Goh. Wat is iedereen hier snel met oordelen. Dat mijn mening je niet aanstaat kan ik niet helpen. Waarom moet ik mij op Fok continu verantwoorden, zwaar hinderlijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:31 schreef debeterebob het volgende:
Oh en volgens mij heeft Ambipur wat slechte ervaringen die ze nu helemaal extrapoleert
Einde idd.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:34 schreef wickedmen het volgende:
Golddiggers gonna digg.
Haters gonna hate.
Eindeofmooieverhaaltjeovereenmooiprincessjeokedagdoei.
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:39 schreef opreis het volgende:
(iets waar kingtoppie mij op betichte, ook mijnsziens nogal hypocriet als je de gemiddelde reactie van kingtoppie weet
Houd jij je mond eens, wat ben jij soms enorm achterlijk bezig.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:02 schreef ook_gek het volgende:
Je zwaar overtrokken reacties, en het door draven staat volledig los van het overlijden van iemand. Zwaar kut excuus naar mijn mening.
Maar wel gecondoleerd.
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Houd jij je mond eens, wat ben jij soms enorm achterlijk bezig.
Laat die gozer even chagerijnig wezen. Je weet zelf hoe het voelt.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:07 schreef ook_gek het volgende:
Oh god moeten we opeens kusje kroel gaan doen ja?
Maar prima, mijn"achterlijke" gedrag mag je weg schuiven op mijn veel te jonge overleden moeder 2 jaar geleden.
Daarom weet ik ook dat het los staat van volledig door slaan in reactiesquote:Op maandag 4 februari 2013 15:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laat die gozer even chagerijnig wezen. Je weet zelf hoe het voelt.
Ik had je dat ook van te voren wel kunnen vertellen, lieverd.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
Goed, verder ontopic?
Ik heb het idee dat mijn doelgroep een beetje gaar is.
Laatste keer dat ik uit ging in de tent waar "mijn doelgroep" zat ben ik 3 keer aangesproken door vrouwen die wel heel erg hun best deden om het gesprek gaande te houden, maar ze vielen allemaal wel erg tegen.
eens.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:14 schreef Myraela het volgende:
Hoeveel geld iemand verdiend zegt eigenlijk maar weinig. Maar ik vind stellen dat je geen relatie zou willen met iemand met een lagere opleiding toch niet zo raar.
Maar 15 / 20 jaar geleden leerde men ook 2-3 vakken minder op de middelbare school.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:25 schreef dawg het volgende:
[..]
eens.
opleiding zegt niks en daarbij is het niveau daarvan drastisch gedaald de laatste 15-20 jaar.
dat niet alleen. vrijwel alle opleidingen zijn tegenwoordig veel meer gericht op het bedrijfsleven, en minder op (niet rendabele) inhoud.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar 15 / 20 jaar geleden leerde men ook 2-3 vakken minder op de middelbare school.
Naar mijn mening een stuk constructiever om je ergens in te verdiepen dan overal op de oppervlakte te blijven zweven waar je uiteindelijk niks mee kan.
O wacht versieren topic.. excuses.
Ik ben al 20 jaar scholier.. Ik voel nou echt totaal geen verbintenis met het bedrijfsleven... Helemaal niet met havo dan wel vwo, en ook niet met bedrijfseconomie op het HBO dan wel een universitaire studie die ik kort gedaan heb.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
dat niet alleen. vrijwel alle opleidingen zijn tegenwoordig veel meer gericht op het bedrijfsleven, en minder op (niet rendabele) inhoud.
Bron?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
dat niet alleen. vrijwel alle opleidingen zijn tegenwoordig veel meer gericht op het bedrijfsleven, en minder op (niet rendabele) inhoud.
om je heen kijken om te zien dat alles door geldelijke motieven gedreven wordt.quote:
Maar dat heeft natuurlijk gewoon andere oorzaken.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:01 schreef dawg het volgende:
[..]
om je heen kijken om te zien dat alles door geldelijke motieven gedreven wordt.
en de cijfers even zoeken van het aantal 'hoger' opgeleiden in nederland terwijl het gemiddelde iq van de nederlanders niet gestegen is.
zomaar een gok dus eigenlijk. maar ik vermoed dat ik er niet naast zit.
ja, een verandering in het niveau en de inhoud van opleidingen. denk ik dus.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dat heeft natuurlijk gewoon andere oorzaken.
Ook dat vrouwen tegenwoordig zelfstandig willen zijn etc en dat ze tegenwoordig actief deelnemen aan het bedrijfsleven lijkt me van invloed op dit soort cijfers.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, een verandering in het niveau en de inhoud van opleidingen. denk ik dus.
om de economie 'oneindig' te laten groeien moet er meer geld verdiend worden. daarvoor moet je meer mensen hebben die werken.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook dat vrouwen tegenwoordig zelfstandig willen zijn etc en dat ze tegenwoordig actief deelnemen aan het bedrijfsleven lijkt me van invloed op dit soort cijfers.
En dat het tegenwoordig een must is om een papiertje te hebben wat vroeger dan weer niet zo was.
Geen zorgen. Ik werk al 8 jaar in het bedrijfsleven en nog steeds denk ik elke ochtend, wat is dit voor een vaag wereldje, waar ik maar geen verbintenis kan/mee wil hebben.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben al 20 jaar scholier.. Ik voel nou echt totaal geen verbintenis met het bedrijfsleven... Helemaal niet met havo dan wel vwo, en ook niet met bedrijfseconomie op het HBO dan wel een universitaire studie die ik kort gedaan heb.
Hmmquote:Op maandag 4 februari 2013 16:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ik werk al 8 jaar in het bedrijfsleven en nog steeds denk ik elke ochtend, wat is dit voor een vaag wereldje, waar ik maar geen verbintenis kan/mee wil hebben.
tenminste eerlijk.quote:
Nee. Kantoorwerk is niet mijn passie. Degene die zegt van wel, heeft geen leven.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
tenminste eerlijk.
als mensen claimen dat ze hun werk met 'passie' doen kan ik ze niet meer serieus nemen. een suffe kantoorbaan als passie zien. en zelfontplooiing op zo'n zelfde baan, ook zoiets.
zelfontplooiing in microsoft word, als je de zoveelste memo op aan het stellen bent. onbegrijpelijk, dat soort figuren.
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:15 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Kantoorwerk is niet mijn passie. Degene die zegt van wel, heeft geen leven.
Sommige mensen zijn blij met wat ze hebben, een baan, geld en zijn blij daarmee, misschien ook omdat ze beseffen hoe het in de rest van de wereld gaat. Ik vind het niet onbegrijpelijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
tenminste eerlijk.
als mensen claimen dat ze hun werk met 'passie' doen kan ik ze niet meer serieus nemen. een suffe kantoorbaan als passie zien. en zelfontplooiing op zo'n zelfde baan, ook zoiets.
zelfontplooiing in microsoft word, als je de zoveelste memo op aan het stellen bent. onbegrijpelijk, dat soort figuren.
dat begrijp ik ook heel goed hoor, vanuit persoonlijk perspectief. maar dan nog, je kunt ook schromelijk overdrijven natuurlijk. passie en zelfontplooiing in een kantoorbaan als loonslaaf vind ik gewoon onzin en niet serieus te nemen.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen zijn blij met wat ze hebben, een baan, geld en zijn blij daarmee, misschien ook omdat ze beseffen hoe het in de rest van de wereld gaat. Ik vind het niet onbegrijpelijk.
Misschien, om het in een ander perspectief te plaatsen, begrijpen hen wel beter hoe het ook (in negatieve zin) had kunnen zijn en zijn ze daarom extra blij ermee.
Lul niet. Ik ben blij met wat ik heb, maar dit is niet mijn passie. Mijn passie is zielige kinderen beter maken, maar dat heb ik maar laten zitten, omdat mensen te lang leven, wat dan weer slecht voor de aarde is.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
Sommige mensen zijn blij met wat ze hebben, een baan, geld en zijn blij daarmee, misschien ook omdat ze beseffen hoe het in de rest van de wereld gaat. Ik vind het niet onbegrijpelijk.
Misschien, om het in een ander perspectief te plaatsen, begrijpen hen wel beter hoe het ook (in negatieve zin) had kunnen zijn en zijn ze daarom extra blij ermee.
Je slaat de plank weer eens mis.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:16 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
Wel deels mooi dat jullie het niet begrijpen en vinden dat hen geen leven hebben. Geeft aan dat jullie het beter hebben of denken te hebben. Maar ja als je nadenkt kan je ook wel begrijpen dat je daarom niet zo raar tegen hen aan hoeft te kijken toch?
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lul niet. Ik ben blij met wat ik heb, maar dit is niet mijn passie. Mijn passie is zielige kinderen beter maken, maar dat heb ik maar laten zitten, omdat mensen te lang leven, wat dan weer slecht voor de aarde is.
Bedrijfsleven is achterbaks, hypocriet, schijnheilig en het betaalt mijn lasten. Klaar.
Nou ja passie is iets subjectiefs toch. Dat je niet kan begrijpen dat iemand ergens meer voldoening uit kan halen dan jullie dat zouden doen (ongeacht de redenen) maakt nog niet dat het niet zo is. Zal vaak genoeg zo zijn dat ze geen passie erin hebben nee. Maar het kan best dat sommige mensen wel zoiets als passie hebben. En ja ze denken dan misschien niet standaard/normaal maar ja. Dan kan het in sommige gevallen best hun passie zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:18 schreef dawg het volgende:
[..]
dat begrijp ik ook heel goed hoor, vanuit persoonlijk perspectief. maar dan nog, je kunt ook schromelijk overdrijven natuurlijk. passie en zelfontplooiing in een kantoorbaan als loonslaaf vind ik gewoon onzin en niet serieus te nemen.
Ow oke.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je slaat de plank weer eens mis.
Niet alle kantoorbanen zijn suf he.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:18 schreef dawg het volgende:
[..]
dat begrijp ik ook heel goed hoor, vanuit persoonlijk perspectief. maar dan nog, je kunt ook schromelijk overdrijven natuurlijk. passie en zelfontplooiing in een kantoorbaan als loonslaaf vind ik gewoon onzin en niet serieus te nemen.
je had net zo goed niks kunnen posten.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
[..]
Nou ja passie is iets subjectiefs toch. Dat je niet kan begrijpen dat iemand ergens meer voldoening uit kan halen dan jullie dat zouden doen (ongeacht de redenen) maakt nog niet dat het niet zo is. Zal vaak genoeg zo zijn dat ze geen passie erin hebben nee. Maar het kan best dat sommige mensen wel zoiets als passie hebben. En ja ze denken dan misschien niet standaard/normaal maar ja. Dan kan het in sommige gevallen best hun passie zijn.
niet alle bananen zijn krom.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet alle kantoorbanen zijn suf he.
Ja je hebt gelijk. Is toch aan dovemansoren besteed soms ja.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:23 schreef dawg het volgende:
[..]
je had net zo goed niks kunnen posten.
Maar hoe vaak wordt de IQ test aangepast? Het gemiddelde zal altijd kunstmatig rond de 100 worden gehouden.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:01 schreef dawg het volgende:
[..]
om je heen kijken om te zien dat alles door geldelijke motieven gedreven wordt.
en de cijfers even zoeken van het aantal 'hoger' opgeleiden in nederland terwijl het gemiddelde iq van de nederlanders niet gestegen is.
zomaar een gok dus eigenlijk. maar ik vermoed dat ik er niet naast zit.
behalve de secretaresse misschien.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:26 schreef Ambipur het volgende:
Weirdo's.
Niemand kan een passie vinden in kantoorbanen.
Er zijn er wel die dat kunnen hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:26 schreef Ambipur het volgende:
Weirdo's.
Niemand kan een passie vinden in kantoorbanen.
dan nog gaat technisch gezien het niveau van opleidingen omlaag.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar hoe vaak wordt de IQ test aangepast? Het gemiddelde zal altijd kunstmatig rond de 100 worden gehouden.
ik heb ook al gezegd dat dat een gok van me is.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:30 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Kan ook zo zijn dat gewoon mensen nu meer kans hebben/krijgen om opleidingen te volgen door betere economie, middelen e.d. Hoeft niks te zeggen over het niveau van de opleidingen, ook al kan dat wel een bijdragende factor zijn. Maar de aanname dat het niveau van opleidingen omlaag is gegaan is ongegrond als je het zo stellig als feit wil presenteren
Wauw. Ik ken ze niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er zijn er wel die dat kunnen hoor.
Het zijn er alleen niet zoveel.
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:32 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb ook al gezegd dat dat een gok van me is.
Ziet er niet uit alsof je het presenteert als een gok nu maar oke. Genoeg offtopic ook door mij.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:27 schreef dawg het volgende:
[..]
dan nog gaat technisch gezien het niveau van opleidingen omlaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |