abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122468854
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je kan je nu aansluiten bij robijn48. en haar immense wijsheid. _O-
Wie is Robijn48 en is ze lekker?
  maandag 4 februari 2013 @ 16:45:11 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122468878
Mensen komop.. even van die SC af!

R&P / [SC Relaties] #448 Waar een topic gered wordt :7
pi_122468881
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:

[..]

Je kan je nu aansluiten bij robijn48. en haar immense wijsheid. _O-
:')

wat een irritant figuur is dat zeg. :')
al was ambi ook lekker aan het rellen in dat topic over die gastjes in eindhoven. :7
pi_122468912
quote:
19s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:45 schreef dawg het volgende:

[..]

:')

wat een irritant figuur is dat zeg. :')
al was ambi ook lekker aan het rellen in dat topic over die gastjes in eindhoven. :7
Ik rel niet. Ik ben echt zo debiel. Ik denk echt zo :')

Goed. SC af nu dan.
  maandag 4 februari 2013 @ 21:22:20 #113
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122483790
Misschien al gepost, maar check het kanaal van
deze gasten :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_122623742
Het is zo stil; ik moet er misschien maar een vraag ingooien ter discussie.

Hoe maak je een goede eerste indruk op meisjes die je ontmoet? Hoe wek je vanaf het begin de indruk dat je leuk bent om gesprekken mee te voeren, lol mee te hebben enzovoorts?
  vrijdag 8 februari 2013 @ 00:50:45 #115
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_122624817
door :überhaupt geen indruk te willen wekken, van die drang word je juist eng
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_122624912
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 00:10 schreef benzin het volgende:
Het is zo stil; ik moet er misschien maar een vraag ingooien ter discussie.

Hoe maak je een goede eerste indruk op meisjes die je ontmoet? Hoe wek je vanaf het begin de indruk dat je leuk bent om gesprekken mee te voeren, lol mee te hebben enzovoorts?
Instelling veranderen? En hou je vooral niet bezig met de kwestie of je d'r versiert of niet, het is een kwestie van zo natuurlijk mogelijk overkomen. Gewoon een leuk praatje maken, meer niet.

Denk ik dan.

En het helpt als je zelf iets hebt om te vertellen :P
Children of the night. What music they make.
pi_122646165
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 00:54 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Instelling veranderen? En hou je vooral niet bezig met de kwestie of je d'r versiert of niet, het is een kwestie van zo natuurlijk mogelijk overkomen. Gewoon een leuk praatje maken, meer niet.

Denk ik dan.

En het helpt als je zelf iets hebt om te vertellen :P
Als natuurlijk overkomen goed genoeg was was het makkelijk, maar schijnbaar is het toch niet zo makkelijk. Hoe kom je natuurlijk over?

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 00:50 schreef Andromache het volgende:
door :überhaupt geen indruk te willen wekken, van die drang word je juist eng
Maar wat moet je dan doen? Stil in een hoekje gaan zitten? Ik wil leuk overkomen.
pi_122646173
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Als natuurlijk overkomen goed genoeg was was het makkelijk, maar schijnbaar is het toch niet zo makkelijk. Hoe kom je natuurlijk over?

[..]

Maar wat moet je dan doen? Stil in een hoekje gaan zitten? Ik wil leuk overkomen.
Psycholoog al opgezocht?
Rustig aan.
pi_122646222
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:55 schreef benzin het volgende:
Kennis willen maken en leuk zijn.

Of zij jou leuk vindt ligt niet in jouw macht. Dus of je leuk overkomt ligt in wezen ook aan de tegenpartij.
Rustig aan.
pi_122646339
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Psycholoog al opgezocht?
Ik ga niet meer echt over mezelf praten. Ik probeer een algemene discussie te voeren waar meer jongens iets aan hebben en waar ik misschien ook tips uit kan halen om om te gaan met een nieuwe situatie.

Ik zit nu in de situatie waarin ik een aantal dames hebt ontmoet en daar wil ik graag een goede indruk op maken.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 18:09:09 #121
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_122646509
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:22 schreef SilentChaos het volgende:
Misschien al gepost, maar check het kanaal van
deze gasten :D
Bwhahahahah _O-
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_122646773
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kennis willen maken en leuk zijn.

Of zij jou leuk vindt ligt niet in jouw macht. Dus of je leuk overkomt ligt in wezen ook aan de tegenpartij.
Nee slim, hem de indruk geven dat hij er weinig invloed op heeft.

Benzin oogcontact maken is in ieder geval een ding wat je kunt oefenen. Wel een vereiste.
pi_122646923
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Benzin oogcontact maken is in ieder geval een ding wat je kunt oefenen. Wel een vereiste.
In wezen stelt hij zich afhankelijk van het oordeel van een willekeurig meisje op de manier dat hij ''leuk gevonden wilt worden''

Gewoon leuk zijn... De meisjes die je niet leuk vinden hebben pech.
Rustig aan.
pi_122646946
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

In wezen stelt hij zich afhankelijk van het oordeel van een willekeurig meisje op de manier dat hij ''leuk gevonden wilt worden''

Gewoon leuk zijn... De meisjes die je niet leuk vinden hebben pech.
True, maar hij weet dus niet hoe hij leuk moet zijn noch wat leuk is.
pi_122647005
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

True, maar hij weet dus niet hoe hij leuk moet zijn noch wat leuk is.
Dat lijkt me sterk, dan moet je wel een vorm van autisme hebben volgens mij.
/ kleine nuancering, zoiets zou betekenen dat je jezelf nog nooit hebt vermaakt in sociaal contact.

[ Bericht 7% gewijzigd door kingtoppie op 08-02-2013 18:44:19 ]
Rustig aan.
pi_122648130
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:19 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat moet ik dan precies doen? Gewoon af en toe proberen een blik te werpen en te kijken of ze terug kijken? Moet ik vluchtig kijken of wat langer?
pi_122648282
je bent nog steeds de passiviteit zelve dus, benzin?
pi_122648443
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat lijkt me sterk, dan moet je wel een vorm van autisme hebben volgens mij.
/ kleine nuancering, zoiets zou betekenen dat je jezelf nog nooit hebt vermaakt in sociaal contact.
Ik weet toch echt niet hoe ik leuk moet zijn.

Ik moet zeggen dat ik me inderdaad maar heel weinig vermaak in sociaal contact, zeker als het om vrouwen gaat.

Ik ben super jaloers als ik zie hoe jongens en meisjes plezier met elkaar hebben, elkaar plagen etc. Meisjes reageren nooit zo op mij en dat breekt mijn hartje.
pi_122648504
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:02 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik me inderdaad maar heel weinig vermaak in sociaal contact, zeker als het om vrouwen gaat.

Ik ben super jaloers als ik zie hoe jongens en meisjes plezier met elkaar hebben, elkaar plagen etc. Meisjes reageren nooit zo op mij en dat breekt mijn hartje.
Maarja als jij zo sociaal onvaardig bent als de pest dat je niet eens samen kunt lachen met vrienden oid.. Dan lijkt me dat je daar gewoon aan mag gaan werken. Je wilt het dan in hapklare brokjes... Ga jezelf vermaken met sociaal contact, dat is de sleutel.
Rustig aan.
pi_122649695
door bijvoorbeeld gewoon vriendelijk te glimlachen en hoi te zeggen. Zo moeilijk is dat niet
pi_122649709
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:03 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Maarja als jij zo sociaal onvaardig bent als de pest dat je niet eens samen kunt lachen met vrienden oid.. Dan lijkt me dat je daar gewoon aan mag gaan werken. Je wilt het dan in hapklare brokjes... Ga jezelf vermaken met sociaal contact, dat is de sleutel.
Ik heb geen vrienden, maar ik kan met mannen soms wel lachen. Vrouwen zijn wat dat betreft een groter probleem.

Schijnbaar vinden meisjes mij niet iemand om leuk tegen te doen, dus ik moet een betere indruk maken. Dat brengt me terug bij de originele vraag; hoe maak ik een goede indruk?
pi_122649737
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:30 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb geen vrienden, maar ik kan met mannen soms wel lachen. Vrouwen zijn wat dat betreft een groter probleem.

Schijnbaar vinden meisjes mij niet iemand om leuk tegen te doen, dus ik moet een betere indruk maken. Dat brengt me terug bij de originele vraag; hoe maak ik een goede indruk?
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:29 schreef formerjellybean het volgende:
door bijvoorbeeld gewoon vriendelijk te glimlachen en hoi te zeggen. Zo moeilijk is dat niet
pi_122649806
quote:

[..]

Als jij niet leuk doet dan doet niemand leuk tegen je.
Rustig aan.
pi_122650128
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:02 schreef benzin het volgende:

[..]

waarom huur je geen hoer om te oefenen?
pi_122650251
quote:

[..]

Door normaal tegen ze te doen en ze niet compleet anders te zien omdat het vrouwen zijn.
pi_122650414
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Door normaal tegen ze te doen en ze niet compleet anders te zien omdat het vrouwen zijn.
Rare wezens hoor die vrouwen :o

Compleet anders.
Rustig aan.
pi_122650625
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Rare wezens hoor die vrouwen :o

Compleet anders.
Weet je, ik denk dat smalltalk gewoon het probleem is. Wel over je vakgebied kunnen praten, serieuze onderwerpen, maar verder niet. Veel vrouwen houden juist van smalltalk.
pi_122650733
Ja maar als Benzin al aangeeft dat die zelfs met smalltalk moeite heeft ??? Wat verwacht die dan van ons ?? We kunnen geen wonderen verrichten en hoe kunnen we bepalen wat leuk is voor hem ?? Iedereen heeft daar weer een andere definitie van , want dat vroeg die dus net
pi_122651095
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weet je, ik denk dat smalltalk gewoon het probleem is. Wel over je vakgebied kunnen praten, serieuze onderwerpen, maar verder niet. Veel vrouwenmensen houden juist van smalltalk.
Hoewel ik het bij vrouwen wel vaker heb.. Alsof zij niet op niveau kunnen praten vaak.
Rustig aan.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 20:26:17 #140
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_122652257
Misschien moet hij eerst oefenen met praten tegen vrouwen die hij totaal niet aantrekkelijk vindt, om minder druk te leggen op het gesprek?
pi_122652670
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Weet je, ik denk dat smalltalk gewoon het probleem is. Wel over je vakgebied kunnen praten, serieuze onderwerpen, maar verder niet. Veel vrouwen houden juist van smalltalk.
Dat ik niet volledig technisch kan losgaan op de meeste dames snap ik, maar wat is nou echt het verschil tussen een gesprek en "smalltalk"?

Is dit wat? http://www.leren.nl/cursus/sociale-vaardigheden/smalltalk/
pi_122652734
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien moet hij eerst oefenen met praten tegen vrouwen die hij totaal niet aantrekkelijk vindt, om minder druk te leggen op het gesprek?
Eigenlijk een hele rare psychologie weet je dat.. Bij mij zou het ook totaal niet werken.... Hoezo druk eigenlijk?
Rustig aan.
pi_122652944
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat ik niet volledig technisch kan losgaan op de meeste dames snap ik, maar wat is nou echt het verschil tussen een gesprek en "smalltalk"?

Is dit wat? http://www.leren.nl/cursus/sociale-vaardigheden/smalltalk/
Je moet ook nog nadenken of je eigenlijk wel iets wilt met meisjes die alleen maar geïnteresseerd zijn in oppervlakkige onderwerpen. Ik wil zulke niet eens in mijn vriendenkring hebben eigenlijk.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 20:46:31 #144
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_122653249
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Eigenlijk een hele rare psychologie weet je dat.. Bij mij zou het ook totaal niet werken.... Hoezo druk eigenlijk?
Hij vindt het toch eng om met vrouwen te praten en vooral als hij ze leuk vindt? Minder leuk, minder druk om er een leuk gesprek van te maken.

Het is idd wel psychologie van de kouwe grond dit :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')