Dus eigenlijk bijna alles?quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Gesprekken die geen betrekking hebben op vakinhoudelijke gebieden en niet te dicht bij de persoon staan. (vb: overleden ouders, relatie kapot, etc.)
Gewoon mij nadoen, mijn broeder.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 22:31 schreef heloef het volgende:
Iemand vroeg mij gisteren wanneer ik nou eens ging daten. Dat zette mij aan het denken, toen realiseerde ik me dat ik het gewoon niet kan. Heel simplistisch eigenlijk. Die date en versier onzin, ik snap er gewoon geen reet van. Best een opluchtende gedachte.
Vertelquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon mij nadoen, mijn broeder.
Gewoon lief doen en mooi wezen. Dan laten vrouwen vanzelf weten dat ze je leuk vinden.quote:
Daar ben ik het type niet voor.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon lief doen en mooi wezen. Dan laten vrouwen vanzelf weten dat ze je leuk vinden.
Klopt, jij hebt veel meer charisma dan ik. Het zou je zelfs beter af moeten gaan dan mij.quote:
Och charisma, ik heb gewoon een voortreffelijk gevoel voor humoristische timing.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt veel meer charisma dan ik. Het zou je zelfs beter af moeten gaan dan mij.
Vergelijk het met praten over het weer. Het heeft niet veel inhoud, je kunt er vrij weinig mee, maar het is meer praten om het praten.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik dacht dat small talk alles was wat nergens over ging eigenlijk.
Daar ben ik inderdaad niet heel goed in nee. Zeker niet om zulk soort dingen leuk te maken/houden. Is dat te leren?quote:Op zondag 10 februari 2013 00:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vergelijk het met praten over het weer. Het heeft niet veel inhoud, je kunt er vrij weinig mee, maar het is meer praten om het praten.
Ik heb zo'n collega, zo'n lange, slungelige corpsbal die zichzelf helemaal geweldig vind.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:11 schreef Nicson het volgende:
Ik ben weer een week single na een relatie van anderhalf jaar. Gisteren in de kroeg een beetje proberen te flirten, en ik ben er weer achter dat daadwerkelijk vrouwen versieren toch nog steeds aardig moeilijk is.
Behalve als je een praatgrage corpsbal met veel zelfvertrouwen bent. Dan is het heel makkelijk.
Nee denk het niet, ik heb ooit een half uur een gesprek gehad met een meisje over dienstregelingen. Ze vond het nog grappig ook. Hoe? Geen idee joh. Dat moet een beetje in je zitten.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Daar ben ik inderdaad niet heel goed in nee. Zeker niet om zulk soort dingen leuk te maken/houden. Is dat te leren?
En voor je het weet zit je in allerlei experimentele genres verwikkeld, en vinden de meeste mensen je maar raar. Ja dat helptquote:Op zondag 10 februari 2013 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee denk het niet, ik heb ooit een half uur een gesprek gehad met een meisje over dienstregelingen. Ze vond het nog grappig ook. Hoe? Geen idee joh. Dat moet een beetje in je zitten.
Maar misschien moet je je eens in muziek verdiepen, als er een ding is waar iedereen wel wat mee heeft is het muziek.
Meeste bitches diggen gangsta rap niet Gquote:Op zondag 10 februari 2013 00:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee denk het niet, ik heb ooit een half uur een gesprek gehad met een meisje over dienstregelingen. Ze vond het nog grappig ook. Hoe? Geen idee joh. Dat moet een beetje in je zitten.
Maar misschien moet je je eens in muziek verdiepen, als er een ding is waar iedereen wel wat mee heeft is het muziek.
Nee joh, ik ben zo'n beetje elke dag met muziek bezig. Dat valt wel mee joh. Gewoon de meest 'normale' muziek. Top 40, pop, rock poprock. Kijk je moet niet gaan leuteren over dat ene album van die shoegazeband uit Manchester eind jaren 80. Want dan raken mensen de weg kwijt.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
En voor je het weet zit je in allerlei experimentele genres verwikkeld, en vinden de meeste mensen je maar raar. Ja dat helpt
Ik luister niet zoveel gangstarap.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Meeste bitches diggen gangsta rap niet G
Normale muziek vind ik maar saai.quote:Op zondag 10 februari 2013 00:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben zo'n beetje elke dag met muziek bezig. Dat valt wel mee joh. Gewoon de meest 'normale' muziek. Top 40, pop, rock poprock. Kijk je moet niet gaan leuteren over dat ene album van die shoegazeband uit Manchester eind jaren 80. Want dan raken mensen de weg kwijt.
Dat kan, ik zeg alleen dat iedereen wat met muziek heeft. Is naar mijn mening toch beter dan "lekker weertje" "ja joh lekker zonnetje"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |