Bwhahahahahquote:Op maandag 4 februari 2013 21:22 schreef SilentChaos het volgende:
Misschien al gepost, maar check het kanaal van
deze gasten
Nee slim, hem de indruk geven dat hij er weinig invloed op heeft.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kennis willen maken en leuk zijn.
Of zij jou leuk vindt ligt niet in jouw macht. Dus of je leuk overkomt ligt in wezen ook aan de tegenpartij.
In wezen stelt hij zich afhankelijk van het oordeel van een willekeurig meisje op de manier dat hij ''leuk gevonden wilt worden''quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee slim, hem de indruk geven dat hij er weinig invloed op heeft.
Benzin oogcontact maken is in ieder geval een ding wat je kunt oefenen. Wel een vereiste.
True, maar hij weet dus niet hoe hij leuk moet zijn noch wat leuk is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In wezen stelt hij zich afhankelijk van het oordeel van een willekeurig meisje op de manier dat hij ''leuk gevonden wilt worden''
Gewoon leuk zijn... De meisjes die je niet leuk vinden hebben pech.
Dat lijkt me sterk, dan moet je wel een vorm van autisme hebben volgens mij.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
True, maar hij weet dus niet hoe hij leuk moet zijn noch wat leuk is.
Wat moet ik dan precies doen? Gewoon af en toe proberen een blik te werpen en te kijken of ze terug kijken? Moet ik vluchtig kijken of wat langer?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee slim, hem de indruk geven dat hij er weinig invloed op heeft.
Benzin oogcontact maken is in ieder geval een ding wat je kunt oefenen. Wel een vereiste.
Ik weet toch echt niet hoe ik leuk moet zijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, dan moet je wel een vorm van autisme hebben volgens mij.
/ kleine nuancering, zoiets zou betekenen dat je jezelf nog nooit hebt vermaakt in sociaal contact.
Maarja als jij zo sociaal onvaardig bent als de pest dat je niet eens samen kunt lachen met vrienden oid.. Dan lijkt me dat je daar gewoon aan mag gaan werken. Je wilt het dan in hapklare brokjes... Ga jezelf vermaken met sociaal contact, dat is de sleutel.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet toch echt niet hoe ik leuk moet zijn.
Ik moet zeggen dat ik me inderdaad maar heel weinig vermaak in sociaal contact, zeker als het om vrouwen gaat.
Ik ben super jaloers als ik zie hoe jongens en meisjes plezier met elkaar hebben, elkaar plagen etc. Meisjes reageren nooit zo op mij en dat breekt mijn hartje.
Ik heb geen vrienden, maar ik kan met mannen soms wel lachen. Vrouwen zijn wat dat betreft een groter probleem.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maarja als jij zo sociaal onvaardig bent als de pest dat je niet eens samen kunt lachen met vrienden oid.. Dan lijkt me dat je daar gewoon aan mag gaan werken. Je wilt het dan in hapklare brokjes... Ga jezelf vermaken met sociaal contact, dat is de sleutel.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, maar ik kan met mannen soms wel lachen. Vrouwen zijn wat dat betreft een groter probleem.
Schijnbaar vinden meisjes mij niet iemand om leuk tegen te doen, dus ik moet een betere indruk maken. Dat brengt me terug bij de originele vraag; hoe maak ik een goede indruk?
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:29 schreef formerjellybean het volgende:
door bijvoorbeeld gewoon vriendelijk te glimlachen en hoi te zeggen. Zo moeilijk is dat niet
Als jij niet leuk doet dan doet niemand leuk tegen je.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden, maar ik kan met mannen soms wel lachen. Vrouwen zijn wat dat betreft een groter probleem.
Schijnbaar vinden meisjes mij niet iemand om leuk tegen te doen, dus ik moet een betere indruk maken. Dat brengt me terug bij de originele vraag; hoe maak ik een goede indruk?
waarom huur je geen hoer om te oefenen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet toch echt niet hoe ik leuk moet zijn.
Ik moet zeggen dat ik me inderdaad maar heel weinig vermaak in sociaal contact, zeker als het om vrouwen gaat.
Ik ben super jaloers als ik zie hoe jongens en meisjes plezier met elkaar hebben, elkaar plagen etc. Meisjes reageren nooit zo op mij en dat breekt mijn hartje.
Door normaal tegen ze te doen en ze niet compleet anders te zien omdat het vrouwen zijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Rare wezens hoor die vrouwenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Door normaal tegen ze te doen en ze niet compleet anders te zien omdat het vrouwen zijn.
Weet je, ik denk dat smalltalk gewoon het probleem is. Wel over je vakgebied kunnen praten, serieuze onderwerpen, maar verder niet. Veel vrouwen houden juist van smalltalk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Rare wezens hoor die vrouwen
Compleet anders.
Hoewel ik het bij vrouwen wel vaker heb.. Alsof zij niet op niveau kunnen praten vaak.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je, ik denk dat smalltalk gewoon het probleem is. Wel over je vakgebied kunnen praten, serieuze onderwerpen, maar verder niet. Veel vrouwenmensen houden juist van smalltalk.
Dat ik niet volledig technisch kan losgaan op de meeste dames snap ik, maar wat is nou echt het verschil tussen een gesprek en "smalltalk"?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet je, ik denk dat smalltalk gewoon het probleem is. Wel over je vakgebied kunnen praten, serieuze onderwerpen, maar verder niet. Veel vrouwen houden juist van smalltalk.
Eigenlijk een hele rare psychologie weet je dat.. Bij mij zou het ook totaal niet werken.... Hoezo druk eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Misschien moet hij eerst oefenen met praten tegen vrouwen die hij totaal niet aantrekkelijk vindt, om minder druk te leggen op het gesprek?
Je moet ook nog nadenken of je eigenlijk wel iets wilt met meisjes die alleen maar geïnteresseerd zijn in oppervlakkige onderwerpen. Ik wil zulke niet eens in mijn vriendenkring hebben eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat ik niet volledig technisch kan losgaan op de meeste dames snap ik, maar wat is nou echt het verschil tussen een gesprek en "smalltalk"?
Is dit wat? http://www.leren.nl/cursus/sociale-vaardigheden/smalltalk/
Hij vindt het toch eng om met vrouwen te praten en vooral als hij ze leuk vindt? Minder leuk, minder druk om er een leuk gesprek van te maken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eigenlijk een hele rare psychologie weet je dat.. Bij mij zou het ook totaal niet werken.... Hoezo druk eigenlijk?
Als het innerlijk een beetje achterwege gelaten wordt en het vooral draait om wat woordjes / uiterlijk / gedragingen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is precies oppervlakkig en wanneer is iemand niet oppervlakkig?
Onzin. Je zou maar altijd serieus moeten zijnquote:Op vrijdag 8 februari 2013 23:52 schreef Comp_Lex het volgende:
Als je echt iemand leuk vindt dan boeit het niet of er aan smalltalk wordt gedaan of niet.
Mannen zijn niet oppervlakkig als ze een respectabele tent in hun broek kunnen maken.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat is precies oppervlakkig en wanneer is iemand niet oppervlakkig?
Dus eigenlijk bijna alles?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Gesprekken die geen betrekking hebben op vakinhoudelijke gebieden en niet te dicht bij de persoon staan. (vb: overleden ouders, relatie kapot, etc.)
Gewoon mij nadoen, mijn broeder.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:31 schreef heloef het volgende:
Iemand vroeg mij gisteren wanneer ik nou eens ging daten. Dat zette mij aan het denken, toen realiseerde ik me dat ik het gewoon niet kan. Heel simplistisch eigenlijk. Die date en versier onzin, ik snap er gewoon geen reet van. Best een opluchtende gedachte.
Vertelquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon mij nadoen, mijn broeder.
Gewoon lief doen en mooi wezen. Dan laten vrouwen vanzelf weten dat ze je leuk vinden.quote:
Daar ben ik het type niet voor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon lief doen en mooi wezen. Dan laten vrouwen vanzelf weten dat ze je leuk vinden.
Klopt, jij hebt veel meer charisma dan ik. Het zou je zelfs beter af moeten gaan dan mij.quote:
Och charisma, ik heb gewoon een voortreffelijk gevoel voor humoristische timing.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt veel meer charisma dan ik. Het zou je zelfs beter af moeten gaan dan mij.
Vergelijk het met praten over het weer. Het heeft niet veel inhoud, je kunt er vrij weinig mee, maar het is meer praten om het praten.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik dacht dat small talk alles was wat nergens over ging eigenlijk.
Daar ben ik inderdaad niet heel goed in nee. Zeker niet om zulk soort dingen leuk te maken/houden. Is dat te leren?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vergelijk het met praten over het weer. Het heeft niet veel inhoud, je kunt er vrij weinig mee, maar het is meer praten om het praten.
Ik heb zo'n collega, zo'n lange, slungelige corpsbal die zichzelf helemaal geweldig vind.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:11 schreef Nicson het volgende:
Ik ben weer een week single na een relatie van anderhalf jaar. Gisteren in de kroeg een beetje proberen te flirten, en ik ben er weer achter dat daadwerkelijk vrouwen versieren toch nog steeds aardig moeilijk is.
Behalve als je een praatgrage corpsbal met veel zelfvertrouwen bent. Dan is het heel makkelijk.
Nee denk het niet, ik heb ooit een half uur een gesprek gehad met een meisje over dienstregelingen. Ze vond het nog grappig ook. Hoe? Geen idee joh. Dat moet een beetje in je zitten.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad niet heel goed in nee. Zeker niet om zulk soort dingen leuk te maken/houden. Is dat te leren?
En voor je het weet zit je in allerlei experimentele genres verwikkeld, en vinden de meeste mensen je maar raar. Ja dat helptquote:Op zondag 10 februari 2013 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee denk het niet, ik heb ooit een half uur een gesprek gehad met een meisje over dienstregelingen. Ze vond het nog grappig ook. Hoe? Geen idee joh. Dat moet een beetje in je zitten.
Maar misschien moet je je eens in muziek verdiepen, als er een ding is waar iedereen wel wat mee heeft is het muziek.
Meeste bitches diggen gangsta rap niet Gquote:Op zondag 10 februari 2013 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee denk het niet, ik heb ooit een half uur een gesprek gehad met een meisje over dienstregelingen. Ze vond het nog grappig ook. Hoe? Geen idee joh. Dat moet een beetje in je zitten.
Maar misschien moet je je eens in muziek verdiepen, als er een ding is waar iedereen wel wat mee heeft is het muziek.
Nee joh, ik ben zo'n beetje elke dag met muziek bezig. Dat valt wel mee joh. Gewoon de meest 'normale' muziek. Top 40, pop, rock poprock. Kijk je moet niet gaan leuteren over dat ene album van die shoegazeband uit Manchester eind jaren 80. Want dan raken mensen de weg kwijt.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
En voor je het weet zit je in allerlei experimentele genres verwikkeld, en vinden de meeste mensen je maar raar. Ja dat helpt
Ik luister niet zoveel gangstarap.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meeste bitches diggen gangsta rap niet G
Normale muziek vind ik maar saai.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben zo'n beetje elke dag met muziek bezig. Dat valt wel mee joh. Gewoon de meest 'normale' muziek. Top 40, pop, rock poprock. Kijk je moet niet gaan leuteren over dat ene album van die shoegazeband uit Manchester eind jaren 80. Want dan raken mensen de weg kwijt.
Dat kan, ik zeg alleen dat iedereen wat met muziek heeft. Is naar mijn mening toch beter dan "lekker weertje" "ja joh lekker zonnetje"quote:
Die paar keer dat ik een poging heb gedaan raak ik ze gelijk kwijt....quote:Op zondag 10 februari 2013 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan, ik zeg alleen dat iedereen wat met muziek heeft. Is naar mijn mening toch beter dan "lekker weertje" "ja joh lekker zonnetje"
Het valt mij op dat ik met de laatste 2 vrouwen waar ik mee gedate heb, het regelmatig over peners had.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan, ik zeg alleen dat iedereen wat met muziek heeft. Is naar mijn mening toch beter dan "lekker weertje" "ja joh lekker zonnetje"
Dat is niet mijn onderwerp. Gesprekken over dat soort dingen probeer ik te vermijden, dat is te ongemakkelijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het valt mij op dat ik met de laatste 2 vrouwen waar ik mee gedate heb, het regelmatig over peners had.
Misschien is dat een tip voor benzin.
Oh dat heb ik dan weer niet. Maar ja dat is natuurlijk persoonlijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die paar keer dat ik een poging heb gedaan raak ik ze gelijk kwijt....
Ze praten liever over lekkere zangers oid volgens mijMeer het imago-gedeelte van de muziek zeg maar.
Kan, maar niet iedere vrouw vind penissen even fascinerend.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het valt mij op dat ik met de laatste 2 vrouwen waar ik mee gedate heb, het regelmatig over peners had.
Misschien is dat een tip voor benzin.
En daardoor leer je nooit bij omdat je blijft vermijden.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:51 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is niet mijn onderwerp. Gesprekken over dat soort dingen probeer ik te vermijden, dat is te ongemakkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |