quote:Op maandag 4 februari 2013 16:33 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
Ziet er niet uit alsof je het presenteert als een gok nu maar oke. Genoeg offtopic ook door mij.
klaar nu.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:01 schreef dawg het volgende:
[..]
om je heen kijken om te zien dat alles door geldelijke motieven gedreven wordt.
en de cijfers even zoeken van het aantal 'hoger' opgeleiden in nederland terwijl het gemiddelde iq van de nederlanders niet gestegen is.
zomaar een gok dus eigenlijk. maar ik vermoed dat ik er niet naast zit.
Ligt aan je definitie van kantoorbaan.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:26 schreef Ambipur het volgende:
Weirdo's.
Niemand kan een passie vinden in kantoorbanen.
echt, fuck eens op, je kunt duidelijk niet goed lezen. heb het meerdere keren gezegd, dat ik dat denk.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Zomaar een gok doen en dan het maar al te stellig presenteren als een feit telkens ongeacht wat men zegtOm daarna terug te vallen op je eerste post als je tegengeluid hoort
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Mijn passie is zielige kinderen beter maken, maar dat heb ik maar laten zitten, omdat mensen te lang leven, wat dan weer slecht voor de aarde is.
Je kan je nu aansluiten bij robijn48. en haar immense wijsheid.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ouder worden sucks.. Mijn naiviteit verdwijnt
Wie is Robijn48 en is ze lekker?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan je nu aansluiten bij robijn48. en haar immense wijsheid.
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je kan je nu aansluiten bij robijn48. en haar immense wijsheid.
Ik rel niet. Ik ben echt zo debiel. Ik denk echt zoquote:Op maandag 4 februari 2013 16:45 schreef dawg het volgende:
[..]
wat een irritant figuur is dat zeg.
al was ambi ook lekker aan het rellen in dat topic over die gastjes in eindhoven.
Instelling veranderen? En hou je vooral niet bezig met de kwestie of je d'r versiert of niet, het is een kwestie van zo natuurlijk mogelijk overkomen. Gewoon een leuk praatje maken, meer niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:10 schreef benzin het volgende:
Het is zo stil; ik moet er misschien maar een vraag ingooien ter discussie.
Hoe maak je een goede eerste indruk op meisjes die je ontmoet? Hoe wek je vanaf het begin de indruk dat je leuk bent om gesprekken mee te voeren, lol mee te hebben enzovoorts?
Als natuurlijk overkomen goed genoeg was was het makkelijk, maar schijnbaar is het toch niet zo makkelijk. Hoe kom je natuurlijk over?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:54 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Instelling veranderen? En hou je vooral niet bezig met de kwestie of je d'r versiert of niet, het is een kwestie van zo natuurlijk mogelijk overkomen. Gewoon een leuk praatje maken, meer niet.
Denk ik dan.
En het helpt als je zelf iets hebt om te vertellen
Maar wat moet je dan doen? Stil in een hoekje gaan zitten? Ik wil leuk overkomen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:50 schreef Andromache het volgende:
door :überhaupt geen indruk te willen wekken, van die drang word je juist eng
Psycholoog al opgezocht?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Als natuurlijk overkomen goed genoeg was was het makkelijk, maar schijnbaar is het toch niet zo makkelijk. Hoe kom je natuurlijk over?
[..]
Maar wat moet je dan doen? Stil in een hoekje gaan zitten? Ik wil leuk overkomen.
Kennis willen maken en leuk zijn.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:55 schreef benzin het volgende:
Maar wat moet je dan doen? Stil in een hoekje gaan zitten? Ik wil leuk overkomen.
Ik ga niet meer echt over mezelf praten. Ik probeer een algemene discussie te voeren waar meer jongens iets aan hebben en waar ik misschien ook tips uit kan halen om om te gaan met een nieuwe situatie.quote:
Bwhahahahahquote:Op maandag 4 februari 2013 21:22 schreef SilentChaos het volgende:
Misschien al gepost, maar check het kanaal van
deze gasten
Nee slim, hem de indruk geven dat hij er weinig invloed op heeft.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 17:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kennis willen maken en leuk zijn.
Of zij jou leuk vindt ligt niet in jouw macht. Dus of je leuk overkomt ligt in wezen ook aan de tegenpartij.
In wezen stelt hij zich afhankelijk van het oordeel van een willekeurig meisje op de manier dat hij ''leuk gevonden wilt worden''quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee slim, hem de indruk geven dat hij er weinig invloed op heeft.
Benzin oogcontact maken is in ieder geval een ding wat je kunt oefenen. Wel een vereiste.
True, maar hij weet dus niet hoe hij leuk moet zijn noch wat leuk is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In wezen stelt hij zich afhankelijk van het oordeel van een willekeurig meisje op de manier dat hij ''leuk gevonden wilt worden''
Gewoon leuk zijn... De meisjes die je niet leuk vinden hebben pech.
Dat lijkt me sterk, dan moet je wel een vorm van autisme hebben volgens mij.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
True, maar hij weet dus niet hoe hij leuk moet zijn noch wat leuk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |