Met moeite doen bedoel ik ook gewoon zelf t gesprek aangaan he. Maar t niet enkel van de vrouw laten afhangen.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ga dat niet bij een onbekend meisje doen waar ik maar half mee kan praten..
Persoonlijk heb ik met gesprekken geen moeite. Het is meer dat het nooit verder gaat eigenlijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met moeite doen bedoel ik ook gewoon zelf t gesprek aangaan he. Maar t niet enkel van de vrouw laten afhangen.
Dat laatste werkt sowieso niet, dat is kansloos.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met moeite doen bedoel ik ook gewoon zelf t gesprek aangaan he. Maar t niet enkel van de vrouw laten afhangen.
Omdat je benieuwd bent naar de andere persoon? Omdat diegene knap vindt? Een leukelach vindt hebben? Als je leuke verhalen hebt gehoord over diegene?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat laatste werkt sowieso niet, dat is kansloos.
Vraag me alleen af hoe je de motivatie erin moet houden om steeds maar weer op mensen af te stappen.
Is ook zo...quote:Op zondag 10 februari 2013 17:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat je benieuwd bent naar de andere persoon? Omdat diegene knap vindt? Een leukelach vindt hebben? Als je leuke verhalen hebt gehoord over diegene?
Gewoon interesse.
Gewoon denken dat je alles kan krijgen zonder overdreven arrogant te doen. Mocht het niet zo zijn dan is dat ook geen rampquote:Op zondag 10 februari 2013 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is ook zo...
Zo gaat dat ook..
Toch heb ik ondanks die redenen om iemand aan te spreken er totaal geen zin in... Je geeft jezelf toch een soort van bloot denk ik dus dat is wel een stukje ''zelfverzekerdheid'' wat erbij komt kijken.
Daar kan ik verder nog wel schijt aan hebben.. Wat mij volgens mij vooral tegenhoudt is iets meer willen dan ik kan krijgen ofzo.
Ik ben de laatste tijd wat negatief en alles maar toen ik wel positief in het leven stond heb ik ook nooit een date geregeld ofzo... Dus ik wil graag eens wat afspreken met iemand maar dat ga ik niet kunnen krijgen d.m.v. een meisje aan te spreken... Dat is misschien een verknipte gedachte.
Hoe zat het dat met je Utrechtse?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is ook zo...
Zo gaat dat ook..
Toch heb ik ondanks die redenen om iemand aan te spreken er totaal geen zin in... Je geeft jezelf toch een soort van bloot denk ik dus dat is wel een stukje ''zelfverzekerdheid'' wat erbij komt kijken.
Daar kan ik verder nog wel schijt aan hebben.. Wat mij volgens mij vooral tegenhoudt is iets meer willen dan ik kan krijgen ofzo.
Ik ben de laatste tijd wat negatief en alles maar toen ik wel positief in het leven stond heb ik ook nooit een date geregeld ofzo... Dus ik wil graag eens wat afspreken met iemand maar dat ga ik niet kunnen krijgen d.m.v. een meisje aan te spreken... Dat is misschien een verknipte gedachte.
Eigenlijk is dat een leuke instelling die ik best wel weer eens zou willen hebben, ik denk dat ik best versteld kan zijn van wat ik daarmee kan bereiken.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon denken dat je alles kan krijgen zonder overdreven arrogant te doen. Mocht het niet zo zijn dan is dat ook geen ramp
Nouja de enige manier om een date te krijgen is een meisje aanspreken.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is ook zo...
Zo gaat dat ook..
Squat je al?quote:Op zondag 10 februari 2013 17:30 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat een leuke instelling die ik best wel weer eens zou willen hebben, ik denk dat ik best versteld kan zijn van wat ik daarmee kan bereiken.
Nu nog leren hoe ik mezelf daarin kan laten geloven.
Van squaten krijg je meer testosteron waardoor je enorm zelfverzekerd wordt dit dat.quote:
Ik heb er vaak zat wel zin in gehad heeft alleen nooit iets opgeleverd en daardoor heb ik er nu ook denk ik geen zin in.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja de enige manier om een date te krijgen is een meisje aanspreken.
Maar als je daar al geen zin in hebt of iemand niet interessant genoeg vindt (op eerste gezicht- ja dan gaat t niet werken.
Dus je moet er wel echt zin in hebben.
En dan is t gaan met die banaan en gewoon jezelf zijn.
Het is eng ja. Maar het ergste wat kan gebeuren is dat diegene niet wil. Als je er niet op was afgestapt had je die conclussie ook gemaakt. Alleen weet je t nu zeker en heb je er miss weer wat van geleerd
En t is niet altijd leuk, ook niet altijd voor je zelfvertrouwen. Maar t gata nu eenmaal niet over rozen.
Grijp je kans, kt!quote:Op zondag 10 februari 2013 17:58 schreef Cue_ het volgende:
En waarom t niet lukt? Geen idee, moeilijk van afstand te zeggen..
Ik geef mijn nummer wel, als een vrouw die van haar geeft of de mijne vraagt. Als ik contact niet leuk vind, komt het ook niet zover dat diegene mijn nummer vraagt.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:14 schreef Cue_ het volgende:
Als ze wegloopt en je vond t gezellig gewoon nr vragen. T kan geen kwaad. Of idd als je haar nog voor een tweede keer spreekt.
De kans dat je iemand een week later weer ziet is zo klein, dus je moet dan wel t heft in handennemen wil je der npg een keer zien.
Maakt t je niet uit, tja dan kom je idd niet aan een date.
Lekker veilig.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef mijn nummer wel, als een vrouw die van haar geeft of de mijne vraagt. Als ik contact niet leuk vind, komt het ook niet zover dat diegene mijn nummer vraagt.
En je kan t ook zelf vragrn natuurlijk.quote:Op zondag 10 februari 2013 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik geef mijn nummer wel, als een vrouw die van haar geeft of de mijne vraagt. Als ik contact niet leuk vind, komt het ook niet zover dat diegene mijn nummer vraagt.
Klopt, maar het werkt wel.quote:
Dat zou kunnen. Ik weet alleen nog niet hoe en wanneer. Ik ben sociaal nog niet sterk genoeg daarvoor, lijkt het.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En je kan t ook zelf vragrn natuurlijk.
Gewoon proberen. Nee heb je, ja kan je krijgenquote:Op zondag 10 februari 2013 19:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat zou kunnen. Ik weet alleen nog niet hoe en wanneer. Ik ben sociaal nog niet sterk genoeg daarvoor, lijkt het.
Uiteraard. Als ik iemand tegenkom die ik zou willen daten is dit zeker het plan.quote:Op zondag 10 februari 2013 19:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Nee heb je, ja kan je krijgen
Ik zal eens kijken, klinkt interessant; hopelijk is het leerzaam.quote:Op zondag 10 februari 2013 13:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Alles wat vrouwen willen weten over mannen en mannen niet over vrouwen - Allan & Barbara Pease
...
Voor Benzin
Je haalt er nooit een date uit omdat je het bijna nooit vraagt op de eerste avond, want dat vind je vreemd.quote:Op zondag 10 februari 2013 17:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb er vaak zat wel zin in gehad heeft alleen nooit iets opgeleverd en daardoor heb ik er nu ook denk ik geen zin in.
Hoewel dat ook gewoon met mijn gevoel te maken heeft, als ik blij ben dan wil ik dat wel gewoon delen
Maarja waarom zou ik er nooit een date uit gehaald hebben? Ik denk dat ik te weinig nummers gevraagd heb? Niet duidelijk genoeg voor mezelf had dat ik eens iemand echt wil ontmoeten?
Zonde wel dat vrouwen 0.0 initiatief nemen anders had er vast wel iets plaatsgevonden ook al zou ik er niet enorm naar handelen.
Beetje ouderwets. Maar ik herken het deels wel. Vrouwen beginnen de flirt vaak door oogcontact bijv. en aan de man dan om de jacht te openen bij wederzijdse interesse.quote:Op zondag 10 februari 2013 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat vinden jullie van die tekst?
Mijn vaste tekst: 'Rustig, lekker niks gedaan. Beetje films kijken, paar voetbalpotjes'quote:Op zondag 10 februari 2013 09:17 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat zeg je dan wel als je wordt gevraagd hoe het weekend was?
Gemasturbeerd op jouw foto.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 01:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn vaste tekst: 'Rustig, lekker niks gedaan. Beetje films kijken, paar voetbalpotjes'
Je hebt wel een belabberde smaak als je je kan klaar trekken op een schele neger met een plofkop.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2013 02:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt wel een belabberde smaak als je je kan klaar trekken op een schele neger met een plofkop.
Maar dat terzijde.
Daar heb ik helaas geen controle over. Ik heb haar al wel gevonden op FB, maar ik kan haar geen verzoek sturen, omdat ik heel weinig contact met haar gehad heb.quote:
Zijn daar regels voor?quote:Op woensdag 13 februari 2013 21:13 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Daar heb ik helaas geen controle over. Ik heb haar al wel gevonden op FB, maar ik kan haar geen verzoek sturen, omdat ik heel weinig contact met haar gehad heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |