Daar heb ik helaas geen controle over. Ik heb haar al wel gevonden op FB, maar ik kan haar geen verzoek sturen, omdat ik heel weinig contact met haar gehad heb.quote:
Zijn daar regels voor?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:13 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Daar heb ik helaas geen controle over. Ik heb haar al wel gevonden op FB, maar ik kan haar geen verzoek sturen, omdat ik heel weinig contact met haar gehad heb.
Bij mij is daar een ongeschreven regel voor. Even 5 minuten contact is voor mij niet gelijk aan "Facebook vriend".quote:
Ik laat mij altijd toevoegenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:18 schreef Cassandra87 het volgende:
Tsja als je zonder schieten geen succes hebt zul je op een gegeven moment toch íets moeten. Of de komende paar jaar in dit topic blijven, is wel gezellig
Ik heb mensen voor nóg minder op mijn facebook
Na een leuke stapavond dan, waar je beetje geouwehoerd (maar niet gezoend) hebt danquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:21 schreef twi het volgende:
Desondanks, als iemand je na een casual gesprekje op gaat zoeken op Facebook, dan verdient dat wel de Creepy prijs.
wat ben je dan van plan?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:21 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb zo mijn principes en ik ben niet van plan om de komende paar jaar zo in dit topic te blijven.
Ik ga wachten totdat ze weer op komt dagen. Ik heb geen andere keus. Ik had te weinig contact met haar om verdere actie te kunnen ondernemen.quote:
ipv jaren in het topic blijven hangenquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:28 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ga wachten totdat ze weer op komt dagen. Ik heb geen andere keus. Ik had te weinig contact met haar om verdere actie te kunnen ondernemen.
Je hebt altijd een andere keus.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:28 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ga wachten totdat ze weer op komt dagen. Ik heb geen andere keus. Ik had te weinig contact met haar om verdere actie te kunnen ondernemen.
Het laatste iddquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ipv jaren in het topic blijven hangen
Of is dit ondanks het weinige contact toch een potentiele kanshebber
Tja, ik kan natuurlijk altijd de creepy stalker uit gaan hangen en dan opgepakt worden door de politie. Dat is ook gewoon een keuze.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt altijd een andere keus.
De enige keuze belemmerende factor in deze ben jij zelf.
Klopt. Toon je in ieder geval wel initiatief en wacht je niet af.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het laatste idd
[..]
Tja, ik kan natuurlijk altijd de creepy stalker uit gaan hangen en dan opgepakt worden door de politie. Dat is ook gewoon een keuze.
Als je het casual doet kan het wel op zichquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Het laatste idd
[..]
Tja, ik kan natuurlijk altijd de creepy stalker uit gaan hangen en dan opgepakt worden door de politie. Dat is ook gewoon een keuze.
Ja, die dansjes doet het 'm. Ik heb verder geen zak met haar gedaan. Dat mocht ik ook niet doen trouwensquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:33 schreef Cue_ het volgende:
Je kan haar best wel een FB berichtje sturen hoor. Als je der naam en woonplaats weet ben je vaak al makkelijk te vinden.
De date die ik nu heb heb ik 2 dansjes mee gedaan met de salsaavond en daarna kort gesproken. Toegevoegd op facebook en een berichtje gestuurd. Kon hij waarderen
daarna heeft hij mij al snel gegoogled en vanuit daar hebben we leuke gesprekken gehad over zijn bevindingen.
Ondertussen nu 3 dates gehad en het is nog steeds leuk![]()
Of ik had niets kunnen sturen, kunnen hopen dat ie nog een keer zou komen dansen en geen stap verder te zijn.
Dat geldt voor mij inmiddels niet meerquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:34 schreef Cassandra87 het volgende:
hoe zeggen ze dat zo mooi, lekker cliche, zonder een blauwtje te lopen zul je altijd een groentje blijven?
Nou vertel eens. hoe hebj e haar leren kennen, hebben jullie gesproken, etc etc etcquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:37 schreef Comp_Lex het volgende:
Ja, die dansjes doet het 'm. Ik heb verder geen zak met haar gedaan. Dat mocht ik ook niet doen trouwens
Ik was aan het werk en ik moest haar wat uitleggen. Het stelde geen zak voor, maar ze werd "heel erg enthousiast" van mijn uitleg en dat viel me opquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou vertel eens. hoe hebj e haar leren kennen, hebben jullie gesproken, etc etc etc
Heel erg enthousiast klinkt alsof ze van haar stoel gleedquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik was aan het werk en ik moest haar wat uitleggen. Het stelde geen zak voor, maar ze werd "heel erg enthousiast" van mijn uitleg en dat viel me op
Dat doen ze normaal gesproken nooit.
Ik denk dat het ook niet gaat of je nu wel of niet een keer gezoend hebt. Dat kan ook een incident zijn en verder weinig structureel.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:
je bent geen groentje meer? Ik kom te weinig in dit topic merk ik al..
Een clubgenote.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:44 schreef Cue_ het volgende:
Als in.. ze is je collega? of een klant? of wat?
Sorry, dat begrijp ik niet. Wat betekent dat?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heel erg enthousiast klinkt alsof ze van haar stoel gleed
Dat ze 'behoorlijk enthousiast werd' van jequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Een clubgenote.
[..]
Sorry, dat begrijp ik niet. Wat betekent dat?
Ja, het was vooral de manier waarop ze keek en reageerde. Gewoon "te enthousiast" op een supersaai verhaaltje. "Daar zit meer achter" denk ik dan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat ze 'behoorlijk enthousiast werd' van je
Ze was lid van dezelfde vereniging, maar ik had haar nog nooit eerder gezien.quote:
Er is wel een groep, maar daar zit ze niet bij. Ik "durf" momenteel nog niets, want er is te weinig connectie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:52 schreef Cue_ het volgende:
Oww een vereniging, dan is het niet vreemd om der gewoon toe te voegen / berichtje te sturen
Is er niet 1 of andere facebookgroep van die vereniging?
Echt wees eens niet zo bang. Dergelijke sites/progs/media is juist bedoelt om meer contact te leggen. Dat kan zelfs op basis van niets zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Er is wel een groep, maar daar zit ze niet bij. Ik "durf" momenteel nog niets, want er is te weinig connectie.
Ik zal het even vertalen. Komptiedanhe?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Een clubgenote.
[..]
Sorry, dat begrijp ik niet. Wat betekent dat?
Het is maar facebook.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Er is wel een groep, maar daar zit ze niet bij. Ik "durf" momenteel nog niets, want er is te weinig connectie.
waarom zijn wij nog geen vriendjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is maar facebook.
Dat is juist bedoeld voor vluchtige contacten.
Omdat ik niet weet hoe je heetquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
waarom zijn wij nog geen vriendjes
Gesprekje aanknopenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar gevonden heb, ik ga haar toevoegen.
Maar wat nu als het de verkeerde is?
Ik had hetzelfdequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar gevonden heb, ik ga haar toevoegen.
Maar wat nu als het de verkeerde is?
Ik kan niet toevoegenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik had hetzelfdeIk schrok er zelf van dat ik ook gelijk de goede vond
Ik gebruik facebook niet zo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is maar facebook.
Dat is juist bedoeld voor vluchtige contacten.
*klik**klik**klik* ... hmm, de knop gaat toch niet om.quote:
Gewoon iets harder draaien. Je hebt echt niets te verliezen, enkel te winnen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
*klik**klik**klik* ... hmm, de knop gaat toch niet om.
Nee, ik moet het goed doen. Na een normaal gesprek van zeg, 30 minuten, zou ik het wel doen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon iets harder draaien. Je hebt echt niets te verliezen, enkel te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |