Een clubgenote.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:44 schreef Cue_ het volgende:
Als in.. ze is je collega? of een klant? of wat?
Sorry, dat begrijp ik niet. Wat betekent dat?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heel erg enthousiast klinkt alsof ze van haar stoel gleed
Dat ze 'behoorlijk enthousiast werd' van jequote:Op woensdag 13 februari 2013 21:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Een clubgenote.
[..]
Sorry, dat begrijp ik niet. Wat betekent dat?
Ja, het was vooral de manier waarop ze keek en reageerde. Gewoon "te enthousiast" op een supersaai verhaaltje. "Daar zit meer achter" denk ik dan.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat ze 'behoorlijk enthousiast werd' van je
Ze was lid van dezelfde vereniging, maar ik had haar nog nooit eerder gezien.quote:
Er is wel een groep, maar daar zit ze niet bij. Ik "durf" momenteel nog niets, want er is te weinig connectie.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:52 schreef Cue_ het volgende:
Oww een vereniging, dan is het niet vreemd om der gewoon toe te voegen / berichtje te sturen
Is er niet 1 of andere facebookgroep van die vereniging?
Echt wees eens niet zo bang. Dergelijke sites/progs/media is juist bedoelt om meer contact te leggen. Dat kan zelfs op basis van niets zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Er is wel een groep, maar daar zit ze niet bij. Ik "durf" momenteel nog niets, want er is te weinig connectie.
Ik zal het even vertalen. Komptiedanhe?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:47 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Een clubgenote.
[..]
Sorry, dat begrijp ik niet. Wat betekent dat?
Het is maar facebook.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:55 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Er is wel een groep, maar daar zit ze niet bij. Ik "durf" momenteel nog niets, want er is te weinig connectie.
waarom zijn wij nog geen vriendjesquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is maar facebook.
Dat is juist bedoeld voor vluchtige contacten.
Omdat ik niet weet hoe je heetquote:Op woensdag 13 februari 2013 21:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
waarom zijn wij nog geen vriendjes
Gesprekje aanknopenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar gevonden heb, ik ga haar toevoegen.
Maar wat nu als het de verkeerde is?
Ik had hetzelfdequote:Op woensdag 13 februari 2013 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar gevonden heb, ik ga haar toevoegen.
Maar wat nu als het de verkeerde is?
Ik kan niet toevoegenquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik had hetzelfdeIk schrok er zelf van dat ik ook gelijk de goede vond
Ik gebruik facebook niet zo.quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is maar facebook.
Dat is juist bedoeld voor vluchtige contacten.
*klik**klik**klik* ... hmm, de knop gaat toch niet om.quote:
Gewoon iets harder draaien. Je hebt echt niets te verliezen, enkel te winnen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:07 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
*klik**klik**klik* ... hmm, de knop gaat toch niet om.
Nee, ik moet het goed doen. Na een normaal gesprek van zeg, 30 minuten, zou ik het wel doen.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon iets harder draaien. Je hebt echt niets te verliezen, enkel te winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |