 schreef formerjellybean het volgende:
door bijvoorbeeld gewoon vriendelijk te glimlachen en hoi te zeggen. Zo moeilijk is dat niet
pi_122649806
quote:

[..]

Als jij niet leuk doet dan doet niemand leuk tegen je.
Rustig aan.
pi_122650128
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:02 schreef benzin het volgende:

[..]

waarom huur je geen hoer om te oefenen?
pi_122650251
quote:

[..]

Door normaal tegen ze te doen en ze niet compleet anders te zien omdat het vrouwen zijn.
pi_122650414
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Door normaal tegen ze te doen en ze niet compleet anders te zien omdat het vrouwen zijn.
Rare wezens hoor die vrouwen :o

Compleet anders.
Rustig aan.
pi_122650625
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Rare wezens hoor die vrouwen :o

Compleet anders.
Weet je, ik denk dat smalltalk gewoon het probleem is. Wel over je vakgebied kunnen praten, serieuze onderwerpen, maar verder niet. Veel vrouwen houden juist van smalltalk.
pi_122650733
Ja maar als Benzin al aangeeft dat die zelfs met smalltalk moeite heeft ??? Wat verwacht die dan van ons ?? We kunnen geen wonderen verrichten en hoe kunnen we bepalen wat leuk is voor hem ?? Iedereen heeft daar weer een andere definitie van , want dat vroeg die dus net
pi_122651095
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weet je, ik denk dat smalltalk gewoon het probleem is. Wel over je vakgebied kunnen praten, serieuze onderwerpen, maar verder niet. Veel vrouwenmensen houden juist van smalltalk.
Hoewel ik het bij vrouwen wel vaker heb.. Alsof zij niet op niveau kunnen praten vaak.
Rustig aan.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 20:26:17 #140
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_122652257
Misschien moet hij eerst oefenen met praten tegen vrouwen die hij totaal niet aantrekkelijk vindt, om minder druk te leggen op het gesprek?
pi_122652670
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weet je, ik denk dat smalltalk gewoon het probleem is. Wel over je vakgebied kunnen praten, serieuze onderwerpen, maar verder niet. Veel vrouwen houden juist van smalltalk.
Dat ik niet volledig technisch kan losgaan op de meeste dames snap ik, maar wat is nou echt het verschil tussen een gesprek en "smalltalk"?

Is dit wat? http://www.leren.nl/cursus/sociale-vaardigheden/smalltalk/
pi_122652734
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien moet hij eerst oefenen met praten tegen vrouwen die hij totaal niet aantrekkelijk vindt, om minder druk te leggen op het gesprek?
Eigenlijk een hele rare psychologie weet je dat.. Bij mij zou het ook totaal niet werken.... Hoezo druk eigenlijk?
Rustig aan.
pi_122652944
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat ik niet volledig technisch kan losgaan op de meeste dames snap ik, maar wat is nou echt het verschil tussen een gesprek en "smalltalk"?

Is dit wat? http://www.leren.nl/cursus/sociale-vaardigheden/smalltalk/
Je moet ook nog nadenken of je eigenlijk wel iets wilt met meisjes die alleen maar geïnteresseerd zijn in oppervlakkige onderwerpen. Ik wil zulke niet eens in mijn vriendenkring hebben eigenlijk.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 20:46:31 #144
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_122653249
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Eigenlijk een hele rare psychologie weet je dat.. Bij mij zou het ook totaal niet werken.... Hoezo druk eigenlijk?
Hij vindt het toch eng om met vrouwen te praten en vooral als hij ze leuk vindt? Minder leuk, minder druk om er een leuk gesprek van te maken.

Het is idd wel psychologie van de kouwe grond dit :D
  vrijdag 8 februari 2013 @ 20:47:37 #145
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_122653315
Wat is precies oppervlakkig en wanneer is iemand niet oppervlakkig?
pi_122653484
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als het innerlijk een beetje achterwege gelaten wordt en het vooral draait om wat woordjes / uiterlijk / gedragingen.
Rustig aan.
pi_122662975
Als je echt iemand leuk vindt dan boeit het niet of er aan smalltalk wordt gedaan of niet.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_122685866
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 23:52 schreef Comp_Lex het volgende:
Als je echt iemand leuk vindt dan boeit het niet of er aan smalltalk wordt gedaan of niet.
Onzin. Je zou maar altijd serieus moeten zijn :D
pi_122688292
quote:
99s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mannen zijn niet oppervlakkig als ze een respectabele tent in hun broek kunnen maken.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_122688643
Wat is eigenlijk jullie definitie van small talk?
pi_122688797
Gesprekken die geen betrekking hebben op vakinhoudelijke gebieden en niet te dicht bij de persoon staan. (vb: overleden ouders, relatie kapot, etc.)
pi_122688902
Meestal vergeet je de volgende dag ook weer wat besproken is. Tenzij je vrouwen op een voetstuk plaatst en een glimlach het hoogtepunt van je maand is uiteraard. Dan kun je die gesprekken woord voor woord herhalen de komende drie maanden
pi_122690765
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Gesprekken die geen betrekking hebben op vakinhoudelijke gebieden en niet te dicht bij de persoon staan. (vb: overleden ouders, relatie kapot, etc.)
Dus eigenlijk bijna alles? :?
  zaterdag 9 februari 2013 @ 22:31:17 #154
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_122692951
Iemand vroeg mij gisteren wanneer ik nou eens ging daten. Dat zette mij aan het denken, toen realiseerde ik me dat ik het gewoon niet kan. Heel simplistisch eigenlijk. Die date en versier onzin, ik snap er gewoon geen reet van. Best een opluchtende gedachte.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_122693042
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 21:51 schreef benzin het volgende:

[..]

Dus eigenlijk bijna alles? :?
Meer dan je denkt ;)
  zaterdag 9 februari 2013 @ 23:30:10 #156
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_122695817
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 22:31 schreef heloef het volgende:
Iemand vroeg mij gisteren wanneer ik nou eens ging daten. Dat zette mij aan het denken, toen realiseerde ik me dat ik het gewoon niet kan. Heel simplistisch eigenlijk. Die date en versier onzin, ik snap er gewoon geen reet van. Best een opluchtende gedachte.
Gewoon mij nadoen, mijn broeder.
pi_122695886
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gewoon mij nadoen, mijn broeder.
Vertel :')
  zaterdag 9 februari 2013 @ 23:33:52 #158
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_122695970
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 23:31 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Vertel :')
Gewoon lief doen en mooi wezen. Dan laten vrouwen vanzelf weten dat ze je leuk vinden.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 23:51:33 #159
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_122696620
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gewoon lief doen en mooi wezen. Dan laten vrouwen vanzelf weten dat ze je leuk vinden.
Daar ben ik het type niet voor.
C'est la vie
pi_122696640
Ik ben echt een talent in het missen of het veel te naief omspringen met hints en flirts van meiden. En aangezien ik zelf echt totaal geen flirt ben, loop ik daardoor nogal wat leuke potentiële dates mis heb ik het idee.

Onlangs nog de hint van een meisje dat ze zin had om die avond film te gaan kijken maar niet alleen volledig genegeerd en echt een of ander belachelijk ontwijkend antwoord gegeven..

En ze was echt lekker :@
  zaterdag 9 februari 2013 @ 23:59:54 #161
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_122696950
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 23:51 schreef heloef het volgende:

[..]

Daar ben ik het type niet voor.
Klopt, jij hebt veel meer charisma dan ik. Het zou je zelfs beter af moeten gaan dan mij.
pi_122697159
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 22:32 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Meer dan je denkt ;)
Ik dacht dat small talk alles was wat nergens over ging eigenlijk.
  zondag 10 februari 2013 @ 00:08:41 #163
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_122697315
quote:
10s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Klopt, jij hebt veel meer charisma dan ik. Het zou je zelfs beter af moeten gaan dan mij.
Och charisma, ik heb gewoon een voortreffelijk gevoel voor humoristische timing.
C'est la vie
pi_122697351
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik dacht dat small talk alles was wat nergens over ging eigenlijk.
Vergelijk het met praten over het weer. Het heeft niet veel inhoud, je kunt er vrij weinig mee, maar het is meer praten om het praten.
  zondag 10 februari 2013 @ 00:11:55 #165
380471 Nicson
hedde druksop?
pi_122697440
Ik ben weer een week single na een relatie van anderhalf jaar. Gisteren in de kroeg een beetje proberen te flirten, en ik ben er weer achter dat daadwerkelijk vrouwen versieren toch nog steeds aardig moeilijk is. :')

Behalve als je een praatgrage corpsbal met veel zelfvertrouwen bent. Dan is het heel makkelijk. :')
pi_122697442
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vergelijk het met praten over het weer. Het heeft niet veel inhoud, je kunt er vrij weinig mee, maar het is meer praten om het praten.
Daar ben ik inderdaad niet heel goed in nee. Zeker niet om zulk soort dingen leuk te maken/houden. Is dat te leren?
  zondag 10 februari 2013 @ 00:21:03 #167
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_122697848
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:11 schreef Nicson het volgende:
Ik ben weer een week single na een relatie van anderhalf jaar. Gisteren in de kroeg een beetje proberen te flirten, en ik ben er weer achter dat daadwerkelijk vrouwen versieren toch nog steeds aardig moeilijk is. :')

Behalve als je een praatgrage corpsbal met veel zelfvertrouwen bent. Dan is het heel makkelijk.
Ik heb zo'n collega, zo'n lange, slungelige corpsbal die zichzelf helemaal geweldig vind.
Ik moet er altijd een beetje om lachen, hij wou me laatst ook wijsmaken dat hij een meisje had geneukt tijdens een uitzending.
C'est la vie
  zondag 10 februari 2013 @ 00:28:19 #168
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_122698150
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Daar ben ik inderdaad niet heel goed in nee. Zeker niet om zulk soort dingen leuk te maken/houden. Is dat te leren?
Nee denk het niet, ik heb ooit een half uur een gesprek gehad met een meisje over dienstregelingen. Ze vond het nog grappig ook. Hoe? Geen idee joh. Dat moet een beetje in je zitten.

Maar misschien moet je je eens in muziek verdiepen, als er een ding is waar iedereen wel wat mee heeft is het muziek.
C'est la vie
pi_122698211
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee denk het niet, ik heb ooit een half uur een gesprek gehad met een meisje over dienstregelingen. Ze vond het nog grappig ook. Hoe? Geen idee joh. Dat moet een beetje in je zitten.

Maar misschien moet je je eens in muziek verdiepen, als er een ding is waar iedereen wel wat mee heeft is het muziek.
En voor je het weet zit je in allerlei experimentele genres verwikkeld, en vinden de meeste mensen je maar raar. Ja dat helpt :P
  zondag 10 februari 2013 @ 00:31:46 #170
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_122698280
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:28 schreef heloef het volgende:

[..]

Meeste bitches diggen gangsta rap niet G
  zondag 10 februari 2013 @ 00:44:27 #171
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_122698671
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:29 schreef Faxie het volgende:

[..]

En voor je het weet zit je in allerlei experimentele genres verwikkeld, en vinden de meeste mensen je maar raar. Ja dat helpt :P
Nee joh, ik ben zo'n beetje elke dag met muziek bezig. Dat valt wel mee joh. Gewoon de meest 'normale' muziek. Top 40, pop, rock poprock. Kijk je moet niet gaan leuteren over dat ene album van die shoegazeband uit Manchester eind jaren 80. Want dan raken mensen de weg kwijt.
C'est la vie
  zondag 10 februari 2013 @ 00:45:16 #172
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_122698703
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:31 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Meeste bitches diggen gangsta rap niet G
Ik luister niet zoveel gangstarap. _O-
C'est la vie
pi_122698710
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:44 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee joh, ik ben zo'n beetje elke dag met muziek bezig. Dat valt wel mee joh. Gewoon de meest 'normale' muziek. Top 40, pop, rock poprock. Kijk je moet niet gaan leuteren over dat ene album van die shoegazeband uit Manchester eind jaren 80. Want dan raken mensen de weg kwijt.
Normale muziek vind ik maar saai.
  zondag 10 februari 2013 @ 00:45:43 #174
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_122698719
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:45 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik luister niet zoveel gangstarap. _O-
Ik wel
  zondag 10 februari 2013 @ 00:48:01 #175
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_122698796
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Normale muziek vind ik maar saai.
Dat kan, ik zeg alleen dat iedereen wat met muziek heeft. Is naar mijn mening toch beter dan "lekker weertje" "ja joh lekker zonnetje"
C'est la vie
pi_122698828
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat kan, ik zeg alleen dat iedereen wat met muziek heeft. Is naar mijn mening toch beter dan "lekker weertje" "ja joh lekker zonnetje"
Die paar keer dat ik een poging heb gedaan raak ik ze gelijk kwijt....

Ze praten liever over lekkere zangers oid volgens mij :') Meer het imago-gedeelte van de muziek zeg maar.
  zondag 10 februari 2013 @ 00:49:02 #177
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_122698836
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Het valt mij op dat ik met de laatste 2 vrouwen waar ik mee gedate heb, het regelmatig over peners had.
Misschien is dat een tip voor benzin.
pi_122698914
quote:
99s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:49 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het valt mij op dat ik met de laatste 2 vrouwen waar ik mee gedate heb, het regelmatig over peners had.
Dat is niet mijn onderwerp. Gesprekken over dat soort dingen probeer ik te vermijden, dat is te ongemakkelijk.
  zondag 10 februari 2013 @ 00:51:45 #179
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_122698933
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:48 schreef Faxie het volgende:

[..]

Die paar keer dat ik een poging heb gedaan raak ik ze gelijk kwijt....

Ze praten liever over lekkere zangers oid volgens mij :') Meer het imago-gedeelte van de muziek zeg maar.
Oh dat heb ik dan weer niet. Maar ja dat is natuurlijk persoonlijk.
quote:

[..]

Kan, maar niet iedere vrouw vind penissen even fascinerend.
C'est la vie
pi_122698951
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:51 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is niet mijn onderwerp. Gesprekken over dat soort dingen probeer ik te vermijden, dat is te ongemakkelijk.
En daardoor leer je nooit bij omdat je blijft vermijden.
  zondag 10 februari 2013 @ 00:53:36 #181
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_122698999
Al zou ik niet aanraden om meteen het gespreksonderwerp op penissen te brengen. Dat kan ongemakkelijk zijn.
C'est la vie
  zondag 10 februari 2013 @ 00:53:37 #182
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_122699000
quote:

[..]

Laat jij hem dan ook meteen zien?
pi_122699039
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte wel denk ik; je leert met ervaring zoals ieder ander. De een zal het alleen een stuk natuurlijker/makkelijker oppikken dan de ander. Ik ken iemand die vroeger geen woord zei, verlegen was, maar je nu de oren van de kop praat over van alles en nogwat.
pi_122699103
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En daardoor leer je nooit bij omdat je blijft vermijden.
Overigens heb ik de post nogmaals gelezen waar je op reageerde en inderdaad zou ik dat gespreksonderwerp vermijden. :P Maar het moet niet zo zijn dat je dichtslaat bij seks-gerelateerde onderwerpen en dat kan je wel leren natuurlijk.
  zondag 10 februari 2013 @ 00:58:24 #185
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_122699142
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte wel denk ik; je leert met ervaring zoals ieder ander. De een zal het alleen een stuk natuurlijker/makkelijker oppikken dan de ander. Ik ken iemand die vroeger geen woord zei, verlegen was, maar je nu de oren van de kop praat over van alles en nogwat.
Ik was vroeger ook heel erg verlegen, en ben nog steeds niet de meest aanwezige persoon in een groep.
Maar als het moet lul ik zo een uur vol met iemand.
En dat is eigenlijk pas gekomen toen ik er niet meer mee bezig was hoe ik over kom bij iemand.
Voorheen had ik het hele gesprek bijna al helemaal uitgedacht in mijn hoofd, en als er maar een kleine kans was dat het slecht over zou komen dan hield ik liever mijn mond dicht.
  zondag 10 februari 2013 @ 01:02:32 #186
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_122699280
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:51 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat voor onderwerpen vind je nog meer ongemakkelijk?

quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]

Kan, maar niet iedere vrouw vind penissen even fascinerend.
Dan is die vrouw niet geschikt als partner. :D

quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:53 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Laat jij hem dan ook meteen zien?
Alleen aan Loka.
pi_122699294
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik pik het geloof ik heel erg slecht op. Ik wil het wel heel graag leren.

quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 00:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Overigens heb ik de post nogmaals gelezen waar je op reageerde en inderdaad zou ik dat gespreksonderwerp vermijden. :P Maar het moet niet zo zijn dat je dichtslaat bij seks-gerelateerde onderwerpen en dat kan je wel leren natuurlijk.
Dat dacht ik al ja.

Ik weet het niet. Seks-gerelateerde onderwerpen, maar ook gesprekken over relaties, gevoelens, vrienden en het afgelopen weekend zijn heel erg lastig.
  zondag 10 februari 2013 @ 01:23:18 #188
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_122699855
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 01:02 schreef benzin het volgende:
[..]

Dat dacht ik al ja.

Ik weet het niet. Seks-gerelateerde onderwerpen, maar ook gesprekken over relaties, gevoelens, vrienden en het afgelopen weekend zijn heel erg lastig.
Ik snap de eerste paar onderwerpen, aangezien je daar weinig van weet en weinig mee doet.
Maar wat is er raar aan het afgelopen weekend?
pi_122699957
quote:
99s.gif Op zondag 10 februari 2013 01:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik snap de eerste paar onderwerpen, aangezien je daar weinig van weet en weinig mee doet.
Maar wat is er raar aan het afgelopen weekend?
Ik heb op dat soort vragen niet echt een populair / leuk antwoord. De meeste mensen doen hele stoere dingen in het weekend, ik kan moeilijk eerlijk zeggen wat ik gedaan heb / ga doen zonder saai over te komen.
pi_122700017
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 01:26 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb op dat soort vragen niet echt een populair / leuk antwoord. De meeste mensen doen hele stoere dingen in het weekend, ik kan moeilijk eerlijk zeggen wat ik gedaan heb / ga doen zonder saai over te komen.
Beter niks zeggen dan maar ja. Hoezo saai?
  zondag 10 februari 2013 @ 01:30:30 #191
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_122700080
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 01:26 schreef benzin het volgende:

[..]

Wat doe je dan zoal in het weekend?
pi_122700251
quote:
99s.gif Op zondag 10 februari 2013 01:30 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wat doe je dan zoal in het weekend?
Meestal doe ik wat werk waar ik doordeweeks niet aan toe kom, ik ruim wat op, speel wat gitaar, speel een spelletje, kijk wat TV, rust een beetje uit en vaak verlies ik mezelf in wat programmeren of een ander leuk klein projectje.

Tegen mensen vertel ik meestal dat ik met vrienden wat ben gaan drinken en voor het volgende weekend heb ik nog niet zoveel gepland.
  zondag 10 februari 2013 @ 01:50:10 #193
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_122700640
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 01:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Meestal doe ik wat werk waar ik doordeweeks niet aan toe kom, ik ruim wat op, speel wat gitaar, speel een spelletje, kijk wat TV, rust een beetje uit en vaak verlies ik mezelf in wat programmeren of een ander leuk klein projectje.

Tegen mensen vertel ik meestal dat ik met vrienden wat ben gaan drinken en voor het volgende weekend heb ik nog niet zoveel gepland.
Je bent dus bezig met relaxen en je hobbies. Dat is toch niet raar?
  zondag 10 februari 2013 @ 01:51:02 #194
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_122700659
Ik heb volgens mij nog nooit gezegd tegen iemand dat ik het afgelopen weekend uit ben geweest.
C'est la vie
  zondag 10 februari 2013 @ 01:52:00 #195
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_122700684
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2013 01:51 schreef heloef het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit gezegd tegen iemand dat ik het afgelopen weekend uit ben geweest.
Als ik een keer uit ben geweest, verkondig ik dat meestal gelijk heel trots. Wat een prestatie is dat toch altijd van me.
pi_122700710
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 01:36 schreef benzin het volgende:

[..]

Niet voor het een of ander....

zondag 10 februari 2013 @ 01:53:23 #197
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_122700713
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 01:52 schreef twi het volgende:

[..]

Als ik een keer uit ben geweest, verkondig ik dat meestal gelijk heel trots. Wat een prestatie is dat toch altijd van me.
Net zoals dat je seks hebt gehad. De eerste week was het nog wel schattig, maar nu begint het wat voorspelbaar te worden. Ik weet gewoon wanneer Myr ongesteld is.
  zondag 10 februari 2013 @ 01:55:50 #198
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_122700779
quote:
99s.gif Op zondag 10 februari 2013 01:53 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Net zoals dat je seks hebt gehad. De eerste week was het nog wel schattig, maar nu begint het wat voorspelbaar te worden. Ik weet gewoon wanneer Myr ongesteld is.
Zoveel posts heb ik niet geplaatst het laatste halfjaar.
  zondag 10 februari 2013 @ 02:09:24 #199
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_122701128
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 01:52 schreef twi het volgende:

[..]

Ik vind het zo onnodig om elke week te gaan liegen. Ik ben saai, ik ben een radionerd. En ik schaam me er niet voor.
C'est la vie
  zondag 10 februari 2013 @ 02:14:06 #200
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_122701261
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 01:53 schreef Faxie het volgende:

[..]

Niet voor het een of ander....

Ik heb een gitaar.
Daar houdt het op.
C'est la vie
  zondag 10 februari 2013 @ 02:15:16 #201
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_122701283
quote:
10s.gif Op zondag 10 februari 2013 02:14 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb een gitaar.
Daar houdt het op.
[/quote]

Het is ook waarom Guitarist zoveel chicks krijgt.
  zondag 10 februari 2013 @ 02:16:18 #202
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_122701308
quote:
99s.gif Op zondag 10 februari 2013 02:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb een gitaar.
Daar houdt het op.
Het is ook waarom Guitarist zoveel chicks krijgt.
[/quote]
Ik ben gewoon heel slecht met instrumenten, ik liep laatst te oefenen. Een brok frustratie.
C'est la vie
pi_122702972
quote:
99s.gif Op zondag 10 februari 2013 02:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik heb een gitaar.
Daar houdt het op.
Je kan zo'n gitaar toch niet zo eenzaam laten staan? Die heeft ook liefde nodig.
Monkey see, monkey do.
pi_122703443
quote:
14s.gif Op zondag 10 februari 2013 01:51 schreef heloef het volgende:
Wat zeg je dan wel als je wordt gevraagd hoe het weekend was?
pi_122703933
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 09:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon zeggen wat je hebt gedaan? Beetje geprogrammeerd, beetje gitaargespeeld, lekker gehangen en uitgerust.
Ik denk dat mensen je op die manier sneller zullen waarderen dan wanneer je niks zegt. Dan kennen ze je tenminste zoals je bent en kan je jezelf gaan ontwikkelen
pi_122704845
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 09:56 schreef DenTijn het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon zeggen wat je hebt gedaan? Beetje geprogrammeerd, beetje gitaargespeeld, lekker gehangen en uitgerust.
Ik denk dat mensen je op die manier sneller zullen waarderen dan wanneer je niks zegt. Dan kennen ze je tenminste zoals je bent en kan je jezelf gaan ontwikkelen
Beetje porno gekeken, beetje gerukt, achter de pc gehangen en alsnog te weinig uitgerust.

Wel eerlijk blijven :P
Monkey see, monkey do.
pi_122708899
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 10:51 schreef BadObsession het volgende:

[..]

Beetje porno gekeken, beetje gerukt, achter de pc gehangen en alsnog te weinig uitgerust.

Wel eerlijk blijven :P
Goede tip, dat zeg ik ook altijd eerlijk :P
pi_122710213
Alles wat vrouwen willen weten over mannen en mannen niet over vrouwen - Allan & Barbara Pease
Allan en Barbara Pease schreven meerdere bestsellers over de verschillen tussen mannen en vrouwen, over liefde, relaties en over lichaamstaal. In Alles wat vrouwen over mannen willen weten en mannen niet over vrouwen bundelen zij al hun kennis en ervaring over de seksen in een grappig, compact, leerzaam en informatief boek. Een onmisbare handleiding voor iedereen die weleens te maken heeft met het andere geslacht, of dit nu is op het werk, in de supermarkt of thuis tussen de lakens.

Voor Benzin :D
pi_122716434
quote:
Mannen die zelf niet willen jagen en de vrouw het hof niet willen maken en denken dat vrouwen hen gaan versieren zijn de tijd van een echte vrouw niet waard
Wat vinden jullie van die tekst?
Rustig aan.
pi_122717923
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 16:15 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mwah, dat is afhankelijk van hoe je het interpreteert. Ik lees het als "wil geen contact met vrouwen" en dan moet je inderdaad niets verwachten. De communicatie is geen éénrichtingsverkeer.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zondag 10 februari 2013 @ 16:43:00 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122717946
quote:

[..]

Beetje much. Ben niet zo van de termen van 'echte man/ echte vrouw'.

Ben wel van mening dat je moeite voor elkaar moet doen, ook tijdens t daten/versieren.
pi_122718195
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 16:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Beetje much. Ben niet zo van de termen van 'echte man/ echte vrouw'.

Ben wel van mening dat je moeite voor elkaar moet doen, ook tijdens t daten/versieren.
Vind ik ook..

Krijg een beetje het idee van die tekst dat je als man een onbekend meisje een beetje het hof moet maken terwijl je niet eens weet of het wel een leuk meisje is... Omdat je anders geen kans zou maken oid..

Lijkt me ook grote onzin maarja..
Ik geloof best dat er vrouwen zijn die daarin geloven... Ik vraag me af of die vrouwen wel een diepere band op kunnen bouwen met een man want het komt een beetje over als eenrichtingsverkeer.
Rustig aan.
  zondag 10 februari 2013 @ 16:54:53 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122718443
Het gaat gewoon om voorkeuren. Ik vind t ook fantastisch als een man mij t hof maakt. Het zegt toch iets over de man.

Dus als een man dat niet wil doen (uit principe of luiheid) dan zegt dat ook wat. En dan gaat t weer over de definitie van echte vrouw.
Maar of iemand een ander 'niet waard' is daardoor. Neh dan niet dat t wat zegt.
pi_122718590
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 16:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vind ik ook..

Krijg een beetje het idee van die tekst dat je als man een onbekend meisje een beetje het hof moet maken terwijl je niet eens weet of het wel een leuk meisje is... Omdat je anders geen kans zou maken oid..

Lijkt me ook grote onzin maarja..
Ik geloof best dat er vrouwen zijn die daarin geloven... Ik vraag me af of die vrouwen wel een diepere band op kunnen bouwen met een man want het komt een beetje over als eenrichtingsverkeer.
Je zou kunnen beginnen met een gewoon gesprek en daaruit het proberen verder uit te bouwen, terwijl je tegelijkertijd let op de signalen.
pi_122718683
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 16:54 schreef Cue_ het volgende:
Het gaat gewoon om voorkeuren. Ik vind t ook fantastisch als een man mij t hof maakt. Het zegt toch iets over de man.

Dus als een man dat niet wil doen (uit principe of luiheid) dan zegt dat ook wat. En dan gaat t weer over de definitie van echte vrouw.
Maar of iemand een ander 'niet waard' is daardoor. Neh dan niet dat t wat zegt.
Ik ga dat niet bij een onbekend meisje doen waar ik maar half mee kan praten..
Rustig aan.
pi_122718712
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik persoonlijk ook niet. Ik vind dat je eerst goed contact met haar moet hebben.
  zondag 10 februari 2013 @ 17:05:35 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122718864
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Met moeite doen bedoel ik ook gewoon zelf t gesprek aangaan he. Maar t niet enkel van de vrouw laten afhangen.
pi_122718979
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Met moeite doen bedoel ik ook gewoon zelf t gesprek aangaan he. Maar t niet enkel van de vrouw laten afhangen.
Persoonlijk heb ik met gesprekken geen moeite. Het is meer dat het nooit verder gaat eigenlijk.
pi_122718982
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:05 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat laatste werkt sowieso niet, dat is kansloos.

Vraag me alleen af hoe je de motivatie erin moet houden om steeds maar weer op mensen af te stappen.
Rustig aan.
  zondag 10 februari 2013 @ 17:12:17 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122719105
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat laatste werkt sowieso niet, dat is kansloos.

Vraag me alleen af hoe je de motivatie erin moet houden om steeds maar weer op mensen af te stappen.
Omdat je benieuwd bent naar de andere persoon? Omdat diegene knap vindt? Een leukelach vindt hebben? Als je leuke verhalen hebt gehoord over diegene?

Gewoon interesse.
pi_122719542
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat je benieuwd bent naar de andere persoon? Omdat diegene knap vindt? Een leukelach vindt hebben? Als je leuke verhalen hebt gehoord over diegene?

Gewoon interesse.
Is ook zo...
Zo gaat dat ook..

Toch heb ik ondanks die redenen om iemand aan te spreken er totaal geen zin in... Je geeft jezelf toch een soort van bloot denk ik dus dat is wel een stukje ''zelfverzekerdheid'' wat erbij komt kijken.

Daar kan ik verder nog wel schijt aan hebben.. Wat mij volgens mij vooral tegenhoudt is iets meer willen dan ik kan krijgen ofzo.

Ik ben de laatste tijd wat negatief en alles maar toen ik wel positief in het leven stond heb ik ook nooit een date geregeld ofzo... Dus ik wil graag eens wat afspreken met iemand maar dat ga ik niet kunnen krijgen d.m.v. een meisje aan te spreken... Dat is misschien een verknipte gedachte.
Rustig aan.
pi_122719579
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Is ook zo...
Zo gaat dat ook..

Toch heb ik ondanks die redenen om iemand aan te spreken er totaal geen zin in... Je geeft jezelf toch een soort van bloot denk ik dus dat is wel een stukje ''zelfverzekerdheid'' wat erbij komt kijken.

Daar kan ik verder nog wel schijt aan hebben.. Wat mij volgens mij vooral tegenhoudt is iets meer willen dan ik kan krijgen ofzo.

Ik ben de laatste tijd wat negatief en alles maar toen ik wel positief in het leven stond heb ik ook nooit een date geregeld ofzo... Dus ik wil graag eens wat afspreken met iemand maar dat ga ik niet kunnen krijgen d.m.v. een meisje aan te spreken... Dat is misschien een verknipte gedachte.
Gewoon denken dat je alles kan krijgen zonder overdreven arrogant te doen. Mocht het niet zo zijn dan is dat ook geen ramp :')
  zondag 10 februari 2013 @ 17:27:26 #223
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_122719665
quote:

[..]

Is ook zo...
Zo gaat dat ook..

Hoe zat het dat met je Utrechtse?
pi_122719743
quote:
2s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:25 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Gewoon denken dat je alles kan krijgen zonder overdreven arrogant te doen. Mocht het niet zo zijn dan is dat ook geen ramp :')
Eigenlijk is dat een leuke instelling die ik best wel weer eens zou willen hebben, ik denk dat ik best versteld kan zijn van wat ik daarmee kan bereiken.

Nu nog leren hoe ik mezelf daarin kan laten geloven.
Rustig aan.
  zondag 10 februari 2013 @ 17:36:56 #225
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122719931
quote:

[..]

Is ook zo...
Zo gaat dat ook..

Nouja de enige manier om een date te krijgen is een meisje aanspreken.

Maar als je daar al geen zin in hebt of iemand niet interessant genoeg vindt (op eerste gezicht- ja dan gaat t niet werken.

Dus je moet er wel echt zin in hebben.
En dan is t gaan met die banaan en gewoon jezelf zijn.
Het is eng ja. Maar het ergste wat kan gebeuren is dat diegene niet wil. Als je er niet op was afgestapt had je die conclussie ook gemaakt. Alleen weet je t nu zeker en heb je er miss weer wat van geleerd :)

En t is niet altijd leuk, ook niet altijd voor je zelfvertrouwen. Maar t gata nu eenmaal niet over rozen.
pi_122719958
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:30 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Eigenlijk is dat een leuke instelling die ik best wel weer eens zou willen hebben, ik denk dat ik best versteld kan zijn van wat ik daarmee kan bereiken.

Nu nog leren hoe ik mezelf daarin kan laten geloven.
Squat je al?
pi_122719995
quote:
6s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:37 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Squat je al?
Van squaten krijg je meer testosteron waardoor je enorm zelfverzekerd wordt dit dat.
Soms squat ik, soms is prima voor mij.
Rustig aan.
pi_122720402
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nouja de enige manier om een date te krijgen is een meisje aanspreken.

Maar als je daar al geen zin in hebt of iemand niet interessant genoeg vindt (op eerste gezicht- ja dan gaat t niet werken.

Dus je moet er wel echt zin in hebben.
En dan is t gaan met die banaan en gewoon jezelf zijn.
Het is eng ja. Maar het ergste wat kan gebeuren is dat diegene niet wil. Als je er niet op was afgestapt had je die conclussie ook gemaakt. Alleen weet je t nu zeker en heb je er miss weer wat van geleerd :)

En t is niet altijd leuk, ook niet altijd voor je zelfvertrouwen. Maar t gata nu eenmaal niet over rozen.
Ik heb er vaak zat wel zin in gehad heeft alleen nooit iets opgeleverd en daardoor heb ik er nu ook denk ik geen zin in.

Hoewel dat ook gewoon met mijn gevoel te maken heeft, als ik blij ben dan wil ik dat wel gewoon delen :P

Maarja waarom zou ik er nooit een date uit gehaald hebben? Ik denk dat ik te weinig nummers gevraagd heb? Niet duidelijk genoeg voor mezelf had dat ik eens iemand echt wil ontmoeten?

Zonde wel dat vrouwen 0.0 initiatief nemen anders had er vast wel iets plaatsgevonden ook al zou ik er niet enorm naar handelen.
Rustig aan.
  zondag 10 februari 2013 @ 17:58:26 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122720660
0,0 is wat weinig he. Ik heb zelfs laatst alle initiatief genomen ;)

Maar ja het ligt ook erg aan je bui.

En waarom t niet lukt? Geen idee, moeilijk van afstand te zeggen. Maar miss moet je wat voortvarender zijn. Sneller om een nr vragen , snellee duidelijk zijn wat je van ze wilt.
pi_122720859
Ja men zegt dat ze er zijn ik zie ze eigenlijk gewoon niet, maarja.

Kijk ik ga altijd onbevangen een gesprekje aan... Als zij interesse in mij toont groeit mijn interesse in haar... Als zo een gesprek lekker verloopt hoef ik niet snel te zijn whatever.....

Maarja... ehm... Als het meisje terug naar der vriendinnen gaat en ''mij wel later op de avond weer spreekt'' misschien moet ik dan gelijk een nummer vragen... Gewoon gelijk als er een ''logisch einde'' komt aan het gesprek.

Ik heb dat nooit zo gedaan omdat ik mezelf gewoon vermaakte... Als een gesprek lekker verliep dan vind ik dat een leuke ervaring maar na een leuk gesprek met een interessant meisje die ik dan wel weer later zou zien vond ik altijd wel prima... Alsof echte interesse in elkaar etc vanzelf zou moeten komen... Dat we elkaar wel vaker tegenkomen diezelfde avond en het zodoende wel automatisch iets meer wordt.

Maar nee zo gaat dat niet.
Rustig aan.
  zondag 10 februari 2013 @ 18:14:07 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122721324
Als ze wegloopt en je vond t gezellig gewoon nr vragen. T kan geen kwaad. Of idd als je haar nog voor een tweede keer spreekt.
De kans dat je iemand een week later weer ziet is zo klein, dus je moet dan wel t heft in handennemen wil je der npg een keer zien.

Maakt t je niet uit, tja dan kom je idd niet aan een date.
  zondag 10 februari 2013 @ 18:20:06 #232
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_122721555
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:58 schreef Cue_ het volgende:
En waarom t niet lukt? Geen idee, moeilijk van afstand te zeggen..
Grijp je kans, kt!
  zondag 10 februari 2013 @ 18:32:00 #233
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_122722014
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:14 schreef Cue_ het volgende:
Als ze wegloopt en je vond t gezellig gewoon nr vragen. T kan geen kwaad. Of idd als je haar nog voor een tweede keer spreekt.
De kans dat je iemand een week later weer ziet is zo klein, dus je moet dan wel t heft in handennemen wil je der npg een keer zien.

Maakt t je niet uit, tja dan kom je idd niet aan een date.
Ik geef mijn nummer wel, als een vrouw die van haar geeft of de mijne vraagt. Als ik contact niet leuk vind, komt het ook niet zover dat diegene mijn nummer vraagt.
pi_122722712
quote:
99s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik geef mijn nummer wel, als een vrouw die van haar geeft of de mijne vraagt. Als ik contact niet leuk vind, komt het ook niet zover dat diegene mijn nummer vraagt.
Lekker veilig.
  zondag 10 februari 2013 @ 19:25:51 #235
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122723950
quote:
99s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

En je kan t ook zelf vragrn natuurlijk.
  zondag 10 februari 2013 @ 19:41:58 #236
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_122724539
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:51 schreef Fascination het volgende:

[..]

Lekker veilig.
Klopt, maar het werkt wel.

quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En je kan t ook zelf vragrn natuurlijk.
Dat zou kunnen. Ik weet alleen nog niet hoe en wanneer. Ik ben sociaal nog niet sterk genoeg daarvoor, lijkt het.
  zondag 10 februari 2013 @ 19:59:16 #237
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122725325
quote:
99s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:

Dat zou kunnen. Ik weet alleen nog niet hoe en wanneer. Ik ben sociaal nog niet sterk genoeg daarvoor, lijkt het.
Gewoon proberen. Nee heb je, ja kan je krijgen
  zondag 10 februari 2013 @ 20:00:12 #238
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_122725359
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 19:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gewoon proberen. Nee heb je, ja kan je krijgen
Uiteraard. Als ik iemand tegenkom die ik zou willen daten is dit zeker het plan.
pi_122726745
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 13:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Alles wat vrouwen willen weten over mannen en mannen niet over vrouwen - Allan & Barbara Pease

...

Voor Benzin :D
Ik zal eens kijken, klinkt interessant; hopelijk is het leerzaam.

Weet je toevallig wat de Engelstalige titel van dat boek is? :)
  zondag 10 februari 2013 @ 20:59:52 #240
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_122728509
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 17:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik heb er vaak zat wel zin in gehad heeft alleen nooit iets opgeleverd en daardoor heb ik er nu ook denk ik geen zin in.

Hoewel dat ook gewoon met mijn gevoel te maken heeft, als ik blij ben dan wil ik dat wel gewoon delen :P

Maarja waarom zou ik er nooit een date uit gehaald hebben? Ik denk dat ik te weinig nummers gevraagd heb? Niet duidelijk genoeg voor mezelf had dat ik eens iemand echt wil ontmoeten?

Zonde wel dat vrouwen 0.0 initiatief nemen anders had er vast wel iets plaatsgevonden ook al zou ik er niet enorm naar handelen.
Je haalt er nooit een date uit omdat je het bijna nooit vraagt op de eerste avond, want dat vind je vreemd.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  zondag 10 februari 2013 @ 21:12:46 #241
350968 kedge
cicatrix manet
pi_122729285
quote:

[..]

Beetje ouderwets. Maar ik herken het deels wel. Vrouwen beginnen de flirt vaak door oogcontact bijv. en aan de man dan om de jacht te openen bij wederzijdse interesse.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
pi_122733928
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 18:20 schreef twi het volgende:

[..]

Grijp je kans, kt!
Jij bent scherp :o
Rustig aan.
pi_122741056
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 20:27 schreef benzin het volgende:
Allan & Barbara Pease
http://en.wikipedia.org/wiki/Allan_Pease hele rits
  dinsdag 12 februari 2013 @ 01:43:12 #244
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_122777711
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 09:17 schreef benzin het volgende:

[..]

Mijn vaste tekst: 'Rustig, lekker niks gedaan. Beetje films kijken, paar voetbalpotjes'
C'est la vie
pi_122777740
Worrying won't keep the bad stuff from happening, it just prevents you from enjoying the good.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 02:01:17 #246
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_122777805
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 01:43 schreef heloef het volgende:

[..]

Mijn vaste tekst: 'Rustig, lekker niks gedaan. Beetje films kijken, paar voetbalpotjes'
Gemasturbeerd op jouw foto.
  dinsdag 12 februari 2013 @ 02:03:44 #247
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_122777814
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 02:01 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Gemasturbeerd op jouw foto.
Je hebt wel een belabberde smaak als je je kan klaar trekken op een schele neger met een plofkop.

Maar dat terzijde.
C'est la vie
  dinsdag 12 februari 2013 @ 02:07:58 #248
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_122777826
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 februari 2013 02:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Je hebt wel een belabberde smaak als je je kan klaar trekken op een schele neger met een plofkop.

Maar dat terzijde.
_O-
Wat ben je toch ook een baas.

Ach ja, je kent mijn smaak.
pi_122846461
Ik heb weer een leuk meisje op het oog, maar ik weet niet of ik haar ooit weer zal zien.
pi_122846510
zorg daar dan voor
pi_122846783
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:09 schreef Cassandra87 het volgende:
zorg daar dan voor
Daar heb ik helaas geen controle over. Ik heb haar al wel gevonden op FB, maar ik kan haar geen verzoek sturen, omdat ik heel weinig contact met haar gehad heb.
pi_122846829
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:13 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Daar heb ik helaas geen controle over. Ik heb haar al wel gevonden op FB, maar ik kan haar geen verzoek sturen, omdat ik heel weinig contact met haar gehad heb.
Zijn daar regels voor? :o
pi_122846923
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Gewoon net als KPD :D
pi_122847059
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:14 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Bij mij is daar een ongeschreven regel voor. Even 5 minuten contact is voor mij niet gelijk aan "Facebook vriend".
pi_122847152
Tsja als je zonder schieten geen succes hebt zul je op een gegeven moment toch íets moeten. Of de komende paar jaar in dit topic blijven, is wel gezellig *;

Ik heb mensen voor nóg minder op mijn facebook :+
pi_122847278
Ik heb zo mijn principes en ik ben niet van plan om de komende paar jaar zo in dit topic te blijven.
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:21:06 #257
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_122847283
Desondanks, als iemand je na een casual gesprekje op gaat zoeken op Facebook, dan verdient dat wel de Creepy prijs.
pi_122847292
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Tsja als je zonder schieten geen succes hebt zul je op een gegeven moment toch íets moeten. Of de komende paar jaar in dit topic blijven, is wel gezellig *;

Ik heb mensen voor nóg minder op mijn facebook :+
Ik laat mij altijd toevoegen :7
pi_122847329
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:21 schreef twi het volgende:
Desondanks, als iemand je na een casual gesprekje op gaat zoeken op Facebook, dan verdient dat wel de Creepy prijs.
Na een leuke stapavond dan, waar je beetje geouwehoerd (maar niet gezoend) hebt dan :P
pi_122847366
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:21 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb zo mijn principes en ik ben niet van plan om de komende paar jaar zo in dit topic te blijven.
wat ben je dan van plan?
pi_122847722
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:22 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

wat ben je dan van plan?
Ik ga wachten totdat ze weer op komt dagen. Ik heb geen andere keus. Ik had te weinig contact met haar om verdere actie te kunnen ondernemen.
pi_122847774
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:28 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ga wachten totdat ze weer op komt dagen. Ik heb geen andere keus. Ik had te weinig contact met haar om verdere actie te kunnen ondernemen.
ipv jaren in het topic blijven hangen
Of is dit ondanks het weinige contact toch een potentiele kanshebber O+
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:30:44 #263
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_122847849
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:28 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je hebt altijd een andere keus.
De enige keuze belemmerende factor in deze ben jij zelf.
pi_122847959
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:29 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ipv jaren in het topic blijven hangen
Of is dit ondanks het weinige contact toch een potentiele kanshebber O+
Het laatste idd :)
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Je hebt altijd een andere keus.
De enige keuze belemmerende factor in deze ben jij zelf.
Tja, ik kan natuurlijk altijd de creepy stalker uit gaan hangen en dan opgepakt worden door de politie. Dat is ook gewoon een keuze.
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:33:05 #265
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122847986
Je kan haar best wel een FB berichtje sturen hoor. Als je der naam en woonplaats weet ben je vaak al makkelijk te vinden.

De date die ik nu heb heb ik 2 dansjes mee gedaan met de salsaavond en daarna kort gesproken. Toegevoegd op facebook en een berichtje gestuurd. Kon hij waarderen :)
daarna heeft hij mij al snel gegoogled en vanuit daar hebben we leuke gesprekken gehad over zijn bevindingen.

Ondertussen nu 3 dates gehad en het is nog steeds leuk :)

Of ik had niets kunnen sturen, kunnen hopen dat ie nog een keer zou komen dansen en geen stap verder te zijn.
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:33:21 #266
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_122847995
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:32 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

Tja, ik kan natuurlijk altijd de creepy stalker uit gaan hangen en dan opgepakt worden door de politie. Dat is ook gewoon een keuze.
Klopt. Toon je in ieder geval wel initiatief en wacht je niet af.
pi_122848006
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:32 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

Als je het casual doet kan het wel op zich ;) Maar als ze laat merken dat ze er niet op zit te wachten moet je wel van ophouden weten ;)
pi_122848061
hoe zeggen ze dat zo mooi, lekker cliche, zonder een blauwtje te lopen zul je altijd een groentje blijven?
pi_122848232
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef Cue_ het volgende:
Je kan haar best wel een FB berichtje sturen hoor. Als je der naam en woonplaats weet ben je vaak al makkelijk te vinden.

De date die ik nu heb heb ik 2 dansjes mee gedaan met de salsaavond en daarna kort gesproken. Toegevoegd op facebook en een berichtje gestuurd. Kon hij waarderen :)
daarna heeft hij mij al snel gegoogled en vanuit daar hebben we leuke gesprekken gehad over zijn bevindingen.

Ondertussen nu 3 dates gehad en het is nog steeds leuk :)

Of ik had niets kunnen sturen, kunnen hopen dat ie nog een keer zou komen dansen en geen stap verder te zijn.
Ja, die dansjes doet het 'm. Ik heb verder geen zak met haar gedaan. Dat mocht ik ook niet doen trouwens :)
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef Cassandra87 het volgende:
hoe zeggen ze dat zo mooi, lekker cliche, zonder een blauwtje te lopen zul je altijd een groentje blijven?
Dat geldt voor mij inmiddels niet meer ;)
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:38:44 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122848308
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef Comp_Lex het volgende:

Ja, die dansjes doet het 'm. Ik heb verder geen zak met haar gedaan. Dat mocht ik ook niet doen trouwens :)
Nou vertel eens. hoe hebj e haar leren kennen, hebben jullie gesproken, etc etc etc
pi_122848379
je bent geen groentje meer? Ik kom te weinig in dit topic merk ik al..
pi_122848576
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nou vertel eens. hoe hebj e haar leren kennen, hebben jullie gesproken, etc etc etc
Ik was aan het werk en ik moest haar wat uitleggen. Het stelde geen zak voor, maar ze werd "heel erg enthousiast" van mijn uitleg en dat viel me op :)
Dat doen ze normaal gesproken nooit.
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:44:23 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122848669
Als in.. ze is je collega? of een klant? of wat?
pi_122848684
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:43 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik was aan het werk en ik moest haar wat uitleggen. Het stelde geen zak voor, maar ze werd "heel erg enthousiast" van mijn uitleg en dat viel me op :)
Dat doen ze normaal gesproken nooit.
Heel erg enthousiast klinkt alsof ze van haar stoel gleed
pi_122848694
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:
je bent geen groentje meer? Ik kom te weinig in dit topic merk ik al..
Ik denk dat het ook niet gaat of je nu wel of niet een keer gezoend hebt. Dat kan ook een incident zijn en verder weinig structureel.
pi_122848863
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:44 schreef Cue_ het volgende:
Als in.. ze is je collega? of een klant? of wat?
Een clubgenote.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:44 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Heel erg enthousiast klinkt alsof ze van haar stoel gleed
Sorry, dat begrijp ik niet. Wat betekent dat?
pi_122848934
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:47 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Een clubgenote.

[..]

Dat ze 'behoorlijk enthousiast werd' van je
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:48:31 #278
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122848939
clubgenoot? als in?
pi_122849090
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:48 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat ze 'behoorlijk enthousiast werd' van je
Ja, het was vooral de manier waarop ze keek en reageerde. Gewoon "te enthousiast" op een supersaai verhaaltje. "Daar zit meer achter" denk ik dan.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:48 schreef Cue_ het volgende:
clubgenoot? als in?
Ze was lid van dezelfde vereniging, maar ik had haar nog nooit eerder gezien.
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:52:34 #280
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122849148
Oww een vereniging, dan is het niet vreemd om der gewoon toe te voegen / berichtje te sturen :)
Is er niet 1 of andere facebookgroep van die vereniging?
pi_122849328
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:52 schreef Cue_ het volgende:
Oww een vereniging, dan is het niet vreemd om der gewoon toe te voegen / berichtje te sturen :)
Is er niet 1 of andere facebookgroep van die vereniging?
Er is wel een groep, maar daar zit ze niet bij. Ik "durf" momenteel nog niets, want er is te weinig connectie.
pi_122849356
Hier denken mensen echt te veel :') ;(
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:58:10 #283
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122849483
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Er is wel een groep, maar daar zit ze niet bij. Ik "durf" momenteel nog niets, want er is te weinig connectie.
Echt wees eens niet zo bang. Dergelijke sites/progs/media is juist bedoelt om meer contact te leggen. Dat kan zelfs op basis van niets zijn.

Ze gaat je echt niet raar aankijken ofzo hoor
pi_122849501
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:47 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Een clubgenote.

[..]

Ik zal het even vertalen. Komptiedanhe?

Heel erg enthousiast klinkt alsof haar vrouwelijke geslachtsorgaan uit zichzelf dermate veel vocht begon te produceren bij het aanhoren van jouw onovertroffen wijsheid dat haar gehele zitvlak spontaan de grip en tractie op haar stoel verloor.

Dus dat ze een natte muts van je kreeg. Aaaaaaight? :D
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  woensdag 13 februari 2013 @ 21:58:42 #285
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_122849520
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Het is maar facebook.
Dat is juist bedoeld voor vluchtige contacten.
pi_122849575
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:58 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Het is maar facebook.
waarom zijn wij nog geen vriendjes :'(
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:00:12 #287
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_122849606
quote:
1s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:59 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

waarom zijn wij nog geen vriendjes :'(
Omdat ik niet weet hoe je heet -O-
pi_122849664
Voeg haar gewoon toe man, niet zo moeilijk doen :')

Ik hoop zaterdag weer het meisje tegen te komen die ik zaterdag ook tegen kwam. Ze kwam tegen me aan staan en keek me een paar keer lief aan, maar m'n kameraden wilden naar een andere kroeg en ik moest mee. Haar zaterdag maar eens aanspreken als ze er is :)
pi_122849730
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Omdat ik niet weet hoe je heet -O-
Ze heet vast Cassandra :P
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:03:39 #290
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_122849820
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:02 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik denk dat ik haar gevonden heb, ik ga haar toevoegen.
Maar wat nu als het de verkeerde is?
pi_122849860
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:03 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Gesprekje aanknopen
pi_122849883
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:03 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde :') Ik schrok er zelf van dat ik ook gelijk de goede vond :')
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:05:14 #293
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_122849919
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:04 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde :') Ik schrok er zelf van dat ik ook gelijk de goede vond :')
Ik kan niet toevoegen -O-
pi_122849936
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 21:58 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Het is maar facebook.
Ik gebruik facebook niet zo.
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:06:02 #295
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122849965
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:05 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik gebruik facebook niet zo.
Vanaf nu.. voor haar.. wel *O*
pi_122850050
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vanaf nu.. voor haar.. wel *O*
*klik**klik**klik* ... hmm, de knop gaat toch niet om.
pi_122850061
quote:
17s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:02 schreef debeterebob het volgende:

[..]

nee
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:08:00 #298
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122850090
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:07 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

*klik**klik**klik* ... hmm, de knop gaat toch niet om.
Gewoon iets harder draaien. Je hebt echt niets te verliezen, enkel te winnen.
pi_122850211
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 22:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Gewoon iets harder draaien. Je hebt echt niets te verliezen, enkel te winnen.
Nee, ik moet het goed doen. Na een normaal gesprek van zeg, 30 minuten, zou ik het wel doen.
  woensdag 13 februari 2013 @ 22:36:02 #300
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122851736
Dan moet je het zelf maar weten. Succes.
pi_122853286
Wie niet waagt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')