Goh. Wat is iedereen hier snel met oordelen. Dat mijn mening je niet aanstaat kan ik niet helpen. Waarom moet ik mij op Fok continu verantwoorden, zwaar hinderlijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:31 schreef debeterebob het volgende:
Oh en volgens mij heeft Ambipur wat slechte ervaringen die ze nu helemaal extrapoleert
Einde idd.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:34 schreef wickedmen het volgende:
Golddiggers gonna digg.
Haters gonna hate.
Eindeofmooieverhaaltjeovereenmooiprincessjeokedagdoei.
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:39 schreef opreis het volgende:
(iets waar kingtoppie mij op betichte, ook mijnsziens nogal hypocriet als je de gemiddelde reactie van kingtoppie weet
Houd jij je mond eens, wat ben jij soms enorm achterlijk bezig.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:02 schreef ook_gek het volgende:
Je zwaar overtrokken reacties, en het door draven staat volledig los van het overlijden van iemand. Zwaar kut excuus naar mijn mening.
Maar wel gecondoleerd.
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Houd jij je mond eens, wat ben jij soms enorm achterlijk bezig.
Laat die gozer even chagerijnig wezen. Je weet zelf hoe het voelt.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:07 schreef ook_gek het volgende:
Oh god moeten we opeens kusje kroel gaan doen ja?
Maar prima, mijn"achterlijke" gedrag mag je weg schuiven op mijn veel te jonge overleden moeder 2 jaar geleden.
Daarom weet ik ook dat het los staat van volledig door slaan in reactiesquote:Op maandag 4 februari 2013 15:09 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Laat die gozer even chagerijnig wezen. Je weet zelf hoe het voelt.
Ik had je dat ook van te voren wel kunnen vertellen, lieverd.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:39 schreef Murdera het volgende:
Goed, verder ontopic?
Ik heb het idee dat mijn doelgroep een beetje gaar is.
Laatste keer dat ik uit ging in de tent waar "mijn doelgroep" zat ben ik 3 keer aangesproken door vrouwen die wel heel erg hun best deden om het gesprek gaande te houden, maar ze vielen allemaal wel erg tegen.
eens.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:14 schreef Myraela het volgende:
Hoeveel geld iemand verdiend zegt eigenlijk maar weinig. Maar ik vind stellen dat je geen relatie zou willen met iemand met een lagere opleiding toch niet zo raar.
Maar 15 / 20 jaar geleden leerde men ook 2-3 vakken minder op de middelbare school.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:25 schreef dawg het volgende:
[..]
eens.
opleiding zegt niks en daarbij is het niveau daarvan drastisch gedaald de laatste 15-20 jaar.
dat niet alleen. vrijwel alle opleidingen zijn tegenwoordig veel meer gericht op het bedrijfsleven, en minder op (niet rendabele) inhoud.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar 15 / 20 jaar geleden leerde men ook 2-3 vakken minder op de middelbare school.
Naar mijn mening een stuk constructiever om je ergens in te verdiepen dan overal op de oppervlakte te blijven zweven waar je uiteindelijk niks mee kan.
O wacht versieren topic.. excuses.
Ik ben al 20 jaar scholier.. Ik voel nou echt totaal geen verbintenis met het bedrijfsleven... Helemaal niet met havo dan wel vwo, en ook niet met bedrijfseconomie op het HBO dan wel een universitaire studie die ik kort gedaan heb.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
dat niet alleen. vrijwel alle opleidingen zijn tegenwoordig veel meer gericht op het bedrijfsleven, en minder op (niet rendabele) inhoud.
Bron?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:54 schreef dawg het volgende:
[..]
dat niet alleen. vrijwel alle opleidingen zijn tegenwoordig veel meer gericht op het bedrijfsleven, en minder op (niet rendabele) inhoud.
om je heen kijken om te zien dat alles door geldelijke motieven gedreven wordt.quote:
Maar dat heeft natuurlijk gewoon andere oorzaken.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:01 schreef dawg het volgende:
[..]
om je heen kijken om te zien dat alles door geldelijke motieven gedreven wordt.
en de cijfers even zoeken van het aantal 'hoger' opgeleiden in nederland terwijl het gemiddelde iq van de nederlanders niet gestegen is.
zomaar een gok dus eigenlijk. maar ik vermoed dat ik er niet naast zit.
ja, een verandering in het niveau en de inhoud van opleidingen. denk ik dus.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar dat heeft natuurlijk gewoon andere oorzaken.
Ook dat vrouwen tegenwoordig zelfstandig willen zijn etc en dat ze tegenwoordig actief deelnemen aan het bedrijfsleven lijkt me van invloed op dit soort cijfers.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:04 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, een verandering in het niveau en de inhoud van opleidingen. denk ik dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |